Beslag

Parkstraat 1 9001 AS Grou Nederland Kaart

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Beslag

dinsdag tot en met zondag van 10:00 uur 22:00 uur.

• Mastercard
  • Nederlands gesproken
Uitmuntend
9,5
9,6
9,3

Jouw recensie over het restaurant Beslag

H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Vlotte bediening,correcte uitleg van het menu.
goed eten,heerlijk sfeertje,zag er netjes uit en erg leuk met al die oude deuren erin.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Goede prijs kwaliteit verhouding. Vlotte bediening. Werd goed rekening gehouden met onze wens.
Jacqueline E.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2019
We hebben heerlijk gegeten. Het is een zeer leuk en verrassend pannenkoeken-concept. Zeker een aanrader. Ook voor alleen volwassenen. Geen schreeuwerig standaard pannenkoekenrestaurant; heerlijk!
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Onze dochter (8) zei vanavond 5 sterren.
En dat is ook zo.
Pannenkoeken is een te makkelijke naam.
Dit restaurant is uniek en een culinaire uitdaging ( met beslag)
Voor een ieder iets Wils .
En zeker een aanrader.

De gastvrouwen en heer zijn zeer vriendelijk vriendelijk en de sfeer is uniek.
Kortom een aanrader!
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Personeel erg vriendelijk. Je eet eens een keer wat anders dan wat je normaal eet.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Met zijn vieren de verjaardagen van de mannen gevierd. Heerlijk currysoepje met champignons ging vooraf aan mijn Indiaase Vendaloo pannenkoek. ECHT HEET staat op de kaart en ik werd nog gewaarschuwd door de gastheer. Maar oh oh wat een feest: HEERLIJK.
Gieneke V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Een zeer geslaagd etentje gehad. Relaxte en professionele bediening. Een feest om hier te komen: lekkere gerechten niet te groot en daardoor hadden we ook nog met recht zin in een dessert. Alles zó smaakvol...Mmm. We komen graag weer.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Weer gesmuld, dit keer nav een verjaardagsfeest. Heerlijk verwend met een speciaal dessert. Super! Dank Norma, Marina en Silko ????
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Wederom een heerlijke avond. Nav een drietal verjaardagen waren we er deze keer. Buiten de super lekkere pancakes werden we verrast met een fantastisch dessert. Norma, Marina en Silko : DANK ????????
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Wat een leuk concept! Heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Gezellig restaurant, warm ontvangen en heerlijk gegeten. Een Kroatische en een Indiase vindaloo pannenkoek. Je hebt eigenlijk helemaal niet het idee dat je een pannenkoek eet, zo anders zijn deze. Maar dus wel superlekker. Ook het lekkere warme flensje na, met fruit en noten, was top. Wij komen weer!
Audry L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Lange wachttijd in een koude huiskamer. In een pannenkoekenzaak verwacht je geen topgerechten. Het blijft een traditionele pannenkoeken. De bediening is goed en erg vriendelijk. Het is niet onze ding, helaas.
De inrichting is net een sfeervolle huiskamer met open keuken. Leuke zaak!
Helen Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Langere wachttijd, prima service, lekker en verrassend eten en een oprechte beleving.
R.D. W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Een zeer warme ontvangst en een gezellige sfeer bij binnenkomst. Alles ziet er verzorgd uit en de open keuken valt meteen op. De menukaart heeft een leuke variatie aan gerechten en er is voor iedereen wel iets lekkers te kiezen. Wat erg leuk is dat de eigenaren passie hebben en dit zie je terug in het contact en de gerechten. Een leuke verassing was een speciaal soepje die ze hadden gemaakt (geheel gratis), een echte aanrader voor het menu! Dit restaurant is zeker aan te bevelen!! Genoeg variatie, vriendelijke bediending en eigenaren en dat voor een leuke prijs. Wij kijken nu al uit om de andere gerechten van de menukaart te proberen.
Maaike Z.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk verrassend eten in een sfeervol restaurant.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
We kennen al de omfiets wijn, dit is zeker een omfiets ( of met de auto) waard. Wat een lieve bediening en heerlijk eten, we hebben genoten!!
Wieteke S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Erg goede ervaring met dit gezellige restaurant! De service was heel goed en vriendelijk, in het bijzonder allerhartelijkst tegen onze kinderen. De gerechten zagen er prachtig uit en smaakten uitstekend. Het was een unieke combinatie tussen heerlijk eten en kindvriendelijkheid. We komen er graag terug en zouden er zeker een stuk voor omrijden :-)
K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Erg prettig gegeten, kwalitatief goed, netjes en schone zaak, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
Niet het 'typische' pannekoekrestaurant met rood/wit geblokte gordijntjes en kinderhoekje. Daardoor erg prettig en rustig.
Laura T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Héérlijk! Hoog niveau pannenkoeken eten. Leuk met en zonder kids.
En als perfecte bijkomstigheid, belachelijk lekkere wijnen ook voor weinig.
Kirsten M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
heerlijke en fijne avond bij Beslag. Lekker eten, gastvrijheid en sfeer! Beslag is dan een zogenaamd 'pannenkoeken' restaurant... maar eigenlijk is het meer een 'wereldse' tent in het kleine Grou.