Bi-j Siem

Meer informatie over restaurant Bi-j Siem

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

Apvdlee .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij zaten met 6 personen in de serre. Naast ons was een zeer luidruchtige groep van meer dan 10 jonge dames. De akoustiek aldaar is zodanig slecht dat een normaal gesprek met elkaar niet mogelijk was. Dat heeft ons etentje ernstig verstoord. Een dergelijke tafelindeling is o.i. niet acceptabel.
Laimaatje .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Verrassende gerechten. Mooi opgediend. Heerlijk. Je krijgt waar voor je geld. Bediening is zeer prettig. Je voelt je een gewaardeerde gast.
René A.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het is een gezellig ingericht restaurant . De prijs kwaliteit verhouding is goed .
het is zeer de moeite waard om een keer bij Bi-j Siem te gaan eten.
petra M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten.Goede prijs kwaliteit verhouding.
Komen hier zeker nog terug
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Goede ontvangst, lekker eten, goede prijs/kwaliteitverhouding. Ben hier nu 3 x geweest en was altijd goed dus kom hier weer met een gerust hart terug.
Elise P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Sfeervol restaurant met verschillende mogelijkheden. Knusse hoekjes,maar ook voordoet groepen.
Behulpzaam en vriendelijk gedreven personeel. Het eten was heerlijk .Ah restaurant actie.
Heerlijke courgette soep!
Het hoofdgerecht smaakte ook heerlijk. Mooi opgemaakt bord.
Kortom.......
We komen zeker een keer terug.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Vandaag ons heerlijk laten verrassen Bi-j Siem.
En dat is goed bevallen. De gerechten worden mooi opgediend en smaken verrassend.
Er wordt rekening gehouden met de persoonlijke wensen van de gasten en dat is altijd fijn.
Prettige, jonge, vriendelijke bediening die naast de goede entourage, het plaatje compleet maken.
Een echte aanrader :)
pierre24 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
De bediening was correct, maar het plaatje werd wel meteen bedorven door een groezelig A4-tje dat we kregen aangereikt met het menu. We waren er vanwege de Ah actie. Met deze actie was het natuurlijk voordelig (1 couvert gratis) zonder die actie was 29,95 te duur voor het 3-gangen menuutje (hoofdgerecht vlees: kippenpootje met 8 specieboontjes en enkele peultjes als groente en een bakje frites).
De wachttijden tussen de gerechten zijn nog steeds erg lang ( 20-30 minuten). Het was niet druk: de obers stonden uitgebreid te kijken naar de activiteit van de brandweer verderop in de straat. ( tip:Neem een boek of de krant mee)
Laimaatje .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vrienden hadden mij op dit fijne restaurant gewezen en ze hebben niets overdreven. Voor herhaling vatbaar. Sfeervol restaurant met een sublieme bediening. Gerechten waren heerlijk, mooi opgemaakt en ruim voldoende. Ik kreeg het niet allemaal op. Alle complimenten voor de kok. Eerst nog een heerlijke amuse van het huis gehad. Hier komen wij zeker terug. Verhouding prijs/kwaliteit is prima. Ondanks dat ongeveer alle tafeltjes bezet waren was het rustig. Mooie linnen servetten en linnen op de tafel. Is toch veel prettiger dan die papieren servetten. Leuk was ook dat er kelderopruiming van de wijn was. Je kreeg een mooie korting op een fles wijn. De wijn van het huis heeft ook een prima prijs.
Mirella S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het eten is goed maar niet bijzonder. De prijzen zijn aan de hoge kant. De bediening is dik in orde. De tijden tussen de gangen waren voor ons aan de ruime kant. Bijna een uur moeten wachten op het dessert is echt te lang. Een extra mannetje bij de bedoening zou gezien het aantal gasten geen overbodige luxe zijn geweest. Al met al een gezellige avond gehad en lekker gegeten.
Jos J.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Smaakvolle gerechten . De diamanthandel met lauriesaus was tongstrelend! Is zeker voor herhaling vatbaar! Chapeau ! ???? Zal het zeker aanbevelen bij vrienden en familie!
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Ontvangst en bediening waren prima. Ik vond het drie gangen menu met soep vooraf voor €29.50 aan de prijs. Soep was lauw..
Een mobiele pin zou gast gericht zijn.
Gezellige inrichting, maar serre roemoerig door grote groep.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Prima sfeer, prima gerechten, prima prijs/kwaliteitsverhouding, vlotte bediening.
Persoonlijke aandacht van de eigenaar.
hansvink .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Leuke zaak in het centrum van Nederweert in een oud pand met stijl. Vlotte en correcte bediening. Een extra pluspunt is dat je ook nog gewoon een karaf water kunt bestellen ipv van een flesje water van 5€. Een aanrader
Gurrie V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
we hebben ons gast gevoeld. Een avondje uit! Perfect. Geen seconde de indruk daar heb je weer van die lui met zegeltjes. Al met al voor herhaling vatbaar.
Huub T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk genoten van de hazebout. Geen lange wachttijd. Vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ga er zeker nog een keer eten.
marovandeursen .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vriendelijke bediening, lekker eten en een gezellige sfeer, dat is wat dit restaurant bied! kortom zeker een aanrader!! De prijs kwaliteit van de gerechten is goed, en het eten ziet er verzorgd uit, en smaakt ook nog eens lekker! De kwaliteit van de wijn is ook goed en als afsluiter een aangeklede koffie, netjes!!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Prima sfeer en prima keuken. Je voelt je meteen thuis tijdens het eten. Personeel is vriendelijk en allert. We komen hier zeker weer terug.
Anita-Tonnie .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gezellig restaurant met een 'niet alledaagse' kaart. Leuk en lekker om eens iets anders te eten. Zeer nette bediening.
P K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen. Er werd rekening gehouden met allergieën tegen schelpdieren. De amuse werd aangepast. en een andere saus gegeven i.p.v de kreeftensaus. We hebben heerlijk gegeten en na afloop gaf de vriendelijke eigenaar een rondleiding door dit bijzondere pand door de vriendelijke eigenaar.
We kunnen dit restaurant zeker aanraden.