Biblio

Van Vollenhovenstraat 15 C 3016 BE Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Biblio

Alles dat lekker is

Gelegen in een schitterend gerestaurateerd pakhuizencomplex uit 1894 in het Scheepsvaartkwartier. Stijlvol ingerecht als een Engelse bibliotheek met een jazzy sfeer. Het lijkt alsof je op de filmset van een historische film zit. De kaart bevat alles dat lekker is, van een goed gevulde pasta tot een heerlijke sate.

Meer informatie over restaurant Biblio

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 00:00
- Diner vanaf 16:00

J D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Vooraf een broodplankje. Genoeg brood maar de hoeveelheid tapenade was echt veel te weinig en ook erg droog. Daarbij een bakje met iets dat op mosterd met aioli leek(?). Geen lekker smeerseltje voor op een stukje brood. De olijven dropen in een soort saus. Al met al geen succes. De voorgerechten waren prima kwa portiegrootte en smaakten lekker. Het hoofgerecht zalm was echter totaal niet in verhouding tot de andere hoofdgerechten. Eén smal klein reepje zalm en een klein bolletje rijst (en dat voor €19,50!) terwijl de overige gerechten wel voldoende waren. Mijn partner heeft thuis nog gegeten omdat hij hier niet voldoende aan had gehad. Niet echt de bedoeling lijkt mij. Daarnaast is 2 kleine bakjes friet voor een tafel van 6 personen ook erg karig. Wij hadden nog friet bij gevraagd maar die hebben we nooit gekregen. De bediening en de keukenbrigade werkten keihard en liepen de benen uit hun lijf maar konden het aantal gasten niet aan. Wij hebben heel lang zitten wachten voordat de lege borden van het hoofdgerecht uitgeruimd werden. Daarna werd vergeten de kaart voor het nagerecht aan te bieden dus hier uiteindelijk zelf maar om gevraagd. Na aangeven dat wij het erg vervelend vonden dat we steeds zo lang moesten wachten werd er diverse malen excuses aangeboden en werd ons als compensatie koffie/thee van het huis aangeboden. Op zich heel netjes en het personeel deed echt zijn best maar totaal 4,5 uur zitten voor een 3 gangenmenu vind ik toch wat aan de lange kant.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Een leuke locatie en wij zaten op het terrasdeel. Lekker eten en gezellige/vriendelijke bediening; de dames zijn attent.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Bediening vriendelijk, maar chaotisch. Kwaliteit dessert slecht! Leuke inrichting. Wijnkaart is beperkt, maar wel goed. Wij komen niet terug.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Als je als voorgerecht beiden een salade heb genomen, dan ga je de salade bij het hoofdgerecht niet nogmaals de standaard salade eten. Waarom niet iets van groente. De zalmfilet was lekker van smaak, maar de temperatuur (lauw) haalt het cijfer naar beneden. Prima wijn.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Prima. Service vriendelijk maar beetje traag en vergeetachtig. Eten gewoon prima.
D.r. J.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Kleine menu kaart met smakelijke gerechten. Voorgerechten waren prima, hoofdgerechten (een tongschar en een sukade steak) ) smaakten veel te zout. Warm appeltaartje was redelijk maar niet heel vers. Jammer dat er een euro betaald moet worden voor een karaf kraanwater.
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten, gedronken en genoten!!! Super vriendelijk personeel. Geweldige avond gehad! Zou het zeker aanraden!!!
Vis55 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
zeer gastvrij personeel. Prima gegeten, 1 van de kaart en 1 menu. Enig puntje: voor een karafje kraanwater wordt bij de AH-actie € 1,00 in rekening gebracht. we komen zeker terug
Jean-Peter R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Uitstekendeen gelegenheid om weer eens samen te komen met goede vrienden. Leuk thema, prima kaart. Als de groep nog wat gezelligheid mee neemt is het al snel een 10.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Met een bon van Gift for2 van 60,- EUR vonden wij het toch aan de dure kant.
2x voorgerecht, 2x hoofdgerecht. Geen nagerecht genomen omdat we genoeg hadden.
Bijbetalen EUR 29,- voor de drankjes. Dat maakt samen EUR 89,- + fooitje.
De prijs verhouding voor het eten niet in balans. Men had kunnen zeggen dat we in plaats van het nagerecht een drankje gratis zouden krijgen voor b.v. EUR 10,- Dit vind ik wel makkelijk geld verdienen aan een cadeaubon
roestmark .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Voor- en nagerecht origineel. Hoofdgerechten redelijk standaard. Porties niet echt in evenwicht. Kwaliteit bediening wisselt sterk per persoon.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het restaurant ziet er mooi, antiek uit.. het doet me denken aan Engeland. De menukaart was een boek, leuk detail.
De bediening mocht soms wat beter, we moesten redelijk lang wachten op ons drinken.
Aardige bediening.
Lenny H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Leuk restaurant, leuke sfeer. Genoeg afstand van andere tafeltjes om niet hinderlijk te zijn. Lekkere gerechten. Via AH rest actie. Gewoon van de kaart kiezen en de 3 goedkoopste gerechten gratis. Leuke gerechten en lekker.
Karin O.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Biblio is een leuk restaurant op een leuke locatie met een prettige sfeer, leuke entourage, vriendelijke personeel en vooral ook lekker eten! Dit was de tweede keer dat we er gegeten hebben, maar zeker niet de laatste keer.
Yvette B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een gezellige sfeer. Dit adres is zeker een aanrader, wij komen er graag terug!
pleun L.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Met diner-voor-2 bon, aparte kaart met keuze uit 4 voorgerechten en 5 hoofdgerechten ( 1 met bijbetaling).
Carpaccio als voorgerecht voor 2 smaakte goed, als hoofdgerecht kozen we verschillend. Stoofpotje met rundvlees in donker bier was aangenaam gekruid, het andijviestamppotje daarbij heerlijk. Ook de vegetarische pasta met spinazie en groene asperges voldeed aan de verwachtingen. (Te) grote porties. Vriendelijke en attente bediening.
Rick P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Fantastisch lekker gegeten! De service was weer super goed. We komen hier graag eten. Ze letten hier nog echt op de details. Een aanrader voor iedereen!
louisevanojen .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Gezellige entourage en heerlijk gegeten !
Winteractie gebruikt 2e diner gratis. Nu al 5 keer geweest ! Gaan zeker nog eens terug !
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Gezellige sfeer en mooi ingericht
jan L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Met 3 mensen heerlijk gegeten voor een zeer redelijke prijs.
De sfeer is heel ontspannen en de locatie is perfect waar je zelfs redelijk dichtbij gratis kan parkeren.
Zeker een aanrader voor een volgende keer.