Beymen Café & Restaurant

7,2

Jouw recensie over het restaurant Beymen Café & Restaurant

Kattie .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Op maandagmiddag rond 5 uur hier gaan eten. Toch al aardig wat mensen.
Zaten op stoel en bank. De bank was enorm doorgezakt, ben niet klein, maar moest kussen op bank leggen om enigszins behoorlijk te zitten. Duurde erg lang voor er eindelijk iemand kwam vragen wat we wilden eten. Terwijl het stikt van het personeel. Valt me op dat het wat oudere personeel alleen met elkaar bezig is en dat de schooljongens al het werk moeten doen. Afruimen enz. Eten kwam wel snel. Smakelijk, grill vlees op mooi opgemaakt bord met groente, aardappel en apart bakje rijst. Ook de gestoofde groenten in pannetje smaakten heerlijk.
Gewend om brood te krijgen in turks restaurant. Hier niet. Wel gevraagd en kregen toen mandje lekker warm brood, gratis. Jammer dat er nooit iemand komt vragen of het smaakt of dat je nog iets wil drinken. Prijs niet echt goedkoop. Als we in de buurt zijn komen we nog wel een keer langs, denk ik. Hopelijk met wat attenter personeel svp!
qp .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Eten was lekker, service was zeker niet om over te klagen, gezien de reacties wat ik hier lees. Wel is het vervelend dat bij drukte je automatische in de lounge wordt geplaatst, zonder dat er wordt gevraagd of je last hebt van de waterpijp rook, want niet iedereen vindt dat natuurlijk prettig. Verder is het best betaalbaar voor een Turkse tent dat ook mooi is ingericht. En de Turkse Pide is even iets lekkerder vanwege de houtskool oven.
Raisa B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Eten prima, maar niet bijzonder. Service was zeer slecht. Zelfs het brengen van een cola duurt lang. De ober moest hieraan herinnert worden. En bij het afrekenen blijft de ober rustig aan de telefoon en zegt hij geen gedag. Hier komen we niet meer en raden we dit zeker af bij vrienden en familie. Al met al een slechte ervaring gehad.
Nazli B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Ongeïnteresseerd personeel. Ze vergeten je bestelling. De serveersters hebben alleen oog voor de mannelijke gasten en kwamen niet bij ons langs om ma te vragen of alles naar wens is. Ze brachten de soep niet en waren de drankjes ook voor de helft vergeten.
Op moment je vraagt of er nog meer brood is want het kleine mandje met brood is niet genoeg voor 8 mensen geven ze aan dat dat niet kan omdat er een bordje per tafel gegeven wordt. Heel apart aangezien ik daar gewoon voor wilde betalen. Telelfoon4swr ixe is ook erg slecht. Ze zijn iets te bereiken. Eenmaal daar aangekomen zei de gastvrouw doodleuk dat ze de telefoon wel horen maar opzettelijk niet opnemen want het is te druk.
hendrikv .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
We zijn hier geweest met een verjaardag. We hebben een leuke avond gehad en lekker gegeten. Het vlees was erg mals en we werden snel geholpen met vragen. De waterpijp deed het ook goed. Verder geen klachten over het personeel
Burcu F.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Het eten van Beymen vond ik wel lekker, alleen we konden pas om 9 uur shisha doen. Dit vond ik wel een beetje raar. Dus we moesten uiteindelijk een uur wachten nadat we ons eten ophadden.
Fatih L.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Met twee woorden: niet doen! Ben er enige tijd geleden nog geweest en was eigenlijk erg voldaan en aangenaam verrast door het uitstekende eten en de aangename bediening. Hoe schril was het contrast met gister! Niet alleen was het eten beneden alle peil (de etli ekmek, zag er wat bleekjes uit en de smaak was eveneens kleurloos), maar ook het feit dat we moesten eten in de lounge waar om ons heen driftig werd gelurkt aan de waterpijp! Niet bepaald een smakelijke combinatie. Het toetje, onder normale omstandigheden toch de enige troost na een treurige maaltijd, was nu de icing on the cake! Totale flater om bananenijs te combineren met irmik (zet het dan tenminste op de kaart, had ik het niet gekozen)

Daarnaast zijn de stoelen en tafels in de lounge totaal niet geschikt om te eten, bord op schoot eet prettiger.

