Beyerick

• Af te huren , Airconditioning
Uitmuntend
9,6
9,5

Jouw recensie over het restaurant Beyerick

Nico B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Wat een toprestaurant en wat een verademing t.o.v. alle opgeblazen restaurants in de buurt waar je veel betaalt en uiteindelijk friet op je bord krijgt.
Rosalie en Marcel hebben speciaal voor ons het restaurant geopend om een warm ontvangt te mogen begroeten. Een mooie kleine kaart met gerechten om van te smullen, een lust voor het oog en mond en de rest vertelt Rosalie erbij. Een goed advies over bijpassende wijnen en vooral voor mij schenken ze goed bier (Slot bier). Ik verbaasde mij erover dat wij de enige gasten waren want dit restaurant verdiend meer, veel meer. Marcel heeft mij nog verrast met een mooie stout (type bier) en 1 om mee te nemen voor mijn bierkelder. We hebben uitgebreid met de eigenaren gesproken en hen complimenten gegeven over alles, behalve hun marketing.
Zij zijn het best bewaarde geheim van Zeist.
Ga er naar toe nu het nog kan, voordat ze 1 of 2 sterren hebben!!
Wietze F.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Vakmanschap op een frisse manier! Geweldige ontvangst, ongedwongen en natuurlijk. De gerechten zijn verrassend, in balans en heel puur. De sommelier is geweldig. We hebben een heerlijke avond gehad die de verwachting overtrof.
Raoul .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Super restaurant om te eten ! Sfeer is gezellig en knus , bediening vakkundig en legt met veel passie uit ! ???? laat staan de keuken wat een mooie smaak combinaties . Kort om heerlijke avond in de watte en goed verwent bedankt team Beyerick
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Heerlijk gegeten in restaurant Beyerik te Zeist. Ongelooflijk lekker!
We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Het restaurant dat slechts 5 tafels telde gaf ons direct het huiskamer gevoel. Zelden zo warm welkom gevoeld als in dit restaurant. We hadden gekozen voor het 5 gangen diner met bijpassende wijnen. De gehele avond waanden wij ons in een droom met gerechten die op schilderijen leken en qua smaak zo verfijnd waren dat we nog net niet het bord aflikte.
Vooraf de snoekbaars, gevolgd door de voor mij tagliatelle en voor mijn vriendin de foie gras, gevolgd door konijn in een wildbouillon, hoofdgerecht de haas op het karkas bereid en als dessert voor mij ijs en voor mijn vriendin een kaasplankje. Vooraf konden we vanuit een kaaskast onze kazen kiezen die we op bord wilden.
Hulde aan de gastvrouw en de kok die ons een geweldige ervaring hebben meegegeven. Het is dat ik dit restaurant niet met een 11 kan beoordelen, vandaar een dikke 10!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Fantastisch gegeten in restaurant Beyerick. Warme en hartelijke ontvangst door gastvrouw Rosalie, die bovendien alle wijnen op een boeiende enthousiaste wijze presenteerde. Kok Marcel startte met een voorgerecht met Noordzeekrab en variaties van venkel. Nooit geweten dat je zoveel met venkel kunt doen. Daarna een heerlijke variant op 'vitello tonnato", een zeer verrassende heldere cazpacho. een absoluut topgerecht. Hoofdgerecht was perfect gegaarde eendenborst met kersen en polenta afgesloten met een fantastische dessert.
We hadden het wijnarrangement, dat perfect aansloot bij de menugangen. Kortom, een sterwaardige diner.
Rebecca H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Genoten van het 5-gangen asperges menu met wijnarrangement.
Uitstekende gedurfde combinaties. Helemaal top. Wij zijn al benieuwd naar het volgende menu.
