Bi-j Siem

Stance S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Jammer dat de kaart voor de AH restaurantactie niet veranderd is in al die actie weken. Hadden ze bij het vorige bezoek wel gezegd dat dit zo zou zijn. Bediening liet te wensen over.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Teleurstellende eerste kennismaking met dit restaurant. We hadden gebruik gemaakt van het AH keuzemenu, niks bijzonders. Voor de "luxere" gerechten moesten we een opslag betalen, waardoor je uiteindelijk nog relatief duur uit bent. Bediening was over het algemeen wel vriendelijk, het eten viel helaas tegen.
Carin T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
een hele bijzondere locatie ,goed eten en een fijne gastvrouw die op verzoek een rondleiding gaf en sprak over de rijke historie van het pand
Anna-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Terug in vervlogen tijden - leuke locatie, eten was van goede kwaliteit, porties juiste formaat, super gezellige ambiance. Een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekker en voldoende gegeten. Via AH restaurantactie, restaurant uitgekozen, Is prima bevallen en gaan zeker eens terug.
Bram en José
Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Een leuk restaurant met gevoel voor sfeer. De authentieke spullen maken het gezellig maar zeker niet rommelig.
Een correcte maar toch vlotte eigenaar. Aanrader om lekker te eten en een leuke avond te beleven.
C.F.M. B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Goede en gezellige eetgelegenheid. De extra kosten om buiten het menu iets te bestellen vonden we aan de hoge kant. Jammer dat de slagroom spuitroom was. Al met al een geslaagde avond.
g. B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Zeer gastvrije ontvangst. Snelle bediening. Wat later moesten gasten wel wat langer wachten. Uitstekend menu met voldoende keuzemogelijkheden.
José C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prijs/Kwaliteit is slecht, bediening niet correct, er wordt niet gevraagd of alles naar wens is, hoofdgerecht is lauw, soep niet smakelijk, voorgerecht te zout, frietjes zijn aangebakken en er is geen aandacht voor de gasten! Het was helaas een zeer teleurstellend bezoek.
Ketty S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Absolute aanrader! Het eten cis van hoge kwaliteit en de ambiance is zeer prettig! De bedienig is correct en toch ontspannen. Parkeergelegenheid vlak in de buurt
Wij gaan zeker terug.
Ria T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Super gezellig met een zeer goede bediening en heel lekker eten ! Zeker een aanrader !
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
wij zijn vriendelijk ontvangen en hadden een AH dinee bon we kregen een aparte kaart maar tegen meer prijs konden we meer bestellen ,wij hebben heerlijk geeten tomatensoep,varkenshaasje en het toetje van de kok.Het is een heel gezellig restaurant ,en wij komen hier zeker terug.
jos S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Sfeervol restaurant, ambiance is beetje rumoerig door houten vloeren en hoge plafond, goed en lekker eten, mooi bereid en leuk opgediend.
pheinrich .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Hartelijke ontvangst in een bijzonder sfeervolle locatie.
We hebben heerlijk gegeten, alles naar wens.
Het werd gedurende de avond wel heel druk waardoor we toch wat langer aan tafel zaten.
Door bovenstaande ook rumoerig.
pheinrich .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
heerlijk gegeten in bijzonder sfeervolle locatie.
Op een gegeven moment wel rumoerig doordat het heel vol was.
Maar, we kunnen het van harte aanbevelen bij iedereen !
Karen R.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk, eerlijk eten die ze met trots serveren! Een feest om Bi-j Siem te eten, vooral omdat je met de restaurant-actie het een héle goede prijs-kwaliteit verhouding is. Ik zou hier ook zonder actie kunnen komen!
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk genoten en lekker verwend door Herman en zijn team en geweldig dat men in de keuken de uitdaging aanging om voor mijn zus - die een koemelkallergie heeft - alternatieve sausen en dressings te creëren bij voor- hoofd- en nagerecht! We komen graag terug, dankjulliewel! Tot ziens, Inge en Carina de Monte