Over het restaurant Bickers a/d Werf

Een oase van rust aan de rand van het centrum

Hier kun je helemaal ontsnappen aan de drukte van de stad. Aan de Westerdok, net aan de rand van het centrum, vind je Bickers aan de Werf. Gelegen aan een intieme jachthaven met prachtig uitzicht over het water. Een ideale plek om heerlijk te eten. Zin in een smaakvolle lunch of een klassiek diner? Hier ben je aan het juiste adres.

Meer informatie over restaurant Bickers a/d Werf

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag
- High Tea 13:00 - 17:00
Zaterdag en zondag
- High Tea 13:00 - 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,3

Jouw recensie over het restaurant Bickers a/d Werf

Bert V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Ruime keuze, royale en zeer smakelijke porties, mooie wildkaart, veel wijnen per glas verkrijgbaar. Ontspannen, gastvrije sfeer. Leuk ingespeeld op Sinterklaas. Goede ingrediënten voor een leuke avond.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wat een fijne lokatie. Mooi aan het water. Binnen gezellig en warm. Ook de bediening was top en heerlijk gegeten. Dit restaurant is zeker aan te bevelen. ????
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We zijn weer warm onthaald in Bickers toen we opnieuw een verjaardag kwamen vieren. Fantastische gastvrouw! Helaas stelde de kok ons eerlijk gezegd toch wel wat teleur. Het voorgerecht met eendelever was verukkelijk. Maar het hoofdgerecht met vis (Dorado) had weinig smaak. Toegegeven, we hadden gevraagd om zoutarm, maar er bestaan toch meer mogelijkheden om iets smaak te geven? De later toegevoegde gebakken knoflook hielp wel. De hazenrug filet was zeer zacht maar het was een onaangename verassing dat er bloedworst in het gerecht bleek te zitten. Naar groente was het zoeken, er zaten een paar spruitjes verstopt in de purée onder het vlees. We komen graag nog een keer terug maar we hopen dat de kok dan meer groenten en kruiden zal gebruiken!
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Wij hebben genoten van de prima high tea en de enthousiaste ontvangst.dit vindt ik hoe het was en zeur niet over het aantal tekens, dan vul ik nooit meer iets in.
m K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Vriendelijk en gastvrij ! Je voelt je welkom , attent in de bediening en opmerkzaam in de omgang van hun gasten !
Zeker komen wij nog eens terug .
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het was een gure avond, maar na een kleine wandeling vonden we Bickers ad Werf. Ze hadden op ons gerekend en we werden dan ook vriendelijk ontvangen. Het is een smaakvol ingericht restaurant. Mooie oude houten panelen op tegen de bar, mooie authentieke krukken, gezellige tafels hoog en laag. Keuze genoeg. Een lekker biertje (kannunnik) vooraf. Als voorgerecht nemen we gamba’s met piripiri saus en brood en een handgerolde oosterseverrassing met zalm, nori, japanse mayo en coquilles st. Jacques met wakame en bergkaviaar. Superlekker. Let op het is een flinke vooraf. Niks voorafje dus.
Vervolgens genieten we van de hoofdgerechten: spareribs uit de cajun marinade en erg lekkere krokante frieten aande ene kant van de tafel en makreel filet met van alles aan de andere kant. We krijgen er ook heerlijke wijn bij. En dan ook maar steeds die eerlijke vriendelijkheid - top! Dat maakte een superfijne avond!
Silo .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Geweldige bediening, hartelijk en gezellig, waar vind je dat nog? Verder heerlijke wijnen die goed afgestemd waren op de gerechten en fantastisch eten! Neem vooral de bretonse vissoep, om je vingers bij af te likken. Super!
René B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten en ruimte om rustig te kunnen eten, in een rustige omgeving. Eten is van hoge kwaliteit, zeker een rede om terug te gaan.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Alles was dik in orde. Pluspunten: goede ingrediënten, goede porties (1 hoofdgerecht == 1 maaltijd), doen niet moeilijk, leuke locatie, eerlijke prijs. Minpuntjes:: gerechten qua smaak en concept goed maar niet super.
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten en iin de watten gelegd. Prachtig terras met geweldig uitzicht!! In combinatie met een stadswandeling georganiseerd door het nabijgelegen Galerie Moon een topmiddag en avond!
