Bierfabriek Delft

Zaterdag: 12.00 – 02.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bierfabriek Delft

Gurine G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Leuk restaurant. We hebben lekker gegeten. Leuk idee en ook lekker de pindas op tafels.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten top bediening
mARCK H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk avondje gehad met zalige kippies en voldoende bier.
Inez S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Gegeten met een grote groep collega's, ontvangst was matig, jassen en tassen op de grond want kennelijk is er geen garderobe en wordt ook geen alternatief geboden, advies: leg even uit wat het menu inhoudt! Werd lang gewacht met drankjes opnemen, de tapbiertjes Puur waren erg lekker. Bediening redelijk maar geen lachebekjes.
De kip was goed en mals en gaar, het vegamenu ipv kip, weinig creatief en matig van smaak, veel deeg, weinig vulling. Beiden hadden een mooie groene salade erbij kunnen gebruiken! Waarom krijgen de vegetariers geen friet?
Over het toetje was onduidelijkheid? Toen het eenmaal kwam bleek het een veel te zoet kindertoetje te zijn, echt puur slechte kwaliteit.
Brallende studenten maakte enige conversatie onder elkaar onmogelijk, maak ok, we zijn in Delft. geef voortaan zo,n groep collega's een aparte ruimte!
Al met al bier en kip ok, prijs -kwaliteit zeer matig, met beetje meer aandacht en liefde voor het kookvak, kan er meer mee gedaan worden. Wij komen niet meer terug, jammer.
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker eten voor een goede prijs. Snelle, correcte en heel vriendelijke bediening. Aangenaam kader maar wel redelijk rumoerig.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De beperkte kaart heeft het voordeel dat de keuze wordt vergemakkelijkt. Het Franse kippetje van de BBQ was heerlijk mals. De bediening vriendelijk. De sfeer is prima en de inrichting leuk. Prima verhouding prijs/prestatie.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
We gingen vol goede moed naar de bierfabriek, een leuke kaart en een mooie lokatie.We hadden gereserveerd en werden naar de tafel gebracht, waar een plank in onze handen werd geduwd wat de menukaart bleek. Drankjes, uiteraard bier en cola kwam snel.Ik bestelde sausijsjes, zelfgemaakt in saus en mijn tafelgenoot bestelde mixed fish met citroenmayo.Het duurde even voordat het kwam, maar hier schrok ik van:sasijsjes was er maar EEN in stukjes gesneden in een soort saus,welke alleen naar rozemarijn smaakte,daarbij 2 minuscule stukjes brood en dit kost €11,- een schande.Het andere gerecht was niet veel beter, mixed fish,een hand vol gebakken sprot,drie taaie inktvisringen entree garnalen,dit alles voor €9,-.Voor de rest niets erbij, zoals een groene salade of wat frites.We waren teleurgesteld en hadden nog steeds honger,maar wel €30,- armer
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Zondag weer met 4 personen bij de Bierfabriek gegeten. Het was weer heerlijk zoals altijd. De patatjes werden leuk opgediend in een koperen mok en de mayonaise in een jampotje. Grappig weer eens iets anders. Als toetje had ik zalige zelfgemaakte tiramisu. Personeel was zoals altijd vriendelijk en attent. Wij komen snel weer terug.
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Met 13 familieleden wezen eten en dat hadden we beter niet kunnen doen. Heel lawaaierig, ook voordat de muziek begon i.v.m. Delfts Bluesfestival. Warm, en een zeer slechte bediening. De obers kwamen niet uit zichzelf maar moesten telkens uit de ruimte geplukt worden. Na twee uur kwam eindelijk het hoofdgerecht. Veel gehoord: "het komt er zo aan", "ze zijn er nu mee bezig". Wel met excuses en bij de afrekening werd het tapbier niet meegerekend. De individuele obers werkten hard, maar op zo'n voorspelbaar drukke avond moet je meer personeel inzetten. Deze kritiek kan de bedrijfsleider in zijn zak steken. De kip was lekker en het vlees matig.
John V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Met een groepje langsgeweest om een biertje te doen. We zijn aan de tap tafel gaan zitten waar overigens prima zoetig pils uitkwam. Jammer dat t spoelmechanisme niet goed werkte en alsmaar water bleef spuiten. De tweede tegenvaller was de charcuterie. Toen deze werd neergezet kon ik van een afstand ruiken dat er zeer oud vlees op lag. Wat ook te zien was aan de verkleurde ossenworst die erop lag. Er werd excuses aangeboden en een nieuw plankje geregeld en we kregen gewoon WEER dezelfde oude en verkleurde worst op t plankje. Hoe dom ben je dan? Dit is voor mij een reden om niet meer terug te komen. Ik zou op zoek gaan naar een andere kok als hij niet eens oude vleeswaren kan herkennen met zowel neus als ogen
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
op een zaterdagavond na een bierenfestival in Delft bezocht met een gezelschap van 3 personen. aangezien mijn partner van bier houdt en we deze dag dus ook al op een bierenfestival geweest waren, vond ik een bezoekje aan de bierfabriek wel een leuke afsluiting van de dag. nooit eerder geweest en we zullen ook nooit meer terug komen want ondanks dat de ambiance gezelligheid uitstraalt. vinden we het eten en de kwaliteit ervan minimaal. veel meer dan een piepkuiken, wat borrelhapjes en een speciale dagaanbieding kom je hier niet. de kip is gepekeld, wat hem sappig houdt, maar de marinade was niet geweldig en zeker niet speciaal. de lokale kippenboer heeft lekkerdere kip. zelf had ik de dagspecialiteit, entrecote, en deze leek op het eerste gezicht op mijn bord groot, helaas was deze absoluut niet bereid zoals verwacht en niet goed schoongemaakt. de vetrand die eraan zat was bijna drie keer zo dik als normaal en zodoende bleef er van mijn mooie stuk vlees bijna niets over. tevens was de entrecote niet eerst op zijn vetrand gebakken waardoor het vet niet in het vlees getrokken was. de bediening was erg traag en de dame zat meerdere malen bij een aantal ( blijkbaar voor haar bekende) heren aan tafel, en hield ondertussen niet de andere gasten in de gaten. zoals de naam doet vermoeden is er ook bier te krijgen, en wel zelfgebrouwen, Dat doet vermoeden dat het bier spraakmakend moet zijn. helaas was de,, puur,, variant niet lekker en zeker niet boeiend. waarschijnlijk is de bierfabriek gezellig als je er komt voor een snack en een drankjr maar voor eten geen aanrader. erg duur, weinig keus en zeker niet bijzonder.
Jim T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Gewoon gezellig en lekker! Leuke biertjes om te proeven en snelle service. Een zaak waar je altijd makkelijk binnen kan lopen voor een hapje en drankje.
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
De avond werd gered door de bierfabriek. Na een zeer teleurstellend bezoek aan een italiaans restaurant in Delft (weggegaan na het voorgerecht) tegen 9 uur met honger bij de Bierfabriek geland. Binnen 10 minuten een schaal met kippetjes in stukken, biertje erbij, lekker frietjes. Na een kwartier de tweede lading....heerlijk. Prima ervaring, zo kan het dus ook.
Deborah D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Ben voor het kippetje gegaan wat ik nooit doe buitenshuis. Wauw, dit is kip (of liever piepkuiken), botermals, uitstekend bereid, goeie patatten erbij. Naast de uitstekende bieren (rose, nero en de alt gedronken), prima en bediening, maar man die kip....1 tip: laat svp die verwaande sla (rucola - overrated) voortaan maar achterwege: voegt helemaal niets toe aan deze meer dan uitstekende maaltijd. Meer heeft kip noet nodig.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Ook aan het bekende kippetje en het bier gezeten. Op zich erg lekker, goed gekruid en prima te eten. Jammer van de weinig groentes die er bij zaten, maar de maiskolf maakte veel goed.
Leuke tent om te zitten. Jammer dat de kaart verder vrij beperkt is. Snelle, leuke bediening.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Gisteren weer eens bij de Bierfabriek gegeten. Wat is dat toch gezellig en lekker. Het haantje was weer perfect gegrild en de zelfgemaakte patat blijf je ook van eten. Als dessert hadden wij cheesecake die ook niet te versmaden was. De prijs kwaliteit verhouding is prima
Het personeel heel vriendelijk en gezellig.
UitZONderlijk .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Erg minimalistisch. Bier is gewoon erg duur en het het zogenaamde "kippetje" is een half kippetje met wat frites.
Zeer commercieel eetcafe waar alleen bier en kip (misschien iets meer maar dat was vanavond uitverkocht..) verkrijgbaar zijn. Eigenlijk draait alles om de kippetjes, en dat is geen probeelm als die helemaal super de luxe zijn, maar dat was het zeker niet.

