Beulings

Beulingstraat 9 1017 BA Amsterdam Nederland Kaart
31-203206100

Over restaurant Beulings

Het beste van vandaag

Bas Bont en Lisja Hu zijn de trotse eigenaren van Restaurant Beulings. Zij geven op een verrassende wijze een heel eigen invulling aan het spreekwoord ‘Pluk de dag’. Elke dag stellen zij een vijf-, zes- of zevengangenmenu samen, waarvoor alleen de allerbeste ingrediënten goed genoeg zijn. Als een muziekstuk worden al deze ingrediënten samen één, gecomponeerd tot tongstrelende gerechten. De wijnen hebben elk hun eigen verhaal, de kundige bediening deelt ze graag met je in een avondvullend programma.

Meer informatie over restaurant Beulings

Tram 1, 2, 5 Halte Koningsplein
  • : Reguliersdwarsstraat

Beulings is open voor diner van woensdag t/m maandag van 19.00 uur - 22.30 uur.

Vakantiesluiting: Maandag 26 december t/m donderdag 5 januari

• Af te huren , Engels gesproken , Per boot te bereiken
Uitmuntend
9,2
9,3
Chantalaarts .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wat een verrassing dit kleine restaurant in de Beulingstraat (bij de 9 straatjes). Het eten en de wijnen zijn mooi uitgebalanceerd en de omgeving gezellig en toch verfijnd. Bas kookt de sterren van de hemel terwijl Lisja een fijne gastvrouw is. Dus zowel het eten als de service was top. En de vilten muur waaraan gerefereerd wordt in een andere recensie is juist gaaf. Een bijzondere en ambachtelijke muurbekleding met een verhaal en ideaal voor de geluidsreductie! Dus we hebben gelijk gevraagd wie dat gemaakt had. Al met al is Beulings een aanrader! Sympathieke mensen zowel de kok, gastvrouw als de rest van het kookteam! Dit zijn duidelijk mensen met passie voor hun vak en oog voor detail. In onze optiek een aanrader! wij komen zeker terug.
Lan V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
We hebben genoten van een heerlijk bourgondische avond! Van de hapjes en amuse tot het dessert, er was niks, maar dan ook niks op aan te merken. De prachtig opgemaakte gerechtjes smaakten fantastisch. Spannende uitgesproken smaken en daarnaast ook hoog op smaak. De bijpassende bijzondere wijnen complementeren het gerecht, dus een bijpassend wijnarrangement is zeker aan te raden. Ambiance is fijn en de bediening is zeer vriendelijk en kundig. Beulings behoort zeker tot een van onze favorieten! Tot snel!
Arno1970 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Hier vorige week woensdag echt geweldig gegeten! Fantastische wijnen geproefd in een hele ongedwongen sfeer. Echt een huiskamergevoel, waar je je bijzonder welkom voelt bij gastvrouw Lisja. De gerechten van chefkok Bas zijn prachtig uitgebalanceerd, mooi op smaak en perfect bereid. Vooral de soufflé bij het nagerecht is om je vingers en bord bij af te likken! Dus negeer het 'niet boekbaar op Iens', bel of boek via hun eigen site een een tafel voor een gastronomisch verrassingsavondje waar je nog lang van zal genieten en veel zal doorvertellen. Doen!
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wat kunnen chefkok Bas en zijn team toch ontzettend mooi koken! Het is iedere keer weer bijzonder wat je voorgeschoteld krijgt en daarbij wordt het prachtig geserveerd, begeleid door bijzondere wijnen (en sherry!). Bovendien word je heel prettig ontvangen en echt in de watten gelegd.
We begonnen met vier amuses, waarbij vooral het minihoorntje met een mousse van kippenlever eruit sprong. Daarna waren de gerechten eigenlijk alemaal even lekker; de octopus, de rundertong, de creme van sprotjes, de duif met zuurkool, het dessert... Mmm! Als er iets te vieren valt, blijft dit - in ieder geval voor mij - het restaurant om heen te gaan.
Pieter F.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zonder te reserveren binnen gelopen en warm onthaald door de chef-kok. Eerst een glaasje Champagne met wat kleine hapjes om te beginnen, daarna heerlijk verwent met een 5 gangen menu (door het team samengesteld) met bijpassende wijn. Bijvoorbeeld octopus van de barbeque met Chateau Guinaud. Elke gang is bereid met liefde voor eten en is een lust voor het oog. Iedere hap is een smaaksensatie. Ieder slokje wijn, die voortreffelijk is uitgekozen, is geweldig. Sfeer is zeer goed! Service is ook zeer goed. Een pareltje bij de 9en straatjes. WOW
Dries C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Afgelopen zaterdag gegeten bij Beulings en dat viel niet mee. de zaak is sfeerloos ingericht met als dieptepunt met pluchestof beklede wand , vonden we niet heel hygiënisch . We zatten in een hoekje onder een trapopgang, bepaald niet comfortabel. naast ons zat een te grote groep voor dit kleine restaurant. hoewel de koks vreselijk hun best hadden gedaan vonden we het menu niet erg samenhangend en lastig dat niet werd aangegeven wat er geserveerd ging worden wat de wijnkeuze lastig maakte.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
heerlijk gegeten. Ieder gerechtje (we hadden er 6) was bijzonder en had een uitgesproken smaak. Een absolute aanrader!!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Ontzettend lekker gegeten en prettige bediening. Originele gerechten en interessante wijnkaart. Wij hebben erg genoten en raden dit restaurant ten zeerste aan.
AnnaMary .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten, fijne bediening, goede wijnen. Echter de porties vonden we aan de kleine kant. We hadden oprecht nog trek na de 5 kleine gerechtjes en hebben derhalve nog een kaasplankje genomen. Voor de pittige prijs kunnen en mogen de porties echt wel iets groter zijn.
