Bertmans

Zaagmolenkade 15 3035 KA Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bertmans

6,9

Jouw recensie over het restaurant Bertmans

Mats C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Om 12 uur een prima lunch gehad. Een prima brunchplatter. Pannenkoekjes met vanilleroom, zadencracker met hummus en een meer dan heerlijk stuk toast, avocado en een gepocheerd ei. Mooie locatie, goed eten, prima service.
ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Leuk restaurant, wel aan de alternatieve kant (waar niets mis mee is overigens) veel vegetarische en biologische gerechten. Beginnende bediening? deed het prima. Een beetje een beperkte keuze dus een tweede keer zal even op zich laten wachten
Boudewijn B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Sinds enige tijd kun je bij Bertmans ook dineren. We hebben dat nu gedaan en de ervaring was werkelijk verschrikkelijk. Het begint bij glazen die met vingers aan de randen wordt neergezet. Dan blijken er ook nog etensresten aangekoekt te zijn. Er wat van gezegd en de reactie was 'oh'. Soms was het personeel ook gewoon weg, de zaak uit. Wonderlijk. Dan het eten. Mooi beschreven hoofdgerechten blijken niet meer dan een berg rauwkost en een bittere pannenkoek met wat slierten groenten erover gedrapeerd. De rekening was 68,- We hebben afgerekend en zijn letterlijk naar een ander restaurant gegaan om echt te gaan eten. Ontbijten komen we vast weer eens doen, maar dan zorgen we ervoor dat we ruim voor het aanbreken van de avond vertrokken zijn. Jammer!
Hanne M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Op zondagochtend lekker gebruncht buiten in het zonnetje, wat wil je nog meer? Het was moeilijk kiezen tussen al die lekkere gerechten die op de kaart staan. En het smaakte ook heerlijk, vooral de kokosyoghurt en de toast met avocado, smullen! We komen gauw terug!
Pokertje .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Lekker, vrij ongewoon eten. Voor mij buiten mijn comfortzone en ik vond het heerlijk! Alle gerechten goed op smaak en verrassend klaargemaakt. Ik had een heerlijke curry met zoete aardappel, paksoi en peulen. Aanrader!
Marielle J.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wij zijn met een groep van 12 dames bij Bertmans gaan eten. Uiteraard van te voren gereserveerd en soort van menu besproken. voor het personeel was het de eerste keer dat ze zo'n grote groep bedienden. het was geslaagd. Overheerlijk eten, erg groen, goed verzorgd.
Er werd te weinig gevraagd of we nog iets wilden drinken. dat is echt een tip! jullie laten daar omzet liggen.
verder, echt een fijn restaurant!
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Met een vriendin hier geweest voor de lunch. Bediening is ok, maar vind het zéér onpersoonlijk dat de bestelling in de mobiele telefoon wordt getikt. Het eten was aardig (toast met avocado+ei en risotto). Risotto goed op smaak en ter plekke gemaakt waardoor we iets langer moesten wachten (maar dat deert niet). Bijzondere drankjes waaronder golden milk, maar de latte macchiatto was weer bijzonder slecht. Prijzen zijn wat aan de hoge kant. Entourage is leuk, vooral leuk gedaan met de toiletten, maar erg krap.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Heerlijk in het zonnetje vandaag gegeten bij Bertmans. Eten was evenals de vorige keer erg origineel en goed bereid. Bediening was vlot en de locatie ziet er top uit. Ik kom zeker nog eens terug.
Annelieke H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Ik keek er al tijden naar uit om een keer bij Bertmans te eten! Afgelopen weekend was het dan eindelijk zo ver! Op een mooie zondagochtend parkeerden we de auto in de buurt (dat ging prima) en kwamen we aan op een gezellig druk terras. Omdat alle tafels vol waren mochten we binnen even wachten tot er plek was (ivm het mooie weer serveerden ze alleen maar eten buiten, niet binnen). We hadden de koffie nog niet besteld of er was een plekje vrij buiten. Dat werd goed in de gaten gehouden!

Het duurde even voor we de drankjes hadden, het was dan ook erg druk. Vervolgens hebben we best even moeten wachten voordat we de lunch konden bestellen. We kozen beide voor een brunch platter met onder andere een pannekoekje, een cracker met hummus en toast met avocado en een gepocheerd ei. We namen er een sapje bij. We vonden het eten heerlijk!

