Bi-j Siem

Gurrie V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Huub T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk genoten van de hazebout. Geen lange wachttijd. Vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ga er zeker nog een keer eten.
Marovandeursen .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vriendelijke bediening, lekker eten en een gezellige sfeer, dat is wat dit restaurant bied! kortom zeker een aanrader!! De prijs kwaliteit van de gerechten is goed, en het eten ziet er verzorgd uit, en smaakt ook nog eens lekker! De kwaliteit van de wijn is ook goed en als afsluiter een aangeklede koffie, netjes!!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Prima sfeer en prima keuken. Je voelt je meteen thuis tijdens het eten. Personeel is vriendelijk en allert. We komen hier zeker weer terug.
Anita-Tonnie .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gezellig restaurant met een 'niet alledaagse' kaart. Leuk en lekker om eens iets anders te eten. Zeer nette bediening.
P K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen. Er werd rekening gehouden met allergieën tegen schelpdieren. De amuse werd aangepast. en een andere saus gegeven i.p.v de kreeftensaus. We hebben heerlijk gegeten en na afloop gaf de vriendelijke eigenaar een rondleiding door dit bijzondere pand door de vriendelijke eigenaar.
We kunnen dit restaurant zeker aanraden.
AL D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Actie 2 eten 1 betalen klinkt goed. Als het geboden 3 gangen diner echter Euro 29,50 per persoon kost en de keuze is beperkt dan is de prijs toch redelijk hoog. Alle afwijkende dingen moet extra betaald voor worden. Met 5 personen waren we toch Euro 170 kwijt. Als er dan 2 gratis gegeten hebben is de prijs toch pittig genoeg. Voor dit bedrag kun je op veel plaatse terecht zonder actievoorwaarden. Desondanks toch tevreden en gezellige avond gehad.
Mattie8 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Nette bediening door vriendelijk personeel.Het was druk,maar het verliep zoals gewenst.
Het was gezellig en we hebben lekker gegeten.
phjvanriet .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het driegangen menu, met als hoofdschotel eend. , was van zeer hoge kwaliteit, dus MEER dan gewoon maar
lekker.
Voor herhaling vatbaar en aan te bevelen voor culinaire eet liefhebbers.
Bk4 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Zeer sfeervol ingericht. Je voelt je er meteen op je gemak
Mooie gerechten. Vriendelijke bediening, duidelijke uitleg.
Makkelijk bereikbaar.
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Geweldige entourage! Mooie oud opgeknapt. Eten was top, zeker gezien de prijs die er tegen overstond. TOP. Maar het meest geweldige de service. Wat werd er met ons mee gedacht en gezorgd dat iedereen zich op zijn gemak voelt. Ons normaal altijd lieve dochtertje bleef maar huilen. Maar door de "trucendoos" van de eigenaar hebben we een heerlijk en gezellig diner gehad waar we waarschijnlijk bij een ander restaurant zonder eten waren afgedropen. TOP Complimenten hoe jullie de tent runnen!
Bep R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We kwamen met de AH actie bij dit restaurant toen we op vakantie waren.
Er was een speciale AH menu kaart waar we uit een paar dingen konden kiezen.
Voorgerecht hadden tomatensoep die was gewoon , lekker.
Hoofdgerecht: Vlees of vis of vega, wat het inhield ? Dat was de verrassing. Wij kozen vlees of gevogelte en het werd een lekker stukje kip, heerlijk van smaak misschien iets aan de droge kant maar dat probleem heb je met kip al gauw en dat overkomt mij ook wel.
Dessert was een aardbeienmousse met een bolletje ijs en verse aardbeien, lekker , niets mis mee.
De bediening vonden wij erg leuk. Van de eigenaar kregen we uitleg over het eeuwenoude pand. We herkenden de Brabantse/ Limburgse gemoedelijkheid!
Al met al een leuk avondje uit eten.

