Best Western Hotel Nobis Asten

Nobisweg 1 5721 VA Asten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Best Western Hotel Nobis Asten

Rrrbakker .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten. Geen giga-porties, voldoende, dus alles ging gewoon op. Hamburger all-the-way en Saté. Friet in een puntzak voor 2 personen. Simpel en lekker. Aanrader.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Omdat het zondag was begonnen we met de Zondagse soep,een met verse groenten gevulde soep.De vulling was goed ,maar er was teveel peper aan toegevoegd die zeer overheersend van smaak was. Ik ben een beetje allergisch voor peper en kreeg het daardoor erg ( veels ) te warm,als hoofdgerecht namen we het 'pannetje vis', diverse vissoorten, bijzonder leuk opgediend in een koekenplannetje,maar overgoten met een soort whisky-cocktailsaus die de smaakpapillen te veel en te negatief kietelden,de garnalen waren te hard en de andere vissoorten waren bijna niet meer herkenbaar van welke vis, dus een beetje teleurstellend was het wel,als nagerecht en om een beetje af te koelen namen we de dame-blanche ,die werd opgediend zoals die behoort te zijn, met een apart kannetje warme chocolade,
de bediening was bijzonder aardig en de entourage , met allerlei aparte hoekjes beviel ons eigenlijk wel
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Het lente menu met keuze uit een voor- ,een hoofd- en een nagerecht. Meestal zijn dit soort omgevingen niet geweldig om je vrienden mee uit te nemen maar ja;het liep zo. Wij hadden er een kamer met diner en zij vonden het leuk ook met ons te eten; dus mee. Diverse voorgerechten zoals parelhoen en jienfilet (ofzo;ik had er nog nooit van gehoord) op een miebedje. Alles droog. Daarna malse rundvlees met goede frieten maar de bekende doorgekookte groenten. Ook het desert was (limoenijs) niet onsmakelijk maar weinig inspiratie net als de cheesecake. De koffie was goed; dat hadden we bij het ontbijt al ontdekt. Maar er eten is niet aan ons besteed; te massaal in een wegrestaurant omgeving.
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Gisteren met 4-en hier wezen eten. Eentje koos voor het seizoensmenu (3 gangen), de overige drie kozen iets uit de kaart. Voorgerecht: bij alle vier zat er zand tussen de sla (hier maar niets over gezegd om onze leuke avond niet te bederven). Hoofdgerecht: In de bijgeleverde salade ook weer zand. Nu wel gezegd. Klopte ook, zei men, na het zelf geproefd te hebben. Bediening nam meteen alles (ook friet, aardappelen en boontjes/worteltjes mee). Geen bijgerechten meer! De wortels die erbij zaten, waren overigens helemaal wit uitgeslagen. Nu maar hopen dat de tweede lichting beter is. Toen iedereen het hoofdgerecht op had, kwamen de bijgerechten weer terug. Toch maar even proeven: Geen zand meer in de sla, wel weer witte uitgeslagen wortels die je echt niet op tafel mag zetten. 1 persoon had een nagerecht: Apfelstrudel met kaneelijs. Helaas kreeg ze vanille ijs in plaats van kaneel ijs. Ook hiervoor werd excuus aangeboden. De manager kwam aan tafel. Hij vroeg hoe we het opgelost wilde hebben. Hij bood ons een kop koffie aan en haalde het goedkoopste 3 gangen menu (25e) van de prijs af. Aangezien de salades los rond de 11e kosten en de drie losse hoofdgerechten over de 20e, was dit een leuk gebaar, maar onze avond kon natuurlijk niet meer gered worden. De bediening vertelde overigens nog dat wij de derde waren die deze avond al een klacht over de worteltjes hadden. Ik denk dat dit genoeg zegt over dit restaurant.
Kaij .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Leuke ambiance met vriendelijk personeel!
Bij binnenkomst wordt men verrast door twee beelden van een zittend koppel.
De biefstuk (dure, ik meen ossenhaas) van mijn man was lekker. Zijn nagerecht: Het kaasplankje vond hij de prijs niet waard, helaas.
De visschotel niet zo. Erg droge vis met de smaak of het vanuit de diepvriezer in de pan gegooid is.
Het sausje was daarentegen wel lekker.
Dickys .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Mijn vooraf bestond uit een carpaccio van lam met rucola, hierover heen gebakken shiitake, mijn tafelgenoot bestelde hete pruimtomaten gevuld met geitenkaas gedecoreerd met bietenchips. Deze voorgerechten maakte ons nieuwsgierig naar het hoofdgerecht. Deze vielen wat tegen biefstuk met groente en patat. sober uitgevoerd en zou in het naastgelegen truckerscafe niet hebben misstaan hier was duidelijk weinig creativiteit op losgelaten. De desserts waren overigens wel weer bijzonder, een cappuccino panna cotta en een kokosmakroon met mangoijs. Beide nagerechten waren heerlijk. De bediening was oké soms iets te amicaal. Al met al hebben wij redelijk lekker gegeten. Jammer dat de kok zijn creativiteit niet meer heeft losgelaten op het hoofdgerecht, anders had ons cijfer voor het eten meer richting de 8 dan de zeven gegaan.