Bernardushoeve

Mingersborg 22 6367 JX Voerendaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bernardushoeve

20Piet1951 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk gegeten met familie bij de Bernardushoeve, meerdere hebben gekozen voor een Tomatensoep, als hoofdgerecht Wilde spinazie met Limburgse champignonnen geitenkaas en groentespaghetti, daarbij een Fromberg streekwijn.
Heerlijk eten wat er verzorgd uitziet en wat ik begreep van de nieuwe kaart.
Het personeel is heel vriendelijk en attent.
De locatie is echt schitterend te noemen, zeker een aanrader.
Hier gaan we snel weer terug komen.
Janssen78 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Kwalitatief is het tegengevallen. Hebben ze de frites zelf al eens geproefd. Deze waren dus echt niet lekker! Mooi uitzicht, prima voor een kop koffie maar wij zullen er nooit meer gaan eten!
Tkoopman .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Vriendelijke ontvangst bij binnenkomst.
In de serre genoten van allerlei warme en koude hapjes.
Mooi uitzicht over het dal.
Restaurant leuk aangekleed in kerstsfeer.
Ondanks dat wij hier niet uitgebreid hebben gegeten werd ook nu gevraagd of alles naar wens was.
Prijs / kwaliteit is prima in orde.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2015
Hadden zondag gebeld om voor twee een High thee te willen reserveren, voor maandag.
Een medewerkster zij dat dat niet mogelijk was,waarom? Zeer onduidelijk. Konden wel een warme lunch krijgen net zo iets als een High Thee maar dan zonder zoetig heden. We gaven aan dat wij een diner cadokaart hadden, dat was geen probleem.
Dus gereserveerd voor twee, warme luch met met diner cadokaart.

Die middag aangekomen bij de bernardushoeve niet echt vriendelijk ontvangen moet ik zeggen.
Er werd gewezen naar de tafel en daar gingen wij dan ook zitten.
Vervolgens komt de onvriendelijke en ontsimpathieke medewerkster aan tafel en wij geven
nogmaals aan met de dinercado kaart, van een warme luch te komen genieten.
Waar na blijkt dat dit ook niet aan de orde is en dat we geen warme lunch kunnen bestellen met deze kaart. Met de vraag wat kunnen we dan wel bestellen. Gewoon uit de kaart die niets bijzonders inhoud. weer een tegenvaller nummer twee.

We bestellen dan maar alvast beide een thee we moesten dan wel maar aan een tafel met smerige wekpotten de thee uitzoeken. De potten bevatten zeker veel DNA sporen.
Stoelen hadden kussentjes die er erg goor uitzagen erg rommelige omgeving.

De besteling van het eten zo'n 20 min later een uiensoep, een erwtensoep, een vlees/kaasplank met brood en een salade kip met gember en rozijnen.

Onder het wachten van ons eerste gerecht kijk je vooal om je heen om dat alles wat lang duurt.
Na ongeveer 25 min komt dan eindelijk onze soep op het eerste oogopslag zag het er veelbelovend uit maar niets was minder waar.
De uiensoep was grotendeels gevuld met oud grote stukken brood waar geen doorgang mogelijk was dus het was brood met een beetje soep de erwten soep kwam ver overeen met een blik soep.

Weer 20 min gewacht te hebben werd er op onze tafel plaats gemaakt voor onze volgende gang. we bestelde een zoete en een droge fromberg, heelaas die zoete was ook weer niet mogelijk. dus maar een rose besteld en een fles bruis water.
Toen kwam de vlees plank Het leek wel of het er op gesmeten was. Olijven? wat moet ik daar mee. wat dacht je van een beetje stroop. het vlees leek net uit de diepvries te komen of over van het ontbijt buffet.

De salade was weinig kip maar overdreven veel gember en rozijnen en de sla dreef in een dressing van +/- 1 cm de sla was echt niet van vers te onderschijden.

Al met al Slechte, onvriendelijke, ongeintresseerde bediening.bij het betalen kun je beter opstaan want anders duurt het nog langer. ruim 2,5 uur later eindelijk buiten na deze lunch.
Wat een slechte ervaring voor ons beide.

