Meer informatie over restaurant Bernard

- High Tea 11:00 - 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lang
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben lekker gegeten. Het Halloween menu zag er leuk en verzorgd uit. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Vriendelijke en attente bediening.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Gezellig met z'n tweeën last minute besloten om hier wat te eten. Gelukkig was er nog plek. We hebben gekozen voor de chef's special. Dit is een driegangenmenu waarbij er een proeverij van verschillende gerechtjes geserveerd wordt. Hierbij wordt een etagère op tafel gezet.

De voorgerechtjes waren: tonijn tartare, steak tartaar, burrata mozarella, gamba's en 2 soorten crispy sushi roll. Helaas viel de crispy sushi roll erg tegen. De andere gerechtjes waren goed op smaak.

Tussendoor kregen we als extraatje een krokante oester.

De verschillende hoofdgerechten waren eend, vis en entrecote. Allen waren erg lekker.

Het desert was een grand desert met allerlei lekkere dingen.

Het idee van een proeverij is erg leuk en je krijgt ook erg veel te eten. Het was soms wat behelpen om de gerechtjes van de etagère te pakken en uiteindelijk was het het makkelijkste om het bord er even uit te pakken. Helaas waren de stoelen en bank waar we op zaten erg hoog, waardoor lang tafelen vermoeiend is.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Gisteren toch maar weer eens Bernard geprobeerd, want het ligt zo mooi aan de Vliet en het was heerlijk weer. Onze eerdere ervaringen zijn matig, niet vanwege het eten (want dat is altijd prima) maar vanwege de bediening. Maar wie weet gaat het deze keer beter....helaas niet dus. Het begint gelijk slecht want onze reservering was niet bekend, althans we stonden niet op de lijst. Maar met doorvragen kwam dan toch de man die zeker wist dat we hadden gereserveerd, helaas er was een nieuwe lijst gemaakt en daar kwamen wij niet meer op voor :-( Geen sorry of wat vervelend, nee....of we met een soort "tussentafeltje" genoegen wilden nemen. Oke waarom ook niet. Het duurde even maar toen kwam toch de vraag of we wat wilden drinken. Na de wijnkaart hebben bestudeerd en de kaart duidelijk dicht neergelegd te hebben gebeurde er wederom niets. Dan maar weer iemand aangehouden, wijn en brood besteld. De wijn kwam vrij snel, het brood na 3 (!) keer vragen pas na 20 minuten. Daarna weer een tijd niets. Afijn om een lang verhaal kort te maken, de organisatie is nog steeds van een zeer matig niveau en de bediening amateuristisch. De tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was meer dan een uur. Het werd goedgemaakt door een glaasje wijn van het huis aan te bieden, inclusief een amuse (die we in het begin overigens niet hebben gehad). Dan maar een nagerecht bestellen, want het eten zelf is echt top. Ook hier gold weer, zo lang wachten totdat eindelijk iemand aan je tafel staat, laat maar zitten. 130 euro voor 3 personen is fors, maar voor het eten niet te duur. Het lijkt wel of de bediening in het verkeerde restaurant staat te werken. Hier horen professionele obers en serveersters te werken die het vak begrijpen en geen pubers die z.s.m. weer naar huis willen om te gaan stappen met hun vrienden. Jammer, wanneer ziet de eigenaar eens in waar de zwakke plek ligt?
N F.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Lekker gegeten bij Bernard! Helaas erg jammer dat we steeds lang moesten wachten op de bediening/drankjes locatie is super aan het water en de inrichting strak! Al met Al lekker gegeten we komen vast nog wel is terug
Thomas Z.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Goed eten (halve kreeft) op een erg mooie locatie. Bediening kan beter. Jammer dat er niet aan het water gedineerd kan worden.
Veurproever .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Bij Bernard is het goed toeven daar op het grote terras bij het water. De ontvangst was allervriendelijkst. We kozen als voorgerecht de steak tartare (kleingesneden, zoals het hoort en niet gemalen, mooi fris gemaakt en verzorgd opgemaakt, zoals overigens alle gerechten), de crispy sushi roll en gegrilde coquilles. Alles heel smakelijk. Als hoofdgerechten de entrecote, een reuzenportie met een heerlijke antiboise, maispurée en in sambucca ingelegde venkel. Daarnaast een lamsproeverij, eveneens zeer rijkelijk, waarvan een carré, de nek en zelfs nog wat mooie stukjes zwezerik erbij. Ook de ladysteak en de halve kreeft waren zeer verzorgd en lekker. Een mooie selectie kaas en uitstekende citroentaart maakten het geheel af. De bediening was attent, met onze wensen werd goed rekening gehouden en ondanks de grote drukte van zaterdagavond liep alles op rolletjes. De prijs/kwaliteitsverhouding is helemaal in orde en de valet parking service is een plus. Een plek om terug te komen.
Priscilla V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Vanavond heb ik samen met een vriendin een heerlijke avond gehad bij Bernard.
Wij hadden om 18:00 gereserveerd en waren er al redelijk vroeg dus hebben we eerst voordat de keuken open ging aan de waterkant in de zon zitten borrelen met een heerlijk glas wijn!
Rond half 7 zijn wij aan tafel gegaan en hebben gekozen voor het 3 gangen verrassings chefs menu. Dit was een menu om met elkaar te delen wat erg gezellig was. Hart eten zag er allemaal erg goed uit en de smaken waren heerlijk!
De bediening is de hele avond goed en ook nog is erg gezellig voor ons geweest!

