Big Belly's

Meer informatie over restaurant Big Belly's

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Haaf .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hebben fantastisch gegeten bij Big Belly's. Steaks & pints of Guinness; wat wil een mens nog meer? Vooraf werd voornamelijk brood besteld, alsmede eenmaal de steak tartaar. Als hoofdgerecht kwam er voor dames eendenborst en een stoofpotje op tafel. De twee heren hadden een Big Belly steak; geen half werk!

Enige minpuntje is dat de (zeer vriendelijke bebaarde) ober geen steaks kwam brengen maar hamburgers, maar binnen twintig minuten was dit rechtgezet met nog een rondje drankjes tegen de pijn. De steaks zelf waren het extra wachten meer dan waard.

De desserts waren prima. Mijn vrouw had de chocolate Guinness pie (waarmee ze nu anderhalve week na dato nog steeds in haar nopjes is!) en ook de andere dame in het gezelschap had een prima taartje. Mijn zwager en ik besloten het geheel met een Irish coffee met (zoals het hoort, maar zoals helaas geen gemeengoed meer is) ongezoete en niet te stijf geslagen room.

Als ik toch nog wat kritiek zou moeten aandragen, was dit ongetwijfeld het ontbreken van een mooie ale van de tap. Als je geen Guinness zou lusten, was je direct overgeleverd aan andere dan Britse bieren.

Big Belly's in Enschede is echt een aanrader. Ik verheug mij nu al op de volgende keer!
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Met 3 personen gegeten/man/vrouw/puber. Smaken van alle gerechten super. Bediening super. Gezellig restaurant. Even buiten op het terras gezeten onder de warmte (?) lamp gezeten, wachten op rest van gezelschap. Ik had achteraf alvast een drankje moeten bestellen, dat zit prettiger. Shepherd's pie/wild zwijn/gamba's/fish and chips. Alles werd geproefd en door allen gewaardeerd. Het enige dat we iets minder vonden was de cheese cake na. Best lekker, niet bijzonder. creme brulee wel erg lekker. Binnenkort komen we weer. Even plannen.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Met een groepje collega's gereserveerd. We kwamen een uur te vroeg en het restaurant was eigenlijk nog niet geopend.
Dat was echter geen probleem, we kregen onze drankjes geserveerd en konden rustig de kaart bestuderen. Daarna heerlijk gegeten.
Chzeut .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Al meerdere keren gegeten en deze laatste keer was het weer uitmuntend. Heerlijk geitenkaasquiche als vooraf en een smaakvolle eendeborstfilet als hoofdgerecht, terwijl mijn vriendin de zalmtartaar en een overheerlijke, malse wildzwijnspies had. Toetje maar overgeslagen na dat lekkers. Wat ons elke keer opvalt is de vlotte, goede professionele horeca instelling van de bediening, er zijn niet veel restaurantjes in dit segment die dat hebben. Kortom, een aanrader!
LekkerEten1984 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Een gemoedelijk restaurantje dat aanvoelt als een huiskamer. Ongedwongen sfeer, relaxed personeel. De inrichting is typisch Engels / Iers. Wij waren met 10 personen en we zaten in een gezellig hoekje. De keuze is steeds weer moeilijk, er staan zo veel 'altijd goed' gerechten op de kaart! Gebakken garnalen, fish and chips, shepperds pie, lamsrack... Allemaal op de juiste manier bereid. Ook de desserts smaken super alhoewel sommige zo machtig zijn dat je ze beter kunt delen ;-) ik vind dit wel echt een restaurantje voor de herfst en de winter, 's zomers zou ik hier niet zo snel naartoe gaan.
-Martijn .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Bij binnenkomst was het al duidelijk. Een gezellig knus restaurant met een informele sfeer. Gelukkig hadden we gereserveerd want het was volle bak. Helaas moesten we zelf vragen om de menukaart en was het af en toe lastig om de bediening te kunnen bereiken. Verder was het eten van goede kwaliteit. Het traditionele brood met een zoete aardappel room dip smaakte goed. Had graag nog een andere dip gezien. De tijdelijke lamsburger smaakte naar meer. Er hebben weinig burgers mij beter gesmaakt dan deze burger met ingemaakte komkommer. Helaas vond ik de appel stoofpeer iets minder in vergelijking met de burger. Had graag iets meer bite gezien in de stukjes appel/stoofpeer maar ze waren helaas een beetje zacht. De korst was wel lekker krokant. Stiekem had ik spijt dat ik niet het toetje met witte chocolade/pompoen had genomen. Het smaakte allemaal heerlijk met de bijbehorende bieren. Een aanrader!
Sacha99 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Een Iers restaurant, de eigenaren hebben ook de pub Molly Malone. Al vaker in dit restaurant gegeten en de vriendelijkheid van de bediening, valt op. Het prijsniveau is gemiddeld. Om de zoveel tijd wordt de kaart aangepast. Ook buiten de kaart is er wat te kiezen, ook voor vegetariërs. De keus is daarin wat beperkt, maar dit heeft niet gestoord. Voor mij is dit restaurant een voorbeeld dat je niet duur uit eten hoeft te gaan om een zeer vriendelijke en correcte bediening te hebben. Menig restaurant kan hier een voorbeeld aan nemen.
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Zeer orgineel restaurant. De kaart wisselt maar de toppers blijven erop staan. Mijn vrouw had een stampot met gerookt. Geweldig. Zelf had ik deze keer het kipgerecht. Erg lekker. Probeer de guinness cake als dessert. Een topper.
Antissa B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Zeer knus en gezellige setting, hartelijke bediening, groot aanbod luxe biertjes en voortreffelijk eten. Wij zouden voor dit restaurant nog een keer een weekendje naar Enschede plannen. Wij hadden de geitenkaas quiche, shepherd's pie, kangaroe biefstuk en de Big Belly Burger! Alles smaakte stuk voor stuk heerlijk!
Rudolf L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Supperlekkere wildzwijnspies. Goede service. Leuke plek kopen we zeker terug Voor de Guiness Cake En de sticky toffee pudding
Janpiet2012 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Heerlijke gerechten naar de keuze van de bediener gegeten.
Daarnaast nog heerlijke bier en wijn.

