Biblio

Van Vollenhovenstraat 15 C 3016 BE Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Biblio

Alles dat lekker is

Gelegen in een schitterend gerestaurateerd pakhuizencomplex uit 1894 in het Scheepsvaartkwartier. Stijlvol ingerecht als een Engelse bibliotheek met een jazzy sfeer. Het lijkt alsof je op de filmset van een historische film zit. De kaart bevat alles dat lekker is, van een goed gevulde pasta tot een heerlijke sate.

Meer informatie over restaurant Biblio

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 00:00
- Diner vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Biblio

Paul D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
goede sfeer , goede en vriendelijke bediening. Eten mag wel wat exotischer. als je uit eten gaat wil eten wat je zelf niet zo direct kan maken.
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Wij hebben lekker gegeten. De bediening was heel plezierig, de porties hier en daar wat groot. Wij zijn dus heel vol vertrokken.
Nadia_ .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Service en inrichting was prima, maar het eten was niet geweldig en leek wat kruiden (eigenlijk al zout en peper..) te missen.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Mooie zaak, heerlijk eten, zeer gastvrij.
Heel goed met voedsel-allergieën (gluten en ei)!
Wij waren heel tevreden!
Zeker een aanrader!
Petra C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zaak waar we regelmatig en altijd met plezier komen. Goed personeel en een hele positieve sfeer
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Weer een zeer geslaagde avond en heerlijk gegeten in een klantvriendelijke ambiance...Geweldig! Zeker voor herhaling vatbaar.
Estella47 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het eten was, zoals eerder voortreffelijk. We maakten gebruik van de jubileumactie en dat beviel weer goed. Het enige jammerlijke was dat de creme brulee erg koud was onder het gekarameliseerde dakje, net zo koud als het bijbehorende bolletje advocaatijs. Dat heb ik opgemerkt en daar werd adequaat op gereageerd als tip voor de keuken.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Er werd ons een broodplank met tappenade aangeboden, waarbij een glaasje olijven stond. Voor de olijven werd vervolgens appartementen 3 euro in rekening gebracht. Dit vonden we wat overdreven. Het eten was goed en voldoende.
adriehoukes .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Dit was onze tweede maal dat we hier aten en waren zeer verrast. Wij hebben heerlijk gegeten. De porties waren precies goed en werden smaakvol opgediend. Een echte aanrader!
jpoot03 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Fantastisch gegeten! Met als hoogtepunt het toetje!! Heerlijk! Het was bijna niet te doen om een keuze te maken uit de menukaart.
janlemain .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Hernieuwde kennismaking met Biblio, n.a.v. het 10-jarig jubileum is ons en onze vrienden weer goed bevallen. De zalm met wakame en kalfs vitello met tempura garnalen waren royaal en zeer smakelijk. Dat geldt ook voor de rib eye en de ruim geportioneerde dorade. Ook de tournedos was prima, maar onbegrijpelijk was de toeslag temeer daar de basisprijs al 27,50 bedroeg ! Van de nagerechten is vooral de combinatie van 5 verschillende chocolade-desserts het aanbevelen waard. De wijnen waren uitstekend en de bediening zelfs uitmuntend.
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Wij hebben op een vrijdagavond heerlijk gegeten met een grote groep! Ideaal dat je de gerechten van de dag ook los van elkaar kon bestellen, hierdoor kon iedereen echt eten wat ie lekker vond. Het eten was super lekker, vooral de kalfs ribeye was errug goed!!
Het personeel was erg vriendelijk en in voor een grapje!

Het enige "minpunt" vond ik dat we soms wel erg lang met lege borden voor ons neus zaten en t wat lang duurde voor de volgende ronde!

Al met al komen wij hier zeker nog terug!
HPJ H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gezellige en aparte gelegenheid. Gerechten smakelijk en leuk opgemaakt. Bediening goed, attentie voor ophalen leeg fust. Toiletten matig.
Monica H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Compliment aan de bediening ! Vrolijke meiden die je meteen het gevoel geven dat je erg welkom bent.
Heerlijk gegeten met als tip voor het voorgerecht ; de pikante kipsalade !
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Het was een mooie aanbieding. Zonder aanbieding is een avondje goed aan de prijs. De wijn is uitstekend en de bediening geweldig.
Evelyn V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Vriendelijk personeel, gezellige sfeer en lekker eten.
Top!
Wij zijn hier nu meerdere keren geweest en het eten is altijd goed en de sfeer is altijd gezellig.
Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam.
Kortom, wij komen zeker weer terug.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Onze ervaring met Biblio kan het beste gevat worden in een boekbespreking waarbij het VOORWOORD gevormd werd door een prettige ontvangst door zeer vriendelijk personeel, de HOOFDSTUKKEN van het weekmenu heerlijk van smaak en uitstekend in balans waren en het NAWOORD een gevoel opleverde van een prettige sfeer met enige spijt dat het alweer voorbij was. Komen snel weer om ons opnieuw in te lezen wat de pot schaft.
lwklauwer .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Gezellige sfeer, prettige bediening en uitstekende kwaliteit vsn de gerechten. Gezien hetgeen geboden wordt is de prijs erg gunstig. Leuke locatie.
Martin P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Met een restaurant voucher een tafeltje geboekt. Proberen op een onfatsoenlijke manier geld aan je te verdienen ipv reclame te maken voor het restaurant. Het enige wat wij wisten was een 3 gangen verrassingsmenu. Toen wij een drankje hadden besteld werd ons gevraagd: wilt u alvast het broodplankje en de olijven. Toen dit soldaat was gemaakt kwamen ze met de kaart en werd ons uitgelegd dat wij 3 gangen moesten bestellen. Dus nog een voorgerecht. Op een sluwe manier een broodplankje slijten maar zo werkt het niet! Hier hebben wij wat van gezegd en dit werd ons niet in dank afgenomen. Vervolgens geen tot ziens oid meer. Principe kwestie maar ik kom hier nooit weer en ik zou mijn vrienden kennisen en collega's hier zeker niet heensturen. Doe gewoon niet mee aan zulke acties als je hier geen geld aan verdiend.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Na een hartelijke ontvangst en een prima toegewezen tafel heerlijk genoten van het weekmenu. De drie gerechten waren zeer goed van smaak, een lust voor het oog en jammer dat het op was. Even pauzeren geen enkel probleem. Bediening hartelijk en attent en een geweldige ervaring in een mooi ingericht restaurant dat je het huiskamergevoel geeft. Voor ons een echte favoriet.