Biblio

Van Vollenhovenstraat 15 C 3016 BE Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Biblio

Alles dat lekker is

Gelegen in een schitterend gerestaurateerd pakhuizencomplex uit 1894 in het Scheepsvaartkwartier. Stijlvol ingerecht als een Engelse bibliotheek met een jazzy sfeer. Het lijkt alsof je op de filmset van een historische film zit. De kaart bevat alles dat lekker is, van een goed gevulde pasta tot een heerlijke sate.

Meer informatie over restaurant Biblio

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 00:00
- Diner vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Biblio

Jun H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
het eten was lekker en de obers en serveersters waren ook heel aardig.
Nel E.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Prima gegeten, vlotte bediening.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
prima gegeten. Het restaurant was erg warm vanwege het weer. Gelukkig waren er buiten een aantal tafels, waarvan er nog vrij waren.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Zeer gezellig en goed restaurant
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Het westelijk haventerrein is een mooie spot. Jammer dat het er zo rustig is.
Biblio is een prima restaurant, mooie (onhandige) kaart.
Leuke gerechten.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Mooie gelegenheid. Helaas geen menu. Voorgerechten veel te groot. Eten wisselend per persoon. Vis goed. Pasta veel te veel saus en saté waterig.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Gezellig restaurant op een mooie locatie. Eten was prima en een lekkere witte huiswijn.
Bediening vriendelijk en behulpzaam
Elsschooff S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Zeer vriendelijk personeel en goed eten. Het is een aanrader voor mensen die daar nog niet gegeten hebben. Je kunt zowel buiten als binnen zitten.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
goede sfeer , goede en vriendelijke bediening. Eten mag wel wat exotischer. als je uit eten gaat wil eten wat je zelf niet zo direct kan maken.
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Wij hebben lekker gegeten. De bediening was heel plezierig, de porties hier en daar wat groot. Wij zijn dus heel vol vertrokken.
Nadia_ .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Service en inrichting was prima, maar het eten was niet geweldig en leek wat kruiden (eigenlijk al zout en peper..) te missen.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Mooie zaak, heerlijk eten, zeer gastvrij.
Heel goed met voedsel-allergieën (gluten en ei)!
Wij waren heel tevreden!
Zeker een aanrader!
Petra C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zaak waar we regelmatig en altijd met plezier komen. Goed personeel en een hele positieve sfeer
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Weer een zeer geslaagde avond en heerlijk gegeten in een klantvriendelijke ambiance...Geweldig! Zeker voor herhaling vatbaar.
Estella47 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het eten was, zoals eerder voortreffelijk. We maakten gebruik van de jubileumactie en dat beviel weer goed. Het enige jammerlijke was dat de creme brulee erg koud was onder het gekarameliseerde dakje, net zo koud als het bijbehorende bolletje advocaatijs. Dat heb ik opgemerkt en daar werd adequaat op gereageerd als tip voor de keuken.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Er werd ons een broodplank met tappenade aangeboden, waarbij een glaasje olijven stond. Voor de olijven werd vervolgens appartementen 3 euro in rekening gebracht. Dit vonden we wat overdreven. Het eten was goed en voldoende.
adriehoukes .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Dit was onze tweede maal dat we hier aten en waren zeer verrast. Wij hebben heerlijk gegeten. De porties waren precies goed en werden smaakvol opgediend. Een echte aanrader!
jpoot03 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Fantastisch gegeten! Met als hoogtepunt het toetje!! Heerlijk! Het was bijna niet te doen om een keuze te maken uit de menukaart.
janlemain .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Hernieuwde kennismaking met Biblio, n.a.v. het 10-jarig jubileum is ons en onze vrienden weer goed bevallen. De zalm met wakame en kalfs vitello met tempura garnalen waren royaal en zeer smakelijk. Dat geldt ook voor de rib eye en de ruim geportioneerde dorade. Ook de tournedos was prima, maar onbegrijpelijk was de toeslag temeer daar de basisprijs al 27,50 bedroeg ! Van de nagerechten is vooral de combinatie van 5 verschillende chocolade-desserts het aanbevelen waard. De wijnen waren uitstekend en de bediening zelfs uitmuntend.
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Wij hebben op een vrijdagavond heerlijk gegeten met een grote groep! Ideaal dat je de gerechten van de dag ook los van elkaar kon bestellen, hierdoor kon iedereen echt eten wat ie lekker vond. Het eten was super lekker, vooral de kalfs ribeye was errug goed!!
Het personeel was erg vriendelijk en in voor een grapje!

Het enige "minpunt" vond ik dat we soms wel erg lang met lege borden voor ons neus zaten en t wat lang duurde voor de volgende ronde!

Al met al komen wij hier zeker nog terug!