Over restaurant Bickers a/d Werf

Een oase van rust aan de rand van het centrum

Hier kun je helemaal ontsnappen aan de drukte van de stad. Aan de Westerdok, net aan de rand van het centrum, vind je Bickers aan de Werf. Gelegen aan een intieme jachthaven met prachtig uitzicht over het water. Een ideale plek om heerlijk te eten. Zin in een smaakvolle lunch of een klassiek diner? Hier ben je aan het juiste adres.

Meer informatie over restaurant Bickers a/d Werf

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag
- High Tea 13:00 - 17:00
Zaterdag en zondag
- High Tea 13:00 - 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,2
Foliena F.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Verrassende kaart, heerlijk gegeten; vissoep en wrap met ossenhaas. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Het was zelfs te veel. We komen hier zeker terug.
Aletta B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Prima eten en bediening, en geen muziek: ook heel fijn!
Janneke T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De ruimte is mooi en gezellig ingericht, de ontvangst heel vriendelijk.
Het voorgerecht, garnalenkroketten van Holtkamp, was voortreffelijk.
De ribeyes smaakten aardig maar saai volgens onze puber en hij liet ruim de helft in een doggybag doen. De kipsaté was naar behoren, het gerecht met hert, zwijn en paddestoelen niet meer waard dan een 5. De goed uitziende patat had weinig smaak.
We gaan ons bij eventuele toekomstige bezoeken aan dit restaurant beperken tot een eenvoudige lunch.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een leuk en gastvrije plek is dit! We kwamen laat binnen, de keuken was eigenlijk al dicht. Maar de gastvrouw dacht met ons mee en er werden nog wat heerlijke bitterballen, een paar garnalen kroketjes en een voortreffelijke kaasplank tevoorschijn getoverd. Dit begeleid met de heerlijke huiswijn was een warme verrassing die we niet zullen vergeten. Het restaurant was nog vrij druk en de gasten genoten van hun desserts, terwijl er rustig geanimeerd met elkaar werd gesproken. Er was geen muzak, gewoon mensen die het goed hadden. De sommelier gaf ons nog wat tips voor de volgende dag bij vertrek. Een plek dus om nog eens terug te komen,
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Leuk informeel restaurant met top bediening en waar ik een heerlijke zeetong heb gegeten
Willem H. VdW .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Altijd weer vreselijk gezellig om bij Bickers a/d Werf binnen te stappen en te genieten de sfeer en het heerlijke (eerlijke) eten! De lunchkaart is (ook) zeker de moeite waard en Danielle en het team doen er alles aan om het je echt naar je zin te maken! Heerlijke wijnen trouwens ook! We hebben weer genoten!
Im H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Na het al langere tijd van plan te zijn geweest op 3 november eindelijk eens gegeten bij Bickers aan de Werf. En we hebben er geen spijt van! Prima gegeten in een ontspannen sfeer. Vriendelijke, informele bediening en daar houden wij van. Goede kwaliteit van de gerechten en prima wijnen. De porties waren ruim voldoende. Prettig vonden wij ook dat men tussen de gangen in vroeg of het volgende gerecht al kon worden uitgeserveerd of dat we nog even wilden wachten. Wij komen terug!
Léon T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Gezellige entourage. Keuken recht-toe-recht-aan. Niet verfijnd, gewoon leuk. Garnalenkroketjes van binnen nog koud. Bediening iets te amicaal.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Prima avond gehad bij Bicker a/d Werf. Wat een mooie locatie en wat een hartelijke ontvangst. Eten prima, zeker een herhaling waard!