Bief & Burgers

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Bief & Burgers

Sven .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Gisteren voor het eerst gegeten. Eten was ok, maar had voor die prijs neer verwacht. Bediening zelf was prima, vriendelijker dan de eigenaar die er zelf ook was. Hij wijst je de tafel, maar stelt zich niet echt als een gastheer op. Een “dank je wel” bij weg gaan, kan er niet vanaf. Ongelofelijk dat een eigenaar zo weinig heeft voor zijn gasten.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Dit was de 3e keer dat ik hier ben wezen eten.De eerste keer was het goed, niets op aan te merken. De 2e keer vond ik het erg jammer dat het personeel alleen met zichzelf bezig waren en niet met de gasten. De 3e en laatste keer was een ramp. Het duurde erg lang voordat we iets konden bestellen, en die bestelling duurde ook heel lang. Vervolgens waren onze hamburgers koud. Deze werden teruggenomen en na 5 minuten weer neergezet (nog lauw) erg jammer want het is een leuke locatie. En misschien een tip om honden wel toe te staan op het terras, zoals zoveel restaurants doen.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, service was uitstekend, een aanrader voor de bief en burgers liefhebbers! Passion for Grilling, staat er op hun business kaartje en dit klopt 100% Wij komen hier zeker terug.
Monica K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Spontaan hiet wezen lunchen. En heb er erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Alleen bij de milkshake maakte ze een fout. Ik vroeg of de milkshake van echt fruit werd gemaakt en ze zei dat dit niet het geval was. De milkshakes worden echter wel van vers fruit gemaakt. Dat had voor mij verkeerd kunnen uitpakken daar ik erg allergisch ben voor diverse vers fruit. Gelukkig niet voor bananen. Ik had de bananen milkshake. Heel erg lekker.
Check bij de keuken als je het niet zeker weet.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Vanavond voor 't eerst een hapje wezen eten daar, de parkeer stond vol en wij gingen vol verwachting naar binnen
Ons tafeltje werd aangewezen en drankje besteld en daar begon onze gezellige avond. Mijn man kreeg een biertje over zijn kleding en zat de hele avond met zijn natte kleding, nou ja hele avond, t gezellige knusse etentje met zijn tweetjes was binnen een uur al weer voorbij. De serveerster bood wel haar excuses aan maar op zijn minst vinden wij dat je wel een drankje van huis kan aanbieden.
Het afrekenen gebeurt aan de bar en daar melden wij 't incident nog een keer maar er werd weinig op gezegd.
Ook vonden wij de burgers niet geweldig een whopper doet t net zo goed en wij vonden 't massaproductie in een mooie vreetschuur , eens maar nooit weer
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Hier met de zaak gegeten. Vooraf verschillende voorgerechten, oa brood met boter, vleeswarenplankje, kaasplankje en nachos met gesmolten kaas. Was prima om te delen... En qua smaak lekker maar niet bijzonder. De meeste collega's namen vervolgens een burger - eentje waagde zich zelfs aan de Mother Of All Burgers, een enkeling nam een hele vis of tonijnfilet en ik nam de tournedos. Medium rare bleek medium well done te zijn, maar een kniesoor die daar op let. Frites zitten erbij, geen extra groenten - een tegenvaller voor degenen met verder alleen vis of de tournedos.... Het nagerecht wordt zonder kaart, maar met voorbeelden op een plankje aangeprezen. Dat is vernuftig, want dan zie je de prijzen ook niet. Na een voorgerecht plus een flinke burger is een nagerecht eigenlijk iets teveel van het goede. Bediening is vlot, beleefd maar niet bovengemiddeld. Maar daar is dit het etablissement ook niet naar. Het in een andere recensie tegengekomen 'vreetschuur' gaat me iets te ver, maar voor een diner voor twee moet je hier niet zijn (als je begrijpt wat ik bedoel). De "ruime perkeergelegenheid" bleek op deze doordeweekse woensdagavond stampvol te zijn.
Lique B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Eten is prima! Maar in de gemiddelde fastfood keten zit je nog meer op je gemak. Je voorgerecht, drankjes en direct ook je burgers op tafel en dus binnen een half uur weer buiten staan is niet wat ik versta in lekker uit eten!
Nof G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Leuke entourange, vlotte bediening. Ik vond de patatjes wat minder, net alsof de binnenkant leeg was. Ze waren ook best vet. De XL burger was prima.
Nagerecht was heerlijk maar wel bedacht ik me achteraf dat je dus iets uitzoekt dat tentoongesteld wordt op een plankje maar waarvan je de prijs niet eens weet. Slim bedacht eigenlijk...
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een heerlijke Mexican Burger genomen. Wel XL genomen want voor 2 euro meer is de burger serieus groter Burger was mooi roze binnenin en de frites waren ook prima. Daarna nog een zalig toetje. De dessert kaart wordt live op een houten plank aan je getoond waardoor je toch eerder iets neemt, ook al zit je vol. Ook de desserts smaakten verrukkelijk. Kortom aanrader om nog eens langs te gaan. Oh ja , de bediening was ook helemaal goed. Frank
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Restaurant viel mij tegen. Het neigt naar een soort lawaaiige vreetschuur. De kwaliteit is onder de maat en de bediening is niet gastvrij en op het brutale af. Als je dan kijkt wat je betaalt dan klopt prijs/kwaliteit echt niet. Ik kom hier niet meer terug.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Bijna zelfde ervaring gehad als Harm B. hieronder: Burger XL -->erg lekker
Thee met chocolaatje, tot 2x toe gesmolten chocolade :-)

