Bi-j Siem

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Bi-j Siem

Michel K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Best aardig. Het enige dat 'slecht' was, was het afscheid. Niemand van het personeel zei 'nog een prettige avond o.i.d., we moesten de deur maar zien vast te houden met een minder valide in de groep. Met uitzicht op de ruggen van het personeel verlieten we het pand.
Maarheeze V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Gezellig ingericht, tafeltjes niet te dicht op elkaar. Geen muziek, een verademing.
Lekker gegeten, een verrassingsmenu. Porties precies goed en mooi opgediend.
Vriendelijke personeel.
Truus R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Gezellig geluncht met onze buren
Mandy M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Super lekker! Voor herhaling vatbaar en om aan te bevelen. ????
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Menu van AH actie was karig. Hebben toen de andere gerechten met meerprijs genomen. Was ondanks de korting toch nog een dure avond.
Eten was heel goed.
Henny C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Via de AH formule gereserveerd met 8 personen. Het standaard menu is niet erg aantrekkelijk en was in ons geval niet gaar, moest dus terug naar de keuken waardoor we in parten hebben gegeten. Niet erg gezellig . Als je iets andërs wil moet je zoveel bijbetalen dat je net zo goed a la carte kan eten. Zeker voor verbetering vatbaar. De bediening was wel goed en de wijn was erg lekker.
nellyheeres .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig, leuke bediening en goed eten.komen zeker nog eens terug......
Wat erg irritant is dat je 120 tekens feedback moet geven,maar daar kunnen ze in het restaurant niets aan doen!!!!
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten in een leuke omgeving. Helaas duurde het erg lang voor we uberhaupt een drankje hadden gekregen, laat staan ons voorgerecht. Uiteindelijk was het eten wel het wachten waard. Verse producten die heerlijk bereid waren.
Tonny L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eten was goed. Mooie locatie en inrichting. Door enorme drukte, lang moeten wachten. Het personeel werkte heel hard, maar kon de drukte niet aan.
P. V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het duurde 1,5 uur voor het eerste gerecht werd geserveerd,daarna 1,5 uur dat het hoofdgerecht werd geserveerd,en nog 45 minuten voor het dessert
J J B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij hebben met 4 dames genoten van jullie driegangen diner met de AHdinerbonnen,het eten was prima ondanks de beperkte keuze,als je dan het hoofdgerecht geserveerd krijgt met een schaaltje frietjes,terwijl de twee personen naast ons de zelfde portie krijgen,vervolgens hebben we nog n extra schaaltje bij gevraagd,staat er 2.50€ op de rekening......!!!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prijskwaliteit goed, vriendelijk personeel en fijne bediening. Voor herhaling vatbaar.
paul H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Vriendelijke en attente bediening.Kwaliteit en kwantiteit eten prima in orde.Voor kinderstoeltje en aangepast kindermenu werd gezorgd.Voor herhaling vatbaar.
ron D.
Het was super.
Er is heel goed aangepast i.v.m. lactose intolerantie. Vaak gaat dat mis, maar hier zijn de recepten perfect aangepast. Heel smaakvol.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ton O.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg lekker gegeten in een goede sfeer en fijne gelegenheid. Prettige bediening en goede prijs- kwaliteitsverhouding. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Marie-José S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Service was nu goed. Hoofdgerecht goed maar niet bijzonder. Toetje: aangeklede koffie/thee die we bij navraag konden krijgen was uitgebreid en lekker.
Stance S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het was erg gezellig . Het personeel is erg vriendelijk en de bediening was erg goed. We hebben een fijne avond gehad.
Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Jammer dat de kaart voor de AH restaurantactie niet veranderd is in al die actie weken. Hadden ze bij het vorige bezoek wel gezegd dat dit zo zou zijn. Bediening liet te wensen over.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Teleurstellende eerste kennismaking met dit restaurant. We hadden gebruik gemaakt van het AH keuzemenu, niks bijzonders. Voor de "luxere" gerechten moesten we een opslag betalen, waardoor je uiteindelijk nog relatief duur uit bent. Bediening was over het algemeen wel vriendelijk, het eten viel helaas tegen.
Carin T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
een hele bijzondere locatie ,goed eten en een fijne gastvrouw die op verzoek een rondleiding gaf en sprak over de rijke historie van het pand