Al met al een hele geslaagde en gezellige avond.

Wij komen zeker terug!!!!
Nordenau .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Alleen de lokatie is hier een pluspunt, voor het eten en de service hoef je hier niet naar toe. Je moet heel lang wachten op ongeveer alles, het eten is van een matige kwaliteit. Het op de kaart aanbevolen warme lunchmenu kunt u eventueel wel bestellen, maar liever niet want het is zo druk.......( zet het dan niet op de kaart ! ) Het ontbreekt hier aan passie en plezier. Men werkt hier omdat ze er salaris voor krijgen. Er zit geen hart in deze zaak. Erg jammer, maar dit was echt ons laatste bezoek.
Nvt N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Aangetrokken door de leuke locatie op het terras aan het water wilden we hier graag een keer buiten eten. Er ontstond wel wat twijfel toen ik diverse reacties op Iens las, vooral de service vonden diverse mensen niet goed. Toch geprobeerd, wat een teleurstelling, al bij aankomst begon het wachten om naar de gereserveerde tafel gebracht te worden. Daarna kregen we snel het eerste drankje en de kaart, maar toen begon het lange wachten, eerst totdat we de bestelling konden doorgeven. De jonge bediening let hier totaal niet op lege glazen of wenkende mensen. Jammer ook dat het gekozen voorgerecht er niet meer was (vergeten te zeggen zei het vriendelijke meisje, kan gebeuren). Het voorgerecht kwam heel snel, was prima in orde, niet spannend, maar lekker. Vervolgens hadden we na bijna een uur later nog steeds geen hoofdgerecht. Toen gingen we naar de man die volgens ons de leiding op het terras had en die zei, het is hier geen snelkeuken. Wat een slecht gastheerschap, zo'n arrogante opmerking in plaats van te zeggen dat hij het heel vervelend vond en het zou gaan oplossen. Wij hebben daarop het voorgerecht en de wijn betaald en zijn vertrokken. Jammer want de locatie is leuk, maar wij komen hier nooit meer.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
We hebben er eergisteravond gegeten . We waren met 7 mensen .We hebben een 3 gangen verrassingsmenu genomen.
We hebben heerlijk gegeten ,er was van alles ruim voldoende en er waren heel veel verschillende gerechtjes, ook voor de vegetariërs .
Vooral de aardappelpuree en het lamsvlees was erg lekker en ook het dessert was heerlijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Aantrekkelijk om te eten direct aan de vliet dachten we. Was voor ons de eerste en direct de laatste keer. Bediening was reactief, ondanks dat het niet erg druk was, het was steeds weer zoeken naar contact. Waren ze maar proactiever geweest. Het was erg lang wachten voordat we ons eten kregen. Qua prijs-kwaliteit verhouding vond ik het eten slecht. De vegetarische truffel risotto was droog en flauw van smaak. De entrecote was ook droog en niet klaargemaakt zoals ik had besteld. Rondom de entrecote lagen gele klonterigere slierten die volgens mij aardappelpuree moesten voorstellen. Ik vond het erg zonde voor zo'n toplocatie dus we besloten feedback te geven aan de eigenaar. Die ging verhaal halen bij de chefkok maar kwam toen terug met hautaine houding. De risotto was volgens haar een van hun beste aangeprezen gerechten en hij was klaargemaakt zoals altijd. Ze ging volledig in de verdediging, met volgens haar jarenlange horeca ervaring, midden op het terras met ons in discussie. Onprofessioneel. We hebben direct betaald en zijn weggelopen.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hebben ons ook hier weer laten verwennen door de chefkok Rutger. Wat een smaak sensatie elk woord te veel. Ons advies laat je gewoon gaan en het overkomen.
Sandyvanmarrewijk .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Het terras is aantrekkelijk, met de heaters is het ook op een wat wisselvallige zomeravond nog lekker buiten zitten. We gaan hier echter voorlopig even niet meer heen om te eten. We hadden het chef's menu, wat uiteindelijk een verzameling van gerechten van de kaart bleek te zijn. Combinaties die niet bij elkaar pasten en rommelig opgediend. Waarop we ook nog lang moesten wachten.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
De vorige keer hier van het diner genoten. Deze keer een lunch. Het was rond 12:00 uur een stuk rustiger dan de vorige keer aan het eind van de middag en dat was te merken: alles ging een stuk vlotter.

