Bernard

Kerkstraat 60 2271 CT Voorburg Nederland Kaart
31-702142060

Meer informatie over restaurant Bernard

- High Tea 11:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant Bernard

Restaurantman89 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Initieel hier komen eten met zijn tween. De snelheid op het begin was ok waarbij we op een goed tempo ons eerste drankje kregen. Toen ons gezelschap van 5 man aansloot voor een drankje ging het bergafwaarts. Wij hebben ondanks 3x aan te geven bij verschillende bediening van 19:05 tot 19:41 tmoeten wachten op ons drankje terwijl ze het totaal niet druk hadden. De bestelling was niet moeilijk en ging om een aantal biertjes, 2 gin tonics en wijntjes. Ik stond op het punt om naar de bar te lopen en zelf de drankjes te maken. Toen de drankjes kwamen kon er geen sorry/excuses van af dat het lang duurde. De laatste 45min van ons bezoek leek het alsof de bediening ons expres vermeed. Ze waren met ze drieën maar niemand bleek op te merken dat alle personen van onze tafel geen drankje hadden en graag een drankje wilde. Toen onze tafel werd uitgeruimd door de manager gaf ik aan dat ik niet te vreden was over een gerecht, hierop kwam geen enkele reactie. Na veel irritatie en een droge keel hebben we als groep besloten om weg te gaan.

Hoewel het eten ok was, maar relatief duur, werd deze avond volledig overschaduwd door het slecht opgeleide personeel, die niet alleen geen horeca inzicht heeft maar ook geen feeling heeft met de gast.

