Bie 't Gruuzekirkske

Gruizenstraat 7 6131 EH Sittard Nederland Kaart

Over het restaurant Bie 't Gruuzekirkske

Bie 't Gruuzekirkske, geheim adresje in Sittard

Het restaurant is gevestigd aan het Gruizenstraatje in een van Sittards oudste vakwerkhuisjes. Er heerst een gezellige en intieme sfeer. Ivo Gelissen en Lucien Offermans zijn beiden patron-cuisinier. In hun open keuken staan vakmanschap en creativiteit centraal. Regelmatig wisselende gerechten zijn steeds een synergie van verse lokale producten en spannende specerijen en ingrediënten, waarmee gasten telkens weer worden verrast. De selectie wijnen zijn mooi en verfijnd en staan garant voor de perfecte wijn-spijs-combinatie. Bie 't Gruuzekirkske geniet u van de aandacht en de passie waarmee culinaire verwennerijen worden bereid en geserveerd. Geniet ervan!

Meer informatie over restaurant Bie 't Gruuzekirkske

Dinsdag & Woensdag

Jouw recensie over het restaurant Bie 't Gruuzekirkske

merkelbekker .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Eerder al eens met een Albert Heijn bon hier gaan eten. Toen waren de gerechten verfijnder, verrassender, kleurrijker en bijzonderder. Met die hoge verwachting een 2e keer dus hier naar binnen gestapt. De prijs voor het menu is lager omdat er geen dessert is (dit is vervangen door koffie met bonbons). Ook de amuse ontbrak deze keer. De vorige keer hadden we een extra tussengerecht besteld (natuurlijk 2x afrekenen) maar we kregen geen menukaart (wel de kaart voor het AH-menu) om te kiezen dus dit niet gedaan. Het eten blijft goed maar de verwachtingen zijn inmiddels getemperd.
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wanneer je daar A la CArte zou gaan eten, zal het eten misschien wel prima zijn maar wij gingen daar eten door een actie van AH en nu had ik het gevoel daar in een hoek te worden weggezet om een soort van aalmoes te krijgen.
Ik zal ook nooit meer aan een dergelijke actie deelnemen.
Met vriendelijke groet
Corrie Meijer
famweezenberg .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gerechten waren smakelijk, de bediening correct, de wijn per glas prima.
Beetje moeilijk te vinden, maar vriendelijk ontvangen ondanks te laat komen
We verwachten een antieke inrichting, maar het was modern en smaakvol bloemetje op tafel, linnen servetten is
altijd prettig.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Werden op een prettige, vriendelijke, wijze ontvangen.
Bediening prettig, voorkomend, niet onderdanig en niet vrijpostig.
Kregen goede en uitgebreide uitleg bij servering van de afzonderlijke gerechten.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Eten was prima. Wat mij irriteerde was dat ik terwijl ik het eten nog niet op had een vraag kreeg om een revieuw. Niet doen!!!
H K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het was een "uitgekleed ( AH) menu". Geen amuse vooraf en de porties waren aan de kleine kant. Extra brood erbij vragen was nodig hierdoor.
Arno R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Geweldige keuken, jammer dat de inrichting niet bij de kwaliteit van de keuken past
ger W.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
mooie locatie in centrum en toch rustig
prima eten en zeer attente bediening
goede prijs kwaliteitverhouding
kun je zonder meer aanbevelen
kdevaan .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Prima gerechten gegeten. Vulling moest echter vooral komen van het brood. Een klein bakje frites of gebakken aardappeltjes was welkom geweest. Het gelakt krulvarken en de aspergesoep was speciaal.
Naast ons nog 2 gasten, dus erg rustig (maandag?)
benkus .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Een prettige verrassing. Heerlijk eten en een geweldige bediening
Ieder eens was het erover eens , hier komen we terug
Jammer dat er geen andere gasten waren
MJSW .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Ontvangst en ambiance waren veelbelovend. Het eten zag er prachtig uit en was ook origineel gekozen. Het vlees (eendenborstfilet) was erg lekker. Voor het overige was al het eten vrij smakeloos. De porties waren klein, dat past bij het beloofde niveau van de keuken, maar dit was erg weinig en bovendien zat er weinig smaak aan. Ook de bijgerechten vragen aandacht! Iets wat nauwelijks smaak heeft werd wel erg overdreven aangeprezen aan tafel. Was dit omdat we een AH menu hadden? We waren twee avonden in Sittard . We zijn de volgende avond niet terug gekomen wat we zeker gedaan hadden wanneer het ons goed was bevallen. Jammer, want de kennis om er echt iets van te maken is zeker in huis.
Jean C.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heel lekker gegeten. Top! Behoorlijk geprijsd maar je hebt dan ook wat.
harrie A.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
driegangen menu genomen. Heerlijke gerechten, mooie porties en verfijnde wijnen.
Een mooie omgeving en prima bediening, ga zo door.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk gegeten, klein maar friendelijk restaurant. Echt prima !
Bartosz W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gegeten met een AH restaurant actie. Wilde al langer een keer gaan eten bij dit restaurant maar met deze actie een geschikt moment. Geen Social deal actie met addertjes onder het gras. Gewoon behandeld als normale klant. Eten was heerlijk. Jammer dat het tussengerecht niet meer voorradig was.
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk drie gangen gegeten met de AH restaurant actie. Mooi opgemaakte borden. Huiswijn is heerlijk. We komen hier zeker weer eens terug.
Jack E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het driegangendiner was erg lekker.
Ze schonken ook lekkere wijnen bij de gerechten.
De porties waren niet erg groot maar toch wel voldoende.
Enig minpuntje was dat ze geen kraanwater schenken alleen flesjes water.
eric_maastricht .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellige inrichting en erg lekker eten dat mooi is gepresenteerd. Menu is bijzonder en goed gelukt. Bediening is attent en je wordt goed en snel geholpen.
LiRi .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
genoten van een voortreffelijk diner.
Thuis helaas wel foutje in rekening ontdekt, twee extra glazen cave. Niet goed opgelet.
Dina S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De kwaliteit van het menu was goed. Het was wel weinig. Bij het hoofdgerecht kreeg je geen extra groenten of aardappelen.