Beuqz Eten & Drinken

Middendam 10 1141 BC Monnickendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Beuqz Eten & Drinken

Laura S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Wat is dit een gave tent geworden! Hiervoor was het een gedateerde bruine kroeg, maar het heeft een behoorlijke facelift gekregen sinds de nieuwe eigenaar erin zit. Strak, industrieel en toch warm en gezellig. Het pand is gesplitst in 2 delen; café en restaurant. In het midden zit de bar. De kaart is niet heel groot, maar wat er op staat is goed! Met 7 personen heb ik daar gegeten en van alles hebben we wat geproefd. En het was allemaal goed bereid en prima van smaak. Het grote, gemeenschappelijke, dessert is een aanrader. Extreem lekkere dingen die je heerlijk kunt delen met zijn allen. Ook de wijnen zijn kwalitatief goed. Volgende keer blijf ik zeker nog even borrelen in het café gedeelte, want de gezelligheid straalde ervan af. Tot gauw!
JaneD .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Prachtig robuust interieur. De bediening is zeer vriendelijk en ze bieden een geweldige service. Het eten was heerlijk. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Ernst1959 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
zaterdagavond gegeten bij Beuqz eten en drinken voorgerechten zeer smaakvol met name de bouillabaisse zeer smakelijk hoofdgerechten ook zeer lekker al moet je niet vergeten daar wat extra friet bij te bestellen afgesloten met een lekker nagerecht.De bediening was vlot en vriendelijk niet te vergeten kregen wij een gratis amuse tussendoor al met al een geslaagde avond met lekker eten zeker voor herhaling vatbaar
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Na goede berichten zijn we gaan dineren bij Beuqz in Monnickendam. Voorgerecht was zalm op 2 verschillende manieren bereid. Erg goed van smaak, supervers. Als hoofdgerecht vlees van de dag, de longhaas. Mooi mals maar niet heel bijzonder van smaak. Had verwacht dat de houtskool oven een excentriekere smaak zou afgeven aan het vlees. Het stukje vlees was overigens echt te klein als hoofdgerecht. Dit hebben we ook gemeld. De kwaliteit van de groenten bij het hoofdgerecht was bijzonder goed, de smaken en structuur waren perfect aanwezig. Patat en salade vallen niet onder het hoofdgerecht en moeten apart worden besteld en betaald. We stonden met 1 uur en 45 min. weer buiten. Mede doordat het voorgerecht na 15 werd neergezet en het hoofdgerecht een half uur daarna. Als je haast hebt ideaal. De ambiance en bediening waren prima maar de kwaliteit van het vlees bij het hoofdgerecht viel wat tegen.