Biblio

Van Vollenhovenstraat 15 C 3016 BE Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Biblio

Alles dat lekker is

Gelegen in een schitterend gerestaurateerd pakhuizencomplex uit 1894 in het Scheepsvaartkwartier. Stijlvol ingerecht als een Engelse bibliotheek met een jazzy sfeer. Het lijkt alsof je op de filmset van een historische film zit. De kaart bevat alles dat lekker is, van een goed gevulde pasta tot een heerlijke sate.

Meer informatie over restaurant Biblio

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 00:00
- Diner vanaf 16:00

Marianenmartin58 K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We vonden het helemaal te gek dat we nog van de AH restaurantsctie gebruik mochten maken, want in januari lukte het ons 4en niet. We hebben het menu van de dag genomen. Heerlijk voorgerecht met veel zalm, een maaltijd op zich, lekkere ribeye en een goddelijk toetje van chocolade crème brulee en oreoijs. En wat een lieve zorgzame mensen in de bediening!
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
De service was wat langzaam, een blik was niet genoeg om aandacht te krijgen. Knusse sfeer ondanks de toch forse ruimte, maar de kleine tafeltjes waren best onhandig met de grote map van de kaart. Het eten was er vlot, de hoofdgerechten waren redelijk, maar vooral de toetjes waren lekker.
Kirstin S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Biblio. Het eten was fantastisch, de presentatie van de gerechten was erg mooi. De bediening heel erg vriendelijk en snel. De ambiance is speciaal. Zeker een aanrader en we komen graag terug.
bernadette V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Uitstekende en vriendelijke bediening! Heel goede wijn! Eten boven verwachting!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Leuke zaak en het eten was zeker prima. Alleen staan een aantal tafeltjes (hinderlijk) dicht op elkaar en was er een tocht.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het eten en de sfeer was top, bediening vriendelijk, al was het zo nu en dan wel lang wachten.
Maar het eten was heerlijk!
janverhagen .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Alles was prima in orde. Zeker de bediening. 200% beter dan 3 jaar geleden. Toen was het echt vreselijk. Iedereen verdient een 2e kans. We gaan beslist nog een keer. De kaart is gevarieerd. De gerechten waren overheerlijk.
Marlijn Q.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. We maakte gebruik van de Ah restaurant actie en we gaan zeker nog een keer terug.
Ronald F.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Goed gegeten, prettige atmosfeer, kundige bediening, kortom waar voor zijn geld en herhaling vatbaar.
Karin O.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima, leuk en gezellig, erg lekker gegeten. Waren hier met de AH-reataurantactie en het was erg fijn dat je gewoon a la carte kunt kiezen. Enige jammere is dan dat je voor de tournedos wel weer €5,00 extra betaalt.
Verder alleen maar goed en positief!
MeesterSiem .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuke avond gehad in Biblio. Aardige en nette bediening. De boeken en houten meubelen geven een soort van Harry Potter wereld indruk, wat erg gaaf is. Het voorgerecht was er snel, daarna wat langer wachten op hoofdgerecht, wat prettig was omdat je dan kan tafelen. Toetje was er ook snel, ook (citroentaartje met ijs, echt super lekker). De gerechten waren heerlijk en er zaten leuke combinaties van ingrediënten in. De spekjes bij de kalfsribeye waren iets te hard gebakken, maar dat neem ik voor lief. Op sommige momenten was er wel een koude bries bij de benen (door de winter), dat zou verbeterd kunnen worden door een gordijn bij de ingang oid.
M.G.J.T. P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Aangename sfeer, vriendelijke behulpzame ontvangst. Indeling van het restaurant heel goed.
eturkstra .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Omdat dit één van de weinige restaurants was waar we nog terecht konden met onze AH dinerbonnen dachten we dat het niet veel kon zijn. Maar dat deed het wel. Het is altijd moeilijk vast te stellen of het eten zelf nou zo lekker smaakt, of dat het door de sfeer komt. Dat was hier ook het geval. Dit onderscheid maken werd daarnaast nog bemoeilijkt door de rustige en vriendelijke bediening. De geitenkaas salade en de paddenstoelen risotto als vooraf waren heerlijk. Beide genoten we van het runderstoofpotje.
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ik ben met wat oudere dames wezen eten. En ze hebben genoten. Het voorwoord salade Vita hadden ze nergens zo lekker gegeten. En deze dames zijn kritisch dus dat wil wat zeggen. De porties die ze opdienen zijn goed en plaatjes op zich. De avond was een succes voor herhaling vatbaar.
Tatiana E.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het was leuke avondje uiteten bij de biblio. Heerlijke eten, goed keuken, Heel leuk vriendelijke servicters. Wij zijn heel tevreden. Tot volgende keer!!!
codam .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH bon, konden gewoon kiezen uit het menu en dan wordt alles verrekend. Het eten was voortreffelijk en de bediening zeer vriendelijk zonder opdringerig te zijn. De tijd tussen de gerechten was ook goed Heb na het hoofdgerecht wel gevraagd even extra te wachten tot het ijs en dat was geen enkel probleem en ondanks dat het helemaal vol zat hield zij dit goed in de gaten. Zeer zeker een aanrader met of zonder AH bon. Wij weten het zeker , wij komen hier terug . Biblio bedankt
Estella47 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een informele sfeer met prima bediening, was niet opgeprikt. Alhoewel de prijs/kwaliteitverhouding in orde was, is de prijs voor ons toch iets te begrotelijk voor een herhaling als er geen actie is zoals nu met die van AH.
WilmaD .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Erg lekker gegeten! Het vriendelijke en voorkomende personeel zorgde voor een plezierige toepassing van ons glutenvrij dieet: we konden vrij kiezen van de kaart, we kregen goede informatie over de eventueel noodzakelijke aanpassing van een gerecht en er was zelfs lekker glutenvrij brood vooraf.
serge.roggeband .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Weer lekker gegeten via de AH actie met het gezin. Goede tournedos met lekkere gril accenten in de smaak. Zoals ie hoort. Alleen minpuntje was, dat hij op een bedje van gebakken rucola werd geserveerd, wat mijns inziens ziet lekker was.

Bediening vriendelijk en attend, ondanks dat de zaak helemaal vol zat. Kom hier vast nog wel eens terug.
N D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Op een woensdagavond hier gegeten. Het eten was erg lekker. De bediening was vriendelijk en attent. Ook de sfeer is prima in orde. Hier komen we zeker nog een keer terug