Bernardo's IJssalon

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
SanderN .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Lange rijen dus hoge verwachtingen. Niet in de laatste plaats door "de lijstjes op internet"
Veel keuze, nette jonge bediening, maar wel heel erg zoet. Fijn moment maar voor ons niet het omrijden waard.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Het zit er niet in om even snel een ijsje te halen, je staat al snel in een lange rij. Maar het is het wachten zeker waard, het ijs is van voortreffelijke kwaliteit. Je kunt kiezen uit een ruime hoeveelheid verschillende smaken. Het is alleen jammer dat je niet echt rustig kunt zitten op een terras. Er zijn wel zitgelegenheden, maar deze liggen tussen twee rijbanen.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Een van de beste ijssalons in Nederland. Heel veel keus, fantastische smaken. Zelfs met kou, regen of onweer hier regelmatig een ijsje gegeten. In de zomer zit je heerlijk in de zon, ook al zit het terras tussen twee wegen. Als het wat kouder is, is het binnen ook prima te vertoeven. Elke keer als ik in Ede kom, kom ik ook bij Bernado's, althans.. in de lente- en zomermaanden.
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Onze favoriete ijssalon in de zomer, We wachten weer op mooi weer en de opening. De keuze is groot bij Bernardo's en je kunt je ijsje gewoon op het terras opeten. Ook hebben ze prima Italiaanse koffie en fantastische ijs creaties. Mijn voorkeur gaat uit naar koffie ijs en Chocolade. De vruchtensorbets zijn wat zuur maar zeer goed van smaak. Het smaakt als puur natuur. Een ijs salon waar je echt voor je plezier gaat zitten met ook nog een vriendelijke snelle bediening. Bij mooi weer natuurlijk wel achter in de rij aansluiten... maar zo hoort het.
GerdavdB .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Heerlijke ijsjes bij Bernardo's, als we ergens anders in de buurt gegeten hebben gaan we hier altijd het toetje halen! Veel smaken hier en ziet er allemaal keurig uit qua hygiene.
Richard F.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Een van de beste ijssalons in het land, heeft diverse prijzen gewonnen in het verleden. De rijen spreken voor zich, op een mooie dag even een ijsje kopen is er niet bij. Het is echter altijd wel het wachten waard. De citroencake smaak is een van mijn favorieten. Zeker de moeite waard om even om te rijden. Jammer dat je niet lekker rustig kan zitten buiten, er is een terras tussen twee rijbanen in.
Thamarr .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Nieuwsgierig geworden door de verhalen zijn we ijs gaan eten in ede. Bij aankomst zagen we al enorm veel mensen buiten staan. Er zijn erg veel smaken. Ze werken niet met piepkleine bolletjes maar met een soort schep waardoor je behoorlijk wat ijs voor je geld krijgt. Ook de slagroom is heerlijk en veel. Je kunt binnen zitten maar de ruimte is beperkt. De ijssalon oogt fris en aantrekkelijk. Buiten is er ook een terras, weliswaar naast de weg en in het midden ! van de weg. Maar voor zulk lekker ijs heb je het er voor over!
Jenniferx .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Ik kom hier elke zomer heerlijke ijsjes eten. En de keuze wordt ook steeds uitgebreider wat zeker een pluspunt is. Altijd staat er hier een lange rij maar het is het wachten wel waard. Zeker de beste ijssalon in Ede!
Marjanca .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Heel lekker ijs bij Bernardo's, vaste stop als we in Ede zijn. Toch lijken ze de laatste tijd de bolletjes wat kleiner te maken als voorheen. Personeel is altijd heel vriendelijk en ook al staat er een enorme rij, wat meestal zo is, word je hier toch relatief snel geholpen. Terras beetje gevaarlijk voor kinderen tussen de rijbanen van de drukke straat.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Jammer dat het ijs zo lekker is, want op zonnige dagen moet je er echt wel even wat tijd voor uittrekken, maar als je dan eindelijk je ijsje hebt kunnen bestellen is het iedere keer weer smullen geblazen.
Gijsbert K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Deze zomer op vakantie geweest naar Ede. In het verleden ben ik regelmatig bij Bernardo's geweest. Maar dat is al weer zo'n 15 jaar geleden. Ede is inmiddels behoorlijk verandert, maar Bernardo's is wat kwaliteit niet verandert. Nog steeds haal je daar een heerlijk ijsje. De keuze is enorm. Er zijn tientalen verschillende smaken. Helaas was er deze keer geen cassata ijs, maar de Pinda Choq maar grote stukken chocolade maakte heel veel goed. Wat smaakte dat lekker. Zeker in combinatie met het walnoten ijs en de caramel dream. Mijn vrouw nam de witte chocola met noten en hazelnoot. Ook niet te versmaden. Ik ben dan ook geregeld terug gekomen tijdens mijn vakantie. Maar dat kostte mij geen moeite. De bediening was vriendelijk. De locatie is ook goed als zou een groter terras geen overbodige luxe zijn. Een absolute aanrader.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Lekkere ijsjes bij deze ijscoboer in Ede. Bitterkoekjes en Rum rozijnen zijn onze favorieten. Medewerkers zijn aardig en snel. Ijsje opeten langs de weg of lekker meenemen de stad in.
Jeviasano .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Met recht het lekkerste ijs van Ede en ver (heel ver!!) daarbuiten! De lange wachtrij verraadt de kwaliteit. Het ijs wordt met spatels rijkelijk in het bakje geschept. Iedere ijssoort smaakt bijzonder en naar datgene wat het moet zijn. Veel keus ook, een vast assortiment wordt ieder seizoen aangevuld met nieuwe smaken. Bediening is vlot en vriendelijk. Buiten is een terras, maar je kunt er op koudere dagen ook heerlijk binnenzitten, al is het niet zo groot. Wel zeer hygienisch overal, geen vieze vaatdoekjes te zien :-) Als echte ijsliefhebbers rijden we er graag 10 blokjes voor om!
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Ik heb nog geen beter ijs gegeten dan bij Bernardo. Ik ken ook vrienden en kennissen die hier vanuit Hardewijk of Duiven komen om een ijsje te eten bij Bernardo. Je krijgt altijd lekker veel in je bakje en er is meestal wel ruimte om te zitten. Ze hebben de toonbank afgelopen winter verlengd, waardoor je minder snel die ellelange wachtrijen hebt. Personeel is jong en niet heel bijzonder vriendelijk of onvriendelijk. Ik ben zelf gek op straciatella ijs, speculaas ijs en griekse yoghurt met sinaasappel.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2013
Goed ligging in centrum Ede nabij parkeergarage en handig als je per fiets komt. Ruim afgifte punt met vriendelijke, correcte, neutrale en vlotte bediening. De keuze is er reuze! Smaken zijn fantastisch. Zitgelegenheid bij mooi weer is ruim voldoende, bij minder weer redelijk beperkt.
alles op een rij: top zaak, top smaak!! Aanrader
Truus D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Elk jaar wel een paar maal in Ede, vakantie of familiebezoek. Dan altijd een keer of meer naar Bernardo´s IJssalon.
Heerlijk ijs, heel veel smaken en echte slagroom!
Truus