Bi-j Siem

Leon D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
het was geweldig. ook met de AH spaarkaart fijne bediening.
voor het eerst hier gegeten .wij komen zeker terug.
dan eten wij lekker mosselen.
mart M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
echt een aanrader voor een lekker etntje in een supermooie omgeving.
ik zal er zeker op terugkomen.
ook raad ik anderen aan eens een kijkje te nemen in de heel oude winkel en op het gezellige terras.
ecppeeters .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Keurig, gezellig restaurant, gemoedelijke sfeer, vriendelijke gastvrouw en gastheer, heerlijk gegeten.
Ook met het AH arrangement toch keuzemogelijkheden en fijne bediening.
g. B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Sfeervolle inrichting, vriendelijk personeel en prima gerechten. Een aanrader. Wij komen hier zeker terug om andere gerechten van de kaart te proberen.
nellyhunnekens .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten toevallig hadden we gespaard met AH bonnen dus dat was gunstig volop te kiezen eventueel voor een meerprijs maar dat is prima. Zoals altijd bij Siem met of zonder kortingsbonmnen gezellig en goed.
Familie Hunnekens
Toine F.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Hebben het zeer na de zin gehad en het is voor herhaling vatbaar. Sfeer was goed. Het eten was perfect. Wat wil een mens nog meer.
marian_peperkamp .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gisteravond met de actie van AH restaurantzegels gegeten bij Bei-j Siem, dit is ons goed bevallen er was voldoende keuze dus voor ieder wat wils, prijs - kwaliteit was prima, we zullen hier nog weleens terugkomen om te eten echt een aanrader.
LogiesTaverne .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk eten, zelfs de vegetarische gerechten waren heel verrassend lekker. In verband met het mooie weer op het terras gezeten. Gezellig met de druivenranken
marja125 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Goede keuze uit gerechten en heerlijk van smaak. Vriendelijke bediening. We hebben een heerlijke avond gehad, zeker de moeite waard
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het was de avond waarop wij kwamen zo druk dat de keuken de aanvraag niet aankon. 50 min gewacht op het voorgerecht daarna nog ruim een uur gewacht op het hoofdgerecht. Personeel had veel stress en vonden het ook heel vervelend dat alle klanten lang moesten wachten. Ook vond ik.het keuze menu erg weinig keus.
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Bediening erg gehaast zelfs gejaagd en mag wat vriendelijker (enkele personen) zijn.
Bediening mag gerust een kort woordje zeggen, zeker zo gezellig.
Lelany .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Via de AH restaurantactie gaan eten, 2e driegangenmenu is gratis (maar forse meerprijzen bij alternatieve suggesties).Hier zou ik denk ik niet meer terug komen met AH restaurant actie.
Elly A.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Een uitstekend restaurant alleen vonden wij dat we wat lang op de gerechten moesten wachten, maar het was er wel druk. Misschien dat het daar door kwam. Maar verder was het er uitstekend.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Gezellig, nostalgisch ingericht restaurant met huiselijke sfeer. Vriendelijke accurate bediening. We waren met AH restaurant actie voor 3 gangen diner. De kaart bood daarnaast de mogelijkheid tegen een meerprijs te kiezen voor alternatieve gerechten, wat we ook gedaan hebben.
Josetta V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben super lekker gegeten en komen zeker nog een keer terug.
mcwramaekers .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Jammer dat we een aangepaste kaart kregen. Menu € 29,50 (met bon van AH) Minder keus naar onze zin. Moesten bij verschillende gerechten meerprijs betalen. Niet erg maar dan hadden ze "normale" kaart aan moeten bieden. Voelde niet goed.
MJ V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
ik ben over 1 ding niet tevreden, het tafeltje was te klein , rond en met een bloemetje en 2 borden en glazen is het niets, voor zo`n prijs normaal 30,- p.p. -mag je wel iets meer luxe verwachten en daarbij was er niet gedekt met een
lopertje of placemet, niet zo hygienish.. verder zijn we tevreden
voedingendieet .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
duidelijk verschil gemaakt tussen ah-eters en niet ah-eters. Afwijken van het ah-menu was mogelijk met forse bijbetaling (hebben we wel gedaan, maar o.a. 7 euro bijbetalen voor het voorgerecht bestaande uit: de tartaar, 1 peultje, 1/2 worteltje, stukje asperge, 4 dotjes saus en 3 sneetjes wit stokbrood met boter is niet in verhouding vonden wij)). Bij het voorgerecht (tartaar van diamant haas) was men de ui-ringen vergeten. Toen i k dat later bij het afrekenen opmerkte vertelde de serveerster dat dit klopte, ze had t te snel uit de keuken meegenomen had de kok haar ook verweten. Waarom dan niet nagebracht of minimaal een verontschuldiging. Bovendien erg veel gerechten met asperges als alternatief (bijna allemaal). Ik ben een liefhebber, mijn partner echter niet maar had weinig keus. Kortom lekker gegeten maar kan beter.
G M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Ondanks dat we te vroeg waren, konden we gewoon eten. Het eten was zeer smakelijk en de bediening was erg vriendelijk en correct. We hebben heerlijk in een rustig tempo kunnen eten.