Bernard

31-702142060

Meer informatie over restaurant Bernard

- High Tea 11:00 - 17:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Bernard

P.TH.M. K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Bij binnen komst harde muziek minder prettig. Bediening ongeïnteresseerd en lang wachten voor dat ze weer langs kwamen . Jammer
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Was hier 2 weken geleden ook, toen was het eten prima, daarom nu weer hier gereserveerd. Nu viel het tegen, dat was jammer.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Eten was prima van smaak, alleen veel te weinig en te duur. Prijs/kwaliteit onvoldoende. De bediening was ook erg matig. Geen aanrader.
Joost F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Mooie niet traditionle gerechten volgens het z.g shared dining systeem worden door een enthousiate brigade opgediend op een mooi servies met bijpassend glaswerk in een leuke omgeving.
Rolf V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Meer smaak svp, nu te dun. Werk concept beter uit!
Marjolijn A.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
De bediening was goed, alert meisje .
Eten was erg lekker.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Ik vind het wel zes sterren waard ☺️ Echt heerlijk gegeten! Alles was heerlijk helemaal niets op aan te merken! Het personeel is proffesioneel, er ontgaat ze niets en laat je jezelf speciaal voelen, echt top ????????
Dominique D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijke broodjes! Maar verschrikkelijke bediening. Zelf moeten vragen om de kaart. Zelf moeten vragen om te bestellen. We zaten 45 minuten en hadden enkel nog maar drinken. Top plek aan het water!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Bernhard ligt fantastisch en ziet er veelbelovend uit. Jammer dat dat niet altijd waargemaakt kan worden. Op voorhand je excuus aanbieden dat er geen gerechten, kan natuurlijk niet. En daarnaast het te laat (of beter gezegd helemaal niet) uitserveren van het dessert, was de afsluiter. Het hoofdgerecht was gewoon goed. We blijven Bernhard een kans geven, al verwachten we veel meer van een restaurant op zo'n toplocatie.
Leigh T.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Wij hadden een menu van 4 gangen voor €45. Tussen de gangen door moesten wij 45 minuten tot 1 uur wachten op het volgende gerecht. Toen wij dit hebben aangegeven bij de bediening, vertelde hij dat het erg druk was en dat de kok alles tegelijk maakte voor iedereen die zo'n menu had besteld. Hij maakte hiervoor zijn excuses en we kregen een drankje van de zaak en vervolgens kregen we de derde en vierde gang binnen 10 minuten op tafel. Het was allemaal erg lekker, maar ik vond het teleurstellend dat er bij zo'n duur menu frietjes met mayonaise en kip in teriyakisaus werd geserveerd. Terwijl het begin en het einde van het menu echt heel bijzonder en lekker was. We hebben buiten gegeten en heel jammer dat de infraroodlampen onder de parasol steeds uitging, daardoor was het ook regelmatig donker. Ook hiervoor werden excuses gemaakt, maar comfortabel was het niet. Er werd ons wel gevraagd of we eventueel een dekentje wilden.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Het share concept is vreselijk: eerst krijg je - na veel te lang wachten - een heel klein schaaltje vlees (iedereen wordt geadviseerd twee hoofdgerechtjes te kiezen). Ad random verschijnen de gerechtjes. Het wordt zo langzaam opgediend dat de individueel gerechtje steeds apart worden geserveerd... zelfs de bijgerechten als patat en extra groeten kregen we pas na vlees en vis opgediend... Bernard is prima voor wijntje met hapje, maar dineren zou ik ergens anders doen.
Restaurantman89 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Initieel hier komen eten met zijn tween. De snelheid op het begin was ok waarbij we op een goed tempo ons eerste drankje kregen. Toen ons gezelschap van 5 man aansloot voor een drankje ging het bergafwaarts. Wij hebben ondanks 3x aan te geven bij verschillende bediening van 19:05 tot 19:41 tmoeten wachten op ons drankje terwijl ze het totaal niet druk hadden. De bestelling was niet moeilijk en ging om een aantal biertjes, 2 gin tonics en wijntjes. Ik stond op het punt om naar de bar te lopen en zelf de drankjes te maken. Toen de drankjes kwamen kon er geen sorry/excuses van af dat het lang duurde. De laatste 45min van ons bezoek leek het alsof de bediening ons expres vermeed. Ze waren met ze drieën maar niemand bleek op te merken dat alle personen van onze tafel geen drankje hadden en graag een drankje wilde. Toen onze tafel werd uitgeruimd door de manager gaf ik aan dat ik niet te vreden was over een gerecht, hierop kwam geen enkele reactie. Na veel irritatie en een droge keel hebben we als groep besloten om weg te gaan.

Hoewel het eten ok was, maar relatief duur, werd deze avond volledig overschaduwd door het slecht opgeleide personeel, die niet alleen geen horeca inzicht heeft maar ook geen feeling heeft met de gast.

Ondanks de goede locatie, komen wij hier niet meer. Het aannemen van een goede manager die gericht is op de gast zal heel veel goeds betekenen voor deze zaak.
Renske R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Gezellig, lekker gegeten, aardige bediening.
Bert Jan L.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Prima restaurant. De recente restyling is succesvol. Hoogstens duurde het vrij lang voor het eten geserveerd werd. Prima kaart, ook voor de wijn. Ik ga zeker terug.
renske D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Leuk restaurant, goed eten! Fijne kaart, voor ieder wat wils. Het concept shared dinining kende ik nog niet zo, erg leuk.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Kortgeleden ben ik hier gaan lunchen en dat is zo goed bevallen, dat we nu het diner wilden proberen.
Een heerlijke avond gehad met super vriendelijke bediening en echt heerlijke gerechten. Vooraf brood en een oester. Daarna hebben we ieder twee gerechten gekozen en die gedeeld. We hebben genoten. Bernard, we komen gauw weer terug.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Wat een verwennerij, wederom bij dit toprestaurant!
Ik vind dat ze weer een goede recensie verdienen. We hadden de Pana Necra als eerste hapje, met een heerlijke Cava erbij. Erna de oesters die ik zelden zo goed heb geproefd, fantastisch! Erna de King Crab, toen de Steak tartare met verse friet, en toe het kaasplateau. IK geen het dit keer een 10. Helemaal verwend met mooie entourage en geweldige bediening, van de gastvrouw zelf.
Ada P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten,
Jammer dat je gewoon water moet betalen, als je al wat anders gedronken hebt.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Prima restaurant voor een lunch bespreking. Uitermate vriendelijke en snelle bediening en heerlijke lunchgerechten.
Demi R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
laatst lekker gegeten bij Bernard, ik vind het shared dining concept heel leuk! We wisten in eerste instantie niet precies wat het inhield dus we hebben ons maar gewoon laten verassen. Om een lang verhaal kort te maken: Het was heerlijk, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar omdat grote eters hier simpelweg echt niet genoeg aan hebben, tenzij je bereid bent een fortuin uit te geven aan meerdere gerechten. Maar dan wil ik er wel bij zeggen dat de prijs/kwaliteit in goede verhouding is!