Best Western Plus Rotterdam Airport Hotel

Vliegveldweg 59 3043 NT Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Best Western Plus Rotterdam Airport Hotel

Familie107 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Hier afgelopen donderdag geweest tegen einde van de dag, konden nog kiezen van de lunchkaart, garnalen kroketten, boerenomelet, Rotterdamse kroketten.
Hier was helemaal niks op aan te merken gewoon lekker. Bediening door Ali was perfect wij eten regelmatig even ergens eens een simpel gerecht, ook in de wat luxere restaurants maar aan Ali kan men niet tippen. Vriendelijk, correct met een glimlach. Na de bestelling zonder op een papiertje te schrijven zette hij vervolgens ook nog alles bij de juiste persoon neer dat zie je nog maar weinig. Dit samen maakte het eten lekker en plezierig, op doorreis gaan we hier vaker landen.
Susanna D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Erg vriendelijke bediening, bij een opmerking over het kindermenu kregen we als verassing een bord vol mini frikadelletjes. Leuk! Verder was het eten heerlijk en de aankleding van het restaurant erg stijl- en sfeervol.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Merkwaardigerwijze was er nog geen enkele recensie van het restaurant in dit hotel. Hier uitstekend gegeten met een fraaie droge witte huiswijn en perfecte service. De bediening dacht actief mee bij het kiezen van de gerechten. Aan een tafel naast ons werd iemand heel duidelijk en geduldig geinformeerd over wat er mogelijk was bij een glutenvrij dieet.
Uitzicht prima op een water; de erachter liggende snelweg zag je nauwelijks nog door aldaar aanwezige struiken en bomen en zal over een maand wel helemaal onzichtbaar zijn geworden.
Prima plek om te onthouden als wij langer in de buurt van de luchthaven op loopafstand moeten zijn.