Meer informatie over restaurant Bernard

Jolie67 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Op zondagavond buiten gegeten op deze mooie locatie. De sashimi, spinaziesalade en steak tartaar waren erg lekker. Prima porties om te delen. De oesters waren goed van smaak, maar leken ongekoeld (beetje eng idee bij oesters). De hoofdgerechten zeebaars en lam vielen tegen. De service was ronduit bedroevend. Er werd 5x iets vergeten waarom wij opnieuw moesten vragen (wijn, oesters, water, nagerecht en koffie). Men leek dit niet als probleem te beschouwen. Het jonge personeel was erg druk met elkaar. Redelijk eten en slechte bediening helaas, de locatie maakte het nog een beetje goed.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij hebben hier altijd super goed gegeten. Ontzettend vriendelijke bediening, mijn speciale wensen altijd zonder enige moeite prima op mijn bord. Maar helaas sinds een jaar ongeveer is de bediening slordig, op het arrogante af soms enmoeten wij lang wachten op ons eten. Daarbij; 'shared dining' concept spreekt ons niet aan. Voorlopig dus alleen nog maar lunchen, met de salades kan niet zoveel mis gaan.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima locatie voor n drankje en snack maar ga hier niet eten. De hoge waardering moet van voor de kaartwissel zijn. 2x vorig jaar een
sublieme ervaring. Ondermaats nu.
Kaart heeft n ommezwaai gemaakt naar halfgerechtjes die hun prijs niet
waard zijn. Thaise twist maar die verfijnde smaak is ver te zoeken. Waterige kippensoep, te lang gefrituurde gamba's, veel te zoete baars. half diepe bordjes die boers aandoen. Gin Tonics en wijnen zeer goed.Broodjes vooraf zijn met zaden, de weinige maar prima dips waren met andere zaden. Overdone. Buiten zit je heerlijk. Binnen moet je niet aan de hoge tafels zitten; luide hippe muziek, je zit bij de uitgifte, veel roepen naar elkaar, lawaaige bestek verhuizingen en uitzoeken na de afwas pal achter je. Het was erg druk daar hebben we pas bij het dessert last van gehad qua wachten. Scherpe jonge bediening die regelmatig op weg van of naar de uitgifte kwam informeren. Ik hoop oprecht dat de keuken weer verandert. Semi hippe tent nu die qua omzet, locatie en ambiance het zeker goed zal doen in het enigszins bezadigde Voorburg maar voor een goed diner kun je beter elders toeven.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zeker niet voor herhaling vatbaar omdat de gastvrouw onprofessioneel is!
Ten eerste waren wij daar met 14 man voor een vrijgezellenfeestje, ik kwam extra vroeg omdat wij graag alles al op tafel wilde hebben om klokslag 3 uur. Dat was zei ze, geen enkel probleem. Om 15.15 hadden we nog steeds niets, om half 4 stond de eerste gang er maar over het feit dat het niet op de afgesproken tijd daar stond, heeft ze geen woord meer gezegd! De prosecco zat in gloeiend hete glazen en toen wij daar iets van zeiden, was het antwoord: "daar kunnen wij niets aan doen want ze staan in de zon". Tja wat moet je daarop dan nog zeggen. Vervolgens is er te weinig eten voor iedereen, men had honger, er is om extra brood gevraagd maar dat is nooit gekomen. Toen ik vroeg naar alvast de volgende gang was het antwoord: heb je haast of zo? Nee nou dat niet antwoordde ik, maar wel honger. Dus ik werd met een vriendelijke doch geïrriteerde toon op deze manier aangesproken. Vervolgens kwamen onverwachts de ouders langs vd vrijgezel, daarop werd de opmerking gemaakt: Wat komen zij dan nu ineens doen, wie zijn dat? Alsof ik haar antwoorden verschuldigd was, zei ik heel onnozel, nou dat zijn haar ouders en die willen alleen wat drinken! (Ze was hier ook duidelijk over geïrriteerd?! Toen op het einde iemand anders haar confronteerde met: Is dit alles of komt er nog wat te eten, want er hebben daar mensen nog honger, antwoordde ze: Ja dat was het!