Mariette W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Franse keuken maar dan met originele, passende, Aziatische twists. Het wijnarrangement bestond uit veelal bijzondere wijnen die uitstekend passen bij de gerechten: zowel wijn als gerecht worden naar een hoger niveau getild. Bediening was ook uitstekend in dit knusse huiskamerrestaurant. Een absolute aanrader!
karin W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Waanzinnig gegeten, bijzondere ervaring. Geweldige wijnen, top service. Aanrader! Het zou me niet verbazen als dit restaurant een ster krijgt in de toekomst.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Nieuwe eigenaren bouwen succesvol verder uit op het concept van dit geweldige restaurant. Was gisteren een feest om hier te eten. Er wordt met veel passie en creativiteit gekookt en dat proef je. Charmante bediening met veel verstand van mooie wijn spijs combinaties. Aanrader!
C. W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten. Wij kozen voor een drie gangenmenu met een kaasplankje na. Heerlijke kleine gerechtjes tussendoor met fantastische bijpassende wijnen. Ook al is het decor wat oudbollig (met name de aankleding van het halletje en de stoelen) de gerechten zijn modern. Absoluut een aanrader!
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
In een zijstraatje van een winkelstraat in Zeist, direct naast een parkeergarage, bevindt zich dit welhaast verborgen restaurantje. Van de buitenkant oogt dit als een woonhuis, en alleen de keurig met tafellinnen gedekte tafels verraden van binnen dat je een restaurantje binnenloopt. Na enkele heerlijke amuses met o.a. meibloemgeitenkaas, tasmaanse siroop en gekonfijte Yuzu, het voorgerecht. Heerlijke combinatie van zacht gegaarde kreeft met gebakken zwezerik. Dit was meteen het enige minpunt van deze culinaire reis; de zwezerik was iets te doorbakken waardoor het niet meer mals was. Tussengerechten formidabele smaakcombinaties van o.a. Gebraisseerde Brussels lof, aan tafel geschaafde zwarte truffel en crème van mini sjalot. Het hertenkalf met een croûte van merg en amandel, champagne zuurkool, witte en rode stoofpeer, spruit (miste iets zout) en Red Cardinal aardappel met een jus van eigen vlees met Chartreuse was werkelijk niet te versmaden. Als desert aten we een wentelteefje van suikerbrood met in Armagnac gewelde krenten. Koffie werd geserveerd met huisgemaakte friandises, zoals het hoort. Dit alles begeleid door een perfect passend wijnarrangement. De gastvrije en alerte bediening was in handen van Rosalie, Marcel verantwoordelijk voor al het lekkers uit de keuken. Wat een fijne verrassing was dit. Absolute aanrader en met recht een parel in Zeist. Ik kom hier zeker nog een keer terug, tijdig reserveren is wel nodig want het aantal plaatsen is beperkt.
Riekus H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We Zijn al feel te lang niet bij Erik en Geertje geweest was de constatering die ons aanzette het menu weer eens op te snorren. Tot verbazing - maar ook wel een beetje schrik omdat het feit dat Erik z'n tent overdraagt gelet op zijn ziektegeschiedenis geen goed bericht lijkt - zien we dat Rosalie en Marcel het nieuwe duo zijn. Afspraak gemaakt om met Geertje en Erik nog eens lekker te gaan eten bij Beyerick natuurlijk. Gisteravond genoten van een prachtige avond met heerlijke gerechten en fantastisch gezelschap. Fantastische keuken en bediening!
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Nieuwe jonge eigenaren en ruimere openingstijden. Huiskamerestaurant met 5 tafels. We kozen voor 3 gangen uit het 6-gangenmenu en hebben genoten. Alle gerechten waren heerlijk, én goed op temperatuur en smaak. Uitstekende bediening door gastvrouw Rosalie. Kok Marcel (winnaar Persprijs Culinaire Saisonnier) verscheen bij iedere gang aan tafel voor het schaven van de verse truffel of het uitschenken van de verrukkelijke jus bij het hertenkalf. Borden opgemaakt als schilderijtjes! Genoten en we komen snel terug.
pvanbakel .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Vanwege hoge recenties proef op de som gaan nemen en het is inderdaad een hele leuk restaurant met een goede tot zeer goed keuken. We namen 4 gangen menu met een mooi bereide tarbot en voortreffelijk desert. Een zeer originele wijnkaart hebben ze hier!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
We hebben het uitgebreide menu genomen. Het was voortreffelijk, vooral de tarbot met schaaldierenjus en basilicum crème was niet te versmaden. Ook de ganzenlever na het hoofdgerecht was heel bijzonder. Dat werd gecompleteerd met twee voortreffelijke wijnen. De Nieuw-Zeelandse pinot noir was erg goed uitgebalanceerd. De gastvrouw verstaat haar vak en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.
