Beyerick

• Af te huren , Airconditioning
Uitmuntend
9,5
9,5

Jouw recensie over het restaurant Beyerick

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Fantastisch gegeten in restaurant Beyerick. Warme en hartelijke ontvangst door gastvrouw Rosalie, die bovendien alle wijnen op een boeiende enthousiaste wijze presenteerde. Kok Marcel startte met een voorgerecht met Noordzeekrab en variaties van venkel. Nooit geweten dat je zoveel met venkel kunt doen. Daarna een heerlijke variant op 'vitello tonnato", een zeer verrassende heldere cazpacho. een absoluut topgerecht. Hoofdgerecht was perfect gegaarde eendenborst met kersen en polenta afgesloten met een fantastische dessert.
We hadden het wijnarrangement, dat perfect aansloot bij de menugangen. Kortom, een sterwaardige diner.
Rebecca H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Genoten van het 5-gangen asperges menu met wijnarrangement.
Uitstekende gedurfde combinaties. Helemaal top. Wij zijn al benieuwd naar het volgende menu.
Mariette W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Franse keuken maar dan met originele, passende, Aziatische twists. Het wijnarrangement bestond uit veelal bijzondere wijnen die uitstekend passen bij de gerechten: zowel wijn als gerecht worden naar een hoger niveau getild. Bediening was ook uitstekend in dit knusse huiskamerrestaurant. Een absolute aanrader!
karin W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Waanzinnig gegeten, bijzondere ervaring. Geweldige wijnen, top service. Aanrader! Het zou me niet verbazen als dit restaurant een ster krijgt in de toekomst.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Nieuwe eigenaren bouwen succesvol verder uit op het concept van dit geweldige restaurant. Was gisteren een feest om hier te eten. Er wordt met veel passie en creativiteit gekookt en dat proef je. Charmante bediening met veel verstand van mooie wijn spijs combinaties. Aanrader!
C. W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten. Wij kozen voor een drie gangenmenu met een kaasplankje na. Heerlijke kleine gerechtjes tussendoor met fantastische bijpassende wijnen. Ook al is het decor wat oudbollig (met name de aankleding van het halletje en de stoelen) de gerechten zijn modern. Absoluut een aanrader!
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
In een zijstraatje van een winkelstraat in Zeist, direct naast een parkeergarage, bevindt zich dit welhaast verborgen restaurantje. Van de buitenkant oogt dit als een woonhuis, en alleen de keurig met tafellinnen gedekte tafels verraden van binnen dat je een restaurantje binnenloopt. Na enkele heerlijke amuses met o.a. meibloemgeitenkaas, tasmaanse siroop en gekonfijte Yuzu, het voorgerecht. Heerlijke combinatie van zacht gegaarde kreeft met gebakken zwezerik. Dit was meteen het enige minpunt van deze culinaire reis; de zwezerik was iets te doorbakken waardoor het niet meer mals was. Tussengerechten formidabele smaakcombinaties van o.a. Gebraisseerde Brussels lof, aan tafel geschaafde zwarte truffel en crème van mini sjalot. Het hertenkalf met een croûte van merg en amandel, champagne zuurkool, witte en rode stoofpeer, spruit (miste iets zout) en Red Cardinal aardappel met een jus van eigen vlees met Chartreuse was werkelijk niet te versmaden. Als desert aten we een wentelteefje van suikerbrood met in Armagnac gewelde krenten. Koffie werd geserveerd met huisgemaakte friandises, zoals het hoort. Dit alles begeleid door een perfect passend wijnarrangement. De gastvrije en alerte bediening was in handen van Rosalie, Marcel verantwoordelijk voor al het lekkers uit de keuken. Wat een fijne verrassing was dit. Absolute aanrader en met recht een parel in Zeist. Ik kom hier zeker nog een keer terug, tijdig reserveren is wel nodig want het aantal plaatsen is beperkt.
