Over het restaurant Bickers a/d Werf

Een oase van rust aan de rand van het centrum

Hier kun je helemaal ontsnappen aan de drukte van de stad. Aan de Westerdok, net aan de rand van het centrum, vind je Bickers aan de Werf. Gelegen aan een intieme jachthaven met prachtig uitzicht over het water. Een ideale plek om heerlijk te eten. Zin in een smaakvolle lunch of een klassiek diner? Hier ben je aan het juiste adres.

Meer informatie over restaurant Bickers a/d Werf

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag
- High Tea 13:00 - 17:00
Zaterdag en zondag
- High Tea 13:00 - 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,3
Joachim F.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heel prettig en gastvrij restaurant met zeer vriendelijke bediening. De teppanyaki salades en broodjes zijn heerlijk, de porties zijn gul - en als het mooi weer is zit je fantastisch buiten bij het water. Deze keer zat ik voor het eerst binnen en dat was ook prima, dus dit is zeker niet alleen een 'fair weather friend'.
chris V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Goed gegeten,heel erg attent personeel en fantastische locatie.
Karl Ernst L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Eigenlijk is dit een verhaal van niet waargemaakte pretenties. Men pretendeert haute cuisine, maar kan die pretentie bij lange na niet waarmaken. Wat men serveert, is overigens lang niet slecht: daar niet van. Maar het is naar mijn oordeel niet meer dan heel behoorlijk en tijdens de maaltijd rijst het vervelende gevoel dat je dit zelf ook kan. Daarnaast is het gebodene behoorlijk aan de prijs. Let's face it: 20 Euro voor wat asperges, een eitje, wat ham en aardappeltjes, tja. Mijn disgenote was aanzienlijk duurder uit, maar was met name tevreden over de versheid van haar tonijn. Dat was het dan ook, want verder was er die tonijn niet bijster veel gedaan. Positief puntje: wijn en bier zijn hier goed.
Yolan R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Erg goede service. Zo maak je dat helaas in Amsterdam niet vaak meer mee. Lekker gegeten ook. De Louisiana spareribs waren erg goed gekruid. Zeker een keer terug.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
echt heerlijk gegeten, we waren met zn drieen, iedereen had verschillende voorgerechten en hoofdgerechten, elk gerecht was overheerlijk, en de rekening viel ook nog alles mee!
Tiny B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijke hightea gehad met vriendinnen. De bediening is hier fantastisch. Dat ben je niet meer gewend in Amsterdam. TOP!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Zoals altijd bij Bickers aan de Werf een gastvrij onthaal en heerlijk eten.
Deze keer prachtige asperges, perfect gegaard, met krieltjes, ei en overheerlijke ham.
Een weldaad!
Celine K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten, bediening is top!
Toen we vragen hadden over wijn bij een gerecht kwam de eigenaresse erbij om meer te vertellen over de verschillende wijnen.
We komen zeker nog eens terug.
Martien R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Het eten is goed, alsof je thuis hebt gekookt. Dat is lekker maar niets speciaals. De ligging aan het water is mooi en erg rustig.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Fantastische avond wederom. Er gastvrij, attent, vriendelijk en dat alles met de nodige humor. Maar vooral heerlijk wijn en heerlijk eten.
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Sympathiek adres. De keuken kook ongecompliceerd maar met een eigen flair. Aardige, attente bediening. Het interieur is deels een beetje somber.
Marlijn S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk! Erg gezellig en lekker. Bij aankomst pas dieetwens (zwanger en tarwe allergie) doorgegeven, maar super opgelost door de keuken. Aanrader
hannie O.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Grote porties, die snel op elkaar volgden. Had wel wat langere tijd tussen mogen zitten. Maar wel lekker
Sue R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
We arrived at that strange time between lunch and dinner and were greeted by the owner with a big smile and welcome! We were offered a table next to the fireplace and were in love with the cozy atmosphere. The service was amazing and the food was superb. We felt like family in their home and had a wonderful time. We went back for another meal a few days later and had the same experience, even though it was a full restaurant for dinner. The wonderful owner even treated us to after dinner drinks like old friends. Definitely recommend this restaurant for lunch or dinner when in Amsterdam. The location is lovely and the owners and staff are wonderful!
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Fantastisch en voor herhaling vatbaar. Fijne sfeer, heerlijk eten, betrokken personeel en een fantastische ligging aan het water!
Rinske B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Op 4 maart 2017 met familie hier gegeten ter gelegenheid van mijn verjaardag. Geweldige gastvrijheid, persoonlijke bediening, we voelden ons zeer welkom. Er was rekening gehouden met mijn verzoek om een tafel in een rustig gedeelte vanwege twee slechthorende mensen in het gezelschap. De akoestiek was sowieso aangenaam. Het eten was ook helemaal naar onze wensen. Top avond gehad, kan dit restaurant aan iedereen aanbevelen.
Ruben W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Erg lekker geluncht. Lekkere vissoep erg fijne service. Zeker een aanrader
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten en prima service
Judith F.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Uitgebreide lekkere high tea. En vriendelijke bediening alsof je bij je lievelingstante en oom op bezoek bent. Zeer kindvriendelijk
Dorothé L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Erg gezellig, lekker, leuke locatie (vooral in de zomer aan het water) kleinschalig, leuke inrichting en heel leuke bediening.