bediening is vriendelijk, maar laten gasten veel te lang met vuile borden en vieze tafel zitten. echt wel een minpuntje
Harm B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Hier vorige week wezen eten voor mijn 42e verjaardag. De nr.3 mexican burger XL besteld. Geserveerd met papat en mayonaise en een fijn biertje erbij. De bite in het broodje was zeer aangenaam. Mijn medegezelschap vond het broodje wat soppig.. dat als enige opmerking, mag best wat langer op de gril. Het burgervlees van goede kwaliteit, stevig, gaar en goed van smaak. Smaken waren goed op elkaar afgestemd. Op de burger 3! nachochipjes, jalapeños pepers, cheddar en een lekker sausje. Al met al een heerlijke burger, van goede kwaliteit en lekker van smaak. Maar dan de sfeer.. het heeft wat weg van de loods in mijn tuin. Beperkte aankleding van de ruimte. Toilet wel schoon. Bediening jong en fris. Kleine tip: het tony chocolony chocolaatje voortaan niet meer tegen het warme kopje thee aanleggen, beter apart op een bordje. Nu hadden we chocoladefondue. Kom graag terug voor mijn volgende verjaardag.
Nikki B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Met hoge verwachtingen eindelijk een keer wezen eten bij deze nieuwe zaak.

De ontvangst was erg onvriendelijk. Geen goede avond maar meteen op een snibbige toon: "Heeft u gereserveerd?" Dit kan echt anders beste mensen! Ik ben gast en zo wil ik ook worden ontvangen! Dus: "Goede avond meneer, mevrouw, van harte welkom bij Bief & Burgers. Heeft u misschien een reservering?"

Bediening was op zich prima, drankjes stonden snel op tafel. De burgers zien er redelijk klein uit. De MOAB daarentegen zag er indrukwekkend uit bij het tafeltje naast ons.

De sfeer is op zich voldoende, kan warmer en gezelliger. De haard in het midden doet het goed.

Voorgerecht Carpaccio. Was ok, niet bijzonder! Voorgerecht Sticky ribs, lauw warm geserveerd, weinig smaak, voldoende gegaard maar zag er niet echt lekker uit. Geen mooi glanzende buitenkant en niet mooi geserveerd. Gewoon een bak met ribs. Amerikaanse BBQ saus is nodig om smaak te geven aan het vlees.

Hoofdgerecht Tournedos. Zeer teleurstellend. Een groot wit bord, met jawel 3 (drie) gegrilde mini tomaatjes en een stukje vlees van 5 bij 4 cm en 1 cm dik. En daar betaal je dan bijna 20 (TWINTIG) eur voor! En nee, voor dit geld moet je ook nog 3 eur betalen voor een klein bakje patat met welgeteld van 23 patatjes of een bakje sla. Echt, 1 woord: Schandalig! De prijs - kwantiteitverhouding is hier echt zoek. De prijs kwaliteit verhouding een zeer krappe voldoende. Medium is namelijk Medium en niet doorbakken! De pepersaus was net warm genoeg en redelijk op smaak. Plots stond er een kelner met een plank aan tafel. Dit is de manier om de desserts aan te prijzen. Prima idee en uitleg, echter wordt er nergens een prijs genoemd! Dus je kiest iets waarvan je de prijs alleen op de rekening ziet staan. Als dessert hadden we het toetje witte chocolade mousse, verkruimelde oreo koekjes, fruit en siroop. DIt was het beste van de hele avond! Best wel lekker.

