Best Western Premier Kasteel De Vanenburg

Vanenburgerallee 13 3882 RH Putten Nederland Kaart

Over restaurant Best Western Premier Kasteel De Vanenburg

Waar culinaire klasse en een prachtige ambiance hand in hand gaan

Dit is pas écht dineren in stijl. Alleen al de entree is indrukwekkend. En dan hebben we het nog niet eens over het diner. De chef zet samen met zijn gedreven keukenteam voortreffelijke creaties op tafel, waarbij ze zoveel mogelijk gebruikmaken van groenten, fruit en kruiden uit eigen tuin. Of je nou aanschuift voor een romantisch diner of een zakelijke bijeenkomst, hier is kwaliteit gegarandeerd en staat genieten voorop!

Meer informatie over restaurant Best Western Premier Kasteel De Vanenburg

Maandag vanaf 07:00
Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 07:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, tja de prijs ligt wat hoger maar dat is niet raar voor deze entourage! Wij hopen zeker nog eens bij De Vanenburg te gaan dineren!
Rinavanloon .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Zoals verwacht weer geweldig. Bediening heel aardig. Ambiance is super. Alleen was het vlees deze keer voor ouderen best wel moeilijk te verorberen.
Cootje1952 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Met de AH actie heerlijk gegeten bij Vanenburg. In bietensap gemarineerde zalm, runderstaartstuk en tarte tatin van ananas. Prima. Alleen jammer dat er niet gekozen kan worden. Met 39,50 ook redelijk aan de prijs, maar zoals gezegd zeer smaakvol. Wel verwacht je op dit niveau toch zeker ook enkele amuses. Niets dus. Vrolijke en hartelijke bediening, maar nog wat te leren. Bijvoorbeeld dat je niet de rekening brengt en dan hardop aan tafel zegt "dat is dan 147 euro". We hadden al met al zeker een genoeglijke avond op deze prachtige locatie.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Goede ontvangst. Zeer vriendelijk personeel wat er op gericht is om de klant te verwennen. Mooie kamer.
Het eten was zeer goed. Mooi opgemaakt en zeer smaakvol.
Al met al een heel relaxed verblijf gehad en wij kunnen het ten zeerste aanraden.
Cindia .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Altijd een feestje hier te eten. Onze trouwdag hier gevierd. Er werd rekening met onze wensen van eerst birrelen gehouden. We werden herkend dat we vaker waren geweest. Heel plezierig.
Mooi opgemaakte en smakelijke gerechten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We vonden het 3 gangen diner beiden matig, zeker in vergelijking met AH diners bij 2 restaurants, waar we ook recent hebben gedineerd.
Guido R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Mogen genieten van het seizoensmenu. Werkelijk verrast door de prachtige smaken. De aanbevolen wijnen waren erg goed, met name de Amaral bij het voorgerecht (erg bijzondere tonen). Mooie presentatie en fijne ruimte om te dineren. Een echte aanrader, zeker in combinatie met een overnachting in het hotel.
PCrowe .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Kasteel De Vanenburg is een van ons favoriete locaties. Mijn vrouw en ik zijn hier in April getrouwd en de restaurant was een van de voornaamste redenen hiervoor. Het eten is altijd van hoog kwaliteit en het personeel zeer vriendelijk en professioneel. De locatie zelf is een prachtig gerestaureerd landhuis dat modern en klassiek stijlen perfect combineert. Kort gezegd, een fantastich restaurant!
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We werden erg vriendelijk ontvangen. We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Er was voor ons een speciaal oktober menu samengesteld. We hebben heerlijk gegeten, vooraf makreel, hoofdgerecht landzwijnhaas en als nagerecht een macaron met banaan passievruchtijs, en witte chocolade. Bediening is erg vriendelijk en attent. Gerechten zijn mooi opgemaakt en in de juiste porties. Prijsniveau ligt wat hoger, maar vanwege kwaliteit van gerechten en service zeker de moeite waard!
Digi .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Prachtige locatie. Sfeervol en klassiek. Vast 3-gangen maandmenu oktober viel onder AH actie.. Heerlijk gegeten met bijpassende wijntje onder de €100. Voor herhaling vatbaar. Restaurant is niet op zaterdagavond en zondag geopend!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Een schitterende locatie voortreffelijk eten en heel vriendelijke bediening helemaal top jammer dat het te ver van Barendrecht is maar als we in de buurt van Putten zijn komen we zeker terug
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Goed en mooi restaurant. Prachtige tuin. Vooral toetje was heerlijk, hoofdgerecht redelijk, voorgerecht te bijzonder om echt van te genieten.
Hennie.timmer .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ons etentje bij kasteel 'De Vanenburg' was super. Heerlijk gegeten, we kregen het zomermenu. Dit alles in een mooie ambiance en een prachtige omgeving.
Miquevwijk .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heerlijk gegeten gisteren, menu van de AH actie. Vooral de eendenborst was heerlijk, top! Wij gaan zeker terug naar De Vanenburg, voor herhaling vatbaar.
B.dommele .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Prachtige locatie, vriendelijke bediening en de keukenbrigade schotelde ons heerlijke gerechten voor. Kortom een gezellige avond met heerlijk eten.
Gspiekstra .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Culinair hoogstandje, mooi opgemaakte borden.Jammer dat voor het water 6€ betaald moet worden. Prachtige locatie en tuin. Sfeervol restaurantgedeelte
Wsitskoorn .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een prachtige ambiance. Het aperitief konden we in de tuin op het terras nemen. Dat was al een goed begin. Het personeel deed z'n uiterste best om het ons naar de zin te maken. We hebben van het zomermenu genoten.
We hebben ook even op de menukaart gekeken en het viel ons wel op dat de keuze dan een beetje beperkt is.
Virgoleo .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Prachtig, sfeervol restaurant. De gerechten zijn over het algemeen smaakvol en mooi opgemaakt. Het voorgerecht, gazpacho met komkommer sorbet ijs, was heerlijk. Het hoofdgerecht van een van ons 2-en (eend) viel minder goed in de smaak. De desserts waren nogal eenvoudig, maar wel lekker.
Koga .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heb vandaag in kasteel De Vanenburg, eendenbout gegeten.
Perfect bereid en een delicatesse.
De bediening is werkelijk fabelachtig, daar kunnen heel wat andere restaurant nog iets van leren.
Dit soort horecabedrijven, mogen niet verloren gaan.
Ttimmermans .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Een prachtig restaurant op een bijzondere locatie, prima diner. Er was een speciaal AH menu. A la Carte was ook mogelijk. Vriendelijk en bekwaam personeel.