Biblio

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Biblio

Alles dat lekker is

Gelegen in een schitterend gerestaurateerd pakhuizencomplex uit 1894 in het Scheepsvaartkwartier. Stijlvol ingerecht als een Engelse bibliotheek met een jazzy sfeer. Het lijkt alsof je op de filmset van een historische film zit. De kaart bevat alles dat lekker is, van een goed gevulde pasta tot een heerlijke sate.

Meer informatie over restaurant Biblio

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 00:00
- Diner vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Biblio

Frieda W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten en gezellige sfeer..
S. S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Hier gegeten met een vriendin, erg vriendelijk adequate bediening, sfeervolle plaats, leuke aankleding. gerechten waren aardig maar niet bijzonder, had iets meer groenten als bijgerecht bij gemogen. Met 30% korting via Iens vond ik de prijs kwaliteit verhouding prima, volle prijs zou ik te veel vinden.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Hebben met heel veel plezier heerlijk gegeten,bediening is heel vriendelijk het restaurant is heel gezellig wij gaan zeker nog een keer.
Elske G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekker gegeten in kader jubileumactie. Fijn dat we gewoon van de kaart mochten kiezen. Daardoor zowel voor- als hoofdgerecht gekozen voor heerlijke visgerechten. Het voorafje weliswaar een combi van kalfscarpaccio met garnaal. Maar die was subliem.
ingrid.meijlink .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Volgens ons liep er een stagiaire rond, die mag wel harder praten en wat vrolijker serveren. De rest van serveersters waren vlot en vriendelijk.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Lekker gegeten in een hele leuke omgeving.
elsschooff .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Ik ben heel tevreden. Het personeel was heel vriendelijk en het eten was zeer goed. Ik zal zeker nog eens terug komen. Het is een aanbeveling.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten, bijzondere gerechten en sfeervolle ambiance, zeer vriendelijke en correcte bediening, kortom helemaal top !!!
Jeannette54 K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Weer een keertje naar Biblio geweest en zij blijven voor mij op nr. 1 staan. Vriendelijke bediening, warme uitstraling van het restaurant, weer heerlijk gegeten. Zeer goede prijs/kwaliteit beleving en als klap op de vuurpijl aantrekkelijke acties. Wij blijven hier zeer zeker terug komen....een AANRADER!
Zehra V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Het was weer aangenaam bij Biblio. Met de familie gebruik gemaakt van 2e 3-gangenmenu gratis. Vriendelijke bediening en snel geholpen. Om de eerste honger te stillen namen we een mandje brood. Lekker robuust brood met tapenade en mosterdmayonaise.

De voorgerechten (1x pompoensoep, 3x eend en 1x risotto) vielen zeer in de smaak. De eend klonk mij zo goed in de oren dat tegen een meerprijs van €6 dit in een hoofdgerecht veranderd kan worden. Daar maakte ik graag gebruik van! Dit viel helaas tegen. Als voorgerecht prima, maar als hoofdmaaltijd is het karig. De smaak was echter fantastisch. Opsteker was dat ik, omdat ik geen friet eet, brood kon krijgen. Mijn tafelgenoten kozen voor de diamanthaas, zalm, heilbotfilet en varkenshaas. Deze waren allen heerlijk. Prijs van een fles wijn viel tegen, de goedkoopste was al € 23,50.

De nagerechten werden tevens gewaardeerd: 3x grand dessert (frambozenpudding, oreoparfait, ijslolly witte chocolade met frambozenijs, wentelteefje, creme brulee en brownie), 1x chocolademacaron en 1x cheesecake met baileysijs.

Al met al: prima bediening, heerlijk eten, fijne sfeer! Wij komen graag nog eens terug.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We komen hier graag en ook deze keer hebben we zeer genoten. Deze keer van het voorgestelde menu dat uitermate smaakvol en goed in balans was. Sfeer is hier geweldig en wordt in hoge mate versterkt door de zeer persoonlijke aandacht en vriendelijkheid van het personeel. Een geweldige avond met vrienden, een goed glas en een heerlijke maaltijd.
Chatish S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Ontvangst was goed. Helaas niet gevraagd om jassen aan te nemen maar dus jas over de stoel gehangen.
Brood was erg lekker met de smeersels. Voorgerecht was het duo van eend en erg smakelijk Als hoofdgerecht had ik de sate en die was goed van structuur en de saus lekker smeuïg. Mijn partner had de risotto vooraf en die was goed gekookt en de puntpaprika een tikkeltje te zoet door de tutti frutti. Maar zeker niet hinderlijk. Ga zo door..
RT V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijke gerechten, leuke actie (tweede menu gratis), prettige sfeer en een aardige juffrouw. Helemaal goed!
Ik wordt gedwongen ten minste zoveel karakters te typen. Daar heb ik geen zin in. Volgende recensie reageer ik niet meer bedank!!
Tonnie T.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Een heel gezellig restaurant, heerlijk eten en perfecte bediening! Zeker een aanrader. Genoten van het runderstoofpotje met stroganoffsaus en mijn man van de varkenshaas gevuld met porc. Hier zullen wij zeker terugkomen.
Ruben D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Goed eten, leuke sfeer, fijne bediening. Wel wat aan de dure kant voor wat je krijgt.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Heerlijk gegeten voorgerecht duo van eend en draadjesvlees mals tot op de draad.ook de warme ananas met amaretto ijs heerlijk.fijne ambiance. Bediening erg vriendelijk en gastvrij. Echt een aanrader!
Oliver W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijk draadjesvlees bij menu van de dag genoten. Hele fijne sfeer in de hoofdruimte, zijruimte vond ik iets minder omdat een gedeelte daarvan beetje op een opbergruimte leek oid.

Kom zeker nog een keer terug voor een heerlijk stukje stoofvlees met stroganoffsaus dan!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Het eten in restaurant biblio is erg lekker
Een sfeervol en gezellig restaurant met zeer vriendelijk en goede bediening waar we zeker terug komen
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Gewoon lekker gegeten! Fijne bediening en eten was prima wat betreft prijs - kwaliteit. Ook de locatie en de inrichting zijn prima!
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Mooi, sfeervol restaurant. Zeer vriendelijke bediening. Mochten we weer naar Rotterdam gaan komen we hier zeker weer eten .