Biessels

Grote Markt 42 6511 KB Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Biessels

Genieten in het centrum van Nijmegen

Biessels is perfect gelegen aan de Grote Markt in het centrum van Nijmegen. Een modern bruin café met een ontzettend fijne sfeer om te genieten van een diner in een relaxte setting.
Smakelijke en betaalbare gerechten met een wisselende menukaart. Het gastvrije personeel staat voor je klaar!

Meer informatie over restaurant Biessels

• : Parkeerplaats

Ma t/m zat: 10.00 - 01.00
Zondag: 11.00 - 00.00

Jouw recensie over het restaurant Biessels

Glen G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker gegeten! Leuk restaurantje waar je gezellig kunt zitten.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hadden gereserveerd maar waren iets vroeger dus hadden we eerst buiten iets gedronken.

We vroegen aan het personeel of het op de rekening kon omdat we nog gingen eten, dit kon de ober kwam terug om aan te geven dat we gewoon naar binnen konden gaan super fijn

Het eten was echt heerlijk en vriendelijk personeel. We vonden de inrichting warm en knus een huiskamer gevoel :-)

Wij komen zeker nog eens terug
bjmsmit50 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Lekker gegeten, leuke menukaart, gezellige locatie midden in de stad, prima bediening! Kortom een gezellige avond na een filmvoorstelling
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Eten was goed, tafeltjes wat aan de kleine kant.
Ans P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Volop keuze in de menu's. Keuze in voorgerecht of toetje. Heerlijk brood vooraf ! Klasse!
Vriendelijke bediening. We gaan eff zeker nog een keer eten.
Colin J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuke spellen, goed eten geweldige service. Daarbij een goede en gezellige locatie. De prijs/kwaliteit verhouding past precies bij de locatie en de gerechten.
Wibo V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
smerige badkamer
Zip R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Er was iets misgegaan met de reservering (deze stond in hun systeem op november en niet december), maar dat werd zeer adequaat opgelost.
Ik had de kogelbiefstuk genomen, medium rare, en mijn enige puntje van kritiek is dat deze te kort had gerust zodat er nog wat bloed uitkwam. Jammer. Verder was alles erg lekker vooral het voorafje, carpaccio. Mmmmmmm.....
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vorige week zaterdag hier voor de 3e
keer heerlijk gegeten. Hadden allebei een mooie tong (vis). Zat veel vlees aan. Aanrader om daar hapje te eten ????????
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Vroegen regelmatig of alles naar wens was. Goed gegeten. Eten was alleen iets te snel afgekoeld. Dat is echter enige kritiek.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Voor de lunch prima , maar een avondmaaltijd ????Nee kies de volgende keer iets anders, ????
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Zondag tussen de middag geluncht. Samen met vrienden in Nijmegen dagje doorgebracht. Hier de salade en de saté besteld. Salade was goed gevulde bord met zalm (een) en carpaccio (een). Twee hadden de saté. Prima voor tussen de middag.
Margot S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Afgelopen zondag bij de lunch heerlijke salade met zalm gegeten. Aansluitend een borrel gegeven die tot in de puntjes was verzorgd. Top!
Kees A.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Op de grote markt in Nijmegen is een grote diversiteit aan horeca gelegenheden. Toch is er 1 die er uit springt: Biessels! Allee het personeel al, dat altijd met een glimlach serveert, is het de moeite waard om terug te komen. Daarnaast zijn er altijd nieuwe biertjes om uit te proberen voor de liefhebber. Voor mij de absolute topper voor een hapje en een drankje op het terras!
frans W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
het was heerlijk en prima bediening was goed en aandacht was zeer goed .
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Tafel was nog niet schoongemaakt. Na onze opmerking werd het direct gedaan. Eten was goed. Bediening was top. Lekker eten voor een redelijke prijs.
Geerten L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Beetje rommelige, drukke setting met tafeltjes redelijk dicht op elkaar én veel personeel dat niet altijd even aandachtig was, maar dat maakte het ook gezellig.
Esmee W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Leuk eetcafé in het centrum van Nijmegen waar ik meerdere malen een lunch heb genuttigd. De broodjes smaken altijd prima maar zijn wat aan de hoge kant geprijsd (niet alleen hier, binnenstad is over het algemeen erg duur). Vriendelijke bediening, ik kom hier graag terug.
d.wammes7 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Goede kwaliteit van eten én prijs. Voorgerecht en hoofdgerecht genuttigd. 'n Zeer klein minpuntje is dat bediening niet van elkaar wist of de drankjes opgenomen waren. Was de ene voor ons bezig, wilde de andere een opname komen doen.
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
prima eetcafe. Niet al te spannend. maar wat je krijgt is prima hier. Omdat de bediening nogal traag was (we moesten uiteindelijk vragen om ons hoofdgerecht omdat mensen die ruim na ons binnen kwamen al wel te eten hadden en wij niet) hadden wij geen tijd voor een nagerecht.