Biblio

Van Vollenhovenstraat 15 C 3016 BE Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Biblio

Alles dat lekker is

Gelegen in een schitterend gerestaurateerd pakhuizencomplex uit 1894 in het Scheepsvaartkwartier. Stijlvol ingerecht als een Engelse bibliotheek met een jazzy sfeer. Het lijkt alsof je op de filmset van een historische film zit. De kaart bevat alles dat lekker is, van een goed gevulde pasta tot een heerlijke sate.

Meer informatie over restaurant Biblio

louisevanojen .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Gezellige sfeer en mooi ingericht
jan L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Met 3 mensen heerlijk gegeten voor een zeer redelijke prijs.
De sfeer is heel ontspannen en de locatie is perfect waar je zelfs redelijk dichtbij gratis kan parkeren.
Zeker een aanrader voor een volgende keer.
Ilse D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
We kregen te horen dat de kok aan het experimenteren was met opmaak en smaak, dit experiment is wat ons betreft zeker geslaagd. Goede gerechten met mooie opmaak. Leuke inrichting met veel boekenkasten en hout.
trudy C.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
medewerkster was zeer gastvrij.prima service
Mo N.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Super gegeten, precies goede hoeveelheid, borden leuk opgemaakt, bediening erg prettig. Ook de toetjes waren super. Voor herhaling vatbaar. Locatie erg mooi. Was mijn telefoon vergeten na het afrekenen. Serveerster kwam ons helemaal achterna gelopen. Zeer attent!
Gilberto J.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Op een koude zaterdagavond hier wezen dineren met een vriendin. Na een warm onthaal, onze jassen werden netjes aangenomen en opgehangen hebben wij ons laten verheerlijken met een wijn van de dag; Portugese rode wijn goed van smaak en een goede opwarmertje richting de maaltijd. Er werd voldoende vers brood geserveerd en de hoofdgerechten waren verrukkelijk: Gegrilde Zalmfilet met cashewnoten en citroen en een heerlijke pasta met verse spinazie. Het dessert bestond uit vijf soorten lekkernijen die ik natuurlijk niet ga verklappen! Wij hebben hier een top avond gehad!
Gilberto J.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
René .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Voor de derde keer gegeten en het was weer voortreffelijk, heerlijke gerechten!
En door de winteractie voor een zeer aantrekkelijke prijs.
Marianenmartin58 K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We vonden het helemaal te gek dat we nog van de AH restaurantsctie gebruik mochten maken, want in januari lukte het ons 4en niet. We hebben het menu van de dag genomen. Heerlijk voorgerecht met veel zalm, een maaltijd op zich, lekkere ribeye en een goddelijk toetje van chocolade crème brulee en oreoijs. En wat een lieve zorgzame mensen in de bediening!
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
De service was wat langzaam, een blik was niet genoeg om aandacht te krijgen. Knusse sfeer ondanks de toch forse ruimte, maar de kleine tafeltjes waren best onhandig met de grote map van de kaart. Het eten was er vlot, de hoofdgerechten waren redelijk, maar vooral de toetjes waren lekker.
Kirstin S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Biblio. Het eten was fantastisch, de presentatie van de gerechten was erg mooi. De bediening heel erg vriendelijk en snel. De ambiance is speciaal. Zeker een aanrader en we komen graag terug.
bernadette V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Uitstekende en vriendelijke bediening! Heel goede wijn! Eten boven verwachting!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Leuke zaak en het eten was zeker prima. Alleen staan een aantal tafeltjes (hinderlijk) dicht op elkaar en was er een tocht.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het eten en de sfeer was top, bediening vriendelijk, al was het zo nu en dan wel lang wachten.
Maar het eten was heerlijk!
janverhagen .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Alles was prima in orde. Zeker de bediening. 200% beter dan 3 jaar geleden. Toen was het echt vreselijk. Iedereen verdient een 2e kans. We gaan beslist nog een keer. De kaart is gevarieerd. De gerechten waren overheerlijk.
Marlijn Q.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. We maakte gebruik van de Ah restaurant actie en we gaan zeker nog een keer terug.
Ronald F.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Goed gegeten, prettige atmosfeer, kundige bediening, kortom waar voor zijn geld en herhaling vatbaar.
Karin O.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima, leuk en gezellig, erg lekker gegeten. Waren hier met de AH-reataurantactie en het was erg fijn dat je gewoon a la carte kunt kiezen. Enige jammere is dan dat je voor de tournedos wel weer €5,00 extra betaalt.
Verder alleen maar goed en positief!