Riekus H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We Zijn al feel te lang niet bij Erik en Geertje geweest was de constatering die ons aanzette het menu weer eens op te snorren. Tot verbazing - maar ook wel een beetje schrik omdat het feit dat Erik z'n tent overdraagt gelet op zijn ziektegeschiedenis geen goed bericht lijkt - zien we dat Rosalie en Marcel het nieuwe duo zijn. Afspraak gemaakt om met Geertje en Erik nog eens lekker te gaan eten bij Beyerick natuurlijk. Gisteravond genoten van een prachtige avond met heerlijke gerechten en fantastisch gezelschap. Fantastische keuken en bediening!
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Nieuwe jonge eigenaren en ruimere openingstijden. Huiskamerestaurant met 5 tafels. We kozen voor 3 gangen uit het 6-gangenmenu en hebben genoten. Alle gerechten waren heerlijk, én goed op temperatuur en smaak. Uitstekende bediening door gastvrouw Rosalie. Kok Marcel (winnaar Persprijs Culinaire Saisonnier) verscheen bij iedere gang aan tafel voor het schaven van de verse truffel of het uitschenken van de verrukkelijke jus bij het hertenkalf. Borden opgemaakt als schilderijtjes! Genoten en we komen snel terug.
pvanbakel .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Vanwege hoge recenties proef op de som gaan nemen en het is inderdaad een hele leuk restaurant met een goede tot zeer goed keuken. We namen 4 gangen menu met een mooi bereide tarbot en voortreffelijk desert. Een zeer originele wijnkaart hebben ze hier!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
We hebben het uitgebreide menu genomen. Het was voortreffelijk, vooral de tarbot met schaaldierenjus en basilicum crème was niet te versmaden. Ook de ganzenlever na het hoofdgerecht was heel bijzonder. Dat werd gecompleteerd met twee voortreffelijke wijnen. De Nieuw-Zeelandse pinot noir was erg goed uitgebalanceerd. De gastvrouw verstaat haar vak en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.
We hebben het kaasplankje in plaats het dessert genomen. Samen met een portje,.. Heerlijk!!
Daarna thee met friandises toe. De Beyerick is voor ons nog steeds het beste restaurant van Utrecht e.o.
Joyce N.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Ons favoriete restaurant heeft wederom onze verwachtingen overtroffen. In een heerlijke rustige ambiance genieten van gerechten die met zorg, aandacht en liefde worden bereid. Het is duidelijk dat hier gepassioneerde mensen aan het werk zijn. Het gerecht dat er voor ons uitsprong was de parfait van ganzenlever met een verrassende kersensorbet met kaneel en Sechuan peper. Oogstrelend maar vooral tongstrelend. Heel bijzonder dat de kok zelf even belt omdat een van ons niet gek is op duif om een alternatief te bespreken. Het gerecht met de tarbot en heerlijke basilicumschuim was top, mooie tegenhanger was de subtiele olie van chorizo. Deze kok weet de smaken mooi te balanceren. En als uitsmijter krijgen we binnenkort les van de meester zelf om een paar heerlijke friandises thuis te kunnen maken. Een topavond gehad.
Nicolai W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Na enig onderzoek en uitgekomen op de nummer 1 van iens met enkel tienen voor zn eten hier gaan eten met een collega, zelf ook uit de horeca en wat hebben wij ons laten verrassen. De gastvrijheid en het eten was tot in de kleinste puntjes gewoon geweldig. Helemaal maar dan ook helemaal niks negatiefs kunnen ontdekken, mijn eerste keer ganzenlever gegeten en het was heerlijk ! Wat een vakmanschap in dit restaurant. Mijn waardering hiervoor. (snap alleen nog niet dat het cijfer op iens geen 10 is aangezien ze enkel tienen hebben die ze dubbel en dwars verdienen!)
Bouwmeester .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Wederom een heerlijke avond gehad. Voor het volle vijfgangen menu gekozen, waarbij het opvalt hoe mooi de gerechten elkaar opvolgen. Twee gerechten sprongen er boven uit: de tarbot met gemarineerde groente, basilicumschuim, een werkelijk fantastisch krokantje van kreeft en dat vleugje chorizo-olie. En, nog nooit eerder meegemaakt, de ganzenlever kwam na het hoofdgerecht. Erbij wat zoet zure rode ui en kruidige kersensorbet. Ongehoord lekker. Alles wordt geserveerd met veel liefde en vakmanschap. Wij gaan hier nog vaak terugkomen.