De bediening hield een beetje het midden tussen ongeïnteresseerd en niet weten wat te doen.

Het lijkt er op dat ze door de drukte niet in staat zijn om de kwaliteit op peil te houden. Jammer!
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Gister voor de 2e gegeten bij Beymen en wederom voor de lamskoteletjes gegaan. Je krijgt hier groente en rijst bij. Net als de 1e keer was het heerlijk. Het decor ziet er prima uit, echter stond het volume van de muziek wel iets te hard. De service is redelijk, echter wel wat onpersoonlijk. Tips betreft de service: o.a. vragen of het smaakt, of de gast nog wat wilt bestellen etc.
Jurdd .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Tweede keer dat we hier geweest zijn. Leuke zaak, voornamelijk Turkse gasten en dat is meestal een goed teken. Het eten is heerlijk en authentiek. Stoofschotel met lam en aubergine, adana kebab met groenten, rijst, brood, cacik, isli kofte, allemaal lekker. Bediening was erg vriendelijk en attent. Lekkere thee van het huis...
Serdar E.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Met vrienden wezen eten. Diverse gerechten geprobeerd. alles was lekker. Tent ziet er hip uit. Na het eten aan de waterpijp gezeten. Waterpijp was ook goed. Service was slecht, op twee personen na vandaar een 7.
Simona D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Na een uur lang buiten wachten alsnog kregen we geen tafel. Uitijndelijk bleven we buiten zitten omdat ze geen tafel konden regelen terwijl we haden gereserveerd. De personeel was echt niet klantvriendelijk en het eten was echt koud.
Joris B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Voorgerecht met verschillende hapjes koud en warm. Erg lekker en vers gemaakt allemaal!
Mixend grill, en lamspiesjes met heerlijke groente, was wel ienieminie
We komen graag weer terug .
M A.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Eten was oké, bediening heeeeeeeeeel slecht, nog nooit zo iets meegemaakt. We hadden niet gereserveerd dus mochten wij niet in het restaurant gedeelte zitten omdat alle tafels ( > 90%) gereserveerd waren. Toen wij uit het restaurant vertrokken was het net zo leeg, en veel tafels waren nog! beschikbaar. Geen enkele gevoel van empathie of begrip toen wij de discussie aangingen over de lege " zogenaamd" gereserveerde tafels. Wij gaan nooit meer daarheen.
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Lekker gegeten hier met vrienden eten smaakt heel goed alleen ze mogen wat aan personeel doen je moet soms dingen twee keer vragen maar als je van lekker Turks eten houd ben je op het juiste plek
Yakencobv .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Vandaag met 2 vrienden bij Beymen gegeten. Helaas moesten wij 15 minuten op het terras wachten omdat het binnen vol zat. Ik heb een mix schotel besteld met ossenhaas, kipdijen, stukje gehakt en 1 lamskotelet. Het eten was heerlijk. Dit keer was de service veel beter dan onze vorige bezoeken bij Beymen. De service is hier over het algemeen onder de maat, maar dat hebben ze vandaag weer goed gemaakt. Voor de rest ziet het er goed en verzorgd uit binnen. Mijn vrienden hadden voor de verandering ook maar een mix schotel genomen. Normaliter nemen zij een Adana (gehakt) schotel en nog iets kleins erbij. Bijvoorbeeld een stoofpotje met Lams. Een pluspunt is dat ze ijsklotjes hebben. Het is een bekende tent aan het worden.
Eoncan .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
We hebben vandaag voor het eerst bij Beymen gegeten. We zijn wat vroeg gegaan omstreeks 1630 uur. Service was redelijk. We moesten zelf om een kinderstoel zoeken, drankjes moesten we 2 x herinneren en de soepkommen bleven lang op tafel. De ruimte was vrij donker waardoor er een zware ambiance heerste. Ook zijn de stoelen niet in 1 style wat rommelig oogt.

