Big Burger On Wheels

Gentsestraat 9 2587 HK Den Haag Nederland Kaart
31-703520454

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Big Burger On Wheels

Jouw recensie over het restaurant Big Burger On Wheels

Belinda M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Zeer vriendelijke leuke mensen

Eten was geweldig lekker

We komen zeker weer terug

Ik zou het iedereen aanraden om hier gezellig te eten.

Toppie
Groetjes van Belinda en sylvia
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, was super!
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
knus restaurant, gezellige bediening, we hebben heerlijke sweet spareribs gegeten. er werd ook veel afgehaald, dus derest is vast ook lekker
Marco C.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Prima gegeten.
Twan W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Leuk dat je van de kaart mocht kiezen bij de AH actie. Eten is lekker maar niets speciaals.
Niels R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Met de AH Restaurantactie (2e driegangen menu gratis) hier gegeten. Absoluut genoten van het heerlijke eten en de snelle en vriendelijke bediening, ondanks dat het best druk, want het was één van de vuurwerkfestival avonden. Zeker een aanrader!
Sonja A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Was super lekker en gezellige goede bediening. Top!
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heu even was verrassend lekker, goed muziek, fijne sfeer in de zaak en fijne bediening en service.
Tina D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten in dit restaurantje. De sfeer was relaxt en de bediening vriendelijk .
Alex G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Je denkt te weten wat je kunt verwachten Maar...
ver boven verwachting !!!
voorgerecht; echt goed en lekker !
hoofdgerecht; Burger met Friet (maaltijd op zich) Erg lekkere burger en klasse Friet !
nagerecht; Leuk bedachte toetjes zoals Oreoshake die was top zeker met deze temparaturen
en warme wafel met kersen en slagroom.

wij komen vaker!!!
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Lekkere grote burgers, goed van smaak en zeer goede bediening!
Andy I.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Great burgers!
Michèle V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Prima Burgers en leuke bediening.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Slecht ontvangst, de aangeboden soep was op, wel een carpaccio voor in de plaats. als nagerecht een dubbele espresso en daar gaat het fout. Een kuipje melk ( halfvolle ) van Albert Heijn!!! GRRRR Melk bij een espresso, lever liever een glaasje water er naast zoals het hoort.
Totale Indruk, ik kom hier niet weer. De menukaart op het internet ziet er veel belovend uit , maar de bonnen van AH leveren een hele kleine keuze. voorgerecht keuze uit herfstsalade en pompoensoep ( deze was dus op!! hoofd gerecht keuze uit een steak burger of een zalmburger, als dessert keuze uit een sorbet of koffie.

Helaas lopen de bezorgers de keuken in en uit in hun jas en staan dan ook nog te helpen in de keuken!!!! dit kan gewoon niet, ook de bediening pikt een patatje uit de bak.
Helaas een gemiste kans voor mij geen "PUUR ETEN EN GENIETEN" meer
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Afgelopen zaterdag na een drankje bij de Puur met de kids naar huis en daar een grote burger besteld, een Big cheese burger met extra toppings. De burger werd warm bezorgd en was erg lekker.
Dit is de 3e keer dat ik hier bestel en omdat het weer prima was besloten om een positief bericht te plaatsen.
Marjanne V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het decor is niet heel goed onderhouden en verre van schoon. Onze tafel was enorm vies en ik moest er zelf om vragen of deze mocht worden schoongemaakt. Vervolgens werd deze afgenomen met een servetje, met als resultaat: nog steeds een smerige tafel. Ik heb er maar bij gelaten, maar ik eet graag aan een schone tafel. De bediening was gehaast, kortaf en geïrriteerd. We voelden ons niet welkom of te gast en dat is jammer, want we waren gezellig een avondje uit. De keuze was erg beperkt; we konden maar uit twee gerechten kiezen. Doorgeven hoe we onze burger bereid wilden, kon niet want "we bereiden 300-400 burgers per dag dus daar beginnen we niet aan". Het frituurvet was ontzettend vies met als resultaat hele oude, slappe en vette friet die je niet moet eten, anders wordt het overgeven geblazen. De nachos to share, de gamba's en de carpaccio waren ok vandaar de 6 voor het eten. Onze hond kreeg wel een bakje water, op eigen initiatief, vandaar de 4 (en geen 2). Het decor is leuk en heeft potentie, vandaar de 4.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Afgelopen vrijdag gegeten ontvangst is hartelijk en de bediening is hartelijk Wij moesten even wacht aan de bar maar binnen een aantal minuten mochten wij aan tafel. Ruime keuze aan oa hamburgers, die goed wansmaak zijn, mijn advies is wel om een de kleine te bestellen deze zijn groot genoeg.
me.steur .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Aardige bediening. Goed eten. Heel druk met vuurwerkfestival en AH bonnen.
Wat langer wachten op ons eten maar alles met een lach en hard werken goed
gekomen. Aangename sfeer. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Ik kwam terecht bij dit restaurant omdat wij naar het internationale vuurwerk wilden kijken en heb gebruik gemaakt van de AH actiebon. Het menu bestond uit carpaccio of scampi, het hoofdgerecht een enorme burger (zag er goed uit) of schol met friet en dressing, het toetje bestond uit crème brule of koffie. Onze keuze was scampi/schol/crème brule en koffie. De scampi's smaakten voortreffelijk, de schol was niet lekker, smakeloos gebakken en was zacht (misschien een sausje erbij?) De crème brule was prima. De bediening kon het niet allemaal aan omdat het erg druk was m.a.w. de bediening was goed/vriendelijk en behulpzaam. Of ik hier nog een keer kom eten? Niet voor de schol maar ik wil die enorme burger weleens proberen, die zag er goed uit!
AHeemskerk .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het zal alles met de drukte rond het Internationaal Vuurwerkfestival te maken gehad hebben, de zaak zat vol en men had kennelijk iemand ingehuurd om bij te springen in de bediening. Zij was nogal onhandig, stootte tot tweemal toe mijn stoel aan bij het langslopen en dat zag ik ook bij anderen ook gebeuren. Een beetje onhandig type dus, duidelijk niet gewend te bedienen. Ze keek ook niet of nauwelijks rond als ze het terras op kwam en weer naar binnen verdween. We hadden op eigen initiatief buiten plaats genomen. (Binnen was sowieso alles al gereserveerd en geen plaats meer, ondanks onze reservering(sbevestiging) via Iens de avond tevoren. De onhandige serveerster kwam vragen wat we wilden drinken en vertelde ons zo het keuzemenu van de AH-actie te komen uitleggen. We hebben haar aan onze tafel niet meer terug gezien. De (vermoed ik) eigenaresse nam nogmaals onze bestelling op. Het is niet het type restaurant waar de bediening in uniform loopt maar dat geeft niets. De sfeer is er wel leuk. Het eten mag naar onze smaak wel pittiger, we vonden het flauw. Er werd frites bij de gerechten geserveerd maar zout en peper behoort kennelijk niet bij de standaard tafeldekking.
Al met al duurde alles erg lang, maar dat zal ongetwijfeld de drukte geweest zijn.