Best Western Premier Kasteel De Vanenburg

Vanenburgerallee 13 3882 RH Putten Nederland Kaart

Over het restaurant Best Western Premier Kasteel De Vanenburg

Waar culinaire klasse en een prachtige ambiance hand in hand gaan

Dit is pas écht dineren in stijl. Alleen al de entree is indrukwekkend. En dan hebben we het nog niet eens over het diner. De chef zet samen met zijn gedreven keukenteam voortreffelijke creaties op tafel, waarbij ze zoveel mogelijk gebruikmaken van groenten, fruit en kruiden uit eigen tuin. Of je nou aanschuift voor een romantisch diner of een zakelijke bijeenkomst, hier is kwaliteit gegarandeerd en staat genieten voorop!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Best Western Premier Kasteel De Vanenburg

Maandag vanaf 07:00
Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 07:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2
Bonheiden .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Het is in Restaurant Vanenburg altijd heerlijk om te vertoeven, daarom komen we hier steeds met veel enthousiasme weer. De omgeving, het ontvangst, de rust en het heerlijke diner zijn een aanrader voor diegenen die willen genieten.
Corloes .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
We aten hier op een rustige maandagavond in het kader van de AH restaurantactie. We kregen een speciaal 3-gangendiner waarbij aanpassingen mogelijk waren. Vooraf kwam lekker brood op tafel, geen amuse, kraanwater werd niet spontaan aangeboden (we hebben er ook niet om gevraagd). Het voorgerecht was rode poon met zuurkool, zeer smaakvol en bijzonder, de porties waren wat aan de kleine kant. Het hoofdgerecht was Veluwse eend, met polenta, en garnituur (o.a. uiencompote). Alles was erg goed bereid en heerlijk van smaak. Ook het alternatief (pieterman) was erg lekker. Het toetjes was weliswaar niet spectaculair (vanilleijs met appel) maar ook erg smakelijk. Kortom: we aten hier ronduit prima. Bediening was vriendelijk en informeel, hoewel de lokatie op zichzelf chique oogt (kasteel in een prachtige voorname omgeving). Wat betreft de prijzen: we vinden 5,75 voor een glas (prima) huiswijn wat hoog, hetzelfde geldt voor de fles (32,50), een menu kost normaal plm 40€, een prima prijs voor het gebodene. Al met al zullen we hier (wellicht in het voorjaar of zomer op het terras?) graag nog eens terug komen.
Loek Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Kasteel de Vanenburg heeft een chique uitstraling. Dat vertaalt zich ook in de prijzen. Voor wat betreft het AH- menu had men het menu vooraf vastgesteld, als het niet aansprekend was konden we eventueel iets anders kiezen. Waaruit werd niet vermeld. De porties die geserveerd werden waren aan de karige kant. Ook hier viel weer op dat er zeer weinig groente geserveerd werd. Positief was de mogelijkheid voor een zogenoemd bob-arrangement.
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Goed adres voor een feestelijk diner.
Prijs in overeenstemming met uitstraling locatie.
Bediening zeer attent; gerechten goed!
janvdkamp .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een prachtige omgeving. Het eten was voortreffelijk evenals de bediening.We komen hier zeker nog eens vaker naar toe. en kunnen het iedereen aanbevelen.
doppenberg1 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Ter ere van onze 25 jarige relatie hebben we hier gedineerd, en dat was een mooie culinaire reis.
Begonnen met een mooie licht voorgerecht - een terrine van rund paté, als tussengerecht een zeeduivel filet m spinazie, hoofdgerecht een verrukkelijke kafssukade m rode biet, rode wijnsaus, aceto balsamico, als dessert bereiding van appel m vanille ijs en de borden afgewerkt m Gefeliciteerd in chocola, afgesloten met heerlijke koffie m friandises. Onze avond kon niet meer stuk en is nu een mooie belevenis, we komen graag terug!
eleentvaar1951 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We hadden een zeer goede avond.
Een zeer attente bediening en echt lekker gegeten.
Een minpunt was de toch wel zeer dure wijn ( 2 flessen, samen € 80).
Achteraf gezien hadden wij toch even naar de wijnkaart moeten vragen.