Kort samengevat; teleurstellend. Hier hadden we echt meer van verwacht!. Al met al geen aanrader. Als je jezelf Bief & Burgers noemt dan dient het vlees gewoon goed en genoeg te zijn! Dat is dus zeker niet het geval. Valt nu in de categorie Jammer, maar never nooit meer!
j.vuisje .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heb op 22-02-2017 er gegeten.
Wij waren er om 18,05 uur en om 18,55uur stonden wij alweer buiten.
Dus in nog geen uur hebben wij voorgerecht hoofdgerecht en koffie gekregen.
Dus als je gezellig uit eten wil, moet je daar vooral niet naar toegaan.
En dat kwam niet omdat het er stil was, het zat bijna vol.
Dus het wordt restaurant kunnen ze veranderen in Vreetschuur.
Het eten was goed.
Esmeralda B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Op een warme dag hier wezen eten. We zaten op het terras. Mooi terras, ruim opgezet, netjes. Je kunt er heerlijk rustig zitten en wij keken uit op een klein grasveld. De bediening was op zich vlot maar was wel een beetje jong. Wellicht ook pas begonnen. Ze kwam in ieder geval onervaren over. Vroeg bijvoorbeeld niet hoe we ons vlees en tonijnsteak gebakken wilde hebben. De term medium rare kende ze ook niet. Het eten was prima, lekker en best veel. Al met al een leuke en gezellige avond gehad. Ik zou hier nog wel eens een keer terug kunnen komen.
Raissa T.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk lunchen bij bief &burgers. Burger en steak met ook wat ribs, alles was erg lekker. En de ribs waren heerlijk! We komen zeker een keer terug!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
De MOAB ofwel Mother of all Burgers is heerlijk. Goed eten voor een goede prijs.
WiFi is lekker snel ondanks een vol restaurant.
V. H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Vandaag lekker gegeten bij Bief & Burgers. Sticky ribs en hamburgers besteld, waarvan 1 grote. Lekkere friet en maiskolf. Ook de desserts waren heerlijk! Bediening was vlot en oplettend. Voor herhaling vatbaar!
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Nu twee keer gegeten in dit nieuwe restaurant, eenmaal tijdens de lunch op een regenachtige zaterdag en afgelopen keer op vrijdagavond. We hadden beide keren niet gereserveerd. Op zaterdagmiddag geen enkel probleem, op vrijdagavond bleek dat wat minder handig maar konden we gelukkig toch nog een tafel krijgen (met een eindtijd). We waren met 2 kleine kinderen dus wilden sowieso niet te lang blijven zitten. Gelukkig was de bediening vlot. Het begin was wat onhandig om ons naar de tafel te wijzen maar geen menukaart te geven, maar daarna had de jonge bediening het toch aardig in de greep. We begonnen meteen aan de burgers en een steak. Voor de kinderen min-hamburgers die erg in de smaak vielen. De friet en saus moet apart besteld worden, maar zijn groot genoeg om te delen. De site salad was helaas een aanfluiting: droog en saai en heel klein. De desserts werden leuk gepresenteerd en waren erg goed. Een speelhoekje voor de kinderen en een speeltoestel aan het terras zou het voor ons nog beter maken, maar dit past wellicht niet in het concept wat de eigenaar voor ogen heeft. Al met al een aanwinst voor de buurt.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zaterdag 5 november na 2 eerdere tevergeefse pogingen tijdig gereserveerd.
Ambiance: een rumoerige kantine. Leuk: Open keuken.
Vriendelijke bediening.
Eten was vlot op tafel: hamburgers waren smaakvol. De ribeye was Top! Heerlijk mals vlees en goed gekruid.
Patat en salade extra te bestellen voor € 3,-- een forse portie.
Alles bij elkaar lekker gegeten!