Big Bell

Meer informatie over restaurant Big Bell

7,2
Wendeline T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vandaag hier met zn tweeen gegeten. We kozen hier voor het keuzemenu. Allereerst namen we brood met dips. Nadien kregen we de carpaccio. Deze was redelijk. Het hoofdgerecht waren varkenshaasmedaillons. Dit viel tegen. Het was droog en hard. Daarnaast lag er meer saus, dan varkenshaas op het bord. De salade, slamix met harde stukken en wat komkommer, was op het bord gekwakt. Aangegeven dat de varkenshaas dus niet geweldig was, maar hier deed men niets mee. De bediening, tijdens drukte, is slecht. Ze weten totaal niet waar ze lopen moeten. Geen duidelijkheid en geen vaste structuren. Slordig. Wij komen absoluut niet terug!
Dinet N.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Op zaterdagavond hier gegeten omdat we op de kaart kip piri piri zagen staan.
Vooraf namen mijn dochters tomatensoep en ik stokbrood met kruidenboter, aiolie en pesto. Het brood was prima en ook lekkere aiolie maar de gevulde tomatensoep kwam volgens mij rechtstreeks uit blik en was ook nog niet eens echt warm.
Daarna hoofdgerecht mijn ene dochter en ik hadden de kip piri piri en de andere de cordon blue, cursus piri piri maken zou niet verkeerd zijn, kip was behoorlijk hard gebakken en de smaak van echte piri piri was niet te vinden.
Ook de kaas op de cordon blue was ver te zoeken!! Frietjes en aardappeltjes waren wel lekker.
Keuken en toilet zitten echt dicht bij elkaar en toen ik even stond te wachten kreeg er een kok een beste uitbrander van een bediende, ik als gast hoorde dit en ik had toen al mijn twijfels over het eten.
Ik zal deze zaak dan ook de volgende x overslaan.
Joke A.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Denk je een lekker visje op Scheveningen te gaan eten is het een slappe hap wat wel een half uur o der een rode lamp gelegen heeft. Erg jammer
Inky1985 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Zojuist heerlijke spareribs en kipsaté gegeten. Meer dan genoeg patat erbij. Sommige idd wat slapper, maar meeste knapperig genoeg. Flink wat sla erbij. Voor ons was alles prima. Rond 18uur was het nog mooi rustig, dat werd later op de avond anders toen er live muziek was.
Bertdebrom .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Zaterdagavond lekker gegeten bij big bell. Van de live muziek moet je houden, het eten is zoals meestal lekker. Gewend dat het op zaterdagavond bijhoorlijk druk kan zijn maar dit nu niet het geval, toeval of zou dit komen door de prijzen van de drankjes? 3,60 euro voor een cola uit de automaat? Tuurlijk is er muziek die live speelt maar je kan ook overdrijven met de prijs. Naar mijn idee goed te eten maar een drankje erna doen we ergens anders....
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Bij binnekomst valt op dat het interieur echt een update kan gebruiken. De bediening is wel vriendelijk, maar de menukaart op een stoel naast mij leggen wanneer ik daarmee klaar ben kan echt niet. Het eten was niet echt lekker, de schnitzel wel erg groot maar ook erg droog.
De friet die erbij komt is lauw, de salade ook niet inspirerent. Niet echt een reden op hier nog een keer te gaan eten.
Jack L.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
We hebben hier op een zondag voor de wedstrijd FC Utrecht - Feyenoord en na een heerlijke wandeling langs het strand genoten van een heerlijke lunch.

Mijn vrouw had een pistoletje met krab salade en deze was heerlijk en rijkelijk belegd met de salade.

Zelf had ik een pistoletje met warm vlees en pindasaus. Ook deze was goed belegd en ruim voldoende als lunch.

Als drank hadden wij 7-up en een cappuccino.

Ook de bediening was zeer correct en zeer snel ondanks dat het druk was op dit moment zag je niemand verzaken en was iedereen druk in de weer.

Echt een top locatie en wij komen hier zeker nog een keertje terug. We vonden beide dat je in een soort huiskamer zat met een open haard in het midden van de zaak en de muur behangen in de vorm van een volle boekenkast. Met andere woorden: het was warm aangekleed en daar houden wij wel van.

