Big Burger On Wheels

Gentsestraat 9 2587 HK Den Haag Nederland Kaart
31-703520454

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Big Burger On Wheels

Jouw recensie over het restaurant Big Burger On Wheels

Lars R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We hebben hier gegeten met de AH restaurant actie. Hierbij konden we kiezen uit het gehele menu. De portie waren precies goed, waardoor we alle drie de gangen konden opeten. Verrassende menu's, en uiteraard veel soorten Hamburgers, It's in the name! Vriendelijk en gezellig personeel.
Dana M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Vriebdelijk personeel. Alles precies op tijd en het eten was uitstekend. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Jules R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Spareribs waren wat droog, friet was heerlijk
Lenny V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.
H.A. H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hadden een voorstelling in het Circustheater. Daarom dit uitgekozen via de Albert Heijn Restaurantactie. Op loopafstand van het theater. Vriendelijke bediening. Het eten ging mooi vlot zodat we op tijd naar het theater konden. Ondanks het feit dat we beiden geen superfan zijn van big burgers hebben we hier lekker gegeten. De burgers smaakten prima.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Vond vooral het toetje erg teleurstellend !!!
Jeanett S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We hebben met de Ah aktie bij Big Burgers on Wheels gegeten ….beetje shabby inrichting met erg rumoerige schreeuwende gasten er stond een tv scherm aan met de voetbal wedstrijd Nederland -Duitsland ….dat was met de muziek die aanstond nou niet echt een fijne begeleiding van je diner..ik had zicht op de keuken waar twee jongens zich in het zweet stonden te werken....er liep een vriendelijk meisje rond in de bediening en een beetje vreemde gast die eerst zei ga maar zitten waar je wilt en uiteindelijk met de opmerking kwam toen we aan een tafel gingen zitten....zo van..He hier kan je niet gaan zitten deze tafel id gereserveerd...de keuze van het drie gangen menu was oke….voorgerecht ..Een ladyburger en friet als hoofdgerecht als deze burger klein is dan vraag ik me af hoe mensen die grote wegkrijgen van een half pond...deze was al BIG.maar wel erg lekker en met verse friet !..dessert was ook lekker Heerlijk roomijs met stukjes stroopwafel en caramelsaus..al met goed voor een keer..niet voor herhaling.
Celine B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Weten wel hoe ze een goede burger moeten maken.
Amber S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Een super leuk restaurant met heerlijke burgers en super snelle service i.v.m. de haast voor onze theatershow in het circus theater scheveningen wat op nog geen 8 min. Loopafstand zit van dit lekkere restaurant.
Belinda M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Zeer vriendelijke leuke mensen

Eten was geweldig lekker

We komen zeker weer terug

Ik zou het iedereen aanraden om hier gezellig te eten.

Toppie
Groetjes van Belinda en sylvia
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, was super!
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
knus restaurant, gezellige bediening, we hebben heerlijke sweet spareribs gegeten. er werd ook veel afgehaald, dus derest is vast ook lekker
Marco C.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Prima gegeten.
Twan W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Leuk dat je van de kaart mocht kiezen bij de AH actie. Eten is lekker maar niets speciaals.
Niels R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Met de AH Restaurantactie (2e driegangen menu gratis) hier gegeten. Absoluut genoten van het heerlijke eten en de snelle en vriendelijke bediening, ondanks dat het best druk, want het was één van de vuurwerkfestival avonden. Zeker een aanrader!
Sonja A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Was super lekker en gezellige goede bediening. Top!
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heu even was verrassend lekker, goed muziek, fijne sfeer in de zaak en fijne bediening en service.
Tina D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten in dit restaurantje. De sfeer was relaxt en de bediening vriendelijk .
Alex G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Je denkt te weten wat je kunt verwachten Maar...
ver boven verwachting !!!
voorgerecht; echt goed en lekker !
hoofdgerecht; Burger met Friet (maaltijd op zich) Erg lekkere burger en klasse Friet !
nagerecht; Leuk bedachte toetjes zoals Oreoshake die was top zeker met deze temparaturen
en warme wafel met kersen en slagroom.

wij komen vaker!!!
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Lekkere grote burgers, goed van smaak en zeer goede bediening!