Ik sta daarnaast en loop lachend naar mn plaats en zeg nou jongens dit was t!( meer doelend op het feit dat ze totaal niet tracht nog wat anders te verkopen?)
Waarop deze gastvrouw/eigenaresse tegen mij zegt: nou dan hoef je niet zo een houding tegen mij aan te nemen??? Ik loop weg want ik heb al snel door dat dit geen zin heeft en zeg: pardon? misschien moet u wat doen aan uw eigen houding?
En toen gebeurde er iets bizars..........(stel je voor: iedereen aan tafel zit lekker te kletsen en word gestoord door haar volg. vraag): "Halo mag ik even jullie aandacht....Heb ik een houding??
Nouja dat doe je toch niet, dat zeg je toch niet? Het was voor iedereen duidelijk dat dat mens niet spoort en gelukkig konden we er allemaal om lachen!! Jammer want deze tafel had veel geld kunnen opleveren, als er meer eten op tafel was gezet (wat uiteraard ook gerekend moet worden), al was het maar brood of kijken of je tot een andere oplossing kan komen. Daarentegen was het eten wat we wel hebben gekregen absoluut lekker en de jonge meisjes die daar hielpen absoluut heel vriendelijk (ondanks het feit dat ook die om de haverklap geiriiteerde blikken van haar toegeworpen kregen.!
Maar die zure gastvrouw (eigenaresse) of wat het dan ook is, die mag duidelijk op cursus! Zij is absoluut niet geschikt voor dit werk en al helemaal niet stressbestendig! Dit soort dingen willen uitspreken met de andere gasten ..........dat kan echt niet!
Jill L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Beetje wanna be restaurant met prijs kwaliteit verhouding uit verband.
Elfried L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Vriendelijke ontvangst, goede uitleg bij de menukaart, heerlijke gerechten.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Vanavond heerlijk buiten aan de Vliet gegeten, een goed geserveerde steak, dinerbon was goed verwarmd, altijd belangrijk zeker bij het buiten nuttigen van een maaltijd. Leuke mensen in de bediening. Prijs was pittig, vooral de 2 glazen huiswijn.
Emma D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Rampzalige avond! De bediening bestond uit totaal onervaren jonge mensen, nergens een leidinggevende te bekennen en dat was dus ook merkbaar in de kwaliteit. Alles duurde erg lang. We hadden vooraf 3 x steak tartaar en 1 x thaise salade besteld. Na lang wachten kregen we 2 x steak tartaar, 1 x ossehaas en 1 salade. De salade was een grote berg sla, een piepklein beetje flauwe dressing en 5 macademianoten. Totaal niets thais aan! De ossehaas hebben we maar gehouden om niet nog meer vertraging op te lopen. De steak was veel te grof, een bergje rauwe blokken vlees. Toen we vertelden dat de salade niet was bevallen, vertelde de bediening dat die inderdaad veel klachten daar over krijgt en dat hij op de nieuwe kaart ook niet meer terugkomt. Jammer dat ze dat niet zeiden toen we bestelden!
Het hoofdgerecht liet ook weer lang op zich wachten. 2 van ons kregen hun bord, de andere twee moesten nog 10 minuten wachten op hun bord. Ook dit eten was niet erg spannend. Toe namen we oa kaas. Dit was een mager plankje voor € 11,00. Geen uitleg bij de kazen. Inmiddels werd het redelijk laat en het personeel was er ook een beetje klaar mee. Om ons heen werd opgeruimd, overal lege dozen en kratten. De wc stond de hele avond onder water en werd niet bijgehouden. Een meneer achter ons heeft er een half uur over gedaan een bakje nootjes bij zijn wijn te krijgen. Al met al een veel te dure avond voor een ongeorganiseerde bende met zeer matig eten!
