Best Western Hotel Slenaken

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Jacqko .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Teleurstellende ervaring was het 4 gangen diner van het arrangement. De uitleg was onprofessioneel, de keuze tussen vlees en vis van het hoofdgerecht werd uitgelegd als dat alle toevoegingen hetzelfde waren behalve de saus. Welke saus bleef onduidelijk. Het voorgerecht viel tegen. De soep was ok. Het nagerecht bleek sorbetijs met slagroom, er werd niet vantevoren gevraagd of we wel slagroom wilde. Er was geen droge witte wijn, geen sauvignon blanc, alleen chardonnay. Dat vinden we vreemd voor een restaurant met deze score. Very overlaten! We vonden het eten en de bediening erg matig!
L. V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Aangenaam verrast werden wij door het 4 gangen diner wat wij in combinatie met een overnachting gebruikt hebben. Het geheel overtrof onze verwachting. Het serveren van een amuse ontbrak en men serveerde als eerste gerookte foreltartaar, gevolgd door een zoete uienconsome, kabeljauwfile en een dessert. Met name in combinatie met de overnachting een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Bediening was voorkomend en vriendelijk. Tafels ver genoeg uit elkaar om privacy te waarborgen, heerlijke Leffe dubbel van de tap en een lekkere sauvignon blanc voor € 27 (Chili). Gelukkig hebben wij hier in juli weer een aantal overnachtingen geboekt en verheugen ons al weer op volgende culinaire verwenningen. Bedankt !
RobertPe .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Een lang weekend geboekt via een Groupon actie, met 4 gangen diner ... dat viel tegen.

Allereerst: er zijn weinig moment geweest dat wij, op weg naar onze kamer, de keuken passeerden met de deuren gesloten. Meestal (eigenlijk altijd) stonden de klapdeuren open ( - hetgeen een onverzorgde indruk geeft -) meestal was men aan het schoonmaken, en nog nooit hebben wij een kok in vol ornaat aan de slag gezien met gerechten, pannen, snijplanken en messen. Een en ander gaf de indruk van een tehuis-keuken, waar alleen gerechten worden opgewarmd
De bedden waren wat te zacht, de douche, dat moet gezegd, was voortreffelijk. Voldoende kracht, ook bij warme temperatuur. Kamer verder prima en netjes.

Het 4 gangen diner .... spaar je de moeite. Wij konden ons niet aan de indruk onttrekken dat een en ander al die middag was voorgekookt/gebakken en dat de ober alleen een en ander op tijd in een voorverwarmde oven had moeten schuiven, om het daarna in de goede volgorde (warm tussengerecht na koud voorgerecht, hoofdgerecht na tussengerecht) op tafel te zetten. Volkomen fantasieloze gerechten, en wat betreft bepaalde onderdelen van de maaltijd totaal smakeloos (het zuurkoolbolletje naast de gebakken zalm).

Als je als hotel-restaurant mee doet aan een promo-actie, maak er dan wat van. Ook al is misschien het eerste doel kamers vullen en kun je er niet zoveel meer aan verdienen. Dit is bijzonder slechte p.r., waardoor mensen niet meer terugkomen. Slenaken heeft immers meer hotel-restaurants ....