Wat betreft het eten. Wij hebben de beymen special voor 2 personen besteld.
Hier zat kipfilet, kofte, lamsspies, kotelet en govec bij. Kipfilet was niet bijzonder, kofte was vrij pittig. Lamsspies was zacht en smaakte goed. Eentje was echter voor ons nog te rauw. Govec was echt super een van de beste tot nu toe hebben gegeten. Oh ja we hebben kipsoep vooraf genomen. Dit was ook lekker. Overall was het kwaliteit van het eten goed te noemen, zeker vergeleken met de alternatieven in de buurt.
yveqia .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Wij hadden de tavuk sis genomen, heerlijk smaakje eraan en lekkere groente erbij. Jammer dat het geen kipfilet was, er zit erg veel vet/slijm aan de kip stukken. Niemand vroeg of wij nog wat wilden nabestellen of nog wat drinken, geen spoor van het personeel te bekennen dus ik kon niet naar ze zwaaien. We zijn toetje en koffie ergens anders gaan nemen, helaas
Gunothin .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Lamsschouder uit oven vond ik in tegenstelling tot eerdere recensie van iemand wel erg lekker! Daarnaast had ik uygur tavuk(kip) als koude voorgerecht. Geen culinair hoogstandje en wel prijzig maar wel owwzoo lekker.
Mijn ervaring is dat je hier op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag zonder reservering maar beter niet kunt proberen. Het zit tjokvol en als je al een plekje krijgt, zit je in de shishagedeelte waardoor je dus tijdens het eten ook rook van de waterpijp ruikt. Overigens is dit in het restaurantgedeelte ook te ruiken maar in veel mindere mate.
Al met al is het eten wat ik heb gehad erg lekker, goedkoop is het niet maar ik kom hier zeker op een maandag dinsdag of woensdag terug.
Marowan .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Kwartier gewacht en daarna om de kaart gevraagd wat natuurlijk belachelijk is. Drankjes kwamen pas nadat ons geduld op was en we weer daarom moesten vragen. Linzensoep als voorgerecht was niet bijzonder, ik kan nu 3/4 zaken in amsterdam west opnoemen waar deze veel beter is. Ander voorgerecht waren graanrolletjes met gehakt en die waren lekker maar geen hoogstandje en te duur voor wat je krijgt. Als hoofdgerecht de lamsschouder uit de steenoven (ik kwam speciaal voor de steenoven). Ik had duidelijk zicht op de keuken en zag dat het vlees gewoon uit de normale oven kwam en nogal lauw werd geserveerd en toen ik de ober erop aansprak deed ie zich van de domme. Het bord heb ik bijna vol achtergelaten en niemand die er naar vroeg want het gaat niet om je klant tevreden stellen maar om geld verdienen. Er zit verder ook een shisha lounge aan vast en je ruikt in het restaurant gewoon de geur van de waterpijp. Mooi decor maar slecht eten, 1 keer nooit meer.
Daisy C.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Hier last minute wezen eten met zijn 4-en plus 1 kind, was geen probleem, ze hadden nog een tafel voor ons. Was op dat moment gelukkig rustig, een half uur later was het helemaal vol.
We hadden vooraf pide met worst gedeeld en dat was heerlijk!
Als hoofd hadden we de mix grill voor 2, adana en lamspies en ook dat was verukkelijk. Het vlees was lekker mals en goed gekruid en de porties waren lekker groot, we zaten propvol.
Service was ook erg vriendelijk, ze kwamen alleen niet langs om te vragen of we nog wat te drinken wilden, maar ze letten wel genoeg op om te zien wanneer we ze nodig hadden.
Minpuntje wel dat ze niet echt iets voor de kleine hadden, dus dat werd een portie frietjes, maar er was genoeg van onze mix grill om daar ook van te nemen.
Een 6 voor decor is omdat de combinatie van donkere inrichting en hun menukaart niet echt werkte. Het was heel moeilijk om de kaart te lezen.
Verder serveren ze geen alcohol, wat wel jammer kan zijn want soms is een wijntje bij het eten wel lekker. Maar het eten compenseert dat wel.