Ruben E.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Toprestaurant! 6-gangendiner was heerlijk. Uitstekende bediening die zich goed aanpaste aan ons gezelschap (6p) (goed aangevoeld). Heerlijke wijnen in het bob-arrangement (hoewel je na 6 halve glazen + aperitief natuurlijk niet meer kunt sturen). Topavond gehad.
Daniël E.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Beulings op aanraden van familie. Het eten is heerlijk, de service goed en wijnen werden goed uitgekozen bij iedere gang. Een aanrader!
Aimee B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Fijne avond met heerlijke gerechtjes. Ben geen grote drinker maar bijpassend wijnarrangement kon daarop worden aangepast naar wens in de bv halve glazen of een wijn overslaan, super oplossing. Mocht je niet het bijpassend wijnarrangement willen dan hebben ze een wijnkaart met prachtige wijnen.
Leon2013 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Ontspannen zaterdavond bij Beulings, de beperkte omvang van het restaurant en de opstelling van de tafels geeft een prettige sfeer. Weinig opsmuk qua aankleding, maar wel zeer fraai opgemaakte gerechten. En erg smaakvol. Geen menu, want het is eten wat de pot schaft. In ons geval het 6-gangen menu inclusief het dessert. 5-gangen is het minimum en dat is al een behoorlijke hoeveelheid, zeker met de inbegrepen amuses voor en na. Lekker waren o.a. de steak tartare en de kwartel. De soufflé als nagerecht was super. Het waterarrangement voor 4 euro p.p. is plezierig.
Rams.marco .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Na vele jaren nog steeds een goed en vooral bijzonder restaurant met unieke sfeer door persoonlijke, vriendelijke bediening en heerlijk eten met verassende smaakcombinaties!
Anoniem998 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten, de gerechten waren bijzonder en mooi. Verschillende koks kwamen de gerechten serveren en vertelden er wat over. Ook de bijpassende wijnen waren goed en er werd iets over verteld.
Speciale aandacht voor verjaardag gekregen, erg leuk.
Deze avond was de laatste avond voor hun vakantiesluiting. Hier viel niets van te merken, het liep als een trein en er werden geen kantjes vanaf gelopen; klasse!
DinnerUitje .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Klein, knus restaurantje waar je persoonlijke aandacht krijgt. Geen menu wat je kiest, maar ze verrassen je met 5 mooi opgemaakte gangen plus amuses. Lekker gegeten in een avondvullend programma.
Christine G.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Klein restaurant met intieme sfeer. Menu van de chef met allemaal lekkere kleine gerechtjes. Je kunt zelf bepalen wanneer je wilt stoppen. Bijzondere en verfijne smaakcombinaties. Uitleg bij de gerechten van aardige bediening. Met wat meer spoed dessert gekregen toen we aangaven wanneer we ongeveer naar huis wilden. Erg ekker allemaal! Hele geslaagde avond gehad!
Jasper F.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Een eenvoudige huiskamersetting in een rustige straat midden in het centrum van Amsterdam, dat is het eerste wat je ziet als je Beulings binnenkomt. Maar ik kwam met hoge verwachtingen, met een flink aantal positieve recensies en een eerder bezoek vijf jaar geleden. De ontvangst is warm en informeel. Je en jij en bediening loopt rond in leuke hippe kleding. Top! Het menu is er niet en dat is ook top, geen keuzestress. Er is eigenlijk maar 1 keuze: wil je bijpassende wijn (of iets anders). O ja, en na afloop krijg je de vraag of je de 5 hartige gerechten die in het menu zitten wilt afluister met een dessert of kaas. Waar het allemaal om draait zijn die 5 gerechten, maar eerst beginnen ze met diverse amuses en tapas. Eigenlijk kan ik over alles, van eerste hapje tot dessert (die we uiteindelijk wel kozen) kort zijn: het was echt fantastisch. Ik vond het een avond waarop mijn zintuigen werden geprikkeld. Een hele dikke aanrader!
AndreJ .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ik heb al een tijdje geen recensies meer geplaatst. Eerst te druk, dan vergeten, dan weet je het weer, maar is het te laat. Afgelopen vrijdag hebben we weer eens bij Beulings gegeten. Alle 7 gangen met een Bob-arrangement. Dit moet ik melden, dacht ik. Want het was ronduit fantastisch. Niet dat opgepofte van veel sterrenrestaurants, maar een ontspannen, jonge, ongedwongen sfeer. Als zestigers kunnen we ons daar nog jong en succesvol voelen in plaats van oud en gearriveerd :-). Alle zeven gangen waren van perfecte kwaliteit, vernieuwende smaakcombinaties, prima en vaak ook originele wijnkeuze, professionele en plezierige service. Het laatste warme gerecht was een kwartelborst met foie gras en polenta en een kwartelpootje. Dat pootje stond parmantig op het bord en was echt te lekker, overheerlijk. Ik gaf de gastvrouw te kennen dat ik een verbeterpunt had gevonden: er moesten per persoon eigenlijk acht van die pootjes worden geserveerd, een beetje zoals met bitterballen en vlammetjes. Even later werd er een paar extra pootjes opgediend: weer heel lekker, maar vooral een hele leuke reactie op een grapje. Er wordt hier gewoon fantastisch gekookt en service verleend in een hele ontspannen ambiance. Beulings blijft op ons lijstje met favorieten staan.
Lucas V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Fantastisch gegeten. Echt een klein pareltje in het hart van Amsterdam. Mooie wijnen erbij en dat allemaal voor hele normale prijzen