Biergarten

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag Gesloten

Proefmetsmaak .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Op een zwoele late middag is het prima toeven in de Biergarten. Heel relaxte sfeer midden in de stad. Wij bestelden 2 classic burgers, 1 chilli burger en 1 Southern chicken hotpot, 2 coleslaw en 3 country fries.
De drankjes werden vlot opgenomen en uitgeserveerd de bestelling van de burgers en de hotpot ook, misschien wel iets te snel. Want i.p.v. 2 classic burgers en 1 chilli burger, werden er 3 classic burgers uitgeserveerd. Direct excuses en aan ons de keus om deze te nemen en de chilli con carne los toe te voegen, of 10 minuten te wachten op een nieuwe chilli burger. Wij kozen voor het eerste. Daarnaast was er een couvert en 2x coleslaw vergeten. Als tegemoetkoming kregen wij de coleslaw gratis (net gebaar). De burgers en de fries smaakten uitstekend. De hotpot viel iets tegen, het was eigenlijk een goed gevulde kippensoep met 2 stukken brood, waarbij de smaak wat vlak was. De prijs van een 1/2 liter Gulpener weizen, € 7,20, vindt ik persoonlijk te hoog, zeker gezien het feit dat we niet op het hoogste puntje van de gletsjer zaten. Kortom, een top plek in de stad met een paar aandachtpuntjes.
Charissa T.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Biergarten is onze 'place 2 be' voor de vrijdagmiddagborrel.. Of de donderdagmiddagborrel.. Of de borrel voor iedere middag waarop de zon heerlijk schijnt! Want de relaxte sfeer bij de Biergarten nodigt altijd uit voor een drankje, mede omdat je door de trappen nog lang kan genieten van de laatste zonnestralen en je lekker uit de wind kan zitten. Maar ook zeker vanwege de grote keus aan verschillende bieren (halve en hele liter pullen), wijnen, limonades, tapas en verrassend goed eten. Met wat collega's genoten van de Southern Chicken Hotpot, de Classic burger, hot wings en de nacho's. Allemaal lekkere gerechtjes/gerechten. Wel vond ik de prijs van het kippenstoofpotje iets aan de hoge kant voor wat je in je pannetje krijgt.
Pietbakker .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Samen met een grote groep vrienden naar de biergarten in Rotterdam geweest. Natuurlijk hebben we in de bekende tuin heel veel verschillende soorten bier gedronken en genoten van fastfood, zoals hamburgers, chicken wings, worst en spareribs. Hoewel de biergarten bekend staat om het bier, was de kwaliteit van het eten goed: het werd allemaal op een grote houtskoolbarbecue bereid. Heb je zin in een gezellig avondje? Ga dan naar de biergarten!
Jan_de_vries .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
De gezelligste buitenbar van de stad! Superleuke mensen en pefecte sfeer. Heel relaxed. Er staan vuurkorven buiten nu het iets kouder is.
Biergarten heeft een bijzondere bierkaart met vooral nieuwe stijl bieren. Op tap oa een trendy Sour (Lucy's Sour)
Eten is meer dan prima. Heerlijke burger en andere dingen van een echte houtskoolgrill.
Maar bij Biergarten ga je voor de sfeer, die vind je nergens anders zo in de stad
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Vandaag met mijn Duitse schoonfamilie in de Biergarten beland. Het leek even of we verkeerd waren gelopen, maar toch was daar ineens de Biergarten met halve liters bier en heerlijke (cheese) burgers van de barbecue. Zou dit zeker iedereen aanraden!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Wat een hippe en leuke plek in Rotterdam centrum vlakbij centraal station en Hofplein. Een echte Duitse Biergarten, maar dan op zijn Rotterdams. Hier wordt Heffeweiss bier uit halve en hele liter pullen gedronken. Centraal staat een DJ feel good lounge muziek te draaien. Als het zonnetje schijnt, dan waan jij je in het buitenland. Eten is hier bijzaak. Frites en broodje hamburger zijn niet duur. Hier gaan we snel weer een x naar toe.
Braahm .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
Een unieke plek in de stad. FF zoeken, maar achter het Schieblock verscholen ligt een echte Biertuin in Rotterdamse stijl. Bier staat centraal, maar het eten is uitzonderlijk goed. Alles wordt buiten gegrild op een enorme stalen houtskool-BBQ. Wij waren met een groepje, dus vanalles besteld. Gerechten worden geserveerd op karton of houten planken, maar dat maakt de smaak niet minder. Burgers zijn geweldig, perfect medium-rare, met huisgemaakte BBQ-saus. Verder heerlijk kruidige chicken-wings, Duitse worst en ribs van bio-varken. Ondanks het wat frisse weer hebben we (onder de heaters) tot laat buiten zitten eten en drinken. Dat kan dus ook in Nederland
Cle0 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Boven verwachting. Bij een Biergarten denk je aan gezelligheid, vrijheid en toegankelijkheid. De Rotterdamse Biergarten heeft dit alles EN ze hebben onbeschrijflijk lekker eten van de BBQ. Ik heb nog niet eerder zo'n goede burger op. Het personeel is heel vrolijk en vriendelijk en legt ook graag uit dat ze de burger zelf maken van grote stukken lende, die ze pekelen, door de fijne gehaktmolen halen, daarna door de grove gehaktmolen halen en dan de strengen losjes naast elkaar in folie tot worst pakken. Als laatste snijden ze deze worst in plakken. Het resultaat: de beste burger die je ooit gaat eten. Daarnaast maken ze de BBQsaus ook zelf. Van tomaten en paprika's die ze roosteren op de grill. Ze hebben een uitgebreid menu geïnspireerd door de Amerikaanse BBQ cultuur. Van gegrilde tuinbonen en cornbread (net een toetje) tot makreel en longhaas. Een echte aanrader dus - zeker wanneer de zon schijnt, het terras ligt perfect op de zon.