Karl Ernst L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Ik was hier voor de derde keer. De plek is nog steeds fantastisch en de mensen zijn nog steeds heel vriendelijk, maar laten we eerlijk zijn: het eten kan beter. Er wordt hier niets geserveerd dat je niet zelf zou kunnen maken, misschien zelfs beter. De Bretonse vissoep is wel lekker, maar niet bijzonder en bevat te weinig stukjes vis naar mijn smaak en de vis van de dag (zeewolf) was een mooi stuk vis met een kwakje spinazie en wat krieltjes, niets meer dan dat. Het koekje dat bij de koffie geserveerd werd zat in een cellofaantje en kwam klaarblijkelijk uit een fabriekje. Jammer, maar helaas.
G.J. V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hebben een aparte connectie met Bickers, maar in onze herinnering hebben we het wel eens beter ervaren.
Het eten was okay, al hoewel we ons afvragen of de chickenburger afstamde van een echte kip.
De bediening had beter gekund, maar dat lag niet aan de dame zelf
Sophia L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Fijne avond gehad bij Bickers, lekker eten en vriendelijke bediening, we komen zeker terug.
marga V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
heerlijke high tea, welkom als altijd lekker buiten op het terras. soepje naar keuze glaasje heerlijk roze procecco.
stukje hartige taart. sandwiches wrap met eigengemaakte pesto, verse scones zo uit de over met clotted cream en heerlijke lemoncurd en jam. makarons en heerlijke petit fours van Holtkamp. thee naar keuze erbij, hoe fijn kan het zijn.
Afgesloten met een flesje wit, de dames zien al weer uit naar de volgende high tea.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Vanmiddag geluncht met zijn vieren. Twee van ons namen het "twaalfuurtje", een combi van een heerlijk kokossoepje, een teryakisalade met tonijn en rund en een garnalenkroket, maar voor mij was er een vegavariant met het soepje, een geweldig oesterzwamkroketje, een stuk quiche en een salade met gemarineerde groenten. Alles was even lekker! Zoals altijd zeer gastvrije en opgewekte bediening, en wat zit je daar toch fijn aan het water!
Dineren deed ik er al eens, maar lunchen in deze verborgen parel is ook zeer aan te bevelen.
Barla L.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Wij zijn er een tijdje niet geweest maar het alles was nog even prima als vroeger: hartelijk ontvangst, prima gerechten en een leuke sfeer. Wij komen snel weer terug!
karen C.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Service:We waren warm ontvangen, het personeel heel aardig, en toen ik een opmerking over de huiswijn had, hebben ze me een andere soort gegeven, het vlees was rauw maar ze hebben ook zonder probleem het vlees langer gebakken, dat was allemaal goed, alleen aan het einde met de koffie heeft een van ons de gluten vrij was, niet de lekkernij kunnen eten bij de koffie maar ook dat heeft de gastvrouw opgelost door een truffel te geven wat wel gegeten kon worden. Heel goed, totdat de ober de rekening afgepakte om het hoger te maken vanwege dat truffel, zeggende dat het 3,50 extra voor twee truffels was. We dachten dat het een gebaar van de gastvrouw was, wat we nog geloven, tenslotte had ik maar een gekregen. Toen ik wat van zei kreeg ik alsnog een, maar het was wel een beetje verpest. Jammer.
Eten: we hadden de asperges met spinazie, ei en aardappels en een tournedos met witlof en aardappeltaart. Beide gerechten hadden weinig smaak en behalve de groen van de spinazie, waren veel te wit van kleur.
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Vandaag met 12 collega's in dit gezellige restaurant gegeten en het ontbrak ons aan niets. De eigenaar en eigenaresse hebben ons getrakteerd op een onvergetelijke ervaring met een bijbehorende, vooraf afgesproken diner selectie! Alles smaakte prima en we hebben genoten van de avond. Een uitstekende plek waar ik zeker nog een keer terug kom! Prima te combineren met de Escaperoom bij EscapeWorld (loopafstand) zoals wij gedaan hebben.
Lionel G.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
De eigenaren zijn heel gastvrij. Ze doen alles om je in de watten te leggen. Je voelt je erg welkom en verwend! Ik heb daar op het terrasje gegeten het was heerlijk rustig en ontspannend ondanks dat het vol zal. Heerlijk plekje met uitzicht op de boten en het water. Een aanrader.
Joachim F.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heel prettig en gastvrij restaurant met zeer vriendelijke bediening. De teppanyaki salades en broodjes zijn heerlijk, de porties zijn gul - en als het mooi weer is zit je fantastisch buiten bij het water. Deze keer zat ik voor het eerst binnen en dat was ook prima, dus dit is zeker niet alleen een 'fair weather friend'.