Iwan .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Lekker ontbeten, uitsmijter en tosti's die ruim belegd waren. Service was snel en zeer vriendelijk. Simpel maar zeker goed en de moeite om eens langs te gaan.
Nicolai W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Lekker vroeg op pad en afgesproken in de big bell. Vriendelijk verwelkomd door jongedame Sabrina, die zorgde voor een glimlach op elke klant zn gezicht, niet te beroerd voor een leuk praatje, leuke plek met goed eten voor een redelijke prijs, ik was nogal aan de vroege kant dus nam een uitsmijter, belegd met kaas en verse ham (geen kant en klare tostiham), vers brood en ruim voldoende. Voor een goede hap en een top service zeker aan te bevelen.
Tessa O.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Na een avondje musical in Den Haag zocht ik een leuke plek om iets te eten. Aan de boulevard lag een leuk restaurantje. Bij binnenkomst kregen we, ondanks de drukte, direct een tafeltje toegewezen. Dat was erg fijn. Een vrolijke ober vroeg ons meteen of we wat wilde drinken. Daarna kregen we de kaart en konden we vrij snel bestellen. De bestellingen liepen iets wat in de soep. De serveersters wisten niet welke gerechten naar welke tafels moesten. Dat zorgde voor verwarring. Toen we het eten kregen, zag het er prima uit. Ik had de kip piri piri. Deze was lekker, maar wel een beetje droog. De stokbroodjes die erbij gelegd waren, hadden beter weg kunnen blijven. Deze proefde alsof ze al wat ouder waren. De rest was wel goed gelukkig. De friet was lekker knapperig en de salade had een fijne dressing. Nadat ik de kip op had, zat ik vol. De prijs-kwaliteit verhouding was uitstekend.
Al met al lekker gegeten in een gezellig restaurant.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Zo op de boulevard lopend lust je wel iets te eten en te drinken. Hier binnengelopen , mooie goed verzorgde zaak. Mooie kaart , nog iets te vroeg voor een lunch , dus koffie met een flink stuk gebak met volop slagroom, heel vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Banditimi .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Het was weer eens een verademing in een horecazaak plaats te nemen waar de vriendelijkheid en de vakkennis vanaf straalt bovendien en niet geheel onbelangrijk gelardeerd met een grote dosis prettige humor. Ben gisteravond in de Big Bell met mijn gezin gaan eten. Mijn vrouw en twee kinderen hebben het keuzemenu genomen en ik wilde mij wel eens wagen aan de XXXL Wiener Schnitzel. Man, man wat hebben we gesmuld. Zonder te overdrijven heb ik in tijden niet zo lekker gegeten. Ik raad iedereen aan om in de tijd van de talloze all you can eat restaurants ook hier eens binnen te stappen. Er gaat een wereld voor je open.
MariaDuyvenstein .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Super vriendelijke bediening, met mij moeder vanmiddag warm wezen eten. Beide gekozen voor de xl schnitzel die prima smaakte en bovendien enorm was. Begeleid met voldoende garnering, beetje jammer van de oubollige borden nog maar het eten was prima. Serveerster Sabrina heeft ons super geholpen, bedankt!
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Nu maar weer eens op de boulevard gaan eten bij Big Bell. Altijd goed en een heerlijk zicht op de wandelende mensen en de straattekenaar. Wij besloten het te houden bij een hoofdgerecht.
Het werd de Gordon Blue en de gebakken sliptong.
Een heerlijke koele witte Chardonnay werd snel gebracht en het eerste portret van een jonge dame was al gereed. De vriendelijke bediening nam snel op en verzorgde wat brood.
Nou dat was werkelijk een goed gebakken sliptong. Twee stuk van het grote formaat. Prima gebakken en mooi van de graad te schuiven. De Gordon Blue was licht gepaneerd en ook voorzien van de nodige frietjes en groenten.
Prima gerechten en vlotte bediening en een heerlijk uitzicht op de wandelaars op de boulevard.
Chann .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Een magere voldoende voor Big Bell.
Op een zomerse dag, weinig personeel maar wel ontzettend vriendelijk.

Wij hadden de tijd, maar dit werd wel erg ruim genomen helaas.

Wij hadden de bestelling doorgeven om 13:40. Helaas hebben wij ruim 50 minuten moeten wachten voordat ons eten klaar was.

Wij hadden een broodje grootmoeder en een hamburger van de chef.

Broodje grootmoeder houd in : brood met ei, ui, champignons en spek. Helaas was het meer een broodje champignons met ui dan wat het beschreven stond op het menu.

