Over het restaurant Bierfabriek Almere

Dit is een plek waar je je wel thuis moet voelen! Eerlijke producten, eenvoudige gerechten met liefde bereid en heerlijk, huisgebrouwen bier. Mensen met een Bourgondische voorkeur komen hier volop aan hun trekken. Een heerlijk boerderijkippetje van de houtskool barbecue, huisgebrouwen bier en een heerlijk funky muziekje op de achtergrond. Houd je van eindeloos lang borrelen? Reserveer dan een plekje aan de taptafel; mag je zelf je glas bier tappen!

Meer informatie over restaurant Bierfabriek Almere

Loop afstand van het station
  • : Parkeren in garage onder de Bierfabriek

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 00:00uur
Vrijdag 16.00 - 02:00 uur
Zaterdag 12.00 - 02.00 uur
Zondag 12.00 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bierfabriek Almere

Familie L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
We waren hier voor het eerst en is ons prima bevallen. Goed voor nog een keer. Prima ontvangst en bediening was erg enthousiast en vlot. Leuke uitleg v.d. kaart.
Aan te bevelen.
Alain V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Leuk concept, lekker eten, ietwat beperkte kaart
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Gezellig buiten gezeten om de vakantie samen feestelijk af te sluiten. Zeer vriendelijke en attente bediening. Bierfabriek formule is heerlijk eenvoudig en werkt voor ons prima: 4 verschillende soorten (eigen) bieren, en een beperkt aantal gerechten. We zijn allebei voor de bavette gegaan, een mooi stukje rundvlees met wat decoratieve groenten en aardappel wedges, was prima bereid, en smaakte ons erg goed. Mijn vrouw houdt helemaal niet van sausjes bij vlees, maar deze saus kon zelfs haar goedkeuring wegdragen, dat wil wat zeggen! :)
Nagerechten zijn ook eerlijk en lekker, koffie idem. Kortom, geen poespas, gewoon lekker eten en drinken. En een compliment voor de attente en vrolijke bediening!
Rowena S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Super leuke zweer en heerlijk gegeten! Echt een aanrader. Vriendelijke bediening, niet lang hoeven wachten en lekker kunnen genieten.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Ik had gereserveerd voor mijn verjaardag de muziek stond zo hard had het idee dat ik in een discotheek zat vroeg of het wat zachter kon nou niet. Dus na ons drankje opgestapt. Kreeg van die jongeman te horen nou dat is jammer dan. Helaas.
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Leuk concept, vlotte bediening, matig eten.
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Het rondje is aangekomen, wat een fantastische service en wat een vriendelijk personeel, leuk hoe ze omgaan met een kritische noot. Kortom echt een aanrader.
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Eten was over het algemeen goed, Rodanya was een hele vriendelijk maar vooral eerlijke serveerster, helaas wist zij ons te melden (nadat wij onze cheesecake al op hadden) te melden dat ze het niet zou aanraden. Voor de rest was het gezellig. Ik neem aan dat we ter compensatie voor het cheesecake incident een gratis rondje krijgen... wij wachten daar nog steeds op.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Prettige en servicegerichte bediening.
Marian G.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
er zijn hier wel erg vaak grote groepen, met alle rumoer van dien. de muziek gaat harder, de grote groepen gaan daar overheen proberen te schreeuwen, vicueuze cirkel. de meeste aandacht van de bediening gaat dan ook meestal uit naar die grote groepen waardoor je als individuele gast minder ‘van belang’ lijkt en lang moet wachten op bediening. beetje jammer van zo’n leuke locatie
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Weinig keuze op de kaart en maar 3 soorten bier
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
vriendelijk personeel, ondanks de drukte alles snel geregeld. Ook goede communicatie in geval iets wat langer duurt. Kortom: een dikke 10 voor deze mensen!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Sfeervolle eet en drinkgelegenheid. Makkelijke kaart, vriendelijke service en lekker makkelijk met een eigen biertap aan tafel. De beste plek om mensen van buiten en familie mee naar toe te nemen.
Taufik K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Moest wel kang wachten op het eten
Maar dit werd wel gecompenseerd.
Verder aardige bediening
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuk restaurant. We komen er graag met vrienden drinken en eten
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gezellig, goed eten en superleuke bediening. Staat garant voor een leuke avond.
Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Voor de keuzes van menu's en wat je dan krijg vind ik het toch behoorlijk prijzig
Rinus L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
geen haut cuisine, maar goed voor een gezellig samenzijn
Fariba A.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
De Muziek was heel hard, wij konden namelijk elkaar horen. Misschien iets zachter zou fijner zijn!
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
beperkte kaart.
Zou iets meer variatie in mogen.
verder leuke plek