Buiten de deur ontbijten of brunchen geeft altijd een beetje een vakantiegevoel. Ik ben van plan zeker vaker naar Bertmans te gaan om een beetje een vakantiegevoel te krijgen!
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Een van de leukste ontdekkingen van Rotterdam Noord. Een werkelijk heerlijk ontbijt gehad! Gepocheerd eitje met avocado en goede gekozen salade, heerlijke wentelteefjes, en ook gewoon boterhammen voor de kids. We waren er 5 minuten voor openingstijd en mochten gaan zitten. De meeste personeelsleden stonden die 5 minuten nog wel in de 'straal-negeer-stand', wat niet erg welkom voelde.
Mili K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Geluncht met het gezin. Heerlijk aan het water in het zonnetje. M'n dochtertje had sneetjes brood en wij een salade met eend en een salade inktvis. Het was erg lekker allemaal! 1 puntje van verbetering: de inktvis was zeer smakelijk maar erg zout.....dit was jammer. De verse sapjes zijn wat duurder (appelsap ongeveer € 4,00) , maar ja, wel lekker vers en dat proef je! Voor herhaling vatbaar
Anne-Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Hier voor de lunch een snelle hap gegeten. Sneedje brood lekker in olijfolie gebakken met avocado en gepocheerd eitje, smaakte erg goed!
De nacho's vond ik persoonlijk minder, heel eenvoudig helaas, ik miste de gesmolten kaas, nacho's waren gewoon koud en ik vond het bakje zuur er niet zo lekker bij.
Vriendelijke bediening en je kan lekker buiten zitten.
eattomeet .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Veel positieve geluiden gehoord over Bertmans dus vandaag eindelijk uitgeprobeerd op een zonnige zaterdag. Door de drukte had men enkel en alleen aandacht voor het terras aan de overkant van de weg. De bediening is druk bezig met het staren naar hun mobiele telefoons waardoor ze gasten verlaat opmerken. Het duurde vrij lang alvorens onze bestelling werd geserveerd. Het eten was OK. Niet voor herhaling vatbaar gezien deze ervaring.
Epicure .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Met drie personen hier ontbeten. Bertmans heeft een ruimte ontbijtkaart met voor elk wat wils. Of je nu vegetariër of veganist bent of een glutenallergie hebt het is allemaal keurig op de kaart aangegeven. Ook de slow juice (of koud persen) hype wordt hier omarmd . We dronken een sapje van bleekselderij, spinazie, gember en citroen. Even wennen, maar best lekker. Het 'best lekker' gold ook voor de rest: een muesli met kokosyoghurt en aardbeien, een salade van quinoa met een gepocheerd eitje en ras el hanout kruiden en boekweit pannenkoekjes met banaan. Minpunt bij de yoghurt waren de aardbeien. Deze waren duidelijk niet vers en leken wel ingevroren te zijn geweest. En dat in het aardbeien seizoen. Culinair gezien mag het allemaal een tandje beter. Service prima. Prijzen aan de hoge kant.
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Prima geluncht met een salade van quinoa en een gebakken eitje. Mijn tafelgenote had de rösti en vond dat heerlijk. Lekker wijntje erbij en met het eten zat het dus wel goed! De bediening had het duidelijk erg druk - met één van de eerste zonnige dagen zat het terras vol en dat was te merken; het kostte soms aardig wat moeite om de aandacht te trekken en de service had ook wat vriendelijker gekund. Wel een heel leuk plekje aan het water.
proevert010 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Lekker buiten gezeten en heerlijk geluncht. Curry met kikkererwten en salade met eend, alles kakel vers en goed op smaak. Leuke originele lunchgerechten voor een schappelijke prijs!
Paris10 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
De bruine smoothie was echt lekker, maar het gepocheerde ei was niet goed gepocheerd. Het duurde redelijk lang voordat het eten kwam. De sfeer daarentegen was wel heel leuk.
Shirley M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Ik vind het hier heerlijk en ik hou echt wel van vlees en ben niet bij voorbaat een bio of gezonde eter. Maar wat is het eten hier fijn en verzorgd. De salades zijn bijzonder en altijd goed vullend. Samen met een lekkere groentesap en goede koffie, is het een favoriet. Niet op de looproute dus pak altijd even de fiets maar wel een hele gezellige wijk.
Dieneke S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Even wezen lunchen bij Bertmans met een vriendin. En wat hebben we overheerlijk zitten eten. Ik had een lunch platter, met verschillende dingetjes. Avocado op brood met gepocheerd ei, boekweit pannenkoekjes, toastje met humus en kokos joghurt, heerlijke combi als je wat zoet en hartig wilt. Mijn vriendin had de avocado met zoete aardappel (rosti) en die viel ook erg in de smaak. De serveersters, de sfeer, het lekkere eten, ik kom hier zeker vaker!
Miek T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
We hebben hier net geluncht: heerlijk, gezond en gezellig. De hele kaart staat vol bijzondere, speelse en vernieuwende combinaties.

Wij kozen de soep van de dag met een toastje met avocado en gepocheerd ei erbij, en de paddenstoelensalade. Alles was verrassend en echt anders. Er wordt met smaken gespeeld, maar het is kundig gedaan dus alles werkt goed bij elkaar.

De bediening was lief en oprecht, wat ook een verademing is. We zaten op het terras aan het water, wat voor Rotterdam nogal wat is ;) Heel leuk!

Wij komen zeker terug!