Bierfabriek Delft

Burgwal 45-49 2611 GG Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Bierfabriek Delft

Bierfabriek Delft is op 7 mei 2014 open gegaan. Aan de Burgwal 45-49 hebben we een prachtige locatie gerealiseerd, met maar liefst 650 vierkante meter en bijna 300 zitplaatsen. Daardoor zijn we de perfecte locatie als je met een groep wilt komen borrelen of dineren, of als je een feest te vieren hebt.

Net zoals Bierfabriek Amsterdam is Bierfabriek Delft een mix van bierbrouwerij, café en restaurant, waar kwaliteit voorop staat. Onze trots is het boven houtskool gegrilde boerderijkippetje. Je kunt bij ons terecht voor een hapje en een drankje (van veelal biologische producten), voor een biertje aan de bar of aan je eigen taptafel. En in het weekend draait vanaf 22.00 uur onze DJ de fijnste plaatjes.

Meer informatie over restaurant Bierfabriek Delft

• Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Wederom heerlijk gegeten
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Doorgaans is de kwaliteit prima, maar nu viel alles tegen. De kip was zwart, de patat was taai, het bier was minder
(Waterig) van smaak en werd gedeeltelijk uit een fles geserveerd ipv van vers uit de tap. Het leek of men de drukte niet aankon. Even geen bezoekje meer aan de Bierfabriek
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het eten was vrij onbestemd, veel vet aan het vlees. Moesten paar maal lang wachten op en drankje.
Mw Thea K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Beperkte menukaart geen bijzondere bieren te verkrijgen.
De verwachting van de Bierfabriek met Eigen brouwerij zijn speciale bieren beetje jammer
Marc E.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Knap ingericht, origineel en de beste kip in jaren gegeten!
De kip was uitzonderlijk.
Die dag was het wel wat te druk maar toch nog gezellig.
Carmen P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het kippetje is echt een aanrader! Lekker vers gebakken patat en alle andere dingen die ik voorbij zag komen zagen er ook lekker uit. We werden vriendelijk en snel geholpen..
Bianca .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Voor de eerste keer hier gegeten. Een kleine kaart maar toch ruim voldoende. Personeel denkt goed mee, eten werd aangepast voor veganist. Hond mocht mee, voor ons een super pluspunt, er werd zelfs een bakje water voor hem gehaald. (ongevraagd)
David S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
We waren met de familie (8 personen). Het was weer heel gezellig. Kippetjes en het bier waren lekker en het personeel vriendelijk.
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Altijd gezellig en lekker eten bij de bierfabriek!
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Kom met enige regelmaat bij de Bierfabriek. Simpel maar lekker. Ook dit keer werd aan de verwachtingen voldaan. Ondanks reserveren was er niet echt op ons gerekend (via internet en ca een half uur voor aankomt; wel een bevestiging via SMS). Werd goed opgelost. Eten was weer prima; duurde wat langer dan normaal maar het blijft een aanrader. En de salade (zonder dressing) was prima.
Tot de volgende keer
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Fantastische lokatie! Super lekker bier en eten, gezellig en vriendelijk personeel,. Absolute aanrader
AAd V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Gezellige en ongedwongen sfeer
B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Super avond gehad! We waren met een grote groep en kregen een mooie plek om te zitten. Het eten was goed en kwam zeer vlot na bestellen. Bediening kwam regelmatig langs voor drankjes. Echt super! Toen ik bij het afrekenen zelf een rekenfout maakte waardoor ik wel heel ruim afrekende kwam er nog iemand achter me aan om te checken of het wel de bedoeling was om zo'n grote fooi te geven. Echt een aanrader om voor een gezellige avond uit met een groot gezelschap.
De tafel van Dick D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Eenvoudig concept en leuke eet gelegenheid. Prima prijs / kwaliteit verhouding.
Ed V.
Het eten was redelijk, hoewel het allemaal redelijk beperkt is qua keuze. Het is ook meer iets om gezellig af te zakken dan een restaurant. In dat licht bezien is een redelijke kwaliteit van eten al een hele prestatie.
H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Een hele leuke plek om te borrelen, bijpraten en een hapje te eten. De bediening is goed maar vooral warm en vriendelijk.
Joyce Z.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wij hadden hoge verwachtingen van de Bierfabriek, maar eigenlijk was het teleurstellend.
Het eten was qua smaak prima maar 3 halve tomaatjes en een paar blaadjes rucola bij je kleine kippetje is erg weinig.
Bij de naam bierfabriek verwachtte wij ook een groter assortiment als wat er aangeboden word,maar wat we hebben gedronken was qua smaak prima.
We komen denk ik niet gauw meer terug en raden het ook niet aan bij vrienden sorry.
Lars H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Fijn restaurant, gezellig voor familie en vrienden. De kaart is beperkt maar duidelijk door zijn eenvoud. Het boerderijkippetje is een absolute topper.
Maxime E.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Het was enorm koud, sommige collega's zaten met jas en sjaal aan. De kip was lekker, maar voor €13,50 vond ik een kip met 3 blaadjes rucola en 1 cherry tomaat (en portie frietjes) nog teleurstellend. De toetjes waren niet lekker, sowieso was er 1 te weinig (uitverkocht) terwijl wij om 17.30 aan tafel gingen. Het duurde erg lang eer wij uberhaupt een drankje konden bestellen. Pinda's waren binnen no time op. De bierfabriek in Amsterdam was beter geregeld. Enige pluspunt was de inrichting en sfeer. persoonlijk vind ik een 4,5 nog aan de hoge kant.
David S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Leuk om zelf bier te tappen. Kippetjes zijn lekker en de bediening is vriendelijk.