Ik had een broodje pulled beef oosters gekruid en mijn vrouw een wrap met kip cashew. We vonden het beide erg lekker.

Bernard zit op een mooie locatie in Voorburg aan de haven. Als het mooi weer is kun je hier op het terras lekker releaxen kijken naar de boten die voorbij varen op de vliet. Bediening is vriendelijk en het eten goed.
Gail W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Het eten is echt lekker. De wachttijden zijn te lang. De mevrouw ( is dit de baas?) is super vriendelijk en zorgzaam maar toch ging onze bestelling mis. Jammer. De ober was niet vriendelijk en voor ons is dit wel een vereiste ( een must) in een horeca gelegenheid. Als de wachttijder korter zijn en de bediening wat vriendelijker dan is het echt een aanrader.... Kom op Bernard.... ! Aan de locatie en het eten ligt het niet.
Yolanda W.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken. Vooraf de Steak Tartaar was perfect, en de Burrata Mozzarella ook, heerlijk verse zachte buffel mozzarella en beide gerechten zagen er prachtig uit. Als hoofdgerecht had ik kabeljauw. Daar bleek niet voldoende van te zijn, dus kreeg ik er een flink stuk scholfilet bij die overigens nog lekkerder was en een extra stuk kalfswang die perfect klaargemaakt was. De entrecote was iets minder geslaagd, beetje taai en een rokerige bijsmaak van verbrand rubber. Wellicht kwam hij van "the big green egg" waar iedereen zo enthousiast over is? Meteen friet erbij bestellen was voor ons geen overbodige luxe. Jammer dat een behoorlijk deel van de friet meerdere keren in het vet geweest was. Dit paste niet bij de kwaliteit van de rest van het eten. Jammer. De Sauvignon Blanc was heerlijk. Het was voetbal avond en daardoor stroomde het terras vroeg leeg. De eigenaresse gaf daarom de blijvers een heerlijk kopje koffie van het huis. Het terras aan het water is overdekt met gigantisch grote vierkante parasols met terrasverwarming, en dekens, dus dat was goed te doen ook al wil de zomer maar niet doorbreken. Leuke avond gehad en het personeel is vriendelijk en vlot.
Gail W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Lunch buiten, eten erg lekker, ober wel correct maar niet echt vriendelijk. Dat kan beter! De tijden die je moet wachten zijn te lang. Dit kan ook beter. Wij wachten 40 mins op het desert. Die kwam niet eens uit de oven..... Locatie was leuk. Als je veel tijd hebt dan is het hier wel prima!
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wat een succes om hier te eten! Echt een aanrader! Het restaurant heeft een gezellig terras aan het water waar je fantastisch kunt borrelen. Wij kregen deze keer allerlei heerlijke hapjes wat dan prachtig op een leuke manier wordt geserveerd. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Vorige keer hier gedineerd met vrienden en ook dat was fantastisch! De gastheer stelde een heerlijk 3-gangendiner voor omdat we met een grotere groep kwamen. Als het kan gaan we weer snel hoor!
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Bij binnenkomst werden wij naast de halve open-keuken gezet. Prima plek. Tot onze schrik likte een van de koks iedere keer, met volle tong uit zijn mond, zijn vingers af bij het opmaken van de borden met tagliatelle. Om vervolgens nieuw eten weer aan te raken zonder z'n handen te wassen. Zeer onprofessioneel en heel onsmakelijk. Als je kiest voor een open keuken zorg dan ook dat dit soort basics op orde zijn. Wij hebben het persoonlijk (face-to-face) als tip aan de eigenaresse meegegeven maar die deed hier vervolgens niets mee en is hier bij ons niet op terug gekomen. Een voordeel van deze onsmakelijke hygiene: wij hadden weinig last van de enorme lange wachttijd van het eten.
Maaike W.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
We hebben met 6 vriendinnen gegeten. Op zich was het eten niet verkeerd maar wat hebben we lang moeten wachten! Daarnaast mochten we eerst niet voor het dagmenu kiezen omdat we dat niet allemaal wilden. Waarom?! Uiteindelijk hebben ze toch een uitzondering gemaakt maar dit is echt niet klantvriendelijk. Samen met het lange wachten was een ervaring 'Eens maar nooit weer'..heel jammer want ze zitten op een toplocatie maar het kan zo veel beter. Gemiste kans.