Meer informatie over restaurant Bernard

- High Tea 11:00 - 17:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Bernard

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Prima restaurant voor een lunch bespreking. Uitermate vriendelijke en snelle bediening en heerlijke lunchgerechten.
Demi R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
laatst lekker gegeten bij Bernard, ik vind het shared dining concept heel leuk! We wisten in eerste instantie niet precies wat het inhield dus we hebben ons maar gewoon laten verassen. Om een lang verhaal kort te maken: Het was heerlijk, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar omdat grote eters hier simpelweg echt niet genoeg aan hebben, tenzij je bereid bent een fortuin uit te geven aan meerdere gerechten. Maar dan wil ik er wel bij zeggen dat de prijs/kwaliteit in goede verhouding is!
Els S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Dit restaurant heeft het "shared dining" centraal staan, a la carte eten kan helaas niet. Wij waren met een drie tal dames, helaas waren de porties daarop niet ingesteld omdat deze op 2 of 4 personen waren afgesteld. Maar goed dat geeft dan het gezelschap weer de tijd om daarover te discussiëren, hoe gaan we dit over drie personen verdelen. Het eten was lekker klaargemaakt, groenten waren beetgaar en het vlees was goed gekruid. De pata nègra is echt een aanrader, deze was van een zeer goede kwaliteit, het vetrandje smolt weg in je vingers!
Helaas ging vanaf 20.30 uur het geluidsniveau van de achtergrondmuziek op disco sterkte over waardoor je je gesprek met de overbuurvrouw hetzij buiten of thuis moest voortzetten. Jammer het kwam op ons gezelschap niet echt gastvrij meer over. Wij hebben snel afgerekend en wensen de uitbater veel succes met dit concept.
Geetje V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Na een drukke zondag wilden we een hapje gaan eten, altijd lekker en leuk bij Bernard, tot nu toe. Bernard heeft echter de kaart veranderd, shared dining is het nu en dan gaan bij mij de alarmbellen al rinkelen: kleine gerechten voor de hoofdprijs. We waren hiervan niet op de hoogte anders waren we niet gegaan. Volgens de bediening is het concept 'een groot succes'. Op zondag slechts één tafeltje bezet....dat succes valt zo te zien wel mee... gedurende de maaltijd komen er nog twee stellen. Omdat we echt een maaltijd wilden hebben en geen zin in liflafjes hebben we een vleesgerecht besteld. Hoofdgerecht is een enorme hoeveelheid vlees met een klein schaaltje patatjes en schaaltje sla (á 50 euro).
De bediening is lief maar kan de avond ook niet goedmaken.. We rekenen 95 euro af voor dat shared vleesgerecht en 2 glazen wijn p.p. wat mijns inziens echt een absurd hoog bedrag is. We komen niet terug zo lang ze deze kaart hanteren, heel jammer want we hebben wat mooie culinaire avonden beleefd daar...
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Ze wisten helaas niet van onze reservering, wederom onze ervaring met IENS dat de reserveringen niet bij het restaurant komen, jammer.
Eten is prima, bediening ook, alleen was de mini tournedos en heel erg mini, drie hele kleine stukjes (totaal misschien net 35 gram) en daar wel 16.50 euro voor rekenen, teleurstellend.
Verder prima gegeten, oesters zijn top! Tonijn sashimi ook heel lekker, en het kaas plateau ook prima.
Goed en fijn restaurant waar alleen de akoestiek zo beter kunnen. Veel herrie en rumoerig.
piet F.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
mooi verrassingsmenu, met deskundige uitleg. Enthousiasme van de keuken komt terug op de zeer feestelijke borden. Verrassingmenu is echt een aanrader voor iedereen!
Mariette P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Voor de lunch een salade geitenkaas gegeten. Nog nooit zo lekker, met mooie sla en een perfecte dressing. Top!
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De reservering was gemaakt via de app van Iens. Helaas was deze niet bij Bernard aangekomen, terwijl ik zelf wel een email met bevestiging had gehad.
Gelukkig pakte het personeel het heel goed op door toch plek te creeren en een gratis drankje voor 4 personen aan te bieden! Later werd ons nog een betere tafel aangeboden. Het was een erg goede ontvangst met heerlijk eten. Voor herhaling vatbaar.
Van de actie van Iens: reserveren met 50% korting, hadden ze niet gehoord en ze deden ook niet mee hieraan.
Bij Iens kloppen dus een paar zaken niet !!
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Kleine gerechten om te delen....alleen zijn de gerechten zo opgemaakt dat delen met een groep niet handig is. Beetje bewerkelijk en voor de doorsnee eter zijn de aanbevolen 2 a 3 gerechten te weinig.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijke lunch, Vleessalade en erbij nog side plate sashimi tonijn en een heerlijke droge witte huiswijn erbij en toe, Cheesecake!
Heel leuk en gezellig personeel en topeten!! Leuk voor een sombere zondagmiddag om te doen...
Puck V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Erg rommelig...eten was erg weinig....brood keihard....toileten smerig..
