Bierbrouwerij Oijen

Van november tot april:
Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag van 16.00 tot 23.00 uur
Zaterdag en zondag van 11.00 tot 23.00 uur

• Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Bierbrouwerij Oijen

Cor N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gezellige omgeving met hele leuke en attente bediening.
Niet standaard maar veel mogelijk in overleg en er wordt ook meegedacht bij de reservering
burgtpol .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Vond de wegaanduiding richting de bierbrouwerij slecht. Moest god zoeken waar we moesten zijn. Vond het ook jammer dat de hout gestookte braai niet aan was. Had van gasten vernomen dat dat juist een aanrader was.
Mirjam N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We werden zeer gastvrij ontvangen met ons gezin en hebben heerlijk gegeten en gedronken. De sfeer is heel gezellig, we komen zeker nog een keer!
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Vandaag hier heerlijk geluncht.
We lazen in het Brabants dagblad een stuk over dit etablissement, en meteen een tafel gereserveerd en in de auto gestapt.
Een erg leuke locatie, wij zaten onder de veranda, heerlijk uit de wind.
Ik koos de Tramezzinibrood met zongedroogde tomaatjes met gerookte zalm, surimisalade, rode ui en zongedroogde tomaat (heerlijk) en mijn moeder ging voor het GOEI HAP BORDJE een tomaten soepje, boterham kroket en een boterham met gebakken eitje, 1 min puntje alles werd op 1 bord geserveerd, dus de kroket was koud toen het soepje op was.
Daarna nog een nahap, het ZOET MOELLEKE, Limoncello van onze Jan Limoen, aardbeien romanoff, bolletje mango-ijs, een verrassingstaartje en verse slagroom, en dat was een heerlijke afsluiter.
Natuurlijk een lekker oijens biertje erbij.
Vriendelijke bediening, dus voor herhaling vatbaar
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Met een vriendenclub van 12 personen zaterdag j.l. van de Bourgondische Braai genoten. Wij waren allen zeer tevreden over de gerechten, zowel de kwaliteit als de variatie in smaken. Het bier van de brouwerij paste er perfect bij, maar ook de wijn was goed. De bediening was bijzonder vriendelijk en attent. Geen wonder dat de zaak op zaterdagavond helemaal vol was. Kortom: wij komen graag nog eens terug, ook voor de biertjes
Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
De burger en spare ribs waren heerlijk. Een biertje erbij en afgesloten met een hele goede kop koffie. Vanwege het mooie weer konden we ook genieten van het terras.
Annemieke A.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Met pasen weer eens bij de bierbrouwer gegeten. Altijd leuk om hier te zijn. Bediening is altijd vriendelijk en attent. Eten lekker en verzorgd. Het terras is werkelijk fantastisch en de grote tuin mer trampoline maakt dat de kinderen hier ook graag komen. We komen graag weer als het mooier weer wordt zodat we lekker op het terras kunnen genieten van lekker hapjes en zelfgemaakte biertjes :)
JWandV V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Meerdere malen hier gegeten en gedronken. Voor ons niet om de hoek maar zeker het uurtje rijden waard! Lekker eten met zelf gebrouwen bier, het kinder menu is super, niet alleen een friekendel, kroket of nuggets. Veel speelruimte voor de kinderen die vaak niet na huis wil.... Een aanrader als je in de buurt ben.
Maxivanm .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Uitstekende plek om wat te zitten, te borrelen en te eten. Wij waren met twee volwassenen en twee kinderen (7 en 10) en de brouwerij viel bij iedereen in de smaak. Beperkte kaart (maar wél gevariërde gerechten), vriendelijke en attente bediening en een faire prijs-kwaliteit. Goed dat veel van lokale producenten afkomstig is: ook dat is fair, transparant en vooral smaakvol. Uitschieter wat mij betreft: het ter plekke gebrouwen Maashorst Witbier.