Biblio

Van Vollenhovenstraat 15 C 3016 BE Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Biblio

Alles dat lekker is

Gelegen in een schitterend gerestaurateerd pakhuizencomplex uit 1894 in het Scheepsvaartkwartier. Stijlvol ingerecht als een Engelse bibliotheek met een jazzy sfeer. Het lijkt alsof je op de filmset van een historische film zit. De kaart bevat alles dat lekker is, van een goed gevulde pasta tot een heerlijke sate.

Meer informatie over restaurant Biblio

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 00:00
- Diner vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Biblio

Rene M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Erg gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Het eten is heerlijk en er is genoeg variatie. Locatie is prima en rustig gelegen. Zeker een aanrader!
brian S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Een uitstekende locatie on te eten. Eten was echt super en de service uitstekend
Corrie G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
ik heb hier heerlijk gegeten,ben een coelakie patient enmoet dus glutenvrij. was niet zoveel alleen vlees en wat sla had nog wel trek,omdat ik geen frite kon eten. maar ddaarna hebben ze hun superbest gedaan met een heerlijk dessert ij met versevruchten . m,n compliment.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Vriendelijke ontvangst in een knus en gezellig restaurant, genoeg ruimte tussen de tafels ook.
Krakend vers boerenbrood met smeersels vooraf.
De salade vito was overheerlijk en de rumpsteak ook goed weliswaar iets te rauw, om medium gevraagd.
De wijn van de maand, een Shiraz, was boterzacht heerlijk!
De cappuccino toe is een klein feestje, goed heet met boterkoekje en heerlijk ienieminie likeurtje met slagroom erbij :P
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Uitstekend gegeten, prettige sfeer en prima bediening. De mix voor een geslaagde oud en nieuw !
Met zorg waren de gerechten bereid en opgediend en de rustige sfeer zorgde voor een ontspannen avond.
Leo N.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Wij hebben genoten van de maaltijd en de service was prima. Aan te bevelen qua entourage en qua sfeer.
Een gezellige omgeving om met familie en vrienden te dineren.
Tineke R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
leuk restaurant in stijl van een boekenkast, gezellige kroonluchters.., prima eten!
vriendelijke bediening, mag wel meer attent richting klant .
linda V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Prima restaurant met lekker eten en goede bediening. Zo ingericht dat jeeen goed gesprek met lekaar kan voeren zonder dat je moeite hoeft te doen om je verstaanbaar te maken.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Lekker gegeten, service was wat minder. De "geheime saus" bij de olijven kon ons wat minder bekoren en de rekening liet wel erg lang op zich wachten.
René P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij waren hier, dit jaar, al voor de zesde keer en ook nu weer genoten van de heerlijke gerechten.
Het is ieder keer weer een feest om bij Biblio te eten.
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel.
Ivm kerst was het wat druk, maar dit was verder niet terug te zien aan het eten of de bediening.

Wij gaan zeker nog eens terug.
Petra P.
Met een groepje van 7 volwassenen en 3 kinderen bij
Biblio het kerstdiner gebruikt. Helaas een tegenvaller voor een aantal personen. Mijn "gebakken" visfilets smaakten alsof ze direct vanuit de zee op mijn bord gelegd waren, smakeloos en nauwelijks gebakken. Het voorgerecht (2 soorten eend) van mijn partner, zag eruit als een paar plakjes rauwe ham en daarnaast iets in een krokant laagje dat overheersend zoet smaakte.
Zijn hoofdgerecht (tournedos) was een stuk taai rundvlees, wat niets met tournedos te maken had. Ook de frietjes waren nauwelijks gebakken en lauw. Kortom, Biblio ziet mij nooit meer terug.
Arthur V.
Gelegenheid
Zakelijk
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
De bediening was prima. Het eten smaakt goed. Wel werd het eten op koude borden geserveerd, waardoor het snel afkoelde
joyce R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
We stonden een beetje ongemakkelijk te wachten voor we naar de tafel werden gewezen. Geen begroeting of medewerker die onze kant op keek. Eten was verder goed. Vond het wel apart dat met de cadeaubon je €4 voor een steak moet bij betalen terwijl het zalm gerecht maar 0,50cent goedkoper is (volgens de officiële menukaart).
Leendert-Jan I.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige atmosfeer. De bediening was enthousiast en het restaurant is gezellig gelegen.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
De Biblio is een sfeervolle eetgelegenheid, opvallend is de leuke inrichting met de vele boeken in de boekenkasten. Ook de menukaart was in de vorm van een boek. De bediening was goed en de gerechten waren smaakvol bereid
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten. Blijft heel goed en gezellig. Jammer dat de Spaanse wijn van de maand hierna niet meer beschikbaar is.
Philip H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Fijne sfeer, vriendelijke bediening en goed eten. Prma avond gehad.
We gaan zeker nog eens langs voor een gezellige avond
marianne D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten.Rundercapaccio en sateschotel waren uitstekend bereid.Pittige kip en frisse salade waren goed.
Prima service en geen lange wachttijden. Was niet erg druk