E G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Leuk restaurant met opzet van delen van gerechtjes met elkaar. Ruime keuze in koud, warm, vlees, vis of vega. Wij genoten onder meer van erg lekkere thaise salade, soft shell crab, zeewolf en lekkere sticky ribs waar het botje uit was gehaald. Kaasplankjes toe, nagerechtjes gedeeld, heerlijk! Bediening erg vriendelijk maar de meerderheid moet nog wel wat ervaring op doen. Het 'opperhoofd' van de bediening hield alles echter scherp in de gaten en kwam elke keer even kijken of alles naar wens was en of gerechten nog uitleg behoefden. Zo werd de kaas zonder enig commentaar neergezet maar direct verscheen zij om zonder enige aarzeling de kazen bij naam te noemen. Ook prima wijnadvies van deze jongedame. Klasse!
TULC01 T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Top avond gehad gastvrouw Eva verstond haar vak goed
Kom zeker terug
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Op een regenachtige zatermiddag hier genoten van een High Wine, en ik kan niets anders zeggen, voor herhaling vatbaar. Het was erg rustig in de zaak, maar dat deerde ons niet. De dame van de bediening wist veel over de wijnen te vertellen en ze deed dit ook met heel veel plezier. Het driegangenmenu was heerlijk en meer dan genoeg. Top!
cora W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We hebben met twee personen heerlijk geluncht bij Bernard. Ze hebben een leuke kaart, goede bediening en een fijne sfeer. En! mooie wijnen. Echt een aanrader.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Bernard altijd goed. Blij dat bediening echt stukken beter is geworden, sommige momenten in verleden had ik al drie glazen wijn kunnen drinken. Enfin, goed zitten binnen en buiten. Ook met mooi weer lekker vertoeven. Mogen van mij mooie witte wijn best standaard in een wijnkaraf met ijs serveren. Eten altijd voortreffelijk.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Altijd goed vertoeven bij Bernard, service wordt beter en eten is heerlijk. Sfeer altijd goed en vriendelijk personeel. Jammer dat de wijn niet altijd koud in ijs wordt aangeboden zoals het zou moeten. Als je erom vraagt kan het wel. Kom er graag weer eens terug.
Debbie S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Hier het kertsdiner genuttigd. Prima sfeer, heerlijk eten, goede bediening, was voor ons een geslaagde kerst.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten en leuke bediening en sfeer.
pascal01 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
hier al even geleden gegeten, hebben prima gegeten alleen de bediening mag wel wat meer opletten, bestellingen opnemen duurde erg lang. ze vonden elkaar belangrijker.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben lekker gegeten. Het Halloween menu zag er leuk en verzorgd uit. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Vriendelijke en attente bediening.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Gezellig met z'n tweeën last minute besloten om hier wat te eten. Gelukkig was er nog plek. We hebben gekozen voor de chef's special. Dit is een driegangenmenu waarbij er een proeverij van verschillende gerechtjes geserveerd wordt. Hierbij wordt een etagère op tafel gezet.

De voorgerechtjes waren: tonijn tartare, steak tartaar, burrata mozarella, gamba's en 2 soorten crispy sushi roll. Helaas viel de crispy sushi roll erg tegen. De andere gerechtjes waren goed op smaak.

Tussendoor kregen we als extraatje een krokante oester.

De verschillende hoofdgerechten waren eend, vis en entrecote. Allen waren erg lekker.

Het desert was een grand desert met allerlei lekkere dingen.

Het idee van een proeverij is erg leuk en je krijgt ook erg veel te eten. Het was soms wat behelpen om de gerechtjes van de etagère te pakken en uiteindelijk was het het makkelijkste om het bord er even uit te pakken. Helaas waren de stoelen en bank waar we op zaten erg hoog, waardoor lang tafelen vermoeiend is.