Best Western Hotel Gieling

Zaterdag en Zondag 08:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Best Western Hotel Gieling

Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Gegeten als onderdeel van een hotelarrangement. Beperkte keuze. Vooraf duo soep en kipvleugeltjes. Hoofdgerecht Pangafilet en varkenshaas met pepersaus. Daarbij friet en salade. Nagerecht ijs met vruchten en slagroom. Geen culinaire hoogstandjes, maar op de iets te droge varkenshaas na, precies wat je van dergelijke gerechten mag verwachten. Zeer vriendelijke bediening.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Hier 2 nachten geslapen waarvan 1 avond inclusief een diner. Dit via Travelbird geboekt.
Het diner is eenvoudig maar verzorgd. Je moet geen hoogstandjes verwachten, maar het ziet er gewoon verzorgd uit en het smaakt ook uitstekend. Er is keuze uit steeds 2 of 3 gerechten.
De bediening is allervriendelijkst en behulpzaam. De plaats van het restaurant is wat donker en dat wordt nog erger door de donkere meubels en beschilderingen, jammer.
Glenn I.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
top gegeten ! Heb een ossenhaastournedos gehad met rodewijnsaus deze was perfect medium rood gebakken, Heerlijke spinazie er bij en gebakken aardappels zeker een aanrader om er een keer te gaan eten personeel vriendelijk alleen de locatie niet helemaal top midden op een industrieterrein
Hkmbo .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2014
Top personeel! Ik kwam op vrijdagavond laat aan en zaterdag moest ik heel vroeg weer weg waardoor ik het ontbijt miste. De receptionist vond dat geen enkel probleem en vroeg wat ik voor ontbijt wilde. Ik kreeg de broodjes die ik wilde en meer in een net koeltasje die ik mocht houden!!! Dat zie ik niet vaak meer!