Berry's Lunchroom

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 18:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Wat een prachtig uitzicht heb je vanuit deze zaak. Het eten is goed en de vruchtendrankjes heerlijk. Goede en vriendelijke bediening.
Justjolie .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Op een zondagochtend per toeval dit leuke zaakje ontdekt in Rotterdam West. We hadden een stuk bananentaart en caramel shortbread, beiden goddelijk! De warme chocomel met slagroom EN marsmallow's is ook een aanrader. Heerlijk plekje in Rotterdam in het Lloydkwartier.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Op zondagmiddag zijn wij hier geweest voor een high tea. Wat een succes! Alles wat er werd geserveerd was huis gemaakt. 4 heerlijke sandwiches, een scone, een quiche en diverse heerlijke gebakjes. Vriendelijke bediening. Het zelfgemaakte gebak was echt lekker. De moeite waard om zomaar een puntje mee te nemen naar huis.
Isabelle P.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
High tea.
Erg lekker, vers en voldoende.
De scones waren nog warm en het ter plekke verse geperste sapje was een heerlijke verkoelende aanvulling met deze warme dagen.
Top! De nieuwe Groupons zijn alweer besteld! Tot snel!
Dianne W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Vanmiddag genoten van een High Tea bij Berry's lunchroom.
De sandwiches waren lekker vers en de zelfgemaakte zoetigheden overheerlijk.
Een glas versgeperste sap, naar keuze, viel in goede aarde.
De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
Chapeau. Ga zo door.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Heel blij met zo'n leuke zaak in onze eigen buurt. Wij zijn er geweest voor een overheerlijke lunch. Fris en strak ingerichte ruimte met een fantastisch uitzicht over de Schiehaven en de Lloypier. Zitten smullen en genieten van de eerlijke en biologische gerechten, voor een hele betaalbare prijs. Wat het vooral erg leuk maakt bij Berry's is dat ze zo aardig zijn. Wij komen hier graag, gauw en zeer waarschijnlijk vaker terug.
Sabje35 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Vandaag met een groupon actie wezen high tea-en. Wat was het heerlijk, alles zelfgemaakt, erg vers en erg lekkere (biologische) producten. Zat een glas vers sap naar keuze bij, wat ook erg lekker was. Leuk interieur, enthousiast personeel. Zeker een aanrader, om te gaan lunchen of high tea-en.
Eunice .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Wat een vriendelijke bediening! Ze geven je het gevoel alsof je bij hen thuis bent uitgenodigd. De high tea (Groupon) was heerlijk. Alles was vers en het was meer dan genoeg. Een zaak die veel klanten verdient.
Danie63 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Hier 'gehighteaed' met een groupon bon. Ontzettend aardige eigenaren/ bediening. Sfeer gemoedelijk en relaxed. Uitzicht fantastisch. Hightea was lekker maar niet echt bijzonder. Wat kleine sandwiches met kaas, parmaham en gerookte zalm. Quiche Lorraine, twee scones, twee appeltaart/ cakes en twee stukje brownie. Jammer dat er varkensvlees geserveerd werd. Hadden we wellicht vantevoren aan moeten geven. Alles zeker smakelijk maar niet verrassend.
Dit zou ik verbeteren en de hond Berry's in de lunchroom als permanente factor? Ik weet het niet hoor...
Ipa .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Even snel voor een broodje en een sapje hier naar binnen gelopen. En ik moet zeggen voor een snelle lunch zonder opsmuk een prima plek heerlijke broodjes vriendelijke prijzen en aardig personeel.
VUrki .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
Vandaag trakteerde ik mijn zus Geertje op een high tea bij Berry's, een succes, bedankt!!
Alles zelfgemaakt en vooral de zoete lekkernijen waren lekker, de lemon curd cake een toppertje!!
Mijn zus is doof, de bediening verontschuldigde zich dat ze geen uitleg kon geven in gebarentaal, lief!
Het beleg van de sandwiches was origineel en smakelijk, maar mocht wel wat royaler.
Misschien nog een bonbonnetje erbij? Dan wordt het vast en zeker een negen!
Ik kom zeker een keer terug, we hebben genoten!
Christof H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Op zaterdag een aangename brunch/lunch gehad. De gerechten zijn lekker en de hoeveelheid is ruim voldoende. Ook de koffie van Santos is lekker.

Verder is het personeel erg vriendelijk en doen erg hun best om het naar je zin te maken!

PS. er is ook een mini ruilbibliotheek en er zijn producten van JOB's te koop
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2013
Vandaag voor het eerst een broodje gehaald bij Berry's, nieuwe zaak hier bij het Lloydkwartier. Heb n ciabatta met oude kaas genomen. Heel lekker! Verse sap was ook heerlijk en daar zijn ze niet zuinig mee. Personeel is aardig en het pand ziet er netjes uit. Kom hier zeker terug!
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Wat een heerlijke ciabatta's hier, zeker die met parma en met caprese! De salade parmaham en geitenkaas ook zalig, wordt niet krenterig gemaakt, is een behoorlijke salade. De lemonbars en blondies vind ik niet te versmaden. Wat een heerlijke tent, dit had Loyddkwartier net nodig.