Ik kom hier nooit meer terug
Zuidlimburg .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Vandaag met een groep high tea gedaan. Wat een teleurstelling wat je krijgt voor het geld vergeleken met andere high tea's. We hadden vantevoren doorgegeven dat er meer vraag naar hartig was dan zoet, maar dat kwam maar voor 2 mensen op tafel. Het enige dat echt verzorgd was, was de zalmwrap en het quichebakje. De rest leek zo kant en klaar van de groothandel te komen. Er wordt eenmalig een etagère neergezet. De totale hoeveelheid was ook erg weinig en de bediening liet zich niet zien om drankjes bij te bestellen. Waren wel aardig.
Ine L.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Voor de lunch bestelden we een duivelsbroodje, broodje met beefreepjes en salade met beefreepjes.Het duivelsbroodje was lekker pikant ,maar jammer dat het broodje niet vers leek .Zelfs taai te noemen.Je kreeg het broodje bijna niet gesneden.Hetzelfde geldt voor de broodjes bij de beefreepjes.
Om te bestellen moesten we na een kwartier de bediening roepen ,want ze hadden het erg druk met een grote groep die na ons binnen kwam.
Personeel liep niet over van vriendelijkheid.
De omgeving is erg mooi en je hebt een geweldig uitzicht vanaf het terras.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
We gingen met 7 personen kijken en proef-eten ivm ons familiefeest dat we in de Bernardushoeve wilden vieren. Maar dat gaat daar dus niet meer gebeuren. Personeel nors, onattent en onoplettend en eten een grote teleurstelling. Glazen en spullen van het voorgerecht werden niet afgeruimd weggehaald voor het hoofdgerecht. Niemand kwam even kijken of we misschien nog wat wilden drinken. Een bestelde saus kwam pas na 2x vragen. Maar was veel te zoet en vies in combinatie met vlees. Vlees en kip veel te droog. Frieten hard en bruin. Gebakken aardappels opgewarmd (in de magnetron?). Jammer van de prachtige omgeving ... maar er zijn genoeg gelegenheden un Zuid-Limburg waar je voor hetzelfde geld altijd heerlijk kunt eten.
Connybustin .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2013
Na vorige maand van een heerlijke High tea genoten te hebben. Meteen weer gereserveerd om met een andere vriendin te High teaën, het was zo goed bevallen vorige maand.
Vandaag een stuk minder goed helaas, te weinig hartige hapjes en het zoet leek allemaal uit voorverpakte dozen te komen. Droog en niet smaakvol. Helaas voor mij geen derde keer. Jammer ook voor mijn vriendin, we hadden ons er echt op verheugt. Andere hightea gebruikers kregen wel een uitgebreider hartig gedeelte. De hoeveelheid en kwaliteit moet eigenlijk gewaarborgd zijn en dat was het helaas niet. Ook de bediening was nou niet echt super.
Connybustin .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2013
Wij hebben heerlijk genoten van een Pickwick Hightea arrangement.
Alles was prima verzorgt, heerlijke hartige hapjes en daarna een etagère vol zoet met heerlijke thee erbij. Alles was meer dan voldoende. In een mooie serre met een prachtig uitzicht en zeer vriendelijke kundige bediening. Dank je wel Bernardushoeve een aanrader voor eenieder.
Bpanelissen .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Via Social-Deal een high-tea hier gedaan.
De keuze in hartige hapjes is wat magertjes maar was wel lekker.
Het zoete assortiment was wel wat uitgebreider en erg lekker.Je zit er wel prettig in de veranda met mooi uitzicht.Bediening was erg vriendelijk.
Komen hier zeker nog eens terug om de kaart te proberen.

Karin V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Op hun eigen website doen ze zichzelf eigenlijk tekort want het uitzicht vanuit het terras-achtige gedeelte van het restaurant is adembenemend.

Sowieso is het hele pand ook prachtig met een mooie authentieke binnenplaats; gezellige entree en restaurant in meerdere gedeelten.

Als wij in Limburg zijn gaan we altijd meerdere keren naar de Bernardushoeve. Onze kleine meid kan er heerlijk spelen en wij proeven, ruiken en zien Limburg.

Het eten is prima; veel seizoensgerechten en ook altijd een aantal typisch Limburgse gerechten. Kaart wordt regelmatig vernieuwd.
Keurig, vriendelijk personeel.
Dit restaurant is echt een aanrader voor mensen die van genieten houden op een plek waar men met beide benen op de grond staat en zich niet pretentieus gedraagt.