Biblio

Van Vollenhovenstraat 15 C 3016 BE Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Biblio

Alles dat lekker is

Gelegen in een schitterend gerestaurateerd pakhuizencomplex uit 1894 in het Scheepsvaartkwartier. Stijlvol ingerecht als een Engelse bibliotheek met een jazzy sfeer. Het lijkt alsof je op de filmset van een historische film zit. De kaart bevat alles dat lekker is, van een goed gevulde pasta tot een heerlijke sate.

Meer informatie over restaurant Biblio

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 00:00
- Diner vanaf 16:00

Estella47 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een informele sfeer met prima bediening, was niet opgeprikt. Alhoewel de prijs/kwaliteitverhouding in orde was, is de prijs voor ons toch iets te begrotelijk voor een herhaling als er geen actie is zoals nu met die van AH.
WilmaD .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Erg lekker gegeten! Het vriendelijke en voorkomende personeel zorgde voor een plezierige toepassing van ons glutenvrij dieet: we konden vrij kiezen van de kaart, we kregen goede informatie over de eventueel noodzakelijke aanpassing van een gerecht en er was zelfs lekker glutenvrij brood vooraf.
serge.roggeband .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Weer lekker gegeten via de AH actie met het gezin. Goede tournedos met lekkere gril accenten in de smaak. Zoals ie hoort. Alleen minpuntje was, dat hij op een bedje van gebakken rucola werd geserveerd, wat mijns inziens ziet lekker was.

Bediening vriendelijk en attend, ondanks dat de zaak helemaal vol zat. Kom hier vast nog wel eens terug.
N D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Op een woensdagavond hier gegeten. Het eten was erg lekker. De bediening was vriendelijk en attent. Ook de sfeer is prima in orde. Hier komen we zeker nog een keer terug
Klasina L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten op een mooie locatie! Sfeer is gezellig, de bediening is vriendelijk. Ik kan iedereen aanraden om hier te gaan eten!
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het is niet makkelijk te vinden als je niet goed de weg weet in Rotterdam.
Verder ziet de inrichting van het restaurant er leuk uit als een bibliotheek..
Het eten was super lekker als een engeltje op je tong zeg maar.
Dit is zeker voor herhaling vatbaar en vertel het zeker door!
stoutjes .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het was een warm ontvangst, gezellig en smaakvol eten. Wij komen graag terug, en er werd ook met allergie rekening gehouden
P. H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Had van te voren aangegeven glutenvrij. Stond ook aangegeven op de site! Werd terplaatste niet aangegeven wat glutenvrij was van de kaart. We moesten iets kiezen en dan zouden we daarna horen of het glutenvrij zou zijn. Hadden een voorgerecht waar brood bij zat, dat gerecht kon wel maar dan geen glutenvrij brood er bij krijgen.. De quiche die ik zo graag wilde was ook niet glutenvrij. Al met al was er minder keus omdat er een aantal voor- hoofd en nagerechten niet glutenvrij kon. Jammer, want er bestaat glutenvrijbrood en glutenvrij blader/pastrydeeg!
els.cornelisse .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Biblio is een uitstekend restaurant. Creatieve gerechten, zeer attente en vriendelijke bediening. Het interieur heeft een warme uitstraling en gelukkig is er geen luide muziek! Wij hebben genoten van dit culinaire avondje uit.
ruud T.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Prima restaurant, aardig ingericht als bibliotheek en voor een dinsdag heel vol. Had het idee dat ze wel derde persoon in de bediening konden gebruiken. Desalniettemin heerlijk gegeten.
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten in leuke sfeer.
Iny W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Hebben heerlijk gegeten met AH-actiekaart, waarbij we uit de kaart mochten kiezen. Bediening was vriendelijk en attent. De zaak zat vol toen wij weggingen, ook een goed signaal. Ik ga zeker nog eens terug.
Ype S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Eten was prima en het is een leuk uitziend restaurant. De recensie moet minstens 120 tekens bevatten.De recensie moet minstens 120 tekens bevatten.De recensie moet minstens 120 tekens bevatten.De recensie moet minstens 120 tekens bevatten.De recensie moet minstens 120 tekens bevatten.De recensie moet minstens 120 tekens bevatten.
NoZe71 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
de hoofdmaaltijd en voorgerecht waren echt goed. vlees was super goed. Echt complimenten daarvoor. nagerecht in verhouding te simpel voor de prijs. Dit was niet vers denk ik. Maar goede tent absoluut. service is prima. Bij het verlaten van de tent is het dag. betaald en meer niet. Geen jas aangeven maar wel aannemen bij binnenkomst. jammer hè.
Marian P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Bij aankomst direct geholpen, fijne sfeer en lekker eten, alleen weinig keus. We hadden alleen het gevoel omdat wij met een bon kwamen dat we maar op de houten stoelen werden gezet bij de ingang, geen tafelkleed, terwijl aan de andere tafels mooie stoelen stonden en waren bekleed met een tafellaken.
weijs .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Top voor- en nagerecht (carpaccio en salade, mix dessert). Beide hoofdgerechten (spinazie pasta (flauw voor mijn smaak, wat gorgonzola had het wat meer bite gegeven) en runderstoof (niet mals genoeg voor mijn smaak) vielen wat tegen. Maar nogmaals kwestie van smaak. Suprgave locatie, geen last gehad van gezelschap in ruimte ernaast. Frites en salade kun je kosteloos meer bij vragen.
Marian P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het is een mooi restaurant met goede bediening en een mooi sfeer. We waren met 3 pers. en ondanks dat we gewoon van de kaart hebben besteld hebben ze het bedrag van de bon er toch afgehaald. het eten was super alleen weinig keus.
inpa .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben een uitstekend 3-gangen menu gegeten bij Biblio, met keuze uit de hele kaart. De sfeer was gezellig en de bediening prima. Enige minpuntje was de wachttijd tussen de gangen.
René H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving met vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was erg druk toen wij er waren. Een groot gezelschap vulde de helft van het restaurant. Daardoor waarschijnlijk lange wachttijden tussen de gerechten. Eten was ook niet heel bijzonder. Patatjes waren nogal slap en hadden waarschijnlijk al enige tijd gestaan voordat ze werden geserveerd. Ik had een runderstoofpotje dat wat bitter smaakte. Mijn zus had de tournedos, zij vond dit erg lekker. Bediening was heel vriendelijk.