Bertmans

Meer informatie over restaurant Bertmans

7,2
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Heerlijk in het zonnetje vandaag gegeten bij Bertmans. Eten was evenals de vorige keer erg origineel en goed bereid. Bediening was vlot en de locatie ziet er top uit. Ik kom zeker nog eens terug.
Annelieke H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Ik keek er al tijden naar uit om een keer bij Bertmans te eten! Afgelopen weekend was het dan eindelijk zo ver! Op een mooie zondagochtend parkeerden we de auto in de buurt (dat ging prima) en kwamen we aan op een gezellig druk terras. Omdat alle tafels vol waren mochten we binnen even wachten tot er plek was (ivm het mooie weer serveerden ze alleen maar eten buiten, niet binnen). We hadden de koffie nog niet besteld of er was een plekje vrij buiten. Dat werd goed in de gaten gehouden!

Het duurde even voor we de drankjes hadden, het was dan ook erg druk. Vervolgens hebben we best even moeten wachten voordat we de lunch konden bestellen. We kozen beide voor een brunch platter met onder andere een pannekoekje, een cracker met hummus en toast met avocado en een gepocheerd ei. We namen er een sapje bij. We vonden het eten heerlijk!

Buiten de deur ontbijten of brunchen geeft altijd een beetje een vakantiegevoel. Ik ben van plan zeker vaker naar Bertmans te gaan om een beetje een vakantiegevoel te krijgen!
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Een van de leukste ontdekkingen van Rotterdam Noord. Een werkelijk heerlijk ontbijt gehad! Gepocheerd eitje met avocado en goede gekozen salade, heerlijke wentelteefjes, en ook gewoon boterhammen voor de kids. We waren er 5 minuten voor openingstijd en mochten gaan zitten. De meeste personeelsleden stonden die 5 minuten nog wel in de 'straal-negeer-stand', wat niet erg welkom voelde.
Mili K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Geluncht met het gezin. Heerlijk aan het water in het zonnetje. M'n dochtertje had sneetjes brood en wij een salade met eend en een salade inktvis. Het was erg lekker allemaal! 1 puntje van verbetering: de inktvis was zeer smakelijk maar erg zout.....dit was jammer. De verse sapjes zijn wat duurder (appelsap ongeveer € 4,00) , maar ja, wel lekker vers en dat proef je! Voor herhaling vatbaar
Anne-Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Hier voor de lunch een snelle hap gegeten. Sneedje brood lekker in olijfolie gebakken met avocado en gepocheerd eitje, smaakte erg goed!
De nacho's vond ik persoonlijk minder, heel eenvoudig helaas, ik miste de gesmolten kaas, nacho's waren gewoon koud en ik vond het bakje zuur er niet zo lekker bij.
Vriendelijke bediening en je kan lekker buiten zitten.
Eattomeet .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Veel positieve geluiden gehoord over Bertmans dus vandaag eindelijk uitgeprobeerd op een zonnige zaterdag. Door de drukte had men enkel en alleen aandacht voor het terras aan de overkant van de weg. De bediening is druk bezig met het staren naar hun mobiele telefoons waardoor ze gasten verlaat opmerken. Het duurde vrij lang alvorens onze bestelling werd geserveerd. Het eten was OK. Niet voor herhaling vatbaar gezien deze ervaring.
Epicure .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Met drie personen hier ontbeten. Bertmans heeft een ruimte ontbijtkaart met voor elk wat wils. Of je nu vegetariër of veganist bent of een glutenallergie hebt het is allemaal keurig op de kaart aangegeven. Ook de slow juice (of koud persen) hype wordt hier omarmd . We dronken een sapje van bleekselderij, spinazie, gember en citroen. Even wennen, maar best lekker. Het 'best lekker' gold ook voor de rest: een muesli met kokosyoghurt en aardbeien, een salade van quinoa met een gepocheerd eitje en ras el hanout kruiden en boekweit pannenkoekjes met banaan. Minpunt bij de yoghurt waren de aardbeien. Deze waren duidelijk niet vers en leken wel ingevroren te zijn geweest. En dat in het aardbeien seizoen. Culinair gezien mag het allemaal een tandje beter. Service prima. Prijzen aan de hoge kant.
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Prima geluncht met een salade van quinoa en een gebakken eitje. Mijn tafelgenote had de rösti en vond dat heerlijk. Lekker wijntje erbij en met het eten zat het dus wel goed! De bediening had het duidelijk erg druk - met één van de eerste zonnige dagen zat het terras vol en dat was te merken; het kostte soms aardig wat moeite om de aandacht te trekken en de service had ook wat vriendelijker gekund. Wel een heel leuk plekje aan het water.
Proevert010 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Lekker buiten gezeten en heerlijk geluncht. Curry met kikkererwten en salade met eend, alles kakel vers en goed op smaak. Leuke originele lunchgerechten voor een schappelijke prijs!
Paris10 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
De bruine smoothie was echt lekker, maar het gepocheerde ei was niet goed gepocheerd. Het duurde redelijk lang voordat het eten kwam. De sfeer daarentegen was wel heel leuk.
Shirley M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Ik vind het hier heerlijk en ik hou echt wel van vlees en ben niet bij voorbaat een bio of gezonde eter. Maar wat is het eten hier fijn en verzorgd. De salades zijn bijzonder en altijd goed vullend. Samen met een lekkere groentesap en goede koffie, is het een favoriet. Niet op de looproute dus pak altijd even de fiets maar wel een hele gezellige wijk.
Dieneke S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Even wezen lunchen bij Bertmans met een vriendin. En wat hebben we overheerlijk zitten eten. Ik had een lunch platter, met verschillende dingetjes. Avocado op brood met gepocheerd ei, boekweit pannenkoekjes, toastje met humus en kokos joghurt, heerlijke combi als je wat zoet en hartig wilt. Mijn vriendin had de avocado met zoete aardappel (rosti) en die viel ook erg in de smaak. De serveersters, de sfeer, het lekkere eten, ik kom hier zeker vaker!
Gracerer .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
We hebben hier net geluncht: heerlijk, gezond en gezellig. De hele kaart staat vol bijzondere, speelse en vernieuwende combinaties.