De hamburger van de chef.
Kost duurder dan hetzelfde broodje was wordt aangeboden tijdens het diner onder een andere naam.

Helaas zat er in de hamburger een haar, de bediening nam het positief op en nam het bord mee baar de keuken.
Na 15 minuten werd het opnieuw uitgeserveerd.

Ik kreeg wel het idee dat de haar was verwijderd, en de burger nog even snel op het vuur is geplaats.
De Hamburger was "te" krokant zat al met al weinig smaak aan.
Toen er voor gekozen het bijgerecht op te eten, deels de burger en af te rekenen.

Voor ruim 30 euro verwacht je meer kwaliteit.
Al met al geen aanrader betreft deze gerechten.

Tijdens het afrekenen werd niet gesproken over "de haar " in het eten. Er werd gezegd u wilt afrekenen?

Het was duidelijk te merken dat er niet gevraagd werd of het lekker was, omdat ze ander niet zouden weten hoe dit opgelost had moeten worden.

Jammer!
Maar voor een glaasje fris op een zomerse dag, is er altijd wel een plekje vrij.
Josejansen46 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Grootste schnitzel van de boulevard stond er aangegeven buiten op een bord, dus wij plaatsgenomen in deze gezellige zaak. Nou inderdaad de schnitzel was zo groot, we hadden er beter 1 met zn tweetjes kunnen delen, maar dat mocht de pret niet drukken, hij was heerlijk, lekkere frietjes en goed gevulde bakje met sla erbij met spekjes (apart lekker ). De meiden uit de bediening hebben onze avond compleet gemaakt samen met de live muziek.
Idsleemans .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Vertel ons alles over Big Bell! Welk gerecht vond je het lekkerst? Hoe was de bediening? Hoe zou je de sfeer omschrijven? Wat is je nog meer bijgebleven? Iedereen is benieuwd naar jouw recensie!
--Verbaas mij over de klachten van mensen die een paar centen extra moeten betalen voor als er live muziek is ........... Wees blij dat het nog bestaat op de boulevard van Scheveningen..!!!
En er zijn ook genoeg zaken zonder levende muziek.....,ja, scheelt een paar kwartjes op de consumptieprijzen......, maar gezellig ????
Persoonlijk geniet ik bijna elke week van de leuke aktuele live muziek.... en kom daarvoor (niet alleen daarvoor) uit Zeeland, waar ik woon, naar Scheveningen, waar ik ben opgegroeid. En ik geniet ook vaak van het eten, wat gewoon goed smaakt, normaal geprijsd is en door een leuke attente bediening wordt opgediend.....dit is al meer dan 25 jaar mijn favoriete cafe-restaurant in Scheveningen........(heb geen aandelen en kom ook wel eens ergens anders.......)
Patron65 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Op een maandagavond hier een 3gangen keuze menu gegeten en mijn partner de slibtong.
Gezien de prijs vh menu rond de 21 euro ok,maar wat aan de karige kant met weinig keuze.
Slibtongen waren goed en voldoende maar ook behoorlijk aan de prijs.
Wat ik erg slechte service vond,was dat er niet aangegeven werd dat je extra moest betalen voor de live muziek.
Er staan dan verschillende prijzen op je rekening,van voor de muziek en tijdens de muziek.
Fijneter .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Eten heeft hier niets met koken te maken, dus het ontbijtbuffet bestond uit kant en klare producten van de groothandel op een schaal gelegd. Sneetjes brood moest je met je handen pakken en de bolletjes en pistoletjes lagen niet op een schaal maar op het tafelkleed, armoedig. Vleeswaren etc. lagen niet gekoeld. Een oudere man (eigenaar?) liep narrig rond terwijl de meiden van de bediening alles redelijk onder controle hadden, wel lieten ze nogal wat op de grond vallen. Oubollige entourage waar duidelijk al jaren niets aan gedaan is, terwijl het juist op deze hoek bij aankomst op de boulevard een schitterende zaak zou kunnen zijn. Vergane glorie.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Lekker mosselen gegeten. Niet hoogstaand gewoon lekker. Vriendelijke bediening. We zaten op het terras, was fijn, totdat we omringd werden door rokers, bleeeeeeh, naar binnen gevlucht. Niet mijn smaak inrichting, maar ik ben geen fan van de boulevard. Heel persoonlijk.