Vlotte en nette beniening .

Een aanrader
Rosalie L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Leuk restaurant met Ierse sfeer en menukaart. De kaart is niet heel uitgebreid, maar het is prima betaalbaar en lekker eten. Wij hadden de hamburger met friet en salade, lekker en prima portie.
Tasmodeus .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Een leuk restaurant met een vriendelijke sfeer. Een bediening zoals het hoort, eerst de dames dan de heren en op leeftijd van oud naar jong.
We zijn naar binnen gelokt door een positieve ervaring bij de proef eet, het was de zalmsoep die het hem deed.
Een kleine menukaart houdt het kiezen gemakkelijk en toch is er vanalles op te vinden.
Tel daarbij een vriendelijke prijs bij en het is een recept waar ik nog wel terug wil komen.
S H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Een klein restaurantje.
Er is verschillende keus op de menukaart. Ik vind het heerlijk dat er ook keus is voor nederlands eten. De bediening kwam af en toe langs om te vragen of alles naar wens was en kwam op de juiste momenten vragen voor een bestelling.
Zeker een aanrader om hier te gaan eten. Helemaal niks op aan te merken! zelf ben ik student en vind de prijzen uitstekend. Betaalbaar, lekker en gezellig.
Nordy .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Vanavond met z'n tweeën heerlijk gegeten. Leuk welkom, erg gastvrij, leuke kaart en heerlijk eten. Kom zeker nog een keer terug.
Meggy67 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Een geweldig restaurant waar je voor een goede prijs meer dan waard krijgt voor je geld,primaservice zeer gastvrij en klantgericht.
Menkaart wisselt met regelmaat naar inspiratie van de kok en seizoenEen echte aanrader,enige verbeterpun om meer soorten engelsof iers bier op de ta te verkrijgen,maar dat is een licensieeuvel heb ik begrepen .Meer dan TOP
PietervanderHaak .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Wat hebben ze dit restaurant leuk ingericht. Een Ierse Ambiance en een relatief korte maar duidelijke menukaart.
Big Belly's is in stijl, gelijktijdig goed betaalbaar en met een eenvoudige kaart, die overigens wel echt Iers aandoet.
We waren met een groep van 7 collega's en hebben heerlijk gegeten. De ribbetjes met de honingsaus is een echte aanrader, maar ook de burger is helemaal top. Bediening is prima. Het duurde alleen wat lang tussen het voor- en het hoofdgerecht, dat heb ik nog even aangegeven en daar reageerde de serveerster erg goed op.
Het restaurant zit eigenlijk in een segment tussen eetcafé en restaurant in. De eigenaren runnen ook de Ierse Pub op de Oude Markt in Enschede (Moly Malone) en ze zijn als een van de weinige kroegbazen van Enschede in staat om prima personeel te vinden en te binden.
Suvabe .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
De eerste keer in dit gezellige restaurant was voor ons super ervaring. De bediening was vlot en vrolijk. Door de open keuken kan je zien hoe je eten wordt klaargemaakt en de koks laten zien dat ze plezier hebben in hun werk. Op het menu staan naast Ierse gerechten als Fish & Chips en Shepards Pie ook Nederlandse gerechten als Snert en Hutspot. Wij hebben de burger en de shepards pie gehad. Het eten was heerlijk. Een absolute aanrader is de cheese cake. De kaart is niet heel uitgebreid, maar wat er op staat is goed klaargemaakt en lekker. Wij gaan zeker een keer terug.