Biblio

Van Vollenhovenstraat 15 C 3016 BE Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Biblio

Alles dat lekker is

Gelegen in een schitterend gerestaurateerd pakhuizencomplex uit 1894 in het Scheepsvaartkwartier. Stijlvol ingerecht als een Engelse bibliotheek met een jazzy sfeer. Het lijkt alsof je op de filmset van een historische film zit. De kaart bevat alles dat lekker is, van een goed gevulde pasta tot een heerlijke sate.

Meer informatie over restaurant Biblio

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 00:00
- Diner vanaf 16:00

e_vdberg .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Met ah actie bij restaurant Biblio gegeten. Keuze uit gehele kaart, goedkoopste gerecht is gratis. Enkele gerechten waar je wat extra voor betaald. Dit is allemaal duidelijk aangegeven. Erg goed van smaak en leuke bediening.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
het was gewoon heel erg goed kon niet beter gezellig en de bediening is daar heel erg goed we gaan beslist nog een keer uit eten bij BIBLIO familie van vilsteren
WilmaD D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De kwaliteit van het eten was op zich wel goed, maar de kaart is erg beperkt. Daar kwam nog bij dat bij reservering (ruim tevoren) was aangekondigd dat een van de personen een glutenvrij dieet volgt. In tegenstelling tot eerdere keren, werd daar nu niet goed op gereageerd en leverde dat nog meer beperkingen in de maaltijdkeuze op. We kregen nog wel glutenvrij brood, maar veel hoofdgerechten bleken niet mogelijk: glutenvrije pasta was niet voorhanden en de alternatieve frietjes werden gefrituurd in olie die ook voor niet glutenvrije producten wordt gebruikt (voor ons voor een keer niet erg, maar dat kan niet voor alle mensen met een allergie), de saté was niet mogelijk omdat de saus niet glutenvrij was etc. Jammer, want we hadden eerder een veel betere ervaring.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. Vooral het hoofdferecht, een sucadesteak, was zoo lekker.
Verder vriendelijke bediening, gezellige inrichting en goed afgestemde achtergrond muziek.
Wij gaan hier absoluut vaker heen!
marianne.visser .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De AH actie is wat ons betreft bedoeld om kennis te maken met andere restaurants, en daar past dan een menu bij wat je normaliter ook zou kunnen kiezen. Biblio heeft dit zo gedaan, dus je krijgt een goed idee bij hun keuken. Eten was prima, en door de vakantieperiode was het nog rustig, maar de locatie is en blijft natuurlijk fantastisch!
Wil C.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Een verborgen pareltje in Rotterdam! Zonder de AH restaurant actie had ik dit adres waarschijnlijk niet gevonden.
Heerlijk gegeten!
ria V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
het was gezellig en we konden lekker goed zitten aardige bediening
alleen varkenshaasje te droog verder alles goed we gaan nog weleens terug
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Waren voor de eerste blij verrast,wat een leuk en gezellig restaurant.We werden heel vriendelijk ontvangen.We konden gewoon van de kaart kiezen en kregen deskundige informatie over de mogelijkheden.Het eten was SUPER evenals de bediening.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Bilbio heeft onze verwachtingen overtroffen. Dat werd snel duidelijk want bij aankomst waren alle omringende restaurants leeg en bij Biblio was het buitenterras praktisch vol. Heel aardige bediening . De porties van alle gangen waren ruim bemeten. Een toppertje van de AH restaurantweek.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk op het terras genoten van zeer vriendelijke en persoonlijke service. De gerechten waren super van smaak/opmaak en goede porties. Een heerlijke avond waar wij met heel veel plezier op terug kijken.
isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
hele gezellige avond gehad!Allemaal heel lekker gegeten.
Vriendelijke meiden in de bediening en alles keurig geregeld!
Met de ah bonnen echt heerlijk gegeten voor weinig geld!
Everieke A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten op een superleuke locatie! Minimaal kritiekpuntje: bediening mag iets vaker aan tafel komen om bijvoorbeeld drankjes aan te vullen.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gezien de eerdere lovende recensies viel het niet mee
Op zich ruime keuze bij ah-actie. Extra betalen voor steak vonden wij vreemd.
maryaragon .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening, voor-, hoofd- en nagerechten waren heerlijk!
Wij komen zeker nog een keer terug
Thomas Z.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Met AH kortingsactie hierheen geweest. Redelijke nieuwe, hippe locatie en stijlvol ingericht, redelijk jazzy. Goede service, zeer goed eten met flinke porties.
Voor deze porties betaal je ook, maar mocht dat geen problemen opleveren is het goed, gevarieerd en bovenal lekker eten!
Kas G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Erg gezellig en leuk restaurant. Ontzettend leuk hoe overal het concept in is doorgevoerd. Het eten was ook heerlijk met prima hoeveelheden. Wij waren er met de AH actie. Dit was ook perfect geregeld, in tegenstelling tot veel restaurants mag je hier namelijk wel uit de gehele kaart kiezen en krijg je de goedkoopste gerechten gratis.
ecvanpoppel1 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Er was voor ons een gezellige tafel gereserveerd. Wij maakten gebruik van de AH actie. Het fijne bij dit restaurant is, dat je a la carte kunt kiezen. Hierbij zijn de goedkoopste gerechten (voor-hoofd en nagerecht) gratis. Voor de ah actieklanten wordt wel een klein bedrag voor een karaf water gerekend. Voor de andere gasten niet.
Vriendelijke bediening en lekker eten. Goed samengestelde menukaart.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Op zondag 6 augustus hier met 4 personen gegeten. Bediening was vriendelijk, voortreffelijk en ter zake kundig. Voorgerecht (3x soep) duurde een uur en dat was mede omdat er een grote groep Japanse toeristen na ons was binnengekomen. Het dagmenu was op zaterdag uitverkocht dus dat was niet beschikbaar. Hoofdmenu 1/2 ons zalm met 2 eetlepels pasta vind ik niet echt een hoofdgerecht en ik denk dat het personeel dat thuis zelf ook niet zou vinden. Kortom, ik ga hier niet zo gauw meer terug
Masja C.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten en het restaurant ligt op een mooie locatie. Ook was de bediening vriendelijk en snel. Ondanks de Ah actie mochten we gewoon van de kaart kiezen. We komen zeker terug!
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wel jammer dat je voor een tournedos van E.26,50 nog eens E. 5,00 moet bijbetalen, dit is toch E. 31,50 voor een stukje vlees van hooguit 150 gram.
Wij hadden uit voorzorg water uit de kraan gevraagd i.p.v. merkwater.
Op de rekening bleek dat wij hiervoor per fles E.1,50 moesten betalen. Wel vreemd dat dat er niet bij gezegd werd.