Bierbrouwerij Oijen

• Streekproducten
  • Vegetarisch
  • ...

Over het restaurant Bierbrouwerij Oijen

Deze Bierbrouwerij in Oijen (Oss) heeft in een voormalige koeienstal niet alleen een ambachtelijke brouwerij met proeflokaal maar er bevindt zich ook een uniek restaurantje. Bijzonder, vanwege de gastvrije ontvangst maar zeker ook de bourgondische Brabantse keuken. De ultieme buitenbeleving op deze bijzondere locatie in het zicht van de Maas maken een bezoekje tot een onvergetelijke ervaring!

U bent natuurlijk van harte welkom voor een lekker speciaalbiertje of neem eens een kijkje op onze lunch of avondkaart.

Meer informatie over restaurant Bierbrouwerij Oijen

Van april tot november 7 dagen in de week geopend van 11.00 tot 23.00 uur

Van november tot april:
Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag van 16.00 tot 23.00 uur
Zaterdag en zondag van 11.00 tot 23.00 uur

• Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,3

Jouw recensie over het restaurant Bierbrouwerij Oijen

W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Erg fijn personeel, we worden altijd heel gastvrij ontvangen. De gerechten zijn goed van proportie en de prijs/ kwaliteit verhouding is perfect. De aardbeien romanoff is zeker een aanrader voor wie van fris en zoet houdt.
Al met een al een plezierige beleving om daar te eten.
Dieneke .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten in de prachtige tuin van de Bierbrouwerij! Gezellige sfeer, lief personeel! Keuze uit mooie gerechten met daarbij een lekkere bier- en wijnkaart. Volop speelgelegenheid voor de kinderen.
Een ideale mix van zon- en schaduwplekken.
R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Erg mooie en gastvrije locatie. Met zonnig weer heerlijk vertoeven op het terras en anders gezellig binnen. De kaart is divers met vele mogelijkheden. En seizoensaanbiedingen zoals asperges.... Ondanks soms drukke momenten is er altijd aandacht door het personeel !
Tasha V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Gezellige sfeer, eten was prima alleen wel aan de prijzige kant. Buiten is ideaal om te zitten en te genieten van een drankje en een hapje? Voor jonge kinderen is er van alles te doen ook.
Edu J.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Het was weer voortreffelijk geregeld, ontvangst, zitplaat, bediening en het eten was ook heel lekker.
Eigenlijk zoals altijd.
Bedankt.
Debbie N.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Eten was super! En de speciaalbiertjes vielen ook goed in de smaak ????
Goede bediening die regelmatig kwam vragen of we nog iets te drinken lustten.
Enige wat beetje jammer was, was dat het hoofdgerecht wel erg snel op het voorgerecht volgde.
Annette .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Geweldige ontvangst en bediening tijdens onze lunch met vrienden en familie! Er wordt met je meegedacht en met iedereen wordt rekening gehouden, ook met de jongere gasten.
Nick H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Goed sfeer, heerlijk landelijk en voldoende parkeergelegenheid (gratis). Prijs kwaliteit is meer dan perfect en het eten is nooit te weinig!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heel erg lekker gegeten met pasen. De menukaart is toereikend genoeg voor alle leeftijden en de service is erg goed. Met een groep van 12 werden werden we snel geholpen. In eerste instantie kwamen we voor het bier, maar we zijn erg verrast door de grote porties en de heerlijke steaks. Zeker een aanrader (ook het bier was fantastisch)
ltiemissen T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
wij hebben super lekker gegeten voor herhaling
Gerard Gerrie D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Bij binnenkomst zagen wij een mooi aangekleed, gezellig geheel. Personeel met een glimlach op hun gezicht en netjes aangekleed. Goede informatie en snelle bediening. De bediening had oog voor je. Het buffet was zeer mooi uitgestald met rijkelijk etenswaren voor ieder wat wils. Alles ook nog eens tegen een hele schappelijke prijs. Een mooi aangeklede en representatieve kok. Een super dag, brunch, voor mij en mijn gezin. Wij komen zeker terug. Niet alleen met de pasen maar ook voor diner of lunch als we in de buurt komen fietsen. Dank je wel aan het personeel.
Paco R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
met een groep vrienden en kids gezellig geborreld en heerlijk gegeten. Frits kwam de braaitopper aan tafel vertellen en de mannen hadden hun keus snel gemaakt. Deze was heerlijk, ook de overige gerechten waren zeer goed. Ook fijn dat de kids eerst hun snackboxjes kregen en ons eten later kwam.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gezellige eet gelegenheid. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Het terras is gezellig opgezet en er is ruimte en een "springkussen" voor de kinderen om zich te kunnen vermaken.
De gerechten waren heerlijk en zagen er verzorgd en lekker uit!!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Wij hebben allemaal ontzettend lekker gegeten! Uitleg van de kok gekregen over het vlees en toen een keuze gemaakt! Het was heerlijk! Ook van de gezellige bediening met humor houden wij! Aanrader, snel weer keertje terug!
Roxanne B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Was ok. Maar wel erg duur.
marchel H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten,geen wachttijd en de gerechten snel op tafel. Perfect
Gerard G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Prima eten, uiterst vriendelijk geserveerd in een (platte)landelijke entourage.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten, en een leuke en vlotte bediening, voor herhaling vatbaar ????
Sabine A.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Samen genoten van mijn gewonnen prijs via Facebook. Het vlees van de braai was echt top; perfect gegaard, super mals en heerlijk sappig! Complimenten aan Fritsen. Service zoals altijd buitengewoon; echt een topteam! Bedankt Lonneke en Fokke voor deze heerlijke prijs!
Simon M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Prima en gezellige sfeer.