Biblio

Van Vollenhovenstraat 15 C 3016 BE Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Biblio

Alles dat lekker is

Gelegen in een schitterend gerestaurateerd pakhuizencomplex uit 1894 in het Scheepsvaartkwartier. Stijlvol ingerecht als een Engelse bibliotheek met een jazzy sfeer. Het lijkt alsof je op de filmset van een historische film zit. De kaart bevat alles dat lekker is, van een goed gevulde pasta tot een heerlijke sate.

Meer informatie over restaurant Biblio

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 00:00
- Diner vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Biblio

Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Lex R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Kees-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Het was even zoeken naar het juiste restaurant (ligt wat achteraf) in de gang van het pakhuizencomplex.
Bij binnenkomst zagen we direct dat de zaak sfeervol ingericht is en er gezellig uitziet.
We aten hier in het kader van de AH restaurantactie. Hier geen standaard AH menu (sommige restaurants hangen daar dan een extra hoog prijskaartje aan) maar we konden hier gewoon á la carte kiezen.
Paddenstoelensoep was heerlijk, diamanthaas en de hertenbiefstuk waren precies medium gebakken en uiterst mals. Cabernet Sauvignon wijn paste precies bij de gerechten. Ook op de nagerechten crème brûlée en paperbag viel niets aan te merken. Bediening is uiterst attent en vriendelijk, prijzen zijn zeer redelijk. Kortom zeker een adres om terug te komen als we weer in Rotterdam zijn.
Rinske J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Wederom heerlijk gegeten, goede bediening en aangename sfeer!
Barbara L.
Heerlijk gegeten!
Boele B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Met zijn vieren met AH kaarten gegeten. Alle door ons bestelde gerechten overtroffen onze verwachtingen.

Komen graag weer terug.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hebben goed gegeten. Het personeel is vriendelijk en de inrichting aangepast aan de naam is wel grappig en part. Kortom we komen nog eens terug
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Waren met 4 personen. Werden vriendelijk ontvangen en bediening was heel goed.
Eten was heerlijk, goed warm en frieten waren krokant. Zat voldoende ruimte tussen de gangen .
Kwamen ook vragen of alles naar wens was. Het restaurant kan ik zeker aanbevelen.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Prima gegeten. Fijne, attente bediening. Wel stevig aan de prijs. Toetjes wat klein.
Rianne T.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Ook deze keer weer heerlijk gegeten. Prettige bediening in een hele leuke zaak.
M.P. H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lekker gegeten, goede ontvangst en prima bediening. Vriendelijk.
Alleen een nagerecht was wat aan de harde kant, w.s. direct vanuit vriezer geserveerd maar rest prima
P D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Diverse keren bij Biblio gegeten en het is altijd zeer goed.
Dave S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
verassende smakelijke gerechten (kalfsribeye en tomatenrisotto) leuke bediening
Roswitha V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
De inrichting is a.h.w. een soort bibliotheek, hier en daar boeken op de planken. Het hoofdgerecht van kip en gamba's in rode Thaise curry was heerlijk. Ook het voorgerecht pittige kip met salade was lekker. Maar de carpaccio was zeer matig: Er zat veel te veel mayonaise op de carpaccio in dicht op elkaar staande zig-zag- lijnen. Verder was de carpaccio zenig en hier en daar taai. Ook ontbrak de Parmezaanse kaas.
Elly.treijtel T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Prijs kwaliteit verhouding is heel goed
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het eten was heerlijk en het personeel doet er van alles aan om het helemaal naar je zin te maken. Het ziet er heel gezellig uit en ze weten het thema leuk door te voeren naar de kleine details zoals bij de bestelling van een kopje thee. Laat je verassen.
Heny L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Mooie aanbieding met ahactie. Herfstmenue was voortreffelijk met resp. Eendeborst/Hertebiefstuk en perfect nagerecht met IJs en warme Appel en vers fruit.Ondanks de drukte bleef de bediening professioneel in orde.Een adres Om te onthouden voor een volgend bezoek!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk gegeten, bediening prima!
Met collega's via de AH-actie hier gegeten. Alles van de kaart mocht gekozen worden. Top!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk en makkelijk gegeten. Erg vriendelijke bediening. De zaak is origineel en gezellig ingericht. Vooral het thema en de bar is erg mooi. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Nel S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
We hadden een gezellig etentje met heerlijke gerechten ! We voelden ons op ons gemak