Wij kozen de soep van de dag met een toastje met avocado en gepocheerd ei erbij, en de paddenstoelensalade. Alles was verrassend en echt anders. Er wordt met smaken gespeeld, maar het is kundig gedaan dus alles werkt goed bij elkaar.

De bediening was lief en oprecht, wat ook een verademing is. We zaten op het terras aan het water, wat voor Rotterdam nogal wat is ;) Heel leuk!

Wij komen zeker terug!
Peter Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Gelegen in een hip gedeelte van Rotterdam-Noord werden ook wij verleid om eens uit te gaan vinden waar iedereen het nou over had bij Bertmans. :-)
De zaak ziet er zeer uitnodigend uit: leuke tafels, stoelen en verlichting, en vooral een prachtige bar! De menukaart beloofde ook veel lekkers.
Het was er op een regenachtige dinsdag zo druk dat we even moesten wachten op een tafeltje om te kunnen lunchen.
We besloten te gaan voor de kikkererwtencurry (deze stond nét op de kaart) en de brunchplatter. De curry was zeer smakelijk, de platter bevatte ook allemaal heerlijke dingen (vooral de kokosyoghurt vond ik fantastisch).
De sfeer in het restaurant is goed, het personeel kundig en vriendelijk. Tóch geef ik maar een 7 uit 10 waardering omdat ik vind dat de porties te klein zijn voor de prijs. Voor €31,50 wil ik niet met een hongerig gevoel weggaan. Voor de rest: prima!
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Vandaag voor het eerst gegeten bij Bertmans, een lunch. Moeilijk om een keuze te maken uit de redelijk origineel gekozen smaakcombinaties. Ook veel drankjes en zoetigheden te krijgen. Uiteindelijk de curry met linzen en kikkererwt-pannenkoekjes gekozen, goede keuze. Ik was met name ook verrast door de cashewnoten-room. Tafelgenoot had de wilde zalm met avocado, ook erg lekker, tja met deze combinatie kan je bijna de mist niet ingaan. Het enige dat ik nog als puntje voor verbetering wil meegeven is dat het erg krap is, gelukkig ben ik niet zo dik, maar je paste maar net tussen de tafeltjes door. En het is daardoor wel gek dat er nog best wel veel dingen op zo'n klein tafeltje staan. De muntthee die ik bestelde had ook een heel groot schoteltje, waar het kopje eccentrisch op stond, maar daar lag niets op, net alsof ze het koekje waren vergeten. Bediening was vriendelijk, oprecht en behoorlijk vlot. Ik kom zeker nog een keer terug!
Blaaauw .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Op een zondag gebruncht bij Bertmans. Koffie en soep van de dag. Volle kom pompoensoep met vers brood en fijne ingrediënten. Ondanks dat het helemaal vol zat, voelde dit niet zo aan. Fijne ambiance, personeel was heel gastvrij en vriendelijk. Aanrader!
AlexG .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Heerlijke lunch bij bertmans! Ei-quinoa salade was erg goed op smaak, vooral de limoendressing! We hadden allerlei verzoeken en dat was allemaal prima voor de bediening, vriendelijk, redelijk snel ook ondanks een druk terras. Ik kom zeker terug! ( raw bounty als klein toetje aan te raden!)
Gido V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Was hier met een borrel, dus niet van de kaart gegeten maar hapjes. Was erg lekker! Bediening hip, vlot en ter zake kundig. Prettig restaurant!
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
2 x in 1 week naar Bertmans, ik, die bijna nergens meer kom vanwege te weinig tijd: dat wil wat zeggen! Het was de schuld van de toast met gepocheerd ei en avocado die me deed terugkomen. Ik kon de verleiding weerstaan en ging nu voor een vega BLT met portobellobacon en ook die was niet verkeerd maar ik kon m'n ogen niet afhouden van dat heerlijk gerechtje dat nu op het bord van m'n tafelgenote lag. Beetje jaloers was ik wel... Lekkere sapjes (vorige keer een groene, ditmaal een rode (of was het oranje, weet het even niet meer want ik zie nu weer alleen maar dat heerlijke toastje voor me...), prima bediening en snelle keuken laten je nog meer genieten. En ook wel weer fijn zo'n duidelijk menu zonder verhalen van waar alles vandaan komt en wie de leverancier is. Ik wil gewoon smullen van wat ik op m'n bord krijg... Tienen geef ik alleen als ik iets heb gegeten waar je me voor wakker kan maken. Bij deze!
Lodiwereld .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Bertmans heeft met mooi weer een leuk terras aan de Rotte, maar ook binnen ziet de zaak er fraai uit. Service is niet heel snel, maar we hadden ook geen haast. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten zelf viel wat tegen. Er wordt duidelijk veel moeite gedaan om alles biologisch te bereiden met veel superfoods, maar dit gaat ten koste van de smaak. Boekweitpannenkoekjes zijn smakeloos, alsmede de cashew-room erop, en dat probeert men te verhullen door ze te doen drijven in maple syrup. Het brood met ei en avocado wordt overheerst door lente-ui, en dit lag op 1 bord met kokosyoghurt en toast met hummus en vormt zo een ongewone combinatie, waar mijn tafelgenoot niet van gecharmeerd was.
Leuk voor koffie maar tegenvallend voor ontbijt.