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Op de Westelijke eilanden aan het Westerdok, en op de grens van het oude en het nieuwe Amsterdam, ligt deze parel. Als het weer het toelaat is er een terras aan het water van de jachthaven terwijl het restaurantgedeelte binnen zich half onder straatniveau bevindt. Verder zijn er geen doorgaande wegen en dus geen verkeer, alleen maar rust en een schitterend uitzicht. Alleen al vanwege de entourage zou je Bickers aan de Werf moeten bezoeken. Maar dit is lang niet alles. De service van de gastvrouw en -heer was uitmuntend en uit alles sprak liefde voor het vak. De lunch dan. Ik had de Thaise rodecurrysoep en de vegetarische burger van oesterzwammen. De soep was heerlijk pikant en werd geserveerd met lekker brood. De burger ging vergezeld van gebakken uien, een gebakken ei en kerriemayonaise en werd geserveerd op twee sneetjes bruin brood. Sommigen zullen beweren dat dit dus geen burger was maar desalniettemin was dit de lekkerste burger ooit (en dit versterkt maar weer eens mijn gedachte dat echt goed burgers beslist niet worden geserveerd in die gespecialiseerde burgerzaken die tegenwoordig jammer genoeg als paddenstoelen uit de grond schieten). Mijn bezoek aan Bickers aan de Werf was memorabel en ik zal er zeker vaker langsgaan.
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Hartstikke leuke lokatie en restaurant! Ruimtelijk, open keuken, industrieel tintje. Alles was net iets anders dan je denkt (hoge stoelen uit steigerdelen maar zeer relaxed). Hippe lekkere gerechten, voor ieder wat wils! Komen graag nog een keer terug!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Voor mijn gidswandelingen met een groepje belangstellenden over de Eilanden altijd een prettig en smakelijk adres voor de lunch.
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heel aardige ontvangst! Met wensen die ik had aangegeven bij de reservering, werd naar volle tevredenheid rekening mee gehouden.
Persoonlijke, zeer vriendelijke bediening, lekker gegeten!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heel fijne en warme gastvrije plek! Weet zo geen tweede plek in Amsterdam. Bijzonder!!
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Wat een geweldige ervaring. Bickers a/d Werf is redelijk dicht bij ns huis. Zijn er vaak langs gelopen maar we vonden het er van buiten niet gezellig uit zien.
Afgelopen woensdag met zoon en vriendin het toch maar eens geprobeerd. Wats zeker de moeite waard. Zeer goede kwaliteit, alleen zijn de porties groot.
Leuke rustige sfeer, gelukkig geen (achtergrond)muziek.
We komen snel weer terug.
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
ik heb genoten van de locatie en het lekkere eten! (bretonse soep, heerlijk, tarte tartin super!
Chantal220 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Zeer sfeervol restaurant aan het water, in de luwte van de hectiek van de binnenstad, wat ook niet aan een toeristische wandelroute ligt, is een grote aanrader. Originele gerechten, zoals sardines met gemarineerde artishokken, maar ook standaardgerechten zoals tournedos met pepersaus en kipsate, zijn met zorg bereide gerechten, die smaken zoals je altijd hoopt dat het zal smaken. De desserts rabarbercrumble, citroenmerinque, cheesecake of tiramisuparfait....ook hier geldt prachtig opgemaakt en overheerlijk. De dames die ons bediend hebben, zijn vrolijk, betrokken en enthousiast. Bickers a/d Werf: Voor ons de ontdekking van het jaar!
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Zaterdag op mijn verjaardag gegeten bij Bickers, als gebruikelijk een hartelijk welkom. Twee van onze gasten waren al aanwezig, zaten heerlijk buiten. Zo'n leuke plek in Amsterdam.
Vooraf de gamba's en als hoofd tonijn even gegrild en heerlijk van smaak. Een heerlijke rosé, aanrader van de gastvrouw erbij. Afgesloten met koffie en de truffels van Jordino en heerlijke chocolade. Na te hebben afgerekend toch nog even een likeurtje en nog een espresso. Ik was weer echt jarig.
De rest van het gezelschap heeft ook genoten van de gastvrijheid en het heerlijke eten.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hebben hier afgelopen vrijdag met vier personen gegeten. Mooi aangekleed restaurant op prachtige locatie. Heel vriendelijke en attente bediening. Gevarieerde kaart met heel lekker eten. Wij komen terug.
Jochem J.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wat een fijn restaurant met een subliem koppel aan de leiding. De kok Raymond maakt waanzinnig smaakvolle gerechten. Het vlees was keurig gegaard, ook met twee verschillende stukken.
De gastvrouw Danielle is een echte liefhebber van het vak. Ze weet een boel te vertellen en zorgt dat je niets ontbreekt. De frietjes die erbij geserveerd werden waren ook smaakvol. Ondanks dat we grote eters zijn, kregen we de borden niet allemaal leeg! Super avond gehad. Dank!