Biblio

Van Vollenhovenstraat 15 C 3016 BE Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Biblio

Alles dat lekker is

Gelegen in een schitterend gerestaurateerd pakhuizencomplex uit 1894 in het Scheepsvaartkwartier. Stijlvol ingerecht als een Engelse bibliotheek met een jazzy sfeer. Het lijkt alsof je op de filmset van een historische film zit. De kaart bevat alles dat lekker is, van een goed gevulde pasta tot een heerlijke sate.

Meer informatie over restaurant Biblio

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 00:00
- Diner vanaf 16:00

Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten in leuke sfeer.
Iny W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Ype S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Eten was prima en het is een leuk uitziend restaurant. De recensie moet minstens 120 tekens bevatten.De recensie moet minstens 120 tekens bevatten.De recensie moet minstens 120 tekens bevatten.De recensie moet minstens 120 tekens bevatten.De recensie moet minstens 120 tekens bevatten.De recensie moet minstens 120 tekens bevatten.
NoZe71 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
de hoofdmaaltijd en voorgerecht waren echt goed. vlees was super goed. Echt complimenten daarvoor. nagerecht in verhouding te simpel voor de prijs. Dit was niet vers denk ik. Maar goede tent absoluut. service is prima. Bij het verlaten van de tent is het dag. betaald en meer niet. Geen jas aangeven maar wel aannemen bij binnenkomst. jammer hè.
Marian P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Bij aankomst direct geholpen, fijne sfeer en lekker eten, alleen weinig keus. We hadden alleen het gevoel omdat wij met een bon kwamen dat we maar op de houten stoelen werden gezet bij de ingang, geen tafelkleed, terwijl aan de andere tafels mooie stoelen stonden en waren bekleed met een tafellaken.
Weijs .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Top voor- en nagerecht (carpaccio en salade, mix dessert). Beide hoofdgerechten (spinazie pasta (flauw voor mijn smaak, wat gorgonzola had het wat meer bite gegeven) en runderstoof (niet mals genoeg voor mijn smaak) vielen wat tegen. Maar nogmaals kwestie van smaak. Suprgave locatie, geen last gehad van gezelschap in ruimte ernaast. Frites en salade kun je kosteloos meer bij vragen.
Marian P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het is een mooi restaurant met goede bediening en een mooi sfeer. We waren met 3 pers. en ondanks dat we gewoon van de kaart hebben besteld hebben ze het bedrag van de bon er toch afgehaald. het eten was super alleen weinig keus.
Inpa .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben een uitstekend 3-gangen menu gegeten bij Biblio, met keuze uit de hele kaart. De sfeer was gezellig en de bediening prima. Enige minpuntje was de wachttijd tussen de gangen.
René H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving met vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was erg druk toen wij er waren. Een groot gezelschap vulde de helft van het restaurant. Daardoor waarschijnlijk lange wachttijden tussen de gerechten. Eten was ook niet heel bijzonder. Patatjes waren nogal slap en hadden waarschijnlijk al enige tijd gestaan voordat ze werden geserveerd. Ik had een runderstoofpotje dat wat bitter smaakte. Mijn zus had de tournedos, zij vond dit erg lekker. Bediening was heel vriendelijk.
Dolman .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Hartelijk ontvangen en attent bediend in een sfeervol oud pakhuis. In piccalilly gemarineerde olijven waren erg smakelijk. Driegangen menu was zonder meer goed, met als hoofdgerecht zowel eendenbout als hertenbiefstuk, prima gegaard en gebakken. Krokante zalmroulee (niet in menu) was ook een erg lekker voorgerecht. Met de proeverij kreeg je 5 leuke kleine nagerechten, allemaal goed (menu: hangop met peer), behalve wat vermalen klokhuis in het stukje appelkruimeltaart, want dat gebeurt de besten.
Sven C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Op een vrijdag avond om 18.30 uur een van de eersten in de zaak. Vriendelijke en vlotte bediening. De aankleding vond ik wat minder bijzonder dan bij "in den Boekenkast". Dit kan ook zijn omdat ik daar meer dan 15 jaar geleden ben geweest. Het eten is prima maar voor mij net niet bijzonder genoeg. De hertenbiefstuk was wel erg goed uitgevoerd. Als je van gevestigde orde goed eten houdt is dit best n aanrader. Maar ik ben toch meer van het moderne vernieuwende.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Biblio is ontzettend leuk gelegen. De inrichting is conform de naam van het restaurant. Veel hout en veel boeken. Heel sfeervol. Het eten was heerlijk en werd smaakvol opgediend. Attent personeel. Een aanrader!
Nel S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Ontvangst en service heel persoonlijk en vriendelijk. Uitgebalanceerde gerechten .Kortom een aanrader!.
Wij hopen er zeker terug te komen.
Piet en Nel.
Manoek B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Hadden een romantisch avondje uit en was zeer geslaagd. Het eten smaakte boven verwachting goed! Bediening was top.
René .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant en een zeer attente bediening.
Fijn dat je gerechten van de gewone kaart kon kiezen, want wij waren er n.a.v de AH restaurantweek.
Merel S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Fijne sfeer, aardige bediening en deskundig. Knusse ambiance en goede service. Eten was erg lekker, goede kwaliteit en fijne smaak. Lekkere wijn erbij. Ondanks de drukte goed en vriendelijk geholpen. Heel fijn!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Via de AH-restaurantactie hier gegeten. Leuke inrichting met redelijk veel ruimte tussen alle tafels. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Het eten dat je krijgt is niet bijzonder, maar wel goed; het is eten zonder toeters en bellen, en daarbij komt ook dat het redelijk flinke porties zijn. Je krijgt dus prima eten voor relatief weinig geld.
Cora D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
ontvangst erg vriendelijk en netjes, duidelijke uitleg over voorwaarden AH Restaurant actie.Grote porties, biefstukken perfect medium gebakken. Wij komen zeker nog eens terug
Gabss .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Het was een fijne ervaring. De bediening was vriendelijk en vlot. Het eten smaakte goed en we hoefden er ook niet te lang op te wachten, ook al waren we met z'n achten. Ook het weekmenu smaakte goed. De inrichting vond ik ook echt wel een pluspunt! Zeker voor herhaling vatbaar.