Bickers a/d Werf

Bickerswerf 2 1013 KX Amsterdam Nederland Kaart
31-203202951

Over het restaurant Bickers a/d Werf

Een oase van rust aan de rand van het centrum

Hier kun je helemaal ontsnappen aan de drukte van de stad. Aan de Westerdok, net aan de rand van het centrum, vind je Bickers aan de Werf. Gelegen aan een intieme jachthaven met prachtig uitzicht over het water. Een ideale plek om heerlijk te eten. Zin in een smaakvolle lunch of een klassiek diner? Hier ben je aan het juiste adres.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bickers a/d Werf

Vanaf Amsterdam CS: Neemt u Bus 18 of 22. U stapt uit bij de halte Haarlemmerhouttuinen (binnen Oranje straat), u gaat onder het spoor door (onder de bogen), dit is de Grote Bickersstraat. Rechtdoor en dan de vierde zijstraat aan u rechterhand.
  • Kom je met de auto?
    APP: Parkmobile €2 per uur Deze app op uw Smartphone downloaden Open de Parkmobile app Selecteer de ParkBee garage op de kaart of via Zone 26807 Klil op “open slagboom” in de app Bevestig en de slagboom opent
  • : Betaald parkeren in de buurt oa Willlemspoort Haarlemmerplein en via ParkBee APP

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag
- High Tea 13:00 - 17:00
Zaterdag en zondag
- High Tea 13:00 - 17:00
- High Wine 15:00 - 18.00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1
9,4

Jouw recensie over het restaurant Bickers a/d Werf

Marc B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
We hebben met ons gezin genoten van dit prachtige restaurant. Een heel warm welkom met veel aandacht voor onze kids. Comfort food van zeer goede kwaliteit. Prachtige porties; fijn dat de keuken zo flexibel was om voorgerechten te delen en hoofdrecht op 'kindergrootte' te serveren. Zeker een aanrader!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Bijzonder vriendelijke en snelle bediening. Gerechten waren heerlijk, borden mooi opgemaakt. Sfeervolle ambiance. Aanrader!
Rosalinda P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Heerlijk gelunchd met familie, het was erg rustig werden fijn ontvangen en bediend.
Gerechten waren heerlijk en de mogelijkheden voor vervanging aanwezig dus geslaagde middag!!
Kirstin P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Een fijn restaurantje op een onverwachte plek, met een leuke internationale kaart die voor ieder wat wils bevat. De porties zijn fors, waardoor ik (matige eter) na het voorgerecht niet voldoende plek meer had voor het hoofdgerecht. De rest van mijn gezin heeft alles echter met smaak verorberd. De bediening is heel erg vriendelijk, we voelden ons meteen thuis!
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Gezelige locatie en heerlijk gegeten
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Toffe plek, geweldig creatief industrieel interieur. Heerlijk eten en goede wijn (wij hadden de huiswijn) en nette prijzen.
Goede service als kers op de taart, ik kom zeker terug!
Gabi G.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
vriendelijke en professionele service, lekker eten van hoge kwaliteit, heerlijk op terras, kan niet beter. Ik had de burger, lekker met gebakken eitje, mijn collega had de verse tonijn op landbrood. Alles erg lekker!
Zita D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
perfecte tent, goede bediening en super eten! Aanrader!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Lekker eten in een leuk ingericht restaurant. Prettige bediening en op een prima locatie. Mooi terras.
Liesbeth P.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Goedemorgen.

Wij [team Nipo] vonden het gezellig ERG lekker, en Heerlijke wijn.
Zeker voor een herhaling.Ga ook de workshop Tapas doen nu al zinin.
Lia R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Wel heerlijk buiten gegeten maar meubilair ( steigerhout) Was veel te zwaar om te verplaatsen
Ieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Van harte kan ik iedereen deze stek aan het water aanbevelen.
Heerlijk rustig midden in Amsterdam. Bij mooi weer eten op het terras. Wij komen hier met regelmaat omdat het altijd goed is. De complete crew is erg gastvrij. Onze lunchfavoriet is de kip variant van de wrap. Hierbij een aan te bevelen Chardonnay huiswijn erbij en we gaan altijd met een goed gevoel naar huis. Het terras is nu voorzien van trendy zwarte parasols dus dat is met het warme weer ook weer een aanwinst.
Tjandra B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Superaardige mensen, de porties zijn groot, er zijn altijd seizoengebonden gerechten naast de vaste kaart.; De salade Charlies Heaven is to die for, zo lekker. De spare ribs zijn ook beroemd! Kaasfondue in de zomer? Dat kan! Zit goed vol, reserveren is een must!
Paul E.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Super leuk en lekker
Goede vriendelijke service
Erg leuk ingericht en de camembert uit de oven was geweldig
Eigenlijk een klein kaasfonduutje
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Sfeervol restaurant met huiskamer achtige sfeer op prachtige locatie. Zeer gastvrije bediening. De keuze voor de gerechten was bijzonder moeilijk door de vele heerlijke gerechten.
JeroenWilmink .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Nog steeds een uitstekend restaurant met excellente service. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Kortom een restaurant waar het goed terugkomen is.
Gerard J.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Verrassend leuk restaurant. Supergastvrije gastheer. De zeebaars was verrukkelijk.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Altijd weer een heerlijke avond op het prachtige terras van Bickers a/d Werf! Gewoon genieten van Raymond zijn kookkunsten en de fantastische bediening van Danielle en Maarten!
David D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Bickers heeft een erg mooi terras waar ik lekker heb geluncht. Eten is prima, bediening is goed. Was tijdens lunchtijd ook lekker rustig.
Bea E.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Super locatie met dit weer. Net buiten de stad heerlijk aan het water. De tafeltjes mogen wat groter. Met 5 of 6 aan wen tafeltje waar eigenlijk maar 4 stoelen omheen kunnen staan is best krap. Het eten was super lekker. Eenvoudig maar heerlijk. Goede prijs kwaliteit verhouding!