Voor ons geen Bierfabriek meer!
Milly T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Erg lekker kippetje en fijn zelfgebrouwen bier (ik had de Rosso). Ook de maiskolven zijn heerlijk! Snelle service en vriendelijke bediening. Klein minpuntje: ze vergaten het laatst bestelde biertje te brengen.
Ook wel grappig om te zien hoe de plek omgetoverd is van een discotheek vol hormonale tieners, naar een gezellig groot restaurant!
c.molendijk8 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Wat een originele combinatie een brouwerij annex restaurant. Gevolg heerlijk bier, een lekker gegrild haantje en een sfeervolle ambiance. De bediening is vriendelijk, alleen de muziek mag van ons wat zachter of sterker hoeft eigenlijk helemaal niet omdat het geroezemoes van een vol restaurant al sfeer genoeg geeft.
Lennert V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Spontaan met z'n 4-en gaan eten op een zondag. In het kort: een prima plek om even wat te eten als je geen zin hebt in een avondvullend programma met 5 gangen en 50 keuzes. Een eenvoudig menu met drie hoofdgerechten: altijd een gegrild kippetje en wisselend vega en vlees Ook nog de keuze voor een salade erbij. Goed gegeten; wij namen kip en vlees; beide waren goed van smaak evenals de verse groente en salade.