levensbehoefte .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Prijs -kwaliteitsverhouding erg slecht. De gerechten veelal smakeloos en vermoedelijk rechtstreeks uit de groothandel op het bord, met er om heen wat zalfjes van het een en ander. De bediening heeft ons 3 kwartier laten wachten voordat ons gevraagd werd of men een aperitief wilde nuttigen. De bestelde jonge jenever moest buiten de deur worden gehaald . Inmiddels was ruim een uur verstreken en was ons nog geen stukje brood, laat staan een amuse aangeboden. ( het excuus was dat men meende dat wij een "AH-tafel"waren!). Om 19.10 zaten wij aan tafel en rond 20.30 werd uiteindelijk een voorgerecht met het door ons al eerder gevraagde brood op tafel gezet. Om 23.15 sloten wij onze derde gang af en vroegen om koffie met een digestief. De gevraagde cognac was niet voorradig, de koffie werd zonder koekje of bonbon geserveerd. Onderwijl werd het op een meter afstand staande buffet afgestoft en gereinigd. De rekening was, zelfs voor Nederlandse begrippen , hoog, doch gezien de geleverde kwaliteit extreem hoog. De volgende dag bleek ons bij nadere beschouwing van de rekening, dat voor het BOB-arrangement van een van ons , de volledige prijs van een wijnarrangement was gerekend. Wij hebben later niet meer gereclameerd , maar zullen landgoed Vanenburg in Putten mijden. Nog nooit zo'n slechte ervaring wat betreft de kwaliteit en bediening gehad.
mjjloverkathlin .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Mijn partner had erg lekker gegeten, maar had niet echt voldoende, dat laatste gold ook voor mij. Ik als vegetariër kreeg netjes een aangepast menu, zag er prachtig uit, alleen was het niet mijn smaak, toetje vonden wij beiden geslaagd.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, tja de prijs ligt wat hoger maar dat is niet raar voor deze entourage! Wij hopen zeker nog eens bij De Vanenburg te gaan dineren!
rinavanloon .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Zoals verwacht weer geweldig. Bediening heel aardig. Ambiance is super. Alleen was het vlees deze keer voor ouderen best wel moeilijk te verorberen.
cootje1952 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Met de AH actie heerlijk gegeten bij Vanenburg. In bietensap gemarineerde zalm, runderstaartstuk en tarte tatin van ananas. Prima. Alleen jammer dat er niet gekozen kan worden. Met 39,50 ook redelijk aan de prijs, maar zoals gezegd zeer smaakvol. Wel verwacht je op dit niveau toch zeker ook enkele amuses. Niets dus. Vrolijke en hartelijke bediening, maar nog wat te leren. Bijvoorbeeld dat je niet de rekening brengt en dan hardop aan tafel zegt "dat is dan 147 euro". We hadden al met al zeker een genoeglijke avond op deze prachtige locatie.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Goede ontvangst. Zeer vriendelijk personeel wat er op gericht is om de klant te verwennen. Mooie kamer.
Het eten was zeer goed. Mooi opgemaakt en zeer smaakvol.
Al met al een heel relaxed verblijf gehad en wij kunnen het ten zeerste aanraden.
Cindia .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Altijd een feestje hier te eten. Onze trouwdag hier gevierd. Er werd rekening met onze wensen van eerst birrelen gehouden. We werden herkend dat we vaker waren geweest. Heel plezierig.
Mooi opgemaakte en smakelijke gerechten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We vonden het 3 gangen diner beiden matig, zeker in vergelijking met AH diners bij 2 restaurants, waar we ook recent hebben gedineerd.
Guido R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Mogen genieten van het seizoensmenu. Werkelijk verrast door de prachtige smaken. De aanbevolen wijnen waren erg goed, met name de Amaral bij het voorgerecht (erg bijzondere tonen). Mooie presentatie en fijne ruimte om te dineren. Een echte aanrader, zeker in combinatie met een overnachting in het hotel.
PCrowe .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Kasteel De Vanenburg is een van ons favoriete locaties. Mijn vrouw en ik zijn hier in April getrouwd en de restaurant was een van de voornaamste redenen hiervoor. Het eten is altijd van hoog kwaliteit en het personeel zeer vriendelijk en professioneel. De locatie zelf is een prachtig gerestaureerd landhuis dat modern en klassiek stijlen perfect combineert. Kort gezegd, een fantastich restaurant!
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We werden erg vriendelijk ontvangen. We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Er was voor ons een speciaal oktober menu samengesteld. We hebben heerlijk gegeten, vooraf makreel, hoofdgerecht landzwijnhaas en als nagerecht een macaron met banaan passievruchtijs, en witte chocolade. Bediening is erg vriendelijk en attent. Gerechten zijn mooi opgemaakt en in de juiste porties. Prijsniveau ligt wat hoger, maar vanwege kwaliteit van gerechten en service zeker de moeite waard!
E. P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Prachtige locatie. Sfeervol en klassiek. Vast 3-gangen maandmenu oktober viel onder AH actie.. Heerlijk gegeten met bijpassende wijntje onder de €100. Voor herhaling vatbaar. Restaurant is niet op zaterdagavond en zondag geopend!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Een schitterende locatie voortreffelijk eten en heel vriendelijke bediening helemaal top jammer dat het te ver van Barendrecht is maar als we in de buurt van Putten zijn komen we zeker terug