Ondanks de goede locatie, komen wij hier niet meer. Het aannemen van een goede manager die gericht is op de gast zal heel veel goeds betekenen voor deze zaak.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Gezellig, lekker gegeten, aardige bediening.
Bert Jan L.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Prima restaurant. De recente restyling is succesvol. Hoogstens duurde het vrij lang voor het eten geserveerd werd. Prima kaart, ook voor de wijn. Ik ga zeker terug.
renske D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Leuk restaurant, goed eten! Fijne kaart, voor ieder wat wils. Het concept shared dinining kende ik nog niet zo, erg leuk.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Kortgeleden ben ik hier gaan lunchen en dat is zo goed bevallen, dat we nu het diner wilden proberen.
Een heerlijke avond gehad met super vriendelijke bediening en echt heerlijke gerechten. Vooraf brood en een oester. Daarna hebben we ieder twee gerechten gekozen en die gedeeld. We hebben genoten. Bernard, we komen gauw weer terug.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Wat een verwennerij, wederom bij dit toprestaurant!
Ik vind dat ze weer een goede recensie verdienen. We hadden de Pana Necra als eerste hapje, met een heerlijke Cava erbij. Erna de oesters die ik zelden zo goed heb geproefd, fantastisch! Erna de King Crab, toen de Steak tartare met verse friet, en toe het kaasplateau. IK geen het dit keer een 10. Helemaal verwend met mooie entourage en geweldige bediening, van de gastvrouw zelf.
Ada P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten,
Jammer dat je gewoon water moet betalen, als je al wat anders gedronken hebt.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Prima restaurant voor een lunch bespreking. Uitermate vriendelijke en snelle bediening en heerlijke lunchgerechten.
Demi R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
laatst lekker gegeten bij Bernard, ik vind het shared dining concept heel leuk! We wisten in eerste instantie niet precies wat het inhield dus we hebben ons maar gewoon laten verassen. Om een lang verhaal kort te maken: Het was heerlijk, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar omdat grote eters hier simpelweg echt niet genoeg aan hebben, tenzij je bereid bent een fortuin uit te geven aan meerdere gerechten. Maar dan wil ik er wel bij zeggen dat de prijs/kwaliteit in goede verhouding is!
Els S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Dit restaurant heeft het "shared dining" centraal staan, a la carte eten kan helaas niet. Wij waren met een drie tal dames, helaas waren de porties daarop niet ingesteld omdat deze op 2 of 4 personen waren afgesteld. Maar goed dat geeft dan het gezelschap weer de tijd om daarover te discussiëren, hoe gaan we dit over drie personen verdelen. Het eten was lekker klaargemaakt, groenten waren beetgaar en het vlees was goed gekruid. De pata nègra is echt een aanrader, deze was van een zeer goede kwaliteit, het vetrandje smolt weg in je vingers!
Helaas ging vanaf 20.30 uur het geluidsniveau van de achtergrondmuziek op disco sterkte over waardoor je je gesprek met de overbuurvrouw hetzij buiten of thuis moest voortzetten. Jammer het kwam op ons gezelschap niet echt gastvrij meer over. Wij hebben snel afgerekend en wensen de uitbater veel succes met dit concept.
Geetje V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Na een drukke zondag wilden we een hapje gaan eten, altijd lekker en leuk bij Bernard, tot nu toe. Bernard heeft echter de kaart veranderd, shared dining is het nu en dan gaan bij mij de alarmbellen al rinkelen: kleine gerechten voor de hoofdprijs. We waren hiervan niet op de hoogte anders waren we niet gegaan. Volgens de bediening is het concept 'een groot succes'. Op zondag slechts één tafeltje bezet....dat succes valt zo te zien wel mee... gedurende de maaltijd komen er nog twee stellen. Omdat we echt een maaltijd wilden hebben en geen zin in liflafjes hebben we een vleesgerecht besteld. Hoofdgerecht is een enorme hoeveelheid vlees met een klein schaaltje patatjes en schaaltje sla (á 50 euro).
De bediening is lief maar kan de avond ook niet goedmaken.. We rekenen 95 euro af voor dat shared vleesgerecht en 2 glazen wijn p.p. wat mijns inziens echt een absurd hoog bedrag is. We komen niet terug zo lang ze deze kaart hanteren, heel jammer want we hebben wat mooie culinaire avonden beleefd daar...
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Ze wisten helaas niet van onze reservering, wederom onze ervaring met IENS dat de reserveringen niet bij het restaurant komen, jammer.
Eten is prima, bediening ook, alleen was de mini tournedos en heel erg mini, drie hele kleine stukjes (totaal misschien net 35 gram) en daar wel 16.50 euro voor rekenen, teleurstellend.
Verder prima gegeten, oesters zijn top! Tonijn sashimi ook heel lekker, en het kaas plateau ook prima.
Goed en fijn restaurant waar alleen de akoestiek zo beter kunnen. Veel herrie en rumoerig.
piet F.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
mooi verrassingsmenu, met deskundige uitleg. Enthousiasme van de keuken komt terug op de zeer feestelijke borden. Verrassingmenu is echt een aanrader voor iedereen!
Mariette P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Voor de lunch een salade geitenkaas gegeten. Nog nooit zo lekker, met mooie sla en een perfecte dressing. Top!
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De reservering was gemaakt via de app van Iens. Helaas was deze niet bij Bernard aangekomen, terwijl ik zelf wel een email met bevestiging had gehad.
Gelukkig pakte het personeel het heel goed op door toch plek te creeren en een gratis drankje voor 4 personen aan te bieden! Later werd ons nog een betere tafel aangeboden. Het was een erg goede ontvangst met heerlijk eten. Voor herhaling vatbaar.
Van de actie van Iens: reserveren met 50% korting, hadden ze niet gehoord en ze deden ook niet mee hieraan.
Bij Iens kloppen dus een paar zaken niet !!
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Kleine gerechten om te delen....alleen zijn de gerechten zo opgemaakt dat delen met een groep niet handig is. Beetje bewerkelijk en voor de doorsnee eter zijn de aanbevolen 2 a 3 gerechten te weinig.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijke lunch, Vleessalade en erbij nog side plate sashimi tonijn en een heerlijke droge witte huiswijn erbij en toe, Cheesecake!
Heel leuk en gezellig personeel en topeten!! Leuk voor een sombere zondagmiddag om te doen...
Puck V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Erg rommelig...eten was erg weinig....brood keihard....toileten smerig..
Bodo T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
goed eten, goede bediening, leuke formule, niet goedkoop
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het eten was heerlijk maar de prijs kwaliteitverhouding is ver te zoeken. Vanavond had ik als hoofdgerecht een 'mosselpannetje'. De smaak was uitstekend maar het ontzettend kleine pannetje met daarin 15 mosseltjes maakte dat ik na het hoofdgerecht echt nog honger had. Sorry Bernard maar die kan echt niet!