Bi-j Siem

Kerkstraat 56 6031 CJ Nederweert Nederland Kaart
31-495622001

Over het restaurant Bi-j Siem

Rich history in a lovely venue

Bi-j Siem is a place of pure nostalgia. Ever since 1659, young and old have come together to have a cup of coffee, decent lunch, loud drinks or refined dinner. 'Together' is the key word of this culinary successful restaurant where the sisters Siem had been in charge for years. In the most lovely venue of Nederweert, this ancient tradition is continued by family Poell.

Meer informatie over restaurant Bi-j Siem

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Bi-j Siem

Iris V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Absoluut een aanrader. Erg lekker eten voor een goede prijs en servicegericht personeel. Toen ik er was, was er een speciaal menu van 7 gerechtjes om het jubileum van de kok te vieren. Speciaal voor mij heeft hij spontaan 7 heerlijke vegetarische gerechtjes bedacht zodat ik ook mee kon doen.
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
tafeltje voor 4 personen stond midden in de zaak. Dat was erg onrustig.
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
gewoon top !!!
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Best aardig. Het enige dat 'slecht' was, was het afscheid. Niemand van het personeel zei 'nog een prettige avond o.i.d., we moesten de deur maar zien vast te houden met een minder valide in de groep. Met uitzicht op de ruggen van het personeel verlieten we het pand.
Maarheeze V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Gezellig ingericht, tafeltjes niet te dicht op elkaar. Geen muziek, een verademing.
Lekker gegeten, een verrassingsmenu. Porties precies goed en mooi opgediend.
Vriendelijke personeel.
Truus R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Gezellig geluncht met onze buren
Mandy M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Super lekker! Voor herhaling vatbaar en om aan te bevelen. ????
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Menu van AH actie was karig. Hebben toen de andere gerechten met meerprijs genomen. Was ondanks de korting toch nog een dure avond.
Eten was heel goed.
Henny C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Via de AH formule gereserveerd met 8 personen. Het standaard menu is niet erg aantrekkelijk en was in ons geval niet gaar, moest dus terug naar de keuken waardoor we in parten hebben gegeten. Niet erg gezellig . Als je iets andërs wil moet je zoveel bijbetalen dat je net zo goed a la carte kan eten. Zeker voor verbetering vatbaar. De bediening was wel goed en de wijn was erg lekker.
nellyheeres .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig, leuke bediening en goed eten.komen zeker nog eens terug......
Wat erg irritant is dat je 120 tekens feedback moet geven,maar daar kunnen ze in het restaurant niets aan doen!!!!
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten in een leuke omgeving. Helaas duurde het erg lang voor we uberhaupt een drankje hadden gekregen, laat staan ons voorgerecht. Uiteindelijk was het eten wel het wachten waard. Verse producten die heerlijk bereid waren.
Tonny L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eten was goed. Mooie locatie en inrichting. Door enorme drukte, lang moeten wachten. Het personeel werkte heel hard, maar kon de drukte niet aan.
P. V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het duurde 1,5 uur voor het eerste gerecht werd geserveerd,daarna 1,5 uur dat het hoofdgerecht werd geserveerd,en nog 45 minuten voor het dessert
J J B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij hebben met 4 dames genoten van jullie driegangen diner met de AHdinerbonnen,het eten was prima ondanks de beperkte keuze,als je dan het hoofdgerecht geserveerd krijgt met een schaaltje frietjes,terwijl de twee personen naast ons de zelfde portie krijgen,vervolgens hebben we nog n extra schaaltje bij gevraagd,staat er 2.50€ op de rekening......!!!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prijskwaliteit goed, vriendelijk personeel en fijne bediening. Voor herhaling vatbaar.
paul H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Vriendelijke en attente bediening.Kwaliteit en kwantiteit eten prima in orde.Voor kinderstoeltje en aangepast kindermenu werd gezorgd.Voor herhaling vatbaar.
ron D.
Het was super.
Er is heel goed aangepast i.v.m. lactose intolerantie. Vaak gaat dat mis, maar hier zijn de recepten perfect aangepast. Heel smaakvol.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ton O.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg lekker gegeten in een goede sfeer en fijne gelegenheid. Prettige bediening en goede prijs- kwaliteitsverhouding. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Marie-José S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Service was nu goed. Hoofdgerecht goed maar niet bijzonder. Toetje: aangeklede koffie/thee die we bij navraag konden krijgen was uitgebreid en lekker.
Stance S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het was erg gezellig . Het personeel is erg vriendelijk en de bediening was erg goed. We hebben een fijne avond gehad.