Beter & Leuk

Maandag t/m Vrijdag 08:30 - 16:00
Zaterdag en Zondag 09:30 - 17:00

Annemarieverboom .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Dit is nou echt een lunchroom met een warme sfeer en fijne mensen. Een verademing naast alle commerciële koffieketens. Het eten is vers, gezond en met liefde gemaakt. En dat proef je! Ik heb gesmuld van de veggie sandwich en mijn ontdekking is de overheerlijke (healthy) brownie, deze is dus gemaakt met zoete aardappel! Het was wel druk (in het weekend) maar dat vond ik juist wel gezellig.
Lisannekraal .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Wow! Wat een fijn en knus plekje zo verborgen in Amsterdam-Oost. Ik kwam er tijden geleden en er is niet zoveel veranderd, behalve dat er nu ook een afhaal bijgekomen is. Er werken echt schatten van mensen, en het eten is eerlijk en lekker! Ik had de bimimbap, wat heel smaakvol was en volgens mij ook erg voedzaam.. Aanrader als je van kleinschaligheid en gezond houdt!
Nandavanpraag .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Super leuke plek in Amsterdam Oost. Heel huiselijk en lekkere sapjes en eten. Veel veganistische opties.
Ik had de pancakes (ontbijt kan de hele dag door besteld worden) lekker met veel vers fruit. Mijn zus had een combischotel met een vegan soepje en heerlijke linzensalade. Het leuke is dat je tegelijkertijd originele kadootjes kunt kopen, zoals kaarten sieraden of plantjes. Het was wel een beetje druk maar personeel deed erg hun best om het iedereen naar de zin te maken.
Zomaar2 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Ik kom hier al jaren naar volle tevredenheid. Nu, na enige tijd niet geweest te zijn, merkte ik dat het hier veranderd is. De kaart is minder, de bediening niet zo attent, extreem lang moeten wachten op het eten en bovendien was de soep die ik besteld had lauw en werd deze geserveerd in een kom waar veel stukken afgebroken waren. Ik ga hier niet meer naartoe. Gelukkig genoeg andere lunchplekken in de buurt.
Beste zomaar2,
Wat ontzettend jammer dat u een slechte ervaring had.
Ik zou graag even persoonlijk contact met u opnemen. Zou u uw telefoonnummer misschien willen doorgeven via info@beterenleuk.nl dan bel ik u graag even,
vriendelijke groet M. de Lint
Vriendelijke groet
M. D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Lekker en vers eten, biologisch en veel gezonde keuzes op de kaart.
Ik ben fan van de so-called healthy brownie en Bocca koffie! Klein knus tentje en je kan er ook nog en beetje shoppen voor kadootjes.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Heb hier een high tea genomen. Mijn partner wilde dat graag. Ik zelf ben geen fan van thee dus vroeg om koffie. Dat kon niet. De high tea bestond uit verschillende "hippe" smaak combinaties, zoals gluten vrije wortel taart, kinoa, zuurdesem brood en een scone. Niet wat ik gewend ben (8 jaar Schotland gewoond) van een high tea. En behoorlijk prijzig! Daarbij was de service ook traag. Verder qua decor soort van leuk aangekleed maar kale hoge galmende muren en een kledingrek met kleren? Wat anders pulletjes te koop als planten en dergelijke. Vond dat raar maar dat is natuurlijke een persoonlijke smaak.
Beste Jasper,
Wat ontzettend jammer dat u niet tevreden was, onze glutenvrije high tea wijkt inderdaad nogal af van een klassieke high tea.
Uiteraard had u ipv thee gewoon koffie moeten krijgen als u geen thee lust, onze excuses.
U bent van harte welkom natuurlijk om alsnog gratis een kopje koffie te komen drinken.
Groet Beter & Leuk
Clair23 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Zeer knusse uitstraling. Persoonlijk niet helemaal mijn smaak, maar past bij het hele concept. Heerlijke linzen, curry, kokossoep gegeten. Smaakte ambachtelijk en vers. Daarnaast zijn de bramenscones ook echt heel lekker! De bediening was ontzettend aardig en begaan. De kaart is over het algemeen gezond, verantwoord én lekker. Zeker de zoetekauw komt aan zijn trekken. Zal hier zeker snel weer een keertje komen lunchen!
Evalish .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Via flairathome aanbieding waren we terecht gekomen bij de restaurant beter & leuk. Toen we binnen kwamen bleek er een fout gemaakt met de reservering. Gelukkig namen de medewerkers goed op en we kregen meteen een tafel. We kwamen voor high tea en de kwaliteit van high Tea is echt prima. Wat bediening betreft; vonden we wat minder omdat ze merken/zagen ons niet meteen dat we hadden al lang onze handen opgestoken voor opruimen van eten. Het was ook niet duidelijke signaal zo van ‘’wanneer moeten we betalen? Of moeten de medewerkers zelf naar ons toe? ‘’ Door dat onduidelijke signalen hadden we geen zin meer om te wachten en besloten zelf af te rekenen. Je kunt ook goed merken dat de medewerkers zijn niet gewend aan de drukte. Wat de decor betreft, vonden we een clean, knusse klein zaak met leuke bedachte concept dat je hoeft er niet alleen eten maar je kunt ook er shoppen wanneer je zin heeft.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
Erg leuk tentje voor lunch. Kleine kaart, maar genoeg keuze. Vergeet vooral niet om een stuk taart te eten! Echt heel lekker!

