Bierdorp

Erg rustig
Erg kort
Marceldijkstra70 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wat een geweldig restaurant. Heerlijk gegeten en goed personeel. De schnitzel was goed doorbakken en lekker gekruid. De bediening was wel een beetje amicaal maar dat hoort er bij dit restaurant ook wel bij. Echt een aanrader!
HollandischeHeini .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Gisteren weer voortreffelijk genoten! Reeds bij binnenkomst zet de Sovjet-schlager mix van de huis-DJ (alleen op zaterdag) de prachtige, klassieke DDR sfeer. Als dan vervolgens de maaltijd op tafel komt (inclusief de traditionele Spreewald augurk, die wordt zeldzaam), kan mijn avond niet meer stuk. Zeker weten, tot snel Bierdorp!
DaisyMeloen .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij restaurant Bierdorp. Het was wel even zoeken naar de locatie vanaf het treinstation maar eenmaal aangekomen, hebben we op zijn Oost duits kunnen genieten. De Filettopf Domklause, specialiteit van de chef was goed van smaak. De bediening was nog wat onervaren maar wel erg vriendelijk.

Bedankt voor uw recensie. We zijn verheugd dat u onze keuken heeft gewaardeerd. We kijken uit naar uw volgende bezoek en onze bediening staat klaar voor u. Volgende keer is het eerste drankje van het huis.