Over het restaurant Bickers a/d Werf

Een oase van rust aan de rand van het centrum

Hier kun je helemaal ontsnappen aan de drukte van de stad. Aan de Westerdok, net aan de rand van het centrum, vind je Bickers aan de Werf. Gelegen aan een intieme jachthaven met prachtig uitzicht over het water. Een ideale plek om heerlijk te eten. Zin in een smaakvolle lunch of een klassiek diner? Hier ben je aan het juiste adres.

Meer informatie over restaurant Bickers a/d Werf

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag
- High Tea 13:00 - 17:00
Zaterdag en zondag
- High Tea 13:00 - 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,2
Karl Ernst L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Ik was hier voor de derde keer. De plek is nog steeds fantastisch en de mensen zijn nog steeds heel vriendelijk, maar laten we eerlijk zijn: het eten kan beter. Er wordt hier niets geserveerd dat je niet zelf zou kunnen maken, misschien zelfs beter. De Bretonse vissoep is wel lekker, maar niet bijzonder en bevat te weinig stukjes vis naar mijn smaak en de vis van de dag (zeewolf) was een mooi stuk vis met een kwakje spinazie en wat krieltjes, niets meer dan dat. Het koekje dat bij de koffie geserveerd werd zat in een cellofaantje en kwam klaarblijkelijk uit een fabriekje. Jammer, maar helaas.
G.J. V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hebben een aparte connectie met Bickers, maar in onze herinnering hebben we het wel eens beter ervaren.
Het eten was okay, al hoewel we ons afvragen of de chickenburger afstamde van een echte kip.
De bediening had beter gekund, maar dat lag niet aan de dame zelf
Sophia L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Fijne avond gehad bij Bickers, lekker eten en vriendelijke bediening, we komen zeker terug.
marga V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
heerlijke high tea, welkom als altijd lekker buiten op het terras. soepje naar keuze glaasje heerlijk roze procecco.
stukje hartige taart. sandwiches wrap met eigengemaakte pesto, verse scones zo uit de over met clotted cream en heerlijke lemoncurd en jam. makarons en heerlijke petit fours van Holtkamp. thee naar keuze erbij, hoe fijn kan het zijn.
Afgesloten met een flesje wit, de dames zien al weer uit naar de volgende high tea.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Vanmiddag geluncht met zijn vieren. Twee van ons namen het "twaalfuurtje", een combi van een heerlijk kokossoepje, een teryakisalade met tonijn en rund en een garnalenkroket, maar voor mij was er een vegavariant met het soepje, een geweldig oesterzwamkroketje, een stuk quiche en een salade met gemarineerde groenten. Alles was even lekker! Zoals altijd zeer gastvrije en opgewekte bediening, en wat zit je daar toch fijn aan het water!
Dineren deed ik er al eens, maar lunchen in deze verborgen parel is ook zeer aan te bevelen.
Barla L.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Wij zijn er een tijdje niet geweest maar het alles was nog even prima als vroeger: hartelijk ontvangst, prima gerechten en een leuke sfeer. Wij komen snel weer terug!
karen C.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Service:We waren warm ontvangen, het personeel heel aardig, en toen ik een opmerking over de huiswijn had, hebben ze me een andere soort gegeven, het vlees was rauw maar ze hebben ook zonder probleem het vlees langer gebakken, dat was allemaal goed, alleen aan het einde met de koffie heeft een van ons de gluten vrij was, niet de lekkernij kunnen eten bij de koffie maar ook dat heeft de gastvrouw opgelost door een truffel te geven wat wel gegeten kon worden. Heel goed, totdat de ober de rekening afgepakte om het hoger te maken vanwege dat truffel, zeggende dat het 3,50 extra voor twee truffels was. We dachten dat het een gebaar van de gastvrouw was, wat we nog geloven, tenslotte had ik maar een gekregen. Toen ik wat van zei kreeg ik alsnog een, maar het was wel een beetje verpest. Jammer.
Eten: we hadden de asperges met spinazie, ei en aardappels en een tournedos met witlof en aardappeltaart. Beide gerechten hadden weinig smaak en behalve de groen van de spinazie, waren veel te wit van kleur.
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Vandaag met 12 collega's in dit gezellige restaurant gegeten en het ontbrak ons aan niets. De eigenaar en eigenaresse hebben ons getrakteerd op een onvergetelijke ervaring met een bijbehorende, vooraf afgesproken diner selectie! Alles smaakte prima en we hebben genoten van de avond. Een uitstekende plek waar ik zeker nog een keer terug kom! Prima te combineren met de Escaperoom bij EscapeWorld (loopafstand) zoals wij gedaan hebben.
Lionel G.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
De eigenaren zijn heel gastvrij. Ze doen alles om je in de watten te leggen. Je voelt je erg welkom en verwend! Ik heb daar op het terrasje gegeten het was heerlijk rustig en ontspannend ondanks dat het vol zal. Heerlijk plekje met uitzicht op de boten en het water. Een aanrader.
Joachim F.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heel prettig en gastvrij restaurant met zeer vriendelijke bediening. De teppanyaki salades en broodjes zijn heerlijk, de porties zijn gul - en als het mooi weer is zit je fantastisch buiten bij het water. Deze keer zat ik voor het eerst binnen en dat was ook prima, dus dit is zeker niet alleen een 'fair weather friend'.
chris V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Goed gegeten,heel erg attent personeel en fantastische locatie.
Karl Ernst L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Eigenlijk is dit een verhaal van niet waargemaakte pretenties. Men pretendeert haute cuisine, maar kan die pretentie bij lange na niet waarmaken. Wat men serveert, is overigens lang niet slecht: daar niet van. Maar het is naar mijn oordeel niet meer dan heel behoorlijk en tijdens de maaltijd rijst het vervelende gevoel dat je dit zelf ook kan. Daarnaast is het gebodene behoorlijk aan de prijs. Let's face it: 20 Euro voor wat asperges, een eitje, wat ham en aardappeltjes, tja. Mijn disgenote was aanzienlijk duurder uit, maar was met name tevreden over de versheid van haar tonijn. Dat was het dan ook, want verder was er die tonijn niet bijster veel gedaan. Positief puntje: wijn en bier zijn hier goed.
Yolan R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Erg goede service. Zo maak je dat helaas in Amsterdam niet vaak meer mee. Lekker gegeten ook. De Louisiana spareribs waren erg goed gekruid. Zeker een keer terug.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
echt heerlijk gegeten, we waren met zn drieen, iedereen had verschillende voorgerechten en hoofdgerechten, elk gerecht was overheerlijk, en de rekening viel ook nog alles mee!
Tiny B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijke hightea gehad met vriendinnen. De bediening is hier fantastisch. Dat ben je niet meer gewend in Amsterdam. TOP!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Zoals altijd bij Bickers aan de Werf een gastvrij onthaal en heerlijk eten.
Deze keer prachtige asperges, perfect gegaard, met krieltjes, ei en overheerlijke ham.
Een weldaad!
Celine K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten, bediening is top!
Toen we vragen hadden over wijn bij een gerecht kwam de eigenaresse erbij om meer te vertellen over de verschillende wijnen.
We komen zeker nog eens terug.
Martien R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Het eten is goed, alsof je thuis hebt gekookt. Dat is lekker maar niets speciaals. De ligging aan het water is mooi en erg rustig.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Fantastische avond wederom. Er gastvrij, attent, vriendelijk en dat alles met de nodige humor. Maar vooral heerlijk wijn en heerlijk eten.
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Sympathiek adres. De keuken kook ongecompliceerd maar met een eigen flair. Aardige, attente bediening. Het interieur is deels een beetje somber.