Anne Marie H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Het week- end van 24/25 oktober daar gelogeerd!
Zondag heerlijk op het terras geluncht! prachtig geZicht op Slenaken prachtige kleurschakeringen van bladeren aan de bomen.
En de lunch echt ontzettend lekker! Een aanrader!
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Via Groupon geboekt inclusief diner. Er was prima parkeergelegenheid op een mooie locatie met prachtig uitzicht. Het geklaag over de receptie snappen wij niet. Eén tik op de bel is voldoende om een receptionist achter de balie te toveren en deze was zeer voorkomend en behulpzaam. De kamer was ruim, schoon en netjes voor elkaar. Het diner was een vooropgesteld menu met keuzemogelijkheid binnen het hoofdmenu. De bediening was zakelijk maar zeker voorkomend. Het voorgerecht, parmaham met meloen was prima, de champignonsoep was gewoon prima, het hoofdgerecht was een kalfsbiefstukje met snijboontjes en aardappelpure met salade. Gewoon prima. Het nagerecht was een soort gebakje met slagroom. Prima koffie erna en onderuit zakken in de luie stoelen om uit te buiken. Een biertje en klaar. Gewoon prima. De eigenaresse kwam ook nog even kennis maken en bij het ontbijt was het allemaal ook gewoon dik voor elkaar. Dus zeker voor herhaling vatbaar. Nee, geen reden tot klagen.
JanHor .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Toen we hadden geboekt voor drie nachten in dit hotel-restaurant, compleet met een 4-gangendiner, stelden wij ons er vooraf niet al te veel van voor. In het verleden hebben we een aantal keren meegemaakt dat de keuken van het hotel waar we verbleven niet al te veel voorstelde. Maar dat werd in Slenaken gelukkig geheel gelogenstraft! Behalve een prima kamer in dit hoogst gelegen hotel van Nederland bleek het op een prachtig terras geserveerde diner een zeer positieve verrassing te zijn. Vooraf een frisse salade met bietjes en geitenkaas, op smaak gebracht met een mooie balsamico. Simpel maar lekker. De tussengang, wortelsoep met sinaasappel, was een openbaring. In een woord heerlijk. De tournedos van Blanc Blue Belge contrefilet met sjalottensaus was mals en precies goed medium gebakken. Dat gold ook voor de varkenshaas gevuld met pruno en vergezeld van een calvadossaus: het vlees nog mooi licht rosé. De aardbeien romanoff en de witte wijn (een chardonnay) met aangename afdronk completeerden dit uitstekende diner. Vriendelijke bediening op een terras met een adembenemend mooi uitzicht. Hier komen we graag terug.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Wij snappen het mopperen ook niet. Met een Croupon-actie hier drie nachten verbleven en één maal gegeten (was ook inclusief). De runder-carpaccio was een plaatje om te zien én bijzonder mals, het hoofdgerecht van mijn wederhelft, een entrecote was prima bereid. Mijn op de huid gebakken zalm, met een heerlijke saus was precies goed gebakken. De bijgaande garnituren waren goed bijpassende 'hutspot'-taartjes en smaakten heerlijk. Het dessert was minder verrassend, maar netjes verzorgd. Al met al een heerlijke avond, waarbij de bevlogen en gastvrije ober Patric een extra positieve inbreng had. Genoten dus.
Guido O.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Heerlijk op het prachtige terras met uitzicht genoten van een paprika-tomatensoep en boerenlandbrood met serranoham gegrilde groenten en balsamico-creme.
Max101010 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Heerlijk gegeten in het nieuwe restaurant. Vooral het 4 gangen menu was top!
Prijs/kwaliteit was super en we hebben genoten van 2 nachten in een schone en gezellige kamer! Men merkt dat het een familie bedrijf is waardoor de bediening erg vriendelijk is en je met ieder probleempje graag wil helpen. Vakantie in het prachtige Zuid-Limburg vanaf nu altijd in dit super gelegen hotel.
Ilona123456 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Wij snappen onderstaande beoordelingen niet. We hebben heerlijk genoten van het aspergefestival, een absolute aanrader. Een gloednieuw restaurant, vriendelijke bediening en de eerste warme zomerdag van het jaar. Wat wil je nog meer. Niet te vergeten het prachtige vergezicht op het pittoreske dorpje Slenaken. Dit hotel (het hoogst gelegen van Nederland!) is in een woord geweldig!
FredWub .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Wij sluiten ons helemaal aan bij de eerste recensie, met als aanvulling dat mijn vrouw de eendeborst heeft weggekauwd en dat ik de slechtste Tournedos van mijn leven heb gegeten!

Zeer, zeer slecht.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Tijdens ons verblijf in dit hotel ook een avond in het restaurant gegeten. Dit draaide voor ons uit op een grote teleurstelling. We hadden ons verheugd op vier heerlijke gangen, maar het werd vier keer een flop. Het voorgerechtje was erg simpel met nauwelijks fatsoenlijke garnering met een vlakke smaak. De tweede gang was een groentesoepje die echt minder was dan de gemiddelde soep uit blik van de supermarkt. Kan echt niet. Het hoofdgerecht was eendenborstfilet welke erg droog was. Daarbij werd enkel brocolli en harde aardappeltjes geserveerd. Toen het gerecht werd opgehaald hadden we ons bord niet leeg gegeten en de vraag of het had gesmaakt moesten we echt ontkennend beantwoorden. Gelukkig werd hier wel attent op gereageerd door te vragen of we wel genoeg hadden gehad of misschien nog iets anders wilden, maar dit hoefde voor ons niet. Onze hoop gevestigd op het dessert dat die nog iets zou goed maken, maar ook dit viel tegen. Snel zijn we naar onze kamer teruggegaan.

Dan de bediening. Erg afstandelijk en weinig verstand van zaken. Bij het opdienen van de gerechten werd enkel alstublieft gezegd en er werd niet gezegd wat we kregen. Op de vraag of er een bijpassende wijn geserveerd kon worden werd de rosé aanbevolen. Iets meer informatie bij wijn en spijs zou een hoop goed doen.

Al met al was het een zeer teleurstellende avond en waren we blij dat we uit dit restaurant weg konden gaan.