MariaGeurts .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Wat een verrassing dit restaurant. Prachtige gerechten, elke smaak komt tot zijn recht en is exclusief. En toch is het een groot bij elkaar passend palet. Wat een liefde voor koken straalt hiervan af en proef je in alle gerechten. Alles wordt met aandacht en uitleg geserveerd. De gebakken lamsfilet met Limburgse asperges was koninklijk. Dat geldt trouwens voor het hele menu Saisonnier. Het dessert was uit de kunst. En de gepekelde Gaasterlandse varkensnek, ongelofelijk. Hier kom ik zeker terug en ik zal het zeker aanbevelen. Een parel.
bankman .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Het is één ding om de balans van smaken in een gerecht perfect te krijgen, het is een topprestatie om dat voor een heel menu voor elkaar te krijgen. Ik zie maar één nadeel, de lat is hiermee ongenadig hoog gelegd. Grappig hoe je vlak in de buurt van een juweel als dit kunt wonen zonder door te hebben hoe bijzonder het is.
Doeschka B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Wat een bijzonder restaurant!
Bijzondere smaakcombinaties en de eigenaar die al zijn ziel en zaligheid inzet om van je avond iets bijzonders te maken. Dit lukt dan ook bijzonder goed!
zeker een restaurant waar ik graag vaker zou willen eten!
Hendo .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Wat een geweldig restaurant. We hebben het wildmenu gegeten. Voor ons was het hoogtepunt de hertenwang met paddestoelen, knolselderij. Het was in een buideltje van cellofaan geserveerd, werd aan tafel opengemaakt en er kwam een werkelijk fantastische saus van eekhoorntjesbrood bij. In plaats van het dessert hebben wij voor de kaas gekozen. Goede uitleg over de kazen en ruime keus. De eigenaren stralen een enthousiasme en liefde voor het vak uit alsof ze gisteren zijn begonnen, maar we begrepen dat ze er al 22 jaar zitten.
Joyce N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Wederom heerlijk genoten in een vernieuwde locatie. De inrichting is mooi geworden maar nog prettiger is dat de gerechten nog steeds van topniveau zijn. De amuse was tongstrelend, daarna runderlende waarbij vooral de crémeux van eekhoorntjesbrood heerlijk was. De rode poon was een mooi tussengerecht. Het in jeneverbes-olie gegaarde wildzwijn was zo zacht en de pickles van seizoengroenten was bijzonder. Het is bijzonder hoe een diversiteit van smaken zo'n geheel kunnen vormen. Voor ons was de ganzenleverterrine met puro choco, vanillezout, biet en gepofte reis helemaal top! Wat een smaaksensatie. Natuurlijk konden wij de uitstekende keuze uit kazen niet weerstaan. Het dessert was een mooie afsluiting samen met de thee en de zelfgemaakte friandises. Kortom een heerlijke avond genieten in een mooie omgeving en een hele fijne service. We komen zeker weer terug.
Bouwmeester .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Een warm ontvangst, een gezellige huiselijke uitstraling (dat mag hier, het is echt niet groter dan een gemiddelde huiskamer) en vlotte bediening waren de eerste dingen die ons opvielen. Geertje bracht een drankje en Erik kwam vlot met de eerste knabbels en de menukaart. Voor de duidelijkheid, Geertje is de gastvrouw en Erik is de kok, er is geen personeel. Gekozen voor het 5 gangen 'Saisonnier' menu met de aanbevolen Riesling en Zinfandel, allebei als half flesje verkrijgbaar. Ik ga hier niet alle gangen uitvoerig beschrijven, maar wat was het een feest van smaken. Een toch al heerlijk voorgerecht van rund met paddestoelenbouillon kreeg door de knapperigheid van aardappelkaantjes een smaaksensatie erbij. Dat kleine beetje jeneverbes olie, dat aan tafel over het wildzwijn werd gegoten, gaf een heerlijke geur. Zelfs de huisgemaakte bonbons zijn hier apart en heerlijk. Aanrader!