Marovandeursen .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk gegeten op het terras in de warme zomeravond van augustus! Het personeel is super vriendelijk, ook met een temperatuurtje van boven 30 graden, respect! voorgerecht vis, hoofdgerecht 1 keer vis en 1 keer vegetarisch, en afsluiten met een lekker toetje! mooi flesje wijn erbij en de avond kon niet meer stuk!! Ik zou het zeker aanbevelen bij mijn vrienden, een dikke 8 waard!
Franciencreemers .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Met twee personen als hoofdgerecht vis (Heek) gegeten. Heel mooi opgediend met zomerse groenten. Ook het voorgerecht was vis. Lekker nagerechtje met aardbeien. Al met al leuke avond op een zomers terras.
Labjes .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Door een fout van mij stonden we op de verkeerde datum bij de bar van restaurant Bi-j Siem. Gelukkig mochten we toch aanschuiven, al was het deze zondag heel druk. Klasse opgelost, zeker omdat het niet hun fout was!
Het AH-menu is prima, er is keuze, de soep was heerlijk, maar het voorgerecht vis was wel erg simpel (plakjes zalm met een gebakken garnaal). Het hoofdgerecht (de maïskip) was echt heerlijk, goed gegaard met lekkere garnituur. De frieten waren wel erg donker, volgens mij zijn er die dag al meerdere porties friet gebakken, het vet was aan vervanging toe.
Het sorbet ijs was echt magnifiek, heerlijk van smaak en structuur. Het fruit was lekker vers. Maar waarom dan zo'n mooi gemaakt toetje weer afwerken met die vreselijke inzakslagroom. Jammer, gemiste kans.
Omdat we dus eigenlijk niet verwacht werden zaten we in de serre bij een gezelschap met 7 kinderen die in het begin nogal lawaaiig waren, dit werd door de bediening goed opgelost, de kinderen kregen wat te doen. Helaas waren de pappa's en mamma's ook luidruchtig...
Siepsan .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lekker eten, wel lang wachten (bijna een uur tot de eerste gang) en weinig keuze (althans, via de AH actie, de eigenlijke kaart is uitgebreider). Ondanks alles was het eten erg goed en het decor was prachtig.
Hgalenkamp .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Prima bediening en heel veel gemaakt van het Albert Hein spaaractie menu. Zelfs een keuzemogelijkheid inclusief heerlijk vis op de kaart. Ga zo door. Een vriend van Siem.
Balando .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Na een lange wandeling gegeten met de AH-actie bijBi-j Siem. Dat is ons uitstekend bevallen. We konden kiezen uit een 3-gangen menu vlees,vis of vegetarisch. Ik ging voor de vis en mijn vrouw voor het vegetarisch menu. Vooraf een heerlijke courgettesoep die smaakvol en krachtig was, geserveerd met brood en boter. Daarna had ik de Heekfilet. Een mooie grote en stevige moot, prima op smaak met heerlijke verse groente die heerlijk beetgaar waren. Daarbij heerlijke frieten met mayo. Mijn vrouw had een heerlijke vegetarische risotto met veel verse groenten zoals b.v. groene asperges en peultjes: kortom een heerlijk diner. Daarna eigenlijk geen plaats meer maar de eigenaar beval ons het dessert van harte aan; "het hoort er toch bij!" Als dat niet gastvrij is. Heerlijk sorbet ijs van de plaatselijke leverancier "Florence". Hierbij heerlijk vers fruit! Kortom: een heerlijke avond met uiterst vriendelijke en gastvrije bediening in een prachtige locatie. We komen terug, ook zonder AH-voucher.
BoschBolletje .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Met een groter gezelschap op het mooie terras gegeten, mediterrane sfeer! Onder andere voortreffelijke carpaccio van tonijn, zeer smaakvolle kwartel met risotto. Ook het verrassingmenu viel goed in de smaak en er werd goed ingespeeld op dieetwensen. Fijne bijpassende (huis) wijnen. Echt een adres om te onthouden.
Mirm55 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wij hadden binnen het AHmenu de vegetarische keuze. De tomatensoep was heerlijk en de aangeklede koffie vonden we ook erg de moeite waard. Het hoofdgerecht was lekker, misschien wat te zout, goede ingrediënten, maar het mocht wat bijzonderder.