Bierbrouwerij Oijen

Meer informatie over restaurant Bierbrouwerij Oijen

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
De burger en spare ribs waren heerlijk. Een biertje erbij en afgesloten met een hele goede kop koffie. Vanwege het mooie weer konden we ook genieten van het terras.
Annemieke A.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Met pasen weer eens bij de bierbrouwer gegeten. Altijd leuk om hier te zijn. Bediening is altijd vriendelijk en attent. Eten lekker en verzorgd. Het terras is werkelijk fantastisch en de grote tuin mer trampoline maakt dat de kinderen hier ook graag komen. We komen graag weer als het mooier weer wordt zodat we lekker op het terras kunnen genieten van lekker hapjes en zelfgemaakte biertjes :)
JWandV V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Meerdere malen hier gegeten en gedronken. Voor ons niet om de hoek maar zeker het uurtje rijden waard! Lekker eten met zelf gebrouwen bier, het kinder menu is super, niet alleen een friekendel, kroket of nuggets. Veel speelruimte voor de kinderen die vaak niet na huis wil.... Een aanrader als je in de buurt ben.
Maxivanm .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Uitstekende plek om wat te zitten, te borrelen en te eten. Wij waren met twee volwassenen en twee kinderen (7 en 10) en de brouwerij viel bij iedereen in de smaak. Beperkte kaart (maar wél gevariërde gerechten), vriendelijke en attente bediening en een faire prijs-kwaliteit. Goed dat veel van lokale producenten afkomstig is: ook dat is fair, transparant en vooral smaakvol. Uitschieter wat mij betreft: het ter plekke gebrouwen Maashorst Witbier.