Bierbrouwerij Oijen

• Streekproducten
  • Vegetarisch
  • ...

Over het restaurant Bierbrouwerij Oijen

Deze Bierbrouwerij in Oijen (Oss) heeft in een voormalige koeienstal niet alleen een ambachtelijke brouwerij met proeflokaal maar er bevindt zich ook een uniek restaurantje. Bijzonder, vanwege de gastvrije ontvangst maar zeker ook de bourgondische Brabantse keuken. De ultieme buitenbeleving op deze bijzondere locatie in het zicht van de Maas maken een bezoekje tot een onvergetelijke ervaring!

U bent natuurlijk van harte welkom voor een lekker speciaalbiertje of neem eens een kijkje op onze lunch of avondkaart.

Meer informatie over restaurant Bierbrouwerij Oijen

Van april tot november 7 dagen in de week geopend van 11.00 tot 23.00 uur

Van november tot april:
Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag van 16.00 tot 23.00 uur
Zaterdag en zondag van 11.00 tot 23.00 uur

• Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Bierbrouwerij Oijen

Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Altijd fijn zitten bij de bierbrouwerij in ooijen! Goede kwaliteit eten en erg vriendelijk behulpzaam personeel. We waren er met onze 10 weken oude baby en dat was geen enkel probleem en voldoende ruimte om de wagen kwijt te kunnen.
Amanda K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Miss omdat er best wel wat vliegen zaten, ook de tijd van het jaar en er wordt gegeten, dat maakt helemaal niet uit maar miss idee, om onder de veranda waaiers of ventilators aan plafond te hangen.
Verder was het super!
Zeker voor herhaling vatbaar!!
We hebben enorm genoten!!!!
Anoeska V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Voor de 2e keer heb ik een feestje georganiseerd vanuit mijn werk in Scherpenzeel. Omdat ik zelf uit Oijen kom en dagelijks ver moet rijden vind ik, dat als ik het organiseer, het dan ook in mijn omgeving mag doen. We hebben wederom net als vorig jaar een geweldige avond gehad. Lekker eten, geweldige sfeer en een schitterende locatie!
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Het is een gezellige sfeer waar het heerlijk eten en drinken is.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Mooie Locatie en heerlijk zitten. Leuk en vriendelijk personeel! lekkere biertjes. Helemaal top!! ga zo door...
Absolute aanrader!
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Op een prachtige avond gegeten in de heerlijke tuin. Snelle, aardige bediening. Uiteraard lekkere biertjes. Aan alleen een hoofdgerecht hadden we genoeg, flinke porties. Prima salade (met een broodlolly) en biefstuk met een krachtige jus. Goede kwaliteit, zeker voor de prijs.
Nick H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Leuke informele lokatie. Prima om met grotere groepen heen te gaan maar ook voor 2 personen zijn er prima plekken. Met mooi weer heerlijk buiten landelijk genieten. Ideaal om met kinderen heen te gaan genoeg vermaak met oa springkussen . Prijs kwaliteit verhouding super en de bediening is erg prettig!
Dineke B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijk gegeten! En service was ook goed. Er werd zelfs pro-actief gehandeld doordat er iemand naar ons toe kwam om aan te geven dat het met 10 min zou gaan regenen en dat ze voor ons al een tafeltje binnen had gereserveerd. Erg geode service!

Daarnaast ook een heerlijk plekje om buiten te spelen voor de kinderen.

Wrap pulled pork is aan te bevelen.
marco V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het was een hele leuke en goed verzorgde dag. Iedereen was zeer tevreden. Wie is de Mol was ook kei leuk en door Koen goed gepresenteerd en uitgelegd. Zeker voor herhaling vatbaar. Zal dit ook verder vertellen aan diverse vriendengroepen, nogmaals dank.

gr Marco van Schijndel Spectro BV Oss.
Simon M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Goed eten. Top locatie.
W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Erg fijn personeel, we worden altijd heel gastvrij ontvangen. De gerechten zijn goed van proportie en de prijs/ kwaliteit verhouding is perfect. De aardbeien romanoff is zeker een aanrader voor wie van fris en zoet houdt.
Al met een al een plezierige beleving om daar te eten.
Dieneke .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten in de prachtige tuin van de Bierbrouwerij! Gezellige sfeer, lief personeel! Keuze uit mooie gerechten met daarbij een lekkere bier- en wijnkaart. Volop speelgelegenheid voor de kinderen.
Een ideale mix van zon- en schaduwplekken.
R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Erg mooie en gastvrije locatie. Met zonnig weer heerlijk vertoeven op het terras en anders gezellig binnen. De kaart is divers met vele mogelijkheden. En seizoensaanbiedingen zoals asperges.... Ondanks soms drukke momenten is er altijd aandacht door het personeel !
Tasha V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Gezellige sfeer, eten was prima alleen wel aan de prijzige kant. Buiten is ideaal om te zitten en te genieten van een drankje en een hapje? Voor jonge kinderen is er van alles te doen ook.
Edu J.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Het was weer voortreffelijk geregeld, ontvangst, zitplaat, bediening en het eten was ook heel lekker.
Eigenlijk zoals altijd.
Bedankt.
Debbie N.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Eten was super! En de speciaalbiertjes vielen ook goed in de smaak ????
Goede bediening die regelmatig kwam vragen of we nog iets te drinken lustten.
Enige wat beetje jammer was, was dat het hoofdgerecht wel erg snel op het voorgerecht volgde.
Annette .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Geweldige ontvangst en bediening tijdens onze lunch met vrienden en familie! Er wordt met je meegedacht en met iedereen wordt rekening gehouden, ook met de jongere gasten.
Nick H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Goed sfeer, heerlijk landelijk en voldoende parkeergelegenheid (gratis). Prijs kwaliteit is meer dan perfect en het eten is nooit te weinig!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heel erg lekker gegeten met pasen. De menukaart is toereikend genoeg voor alle leeftijden en de service is erg goed. Met een groep van 12 werden werden we snel geholpen. In eerste instantie kwamen we voor het bier, maar we zijn erg verrast door de grote porties en de heerlijke steaks. Zeker een aanrader (ook het bier was fantastisch)
ltiemissen T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
wij hebben super lekker gegeten voor herhaling