We hebben het kaasplankje in plaats het dessert genomen. Samen met een portje,.. Heerlijk!!
Daarna thee met friandises toe. De Beyerick is voor ons nog steeds het beste restaurant van Utrecht e.o.
Joyce N.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Ons favoriete restaurant heeft wederom onze verwachtingen overtroffen. In een heerlijke rustige ambiance genieten van gerechten die met zorg, aandacht en liefde worden bereid. Het is duidelijk dat hier gepassioneerde mensen aan het werk zijn. Het gerecht dat er voor ons uitsprong was de parfait van ganzenlever met een verrassende kersensorbet met kaneel en Sechuan peper. Oogstrelend maar vooral tongstrelend. Heel bijzonder dat de kok zelf even belt omdat een van ons niet gek is op duif om een alternatief te bespreken. Het gerecht met de tarbot en heerlijke basilicumschuim was top, mooie tegenhanger was de subtiele olie van chorizo. Deze kok weet de smaken mooi te balanceren. En als uitsmijter krijgen we binnenkort les van de meester zelf om een paar heerlijke friandises thuis te kunnen maken. Een topavond gehad.
Nicolai W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Na enig onderzoek en uitgekomen op de nummer 1 van iens met enkel tienen voor zn eten hier gaan eten met een collega, zelf ook uit de horeca en wat hebben wij ons laten verrassen. De gastvrijheid en het eten was tot in de kleinste puntjes gewoon geweldig. Helemaal maar dan ook helemaal niks negatiefs kunnen ontdekken, mijn eerste keer ganzenlever gegeten en het was heerlijk ! Wat een vakmanschap in dit restaurant. Mijn waardering hiervoor. (snap alleen nog niet dat het cijfer op iens geen 10 is aangezien ze enkel tienen hebben die ze dubbel en dwars verdienen!)
Bouwmeester .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Wederom een heerlijke avond gehad. Voor het volle vijfgangen menu gekozen, waarbij het opvalt hoe mooi de gerechten elkaar opvolgen. Twee gerechten sprongen er boven uit: de tarbot met gemarineerde groente, basilicumschuim, een werkelijk fantastisch krokantje van kreeft en dat vleugje chorizo-olie. En, nog nooit eerder meegemaakt, de ganzenlever kwam na het hoofdgerecht. Erbij wat zoet zure rode ui en kruidige kersensorbet. Ongehoord lekker. Alles wordt geserveerd met veel liefde en vakmanschap. Wij gaan hier nog vaak terugkomen.
MariaGeurts .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Wat een verrassing dit restaurant. Prachtige gerechten, elke smaak komt tot zijn recht en is exclusief. En toch is het een groot bij elkaar passend palet. Wat een liefde voor koken straalt hiervan af en proef je in alle gerechten. Alles wordt met aandacht en uitleg geserveerd. De gebakken lamsfilet met Limburgse asperges was koninklijk. Dat geldt trouwens voor het hele menu Saisonnier. Het dessert was uit de kunst. En de gepekelde Gaasterlandse varkensnek, ongelofelijk. Hier kom ik zeker terug en ik zal het zeker aanbevelen. Een parel.
Doeschka B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Wat een bijzonder restaurant!
Bijzondere smaakcombinaties en de eigenaar die al zijn ziel en zaligheid inzet om van je avond iets bijzonders te maken. Dit lukt dan ook bijzonder goed!
zeker een restaurant waar ik graag vaker zou willen eten!