Betty Blue

Zaterdag en Zondag 09:00 - 18:00
6,7
Imke L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het eten is lekker, je zit erg relaxt, maar de service is bar slecht. Het personeel is vriendelijk maar pas na een half uur word je opgemerkt en komt er iemand naar je toe. De doorgegeven bestellingen kloppen vaak niet en moeten wachten schijnt hier normaal te zijn. Geen idee waarom ik er toch nog zo vaak kom.
Emmadtv .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Ik heb via Deliveroo bij Betty Blue besteld. Dramatisch. Bao Buns met spek waren KOUD, geleverd in een soort taartdoos waardoor al het vocht wat er in zat overal lekte. Soep geleverd in een meeneem koffiebeker ?! Bao bun broodje leek wel net ontdooit en brak gewoon bij het oppakken. Het zag er goor uit en heb daarom niet eens een hap durven nemen. Pompoen soep was ook niet lekker, leek ook alsof ik de hele tijd op zand aan het kauwen was. Quesadilla's, dat waren echt geen quesadilla's... Ik heb wel 23 euro's in de prullenbak kunnen gooien. Vreselijk. Nooit meer.
Aurora M.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Terrible! Onaangenaam verrast: kaal en koud, onprofessioneel en smakeloos! Kwam hier door goede reviews in Elle; alles wat je leest over dit plekje klopt gewoon niet: deuren die open blijven midden in het winter zorgen voor een hele onaangename sfeer, maaltijden zonder smaak , ingrediënten bij elkaar gegooid op een boord zonder enige creativiteit. In de keuken een housewife met de ambitieniveau van een chefkok! En ze verkopen helemaal geen eclairs... Niet eens te interieur foto's kloppen wel! Hoe kan dat?
Als je de tijd hebt om een uurtje te wachten voor je order, uiteindelijk maar de helft van je order te krijgen, en later een overcharged nota te betalen ( dingen die je wel besteld hebt maar nooit geserveerd waren, plus een paar dingen dat eigenlijk de buren hadden gegeten) , dan ga maar lekker naar Betty Blue!
Quirine B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Betty Blue is de plek voor ontbijt of lunch in het centrum van Amsterdam! Heerlijke broodjes en uitstekende taart. Jammer dat die prachtige makarons er bijna nooit zijn! De bediening is uitstekend als ze je zien, helaas letten ze niet echt op en is het vaak erg lang wachten voor je kan bestellen en vragen ze bijna nooit of je nog iets wilt drinken. Leuk ingericht, maar nog wle een beetje kaal.
Mevr80 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Ik ben hier twee keer geweest
IK vind klantvriendelijk erger belangrijk .
Alleen de eerste was alles heerlijk 1 min punt de broodjes waar iets te hard.
Maar de citroencake die toen mee na huis gemonen had was heerlijk.
En paar maanden later in 2015 nog keer terug gegaan
doet had wij koffie gedronken met Citroencake erbij was heerlijk
en ook de amandekcake die daar gekocht heb was heerkijk
En ook hier waar ze weer klantvriendelijk
(allen ik weet niet zeker of de daut klop )

Ik kom zeker in 2016 nog keer terug
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Enige gelijkenis met de film Betty Blue drong zich bij mij op. Het is namelijk allemaal enigszins kil. Het interieur ontbeert warmte, de bediening is nogal nors en het eten zou toch wel wat beter mogen. In de muntthee deponeerde men een schijfje citroen en een schijfje sinaasappel en dat was lekker. Verder had ik de pompoensoep met curry en koriander en de salade van gegrilde bloemkool, spinazie, linzen, komijn en kurkuma. De soep was buitengewoon lekker maar de salade viel zeer tegen en wel omdat er geen of veel te weinig saus of dressing over zat. Dames, kom op, dat kan toch niet. De porties zijn groot en over de prijs valt niks te zeggen.
Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Vandaag heerlijke koffie op met red velvet en (!) carrot cake , de cake was zonder meer heerlijk, koffie ook trouwens en dat in combinatie met de leuke ontspannen bediening in een prima niet te hippe tent is zeker de moeite waard snel weer eens langs te gaan.
Simonetoetje .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Afgelopen weekend ben ik hier met een clubje dames wezen eten. Het eten was heerlijk maar de dame die als gastvrouw ons begroette was alles behalve vrolijk, geen woord geen lach. Wij voelde ons daardoor erg ongemakkelijk en durfde bijna geen thee meer te vragen.
De dames die ons eten vanuit de keuken brachten fleurde de boel weer op.
Einstico .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Heerlijke tent! heb hier een paar gezeten met de lunch en de service is altijd heel vriendelijk en de salades heel lekker. Ook de soda-mate is heel lekker. En dan is er natuurlijk nog de heerlijke chocola die ze met hun eigen chocola-machine maken. Enige puntje is dat ik, als ik hun was, er meer tafels zou neerzetten :)
Loesvhulst .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Wij hadden als groep van 25 personen een high tea besteld. Omdat we niet zoveel tijd hadden, heeft Yvette, de eigenares, ons een prima voorstel gedaan wat betreft de gerechten. Het woord HIGH was zeer op z'n plaats, in die zin van hoogstaand! Na een warm welkom kregen we diverse soorten kruiden- en andere smaakvolle thee, heerlijke hartige sandwiches, allerlei zoete heerlijkheden, in één woord: fantastisch! De volgende keer nemen we alle tijd en gaan dan ook de quiches en andere gerechten erbij nemen. Er is geen twijfel dat die ook prima zijn!