Jana123 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2013
Een supereettentje: alles biologisch, duurzaam en bewust gezond. Heerlijk! Een lekkere quinoa salade met een heerlijke spinaziesoep. En als afsluiter mijn absolute favoriet: de carrotcake! Jammie :) Over het geheel genomen een supergoede prijs-kwaliteitverhouding. Alleen de carrotcake vind ik wel aan de prijzige kant, maar goed die is dan ook zalig! :) Voor de rest ga zo door. Een sfeervol knus low profile zaakje. het voelt voor mij als een huiskamer. Soms zit ik er alleen voor een carrotcake soms voor een lunch. Oh ja, vriendelijke bediening.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2013
Wat een superleuk tentje om te ontbijten of lunchen. Het decor is erg licht en eenvoudig. Daardoor heeft het restaurantje een duurzame uitstraling. Ik heb een salie-thee gedronken met een beetje thijm. Nog nooit aan gedacht dat je zulke hartige kruiden kunt gebruiken voor thee. Erg lekker! En de eitjes uit de oven waren zo lekker dat ik ze graag voor de Paas zelf wilde maken. De serveerster leek dat een prima idee en ze heeft in de stapel kookboeken die er liggen om door te bladeren, het recept voor me erbij gezocht! Ik ga ook zeker een keer de zondagse vegan brunch uitproberen.
VvanHoutum .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Fantastic place! Really delicious organic food and surprising dishes!! Excellent service; even after the first visit the owner remembered that I drink my coffee with soy milk! And I heard from friends that she remembers almost everything customers like to eat/drink or not. Very special, very social, good atmosphere. As a freelance I like to come here often to work or with friends or clients. On top of it all they also have a very nice little boutique with jewelry and clothes/gifts. Go check it out!
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Met een deal gegeten. Vanwege drukte op een dinsdag. Er was verder bijna niemand, toch deed men verbaasd dat we voor een high tea kwamen. Misschien daardoor vond een soort intakegesprek plaats aan een belendend tafeltje, waardoor we de bediening dan wel aardig vonden, maar niet erg attent.

De high tea was lekker, maar niet bijzonder. De scone was heerlijk en de sandwiches ok, al had mijn tafelgenote moeite met de te - scherpe mosterd. De thee, gember-citroen, kwam in een grote pot met losse stukken gember en schijfjes citroen, waardoor de thee na tien minuten wel erg scherp en zuur werd.

En o ja, het interieur vonden wij nogal rommelig - zeker niet gezellig. Het mag dan ook een winkel zijn, een leuke lamp en een paar plantjes hadden zeker niet misstaan.
Nu moesten we het doen met een vaasje met bloemen die aan het verleppen waren...
Elswunkel .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Beter & Leuk heeft heerlijk biologisch eten. Laats voor lunch een broodje met oude kaas en mosterddressing. De combinatie met wat (echt) verse sla was erg goed. Lekker stevig brood waar je het een middag goed op vol houdt. Ook de huisgemaakte scones waren erg lekekr! Precies hoe scones horen te zijn met niet al te zoete jam.