Bierfabriek Amsterdam

Nes 67 1012 KD Amsterdam Nederland Kaart
31-205289910

Over het restaurant Bierfabriek Amsterdam

De Bierfabriek in Amsterdam is een geweldige plek aan de Nes 67. Op deze nieuwe locatie zijn onlangs de deuren geopend en wat is het er fantastisch mooi geworden! De Bierfabriek is zowel een restaurant als een brouwerij. De menukaart is zorgvuldig samengesteld met veelal biologische en maatschappelijk verantwoorde producten.

De trots van de Bierfabriek is het boven houtskool gegrilde, Franse boerderijkippetje. Inmiddels 'wereldberoemd' in Amsterdam. Buiten de menukaart om, kun je de 'specialiteit van de dag' bestellen of een vegetarisch gerecht dat dagelijks wisselt.

Middenin de Bierfabriek worden 2 speciaal bieren gebrouwen, de NERO en de ROSSO. En ja, die smaken geweldig bij de doppinda's die standaard op tafel verschijnen!

Gezellig een hapje eten en/of een biertje drinken? De Bierfabriek in Amsterdam is de perfecte plek, betaalbaar, lekker en altijd gezellig!

Meer informatie over restaurant Bierfabriek Amsterdam

Arnold M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Rienk V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Service Drank ging prima en was keurig op tijd. Bestelde gerechten bleken na lang wachten en bij navraag niet bekend. Bonnetje was zoek!!. Vervolgens kwamen de tijdens het eten extra bestelde frieten op een moment dat de tafel al was afgeruimd. Dus netje aangegeven dat die weer retour konden. Jammer van de leuke locatie maar helaas voor 9 personen een zeer slechte recensie opgebouwd en niet voor herhaling vatbaar.
David S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Bediening gaf aan de reservering voor een tafel met tap in principe niet online te accepteren/ dan heeft reserveren met deze app niet heel veel zin. Verder moest je wel je best doen om aandacht te krijgen terwijl er bijna niemand was. De locatie is ook gewijzigd ten aanzien van vroeger, het is veel donkerder/ik ga niet meer zo snel terug.
H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Was prima voor elkaar. Zowel het eten en drinken als de sfeer. Ook het reserveren ging erg gemakkelijk alsmede het contact daarover.
Kelly D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
De kip is altijd goed! De crostini viel helaas wat tegen, het brood was vrij droog en wij hadden verwacht dat deze geroosterd zou zijn. Goede service, vriendelijk personeel.
Igor F.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Vaak met veel plezier gegeten van het beroemde boerderijkippetje en de heerlijke vegetarische gerechten. Royale porties ook.

Na een tijdje terug van weggeweest, vielen vooral de kleine porties op: bij de kip werd niet meer dan een handje vol friet geserveerd. Het vegetarische gerecht was koud, en gezien de hoeveelheid zou je het eerder een voorgerecht noemen. Alleen het goede bier is gebleven.

Ik ga De Bierfabriek misschien nog eens een kans geven, maar wel een laatste.
Lai C.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Onze groep van 20 personen hebben lang op hun eten gewacht, van 1,5 tot 2 uur. Terwijl we ruim van te voren onze menu hebben doorgeven. Daarnaast kwam de menu niet overheen met het voorgestelde Farmer menu.
Jammer, zeker om dit onderdeel maakte uit een zakelijk relatie evenement.
B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
lekkere biertjes, prima eten voor een scherpe prijs. Natuurlijk het franse boerderijkippetje met heerlijke friet, en vooral de currydip kip en de wraps met buikspek van de "streetfoodfeestje" borrelplank waren heerlijk.

wij komen zeker terug.
E E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Ik was laatst gaan eten met mijn vriend op het terras. Mijn vriend kon zich deze plek herinneren van ongeveer 2 jaar geleden en dit beviel toen. Helaas was onze recente ervaring erg matig. We werden bij binnenkomst de hele tijd aangekeken, maar vervolgens voorbij gelopen (het was rustig). Na 10 minuten heb ik iemand aangehouden om te bestellen. We wilden beiden hét kippetje hier uitproberen. Het frietje inruilen voor sla mag hier niet, dat is blijkbaar teveel gedoe qua prijs ofzo....(ik werk zelf ook in een tent waar veel kip/burger met friet/sla wordt besteld....dus begreep het probleem niet zo goed). Zij zelf noemen het kippetje hun specialiteit, maar ik vond het erg teleurstellend. Ten eerst is het een erg klein kippetje, ten tweede was het behoorlijk droog. De sauzen op tafel kwamen goed van pas, die waren overigens erg lekker! Er werd tussendoor niet gevraagd of het smaakte, pas achteraf toen het op was. We hebben snel afgerekend. Eerste en laatste keer helaas.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Superleuke ervaring. Bourgondische omgeving. Bij binnenkomst pinda's (mag je afpellen en op de grond gooien) en bier. Daarna het heerlijke franse kippetje. Echt een aanrader!!!!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Goede tent voor een snelle en goedkope hap in het centrum. Prijs kwaliteit is dus prima. Leuke sfeer. Jammer dat het terras niet in de zon is.
Sven B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Heerlijk eigen gemaakt bier en ook de kippetjes zijn om je vingers bij af te likken.
We waren weliswaar ruim een uur te laat maar dat was geen problem voor de Bierfabriek keuken.
Met 32 man een perfecte avond gehad in combinatie met een stadswandeling. De locatie (Nes) leent zich daar ook perfect voor. De wallen, de Oude Kerk, de Dam en Zeedijk zijn om de hoek.
Heidi O.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Gezellige gelegenheid om met vrienden naar toe te gaan. Goed bier, lekker eten en een vriendelijke bediening.
Wie het hier niet naar zijn zin heeft, heeft dat aan zichzelf te danken.
Wij waren met veertien man en we hebben allemaal genoten.
Komen zeker terug en raden dit aan anderen aan.
Elky L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Kippetje heerlijk.
Patat was koud maar werd na opmerking meteen weggehaald en lekkere hete patat voor terug.
Salade 7.00 euro te duur voor wat je krijgt, (wat uien ringen en 2 strookjes wortel en 2 walnoten en 1 soort sla).
Coen W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Prima plek voor een gezellig biertje/wijntje met een kippetje en een heerlijke maiskolf in een ongedwongen informelemomgeving en zonder al te veel toeristen.
Theis .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Erg lekker zelfgebrouwen bier en een heerlijk kippetje van de barbecue voor een prima prijs. De service was prima, alles kwam snel door.
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Hier met 13 man gegeten. Waren blij dat we op de dag zelf nog terecht konden op zaterdag. Kaart is simpel, kip. Zaten helaas in het aparte zij-gedeelte, onvergelijkbaar met de 'normale' Bierfabriek ruimte. Ongezellig en lege ruimte. Voor een snel biertje en kip ben je hier aan het goede adres, voor de rest niet bijzonder.
Olivier A.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Goede, persoonlijk service. Wij hadden voor 2 personen gereserveerd, maar later kwamen toch nog andere vrienden. Wij vroegen aan Henrik (bediening) of wij eventueel aan een taptafel mochten eten (en drinken natuurlijk) en dat was gelukkig mogelijk. Goede snelle en persoonlijke service gaf hij. Wij hebben een leuke avond gehad, top.
Ron F.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk puur biertje en kippetje
K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het personeel was zeer vriendelijk en wij werden snel geholpen. De biertjes waren zeer lekker. De sfeer was zeer aangenaam en ik kon merken dat iedereen het naar zijn zin had. Ik kom zeker hier een keer terug. Echt een aanrader. 10/10!