Bi-j Siem

Meer informatie over restaurant Bi-j Siem

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

mcwramaekers .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Jammer dat we een aangepaste kaart kregen. Menu € 29,50 (met bon van AH) Minder keus naar onze zin. Moesten bij verschillende gerechten meerprijs betalen. Niet erg maar dan hadden ze "normale" kaart aan moeten bieden. Voelde niet goed.
MJ V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
ik ben over 1 ding niet tevreden, het tafeltje was te klein , rond en met een bloemetje en 2 borden en glazen is het niets, voor zo`n prijs normaal 30,- p.p. -mag je wel iets meer luxe verwachten en daarbij was er niet gedekt met een
lopertje of placemet, niet zo hygienish.. verder zijn we tevreden
voedingendieet .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
duidelijk verschil gemaakt tussen ah-eters en niet ah-eters. Afwijken van het ah-menu was mogelijk met forse bijbetaling (hebben we wel gedaan, maar o.a. 7 euro bijbetalen voor het voorgerecht bestaande uit: de tartaar, 1 peultje, 1/2 worteltje, stukje asperge, 4 dotjes saus en 3 sneetjes wit stokbrood met boter is niet in verhouding vonden wij)). Bij het voorgerecht (tartaar van diamant haas) was men de ui-ringen vergeten. Toen i k dat later bij het afrekenen opmerkte vertelde de serveerster dat dit klopte, ze had t te snel uit de keuken meegenomen had de kok haar ook verweten. Waarom dan niet nagebracht of minimaal een verontschuldiging. Bovendien erg veel gerechten met asperges als alternatief (bijna allemaal). Ik ben een liefhebber, mijn partner echter niet maar had weinig keus. Kortom lekker gegeten maar kan beter.
G M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Ondanks dat we te vroeg waren, konden we gewoon eten. Het eten was zeer smakelijk en de bediening was erg vriendelijk en correct. We hebben heerlijk in een rustig tempo kunnen eten.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Er is nu keuze tussen een vaststaand vis of vleesgerecht. Verruim het assortiment om te kiezen bij het hoofdgerecht. Daarmee wordt de mogelijkheid vergroot om aan te sluiten bij de wensen van de klant.
marovandeursen .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wederom goed gegeten, vorig jaar ook daar geweest en ga er ook zeker weer terug nu.... lekker eten in een rustige omgeving met goed en vriendelijk personeel!
mhjllinders .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Eten was niet bijzonder.
Koolvis was niet te eten zat geen smaak aan,
en niet goed gaar.kon beter
wat jammer is. bediening was goed
Audrey G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
we hebben gesmuld! De prijs is iets duurder dan elders, maar ook zeer terecht.
Een tip hebben we wel: we kregen mee dat het personeel niet dat tandje extra liep, waardoor de eigenaren dit lieten blijken. Zowel non verbaal als verbaal.
Dat vonden wij jammer...
terug komen doen wij zeker, want het was overheerlijk!!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Fijne avond gehad.Met prima bediening.Rustige avond buiten op eerste zomeravond. Het was noiet erg druk dus de gasten kregen volle aandacht.
Wendy R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Super lekker gegeten, echt wauw! Dankjewel Siem voor mooie avond.
Kerrade54mirjamsings .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Wij gaan graag eten bij Bi Siem
Waarom je 5,50 euro extra moet betalen voor het hoofdgerecht met asperges vind ik echt overdreven
je krijgt 5 asperges, 2 plakjes beenham, een gekookt ei, en botersaus
Rinie V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het duurde heel erg lang voordat we elke gang kregen,en dat maakte t bezoek toch teleurstellend.ook is t best prijzig voor n soepje,kip en toetje 29,95.maar de smaken waren goed
Anouk W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Leuke sfeervolle zaak. Tafels netjes ingedekt, professionele bediening. We werden leuk ontvangen. We waren om 17 uur daar omdat we ons zoontje van 2 jaar bij ons hadden. Er was verder nog niemand. Ook toen het drukker werd en het restaurant vol zat bleef de sfeer leuk en had het personeel alles onder controle. Het eten van de AH actie was heerlijk.. je kon ook voor uitbreiding kiezen tegen gereduceerd tarief. We hebben heerlijk gegeten. We wisten niet dat er in de buurt zo'n leuke zaak is waar je heerlijk kunt eten. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Groetjes Anouk en Sjoerd
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Op een vrijdag avond, lekker rustig en lekker gegeten.
Mathias D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Fijne avond gehad
PH V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben met ons vieren heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad
Het opnoemen v d gerechten ging iets snel om t goed te onthouden
Verder was de bediening goed.
Apvdlee .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij zaten met 6 personen in de serre. Naast ons was een zeer luidruchtige groep van meer dan 10 jonge dames. De akoustiek aldaar is zodanig slecht dat een normaal gesprek met elkaar niet mogelijk was. Dat heeft ons etentje ernstig verstoord. Een dergelijke tafelindeling is o.i. niet acceptabel.
Laimaatje .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Verrassende gerechten. Mooi opgediend. Heerlijk. Je krijgt waar voor je geld. Bediening is zeer prettig. Je voelt je een gewaardeerde gast.
René A.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het is een gezellig ingericht restaurant . De prijs kwaliteit verhouding is goed .
het is zeer de moeite waard om een keer bij Bi-j Siem te gaan eten.
petra M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten.Goede prijs kwaliteit verhouding.
Komen hier zeker nog terug