Bodo T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
goed eten, goede bediening, leuke formule, niet goedkoop
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het eten was heerlijk maar de prijs kwaliteitverhouding is ver te zoeken. Vanavond had ik als hoofdgerecht een 'mosselpannetje'. De smaak was uitstekend maar het ontzettend kleine pannetje met daarin 15 mosseltjes maakte dat ik na het hoofdgerecht echt nog honger had. Sorry Bernard maar die kan echt niet!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten was super! Alleen de bediening liet soms op zich wachten, misschien kwam dit door het nieuwe concept van ''shared dining"? Dat hadden we ook aangegeven, maar de kwaliteit van het eten was top!
Da L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Tafel voor twee gereserveerd aan het water. Helaas had de bediening er andere mensen neergezet omdat "zij er nou eenmaal eerder waren". Zonder reservering overigens..
Eten is oke, aan de dure kant gezien de kleine porties. Wij hadden 6 gerechten met zijn tweeën en niet voldoende gegeten. Meer bestellen lukte qua tijd helaas niet omdat de bediening niet bereikbaar was. We moesten overal meerdere malen om vragen (kaart, drankjes etc.) voordat het uiteindelijk geserveerd werd. De wijn bij het hoofdgerecht bijvoorbeeld kwam 20 minuten nadat de gerechten geserveerd waren. En we er twee keer om hadden gevraagd.
We hadden graag meer wijn en eten geproefd maar het was onmogelijk qua tijd. Alles werd pas na lange periode geserveerd. Ook om de rekening hebben we 3x moeten vragen en zijn uiteindelijk na 30 minuten wachten naar binnen gelopen om daar te betalen. Wat een leuke avond zou moeten zijn werd een avond met lamme armen van het zwaaien naar de bediening en wachten, wachten en nog eens wachten. Nooit meer!
Wolters P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Datum van bezoek10 augustus 2017
12/14 euro voor hele kleine schaaltjes veel te duur betaald. Zeebaars heel klein dun stukje filet en te gaar. Groente en frites extra bijbestellen. Kortom veel te duur.
Jammer ook die Aziatische invloed in het menu, daar kom je nl. niet voor, kwaliteit was wel zeer goed. Past shared dining wel bij jullie?
Hoe maak je Irish coffee? Niet in een wijnglas, niet met filterkoffie en niet met spuitslagroom. Het zag er niet uit. Jong personeel, nog erg onervaren.
Nee Bernard, zo komen wij in ieder geval niet meer terug, hoe gezellig het ook is daar aan de Vliet!
jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Mooie locatie maar wat een vreselijke service... gasten staan niet centraal! Personeel is te druk met elkaar ipv met de gast. Wellicht komt dit door de leeftijd? De oude kaart beviel ons beter. Vorig jaar zijn we hier meerdere malen geweest en waren we enthousiast. De nieuwe kaart moet of nog indalen bij t personeel of heel erg snel weer veranderd worden. Verder zijn de prijzen ook niet meer zo vriendelijk als dat het geweest is. We komen terug voor een drankje op jullie heerlijke terras maar eten voorlopig weer ergens anders.
Els E.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Ik moet nog wennen aan het 'nieuwe' concept maar de kwaliteit was goed!
Jolie67 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Vanmiddag bij Bernard geluncht. Mijn man en ik zaten aan de waterkant. Het is een bijzonder idyllische plek in Voorburg waar ze een deel van de catering runnen vanuit een piepklein authentiek brugwachtershuisje. Ik had een werkelijk voortreffelijke chardonnay uit Argentinië en we kregen er twee soorten water bij.
Van het voorgerecht werd ik een beetje jaloers. Zo mooi wil ik verschillende vishapjes ook wel opmaken met blauwe vliegviskuit, wasabimayonaise, zeekraal, zalm en een piepklein zuurzoet appelrondje. Wat een plaatje dit gerecht. Het volgende feestje waren de Franse oesters. Ik werd er een beetje stil van. Zo zalig. Mijn man zat ook zichtbaar te genieten. Maar je zou wel erg verwend moeten zijn hier niet te genieten.
Na het voorgerecht kwam er een voortreffelijke risotto met zongedroogde tomaatjes en wat spinazieblaadjes, reepjes vlees en een bakje met lekkere zoute frites. Hmm. Tja, het water liep mij ook in de mond.
Het was een betoverende middag daar aan het water in mijn geliefd Voorburg en we werden erg in de watten gelegd door de zeer charmante Kevin. Wij komen hier graag terug. Wat een fijne beleving.
rajnoodadres R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
In juli hier ook geweest. aardig wat besteed, maar de bediening was slecht. Lang wachten en weinig aandacht vh personeel. Er werd een tafel door een medewerker omgegooid. De scherven vlogen ons om de oren. Geen excuses ofwat, wij zochten zelf een andere tafel en moesten nog lang wachten voor ik wat kon bestellen. En er werd mij ook nog medegedeeld dat ze gingen sluiten. De eigenaresse bleek niet aanwezig te zijn. Iig dit is een heel duur restaurant en de bediening is gewoon slecht.