Bickers a/d Werf

Bickerswerf 2 1013 KX Amsterdam Nederland Kaart
31-203202951

Over het restaurant Bickers a/d Werf

Een oase van rust aan de rand van het centrum

Hier kun je helemaal ontsnappen aan de drukte van de stad. Aan de Westerdok, net aan de rand van het centrum, vind je Bickers aan de Werf. Gelegen aan een intieme jachthaven met prachtig uitzicht over het water. Een ideale plek om heerlijk te eten. Zin in een smaakvolle lunch of een klassiek diner? Hier ben je aan het juiste adres.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bickers a/d Werf

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag
- High Tea 13:00 - 17:00
Zaterdag en zondag
- High Tea 13:00 - 17:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Bickers a/d Werf

rokusvdh .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Oma's bal is een fabrieksbal. Of Oma moet Struijk heten. Tomatensoep is laf aftreksel. Eten voor veel verbetering vatbaar. Prima terras.
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten op een super relaxte locatie, mooi rustig terras aan het water. Lekkere wijnen die we vooraf mochten proeven. Professioneel en aardig personeel. Enorme aanrader!
Theo W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Fijn restaurant met beperkte maar wel goede kaart. Voor hoofdgerecht porties niet erg subtiel.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
We aten de spinaziesoep, die lekker was. Daarna de tonijn met Soba noodles. De tonijn was zo droog dat we hem niet weg gekauwd kregen. Geen idee wat ze ermee gedaan hadden, maar we hebben hem voor 4/5 deel teruggegeven.
Prijzen te hoog voor wat geboden werd.
Gabi G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Bij Bickers aan de Werf voel je altijd welkom. Lekker eten bereid van verse, goede producten. Erg leuk een sfeervol restaurant, geweldig ook bij mooi weer buiten aan het water. De BickersBurger is super lekker, ik had deze keer het landbrood met verse tonijn, lekker! Een echte aanrader!
Geert R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
gastvrije ontvangst alleen jammer dat we niet aan de tafel in de zon konden zitten. was gereserveerd voor 8 personen, maar toen wij vertrokken zaten daar gasten met zijn vieren. Had dus makkelijk gekund.
Dirk-jan K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
zeer vriendelijk goede uitleg lekkere wijn goed en betaalbaar eten kwam hier voor de tweede x en blijf er zeker komen mooie locatie ook
Cyriel V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Vrij heftige smaken. Kipsaté van kippendij terwijl dit nergens vermeld staat op de kaart. Dan is 19 euro wel een beetje prijzig... Bediening daarentegen is attent en aardig, dat compenseert dan weer.
Ien A.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Het was een miezerige avond in Amsterdam dus mijin vriendin en ik zaten binnen en het restaurant was rustig (misschien half van de tafels waren vol). Als het mooi weer is zou het ontzettend leuk zijn om aan een tafeltje op het terras, uitkijkend op het water, te zitten. Het eten was heerlijk: ik had tuna steak (precies goed bereid, rood van binnen maa knapperig van buiten, met soba noodles en mijn vriendin had de klassieke asperges met ham en krieltjes. We hadden ieder twee glazen witte wijn en deelden een toetje, tezamen zo'n 85 euro. Al met al een fijne avond!
Tjandra B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Eten bij Bickers is altijd een feest. Danielle werkt mee in de bediening en Raymond Staat in de keuken. Dat de eigenaars zelf volop In de zaak bezig zijn merk je aan de uitstekende service en aan het heerlijke eten. Porties zijn wel erg groot. Beware! Charlie’s Heaven is een salade die je gegeten moet hebben. Kaasplank Met port is een feest!
André V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Hartelijke en charmante ontvangst. Kwaliteit en smaak van het eten is voortreffelijk.
Terras aan het water.................
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijk aan het water, geanimeerd en rustig, met uitzicht op de Bickersgracht. Lekker gegeten. Bediening was hartelijk. Reserveren is wel aan te bevelen (hadden wij ook gedaan), rustig, maar het terras is gauw vol. Binnen is er wel veel ruimte.
Rien K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Goede bediening, je voelt je echt gast. Het eten was voortreffelijk. Goed uitgeserveerd. Kortom wat ons betreft een echte aanrader. Wij komen zeker terug..
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Zoals altijd bij Bickers aan de Werf een hartelijke ontvangst, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Voor iedereen een aanrader.
Claudio D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Fantastic!!!!!
Mylene V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Geweldige bediening, fantastische locatie.
Eten met liefde bereid.
JEF E.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Aardige bediening, het eten was matig.
Koos Bakker B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijke gerechten en leuke, lekkere wijnen tijdens de High Wine. Gezellige zaak met leuke, gastvrije eigenaren en bediening. Het was een hele mooie middag!
donot R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Uitstekende gelegenheid, hartstikke leuke lokatie, lekker eten, super vriendelijk en gastvrij. En heerlijk eten en drinken
Janin S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018