Biessels

Grote Markt 42 6511 KB Nijmegen Nederland Kaart

Over restaurant Biessels

Genieten in het centrum van Nijmegen

Biessels is perfect gelegen aan de Grote Markt in het centrum van Nijmegen. Een modern bruin café met een ontzettend fijne sfeer om te genieten van een diner in een relaxte setting.
Smakelijke en betaalbare gerechten met een wisselende menukaart. Het gastvrije personeel staat voor je klaar!

Meer informatie over restaurant Biessels

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag 12:00 - 20:00
Woensdag 12:00 - 21:00
Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Geerten L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Beetje rommelige, drukke setting met tafeltjes redelijk dicht op elkaar én veel personeel dat niet altijd even aandachtig was, maar dat maakte het ook gezellig.
Esmee0407 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Leuk eetcafé in het centrum van Nijmegen waar ik meerdere malen een lunch heb genuttigd. De broodjes smaken altijd prima maar zijn wat aan de hoge kant geprijsd (niet alleen hier, binnenstad is over het algemeen erg duur). Vriendelijke bediening, ik kom hier graag terug.
D.wammes7 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Goede kwaliteit van eten én prijs. Voorgerecht en hoofdgerecht genuttigd. 'n Zeer klein minpuntje is dat bediening niet van elkaar wist of de drankjes opgenomen waren. Was de ene voor ons bezig, wilde de andere een opname komen doen.
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
prima eetcafe. Niet al te spannend. maar wat je krijgt is prima hier. Omdat de bediening nogal traag was (we moesten uiteindelijk vragen om ons hoofdgerecht omdat mensen die ruim na ons binnen kwamen al wel te eten hadden en wij niet) hadden wij geen tijd voor een nagerecht.
Wilma2609 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heerlijk gegeten, gerecht van de week als hoofdgerecht. wildzwijn puntjes .
Voorgerecht carpaccio ook heel erg goed. Zag er goed verzorgd uit en de smaak was echt super
Connie T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Met mijn partner gezellig gegeten. De meisjes van de bediening waren aardig. Voorgerechten; garnalenkroketten en salade caprese smaakten goed. De gevulde zeebaars goed gegaard. De frites en salade niet bijzonder, maar voldoende.
De brownie smaakte erg lekker, de blanche dame niet verrassend. Getwijfeld tussen een 7 of 8 voor het eten, jammer dat er geen 7 1/2 gegeven kan worden.
Tip : zorg dat de doorgang richting toilet wat beter/netter ingericht wordt. Niet fijn als je langs een rommelig stuk moet lopen inclusief een grote emmer met vieze lappen.
JFafiani .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Nee, dit was het niet voor ons. De garnalenkroketjes het voorgerecht waren veel te hard gebakken. Het hoofdgerecht .....We wilden graag een lekker biefstukje met brood.
We kregen inderdaad een biefstuk maar het wit brood was op en er lag een berg pepersaus naast de biefstuk. De biefstuk was wel goed gebakken. Helaas moesten wij gewoon de prijs betalen voor een biefstuk met garnituur. Beetje vreemd. Biefstuk met brood en jus dat was onze wens.
We zaten buiten op het terras en werden twee maal lastig gevallen door bedelaars.
Nee, niet voor herhaling vatbaar.
VanS .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Broodje carpaccio is héérlijk hier! We komen regelmatig lunchen en broodjes zijn zeer smakelijk. Bediening is ook heel vriendelijk, top!
Fijnproeverss .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Geluncht bij dit café-restaurant. De broodjes groot genoeg, maar wij vonden dat de mosterdsaus die erop zat enorm overheerst. Wellicht is het een beter idee om de saus naast het brood te serveren. Het broodje met pittige kip was niet top, er zaten nogal wat taaie, vette stukjes in de kip. Het melkschuim van de cappuccino stortte helemaal in, niet zoals het hoort. Verder vriendelijk personeel en een leuke, centrale plek met uitzicht op de Grote Markt.
Lot-dave .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2014
Wij hebben hier gister met z'n tweetjes gegeten en vonden het erg leuk & lekker!
Prima bediening, lekkere gerechten en mooie opmaak van de borden voor een leuke prijs.
Komen zeker nog een keertje terug :)
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Onlangs met een groep hier gegeten met een Social Deal. De bediening was vriendelijk, maar wel een beetje slordig (bijv drankjes die werden vergeten). De smaken van de verschillende gerechten verschilden nog al. De noedelsoep was veel te pittig. Daardoor proef je niet veel meer. De tomaten soep viel wel in de smaak. De zalm die ik had was goed gebakken, maar de (verse?!) pasta die er bij zat was echt niet lekker. De pasta was kleverig en zonder smaak. De loempias vielen wel weer in de smaak. Het dessert was erg lekker. We hadden allemaal wat anders genomen en de brownie was unaniem favoriet.
Voor een (gezellig) eetcafe op een goede locatie is dit een prima adresje. Verwacht geen culinaire hoogstandjes.
Dirtsa .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Een warme lentedag en alle terrasjes op de markt zaten bijna vol. Wij vonden een tafeltje, net in de zaak zelf maar tegen de open glazen deur aan. Een heerlijke plek in de zon met een buitengevoel maar met alle comfort van de comfortabele stoelen binnen. Onze lunchkeuze was gevarieerd: kroketten met frites (de vulling was erg zacht en nat, smaak was prima en het gerecht was goed heet), een burgermeester (een hamburger met spek en kaas op een flink broodje met frites, goed van smaak), een stuk bruin brood met gerookte makreel en een stuk brood met geitenkaas, tapenade en zongedroogde tomaatjes (brood vers, knapperig, beleg heel smakelijk). Weinig versiering op het bord maar wat er lag, was lekker. Ondanks de enorme drukte werden we heel vriendelijk geholpen door verschillende mensen. Ook op een koude winterdag lijkt het me in deze zaak heerlijk toeven.
Smikkeltante .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Geitensalade 12 euro en nog wat. Ik denk ca. 50 gram gemengde sla, enkele zongedroogde tomaatjes, balsamico dressing en geitenkaas uit het pakje gebrokkeld erover heen. 1 donkerbruine dikke boterham en een pakje roomboter. Geen honing, geen noten, geen gebakken geitenkaas. Dit was voor mij geen maaltijdsalade en ik heb betere gegeten! Prijs / kwaliteit staat niet in verhouding. Te duur!
Ra L.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Hier een tijdje terug gegeten met een vriendin. Het zit hier gezellig, was ook genoeg andere klandizie.
We begonnen met een broodje met kruidenboter, tapenade en aioli. De hoeveelheid brood was goed, ook kreeg je zowel bruin als wit brood. Op de kaart stond dat je één van de 'sausjes' kon kiezen. Toen ik vroeg of we ook van alles wat mochten was dat prima. De smaak viel ietwat tegen, maar was verder oké.
Als hoofdgerecht hadden we de fish-and-chips. Dit viel mij wel tegen. Het was op zich niet duur, maar de vis leek erg op diepvriesvis van de supermarkt die ik wel vaker thuis eet. De patat en salade was vrij standaard.
Voor de ambiance zou ik teruggaan, maar ik zou niet weer de fish-and-chips bestellen.