Bie 't Gruuzekirkske

Gruizenstraat 7 6131 EH Sittard Nederland Kaart

Over het restaurant Bie 't Gruuzekirkske

Bie 't Gruuzekirkske, geheim adresje in Sittard

Het restaurant is gevestigd aan het Gruizenstraatje in een van Sittards oudste vakwerkhuisjes. Er heerst een gezellige en intieme sfeer. Ivo Gelissen en Lucien Offermans zijn beiden patron-cuisinier. In hun open keuken staan vakmanschap en creativiteit centraal. Regelmatig wisselende gerechten zijn steeds een synergie van verse lokale producten en spannende specerijen en ingrediënten, waarmee gasten telkens weer worden verrast. De selectie wijnen zijn mooi en verfijnd en staan garant voor de perfecte wijn-spijs-combinatie. Bie 't Gruuzekirkske geniet u van de aandacht en de passie waarmee culinaire verwennerijen worden bereid en geserveerd. Geniet ervan!

Meer informatie over restaurant Bie 't Gruuzekirkske

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
benkus .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Een prettige verrassing. Heerlijk eten en een geweldige bediening
Ieder eens was het erover eens , hier komen we terug
Jammer dat er geen andere gasten waren
MJSW .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Ontvangst en ambiance waren veelbelovend. Het eten zag er prachtig uit en was ook origineel gekozen. Het vlees (eendenborstfilet) was erg lekker. Voor het overige was al het eten vrij smakeloos. De porties waren klein, dat past bij het beloofde niveau van de keuken, maar dit was erg weinig en bovendien zat er weinig smaak aan. Ook de bijgerechten vragen aandacht! Iets wat nauwelijks smaak heeft werd wel erg overdreven aangeprezen aan tafel. Was dit omdat we een AH menu hadden? We waren twee avonden in Sittard . We zijn de volgende avond niet terug gekomen wat we zeker gedaan hadden wanneer het ons goed was bevallen. Jammer, want de kennis om er echt iets van te maken is zeker in huis.
Jean C.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heel lekker gegeten. Top! Behoorlijk geprijsd maar je hebt dan ook wat.
harrie A.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
driegangen menu genomen. Heerlijke gerechten, mooie porties en verfijnde wijnen.
Een mooie omgeving en prima bediening, ga zo door.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk gegeten, klein maar friendelijk restaurant. Echt prima !
Bartosz W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gegeten met een AH restaurant actie. Wilde al langer een keer gaan eten bij dit restaurant maar met deze actie een geschikt moment. Geen Social deal actie met addertjes onder het gras. Gewoon behandeld als normale klant. Eten was heerlijk. Jammer dat het tussengerecht niet meer voorradig was.
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk drie gangen gegeten met de AH restaurant actie. Mooi opgemaakte borden. Huiswijn is heerlijk. We komen hier zeker weer eens terug.
Jack E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het driegangendiner was erg lekker.
Ze schonken ook lekkere wijnen bij de gerechten.
De porties waren niet erg groot maar toch wel voldoende.
Enig minpuntje was dat ze geen kraanwater schenken alleen flesjes water.
eric_maastricht .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellige inrichting en erg lekker eten dat mooi is gepresenteerd. Menu is bijzonder en goed gelukt. Bediening is attent en je wordt goed en snel geholpen.
LiRi .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
genoten van een voortreffelijk diner.
Thuis helaas wel foutje in rekening ontdekt, twee extra glazen cave. Niet goed opgelet.
Dina S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De kwaliteit van het menu was goed. Het was wel weinig. Bij het hoofdgerecht kreeg je geen extra groenten of aardappelen.
harrymeuffels .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Mooi restaurant (alleen even bij duister zoeken naar de ingang). Vriendelijke en correcte ontvangst.
Zeer mooi samengestelde menu's van zeer goede kwaliteit. Vooral de smaakcombinaties waren heerlijk.
Erg vriendelijke en verzorgde bediening. Totaalplaatje: Heerlijk, bijzonder en zeer goed verzorgd.
Zeker een aanrader om (nog) eens te bezoeken.
tofra .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Leuke zaak, vriendelijke bediening en mooi opgemaakte borden met goede kwaliteit producten. De keuken is open, dus je kunt de koks aan het werk zien.
picaro .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Leuk restaurant, met mooie gerechtjes. Smaakte goed. Ook leuk personeel. Wel erg duur. Voelden ons ook een beetje bekocht qua drank omdat meteen de duurste opties werden aangeboden. Uiteraard smaakten die prima, maar het is toch even schrikken als je de rekening ziet. Het zou wat ons betreft mooi zijn als je klanten ook vertelt wat de verschillende alternatieven kosten (of ze de wijnkaart geeft), zodat ze een gerichte keus kunnen maken.
PaulvanDiggelen1958 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Mooi ontvangst , ondanks 1 uur te vroeg , heerlijk menu met veel variatie . Zeer goede uitleg over wat je eet en goede uitleg over de wijn ! Zeer geslaagde avond en zeer gemotiveerde mensen TOP
annemietijssen .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Enorm genoten van overheerlijk 3 gangen menu. Zeker de catch of the day was zeer goed. Alles mooi opgediend. We komen over 14 dagen graag terug.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Hele mooie en lekkere gerechten, sierlijk opgemaakt op het bord, fijne porties. Helemaal top dat je met de AH actie toch a la carte kunt kiezen van de kaart ! We gaan hier zeker vaker komen in de toekomst, een echte aanrader en aanwinst voor Sittard !
BVinclair .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Een zeer aangename verassing!!!Mooie gerechten met een zeer goede smaak! Voor herhaling vatbaar! Misschien een klein aandachtspuntje wat het geheel ten goede zou komen, voor mijn gevoel, is een iets warmere tafelaankleding. Iets in de vorm van tafellopers of stoffen placemats.
Hennekens .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Voor de tweede keer heerlijk gegeten, gecombineerd met prima wijnarrangementje. Vriendelijke bediening en heel sfeervol restaurant. Ga eind januari weer terug, dan met een ander gezelschap. Verheug me er nu al op!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Zeer prettige bediening uitstekende kok en vakbekwaamheid van personeel al met al een geweldige avond gehad en erg genoten
Martin en maria