Bernardushoeve

Mingersborg 22 6367 JX Voerendaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bernardushoeve

Jouw recensie over het restaurant Bernardushoeve

john F.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
u site vermeld dat de keuken om 12 uur open is...maar vanaf hoe laat kan ik koffie drinken en tot hoe lang sávonds
staat nergens vermeld...erg zwak
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Na een rondrit door het grensgebied gaan lunchen bij de Bernardushoeve. Leuke hoeve, met mooie serre en mooi uitzicht. De grimbergen dubbel van het vat was naar onze smaak zurig. Men verzekerde ons dat dit zo hoorde. (we drinken hem wel vaker, dus we vonden dit heel vreemd maar ach, het was gezellig en ze waren heel attent. We kregen zomaar nog een glas grimbergen dubbel erbij. Maar ja.. als je het al niet zo lekker vond :)) Die hebben we dus niet opgedronken. Enfin, aansluitend hadden we een broodje pittig gehakt met gesmolten kaas. Was best lekker, alleen had ik zelf gehakt schijven verwacht en dan spicy gemaakt met pepertjes of zo. Nu was het rulgebakken gehakt met gesmolten kaas erover waar men kwistig met de fles chilisaus overheen was gegaan. Al met al best prima, maar het mag voor ons wat ambachtelijker. Maar prima leuke plek om heen te gaan als je aan het toeren bent.
20Piet1951 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk gegeten met familie bij de Bernardushoeve, meerdere hebben gekozen voor een Tomatensoep, als hoofdgerecht Wilde spinazie met Limburgse champignonnen geitenkaas en groentespaghetti, daarbij een Fromberg streekwijn.
Heerlijk eten wat er verzorgd uitziet en wat ik begreep van de nieuwe kaart.
Het personeel is heel vriendelijk en attent.
De locatie is echt schitterend te noemen, zeker een aanrader.
Hier gaan we snel weer terug komen.
Janssen78 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Kwalitatief is het tegengevallen. Hebben ze de frites zelf al eens geproefd. Deze waren dus echt niet lekker! Mooi uitzicht, prima voor een kop koffie maar wij zullen er nooit meer gaan eten!
tkoopman K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Vriendelijke ontvangst bij binnenkomst.
In de serre genoten van allerlei warme en koude hapjes.
Mooi uitzicht over het dal.
Restaurant leuk aangekleed in kerstsfeer.
Ondanks dat wij hier niet uitgebreid hebben gegeten werd ook nu gevraagd of alles naar wens was.
Prijs / kwaliteit is prima in orde.
bpanelissen .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Via Social-Deal een high-tea hier gedaan.
De keuze in hartige hapjes is wat magertjes maar was wel lekker.
Het zoete assortiment was wel wat uitgebreider en erg lekker.Je zit er wel prettig in de veranda met mooi uitzicht.Bediening was erg vriendelijk.
Komen hier zeker nog eens terug om de kaart te proberen.