Meer informatie over restaurant Bernard

- High Tea 11:00 - 17:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Elfried L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Vanavond heerlijk buiten aan de Vliet gegeten, een goed geserveerde steak, dinerbon was goed verwarmd, altijd belangrijk zeker bij het buiten nuttigen van een maaltijd. Leuke mensen in de bediening. Prijs was pittig, vooral de 2 glazen huiswijn.
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Rampzalige avond! De bediening bestond uit totaal onervaren jonge mensen, nergens een leidinggevende te bekennen en dat was dus ook merkbaar in de kwaliteit. Alles duurde erg lang. We hadden vooraf 3 x steak tartaar en 1 x thaise salade besteld. Na lang wachten kregen we 2 x steak tartaar, 1 x ossehaas en 1 salade. De salade was een grote berg sla, een piepklein beetje flauwe dressing en 5 macademianoten. Totaal niets thais aan! De ossehaas hebben we maar gehouden om niet nog meer vertraging op te lopen. De steak was veel te grof, een bergje rauwe blokken vlees. Toen we vertelden dat de salade niet was bevallen, vertelde de bediening dat die inderdaad veel klachten daar over krijgt en dat hij op de nieuwe kaart ook niet meer terugkomt. Jammer dat ze dat niet zeiden toen we bestelden!
Het hoofdgerecht liet ook weer lang op zich wachten. 2 van ons kregen hun bord, de andere twee moesten nog 10 minuten wachten op hun bord. Ook dit eten was niet erg spannend. Toe namen we oa kaas. Dit was een mager plankje voor € 11,00. Geen uitleg bij de kazen. Inmiddels werd het redelijk laat en het personeel was er ook een beetje klaar mee. Om ons heen werd opgeruimd, overal lege dozen en kratten. De wc stond de hele avond onder water en werd niet bijgehouden. Een meneer achter ons heeft er een half uur over gedaan een bakje nootjes bij zijn wijn te krijgen. Al met al een veel te dure avond voor een ongeorganiseerde bende met zeer matig eten!
E G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Leuk restaurant met opzet van delen van gerechtjes met elkaar. Ruime keuze in koud, warm, vlees, vis of vega. Wij genoten onder meer van erg lekkere thaise salade, soft shell crab, zeewolf en lekkere sticky ribs waar het botje uit was gehaald. Kaasplankjes toe, nagerechtjes gedeeld, heerlijk! Bediening erg vriendelijk maar de meerderheid moet nog wel wat ervaring op doen. Het 'opperhoofd' van de bediening hield alles echter scherp in de gaten en kwam elke keer even kijken of alles naar wens was en of gerechten nog uitleg behoefden. Zo werd de kaas zonder enig commentaar neergezet maar direct verscheen zij om zonder enige aarzeling de kazen bij naam te noemen. Ook prima wijnadvies van deze jongedame. Klasse!
TULC01 T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Top avond gehad gastvrouw Eva verstond haar vak goed
Kom zeker terug
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Op een regenachtige zatermiddag hier genoten van een High Wine, en ik kan niets anders zeggen, voor herhaling vatbaar. Het was erg rustig in de zaak, maar dat deerde ons niet. De dame van de bediening wist veel over de wijnen te vertellen en ze deed dit ook met heel veel plezier. Het driegangenmenu was heerlijk en meer dan genoeg. Top!
cora W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We hebben met twee personen heerlijk geluncht bij Bernard. Ze hebben een leuke kaart, goede bediening en een fijne sfeer. En! mooie wijnen. Echt een aanrader.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Bernard altijd goed. Blij dat bediening echt stukken beter is geworden, sommige momenten in verleden had ik al drie glazen wijn kunnen drinken. Enfin, goed zitten binnen en buiten. Ook met mooi weer lekker vertoeven. Mogen van mij mooie witte wijn best standaard in een wijnkaraf met ijs serveren. Eten altijd voortreffelijk.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Altijd goed vertoeven bij Bernard, service wordt beter en eten is heerlijk. Sfeer altijd goed en vriendelijk personeel. Jammer dat de wijn niet altijd koud in ijs wordt aangeboden zoals het zou moeten. Als je erom vraagt kan het wel. Kom er graag weer eens terug.
Debbie S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Hier het kertsdiner genuttigd. Prima sfeer, heerlijk eten, goede bediening, was voor ons een geslaagde kerst.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten en leuke bediening en sfeer.
pascal01 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
hier al even geleden gegeten, hebben prima gegeten alleen de bediening mag wel wat meer opletten, bestellingen opnemen duurde erg lang. ze vonden elkaar belangrijker.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben lekker gegeten. Het Halloween menu zag er leuk en verzorgd uit. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Vriendelijke en attente bediening.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Gezellig met z'n tweeën last minute besloten om hier wat te eten. Gelukkig was er nog plek. We hebben gekozen voor de chef's special. Dit is een driegangenmenu waarbij er een proeverij van verschillende gerechtjes geserveerd wordt. Hierbij wordt een etagère op tafel gezet.

De voorgerechtjes waren: tonijn tartare, steak tartaar, burrata mozarella, gamba's en 2 soorten crispy sushi roll. Helaas viel de crispy sushi roll erg tegen. De andere gerechtjes waren goed op smaak.

Tussendoor kregen we als extraatje een krokante oester.

De verschillende hoofdgerechten waren eend, vis en entrecote. Allen waren erg lekker.

Het desert was een grand desert met allerlei lekkere dingen.

Het idee van een proeverij is erg leuk en je krijgt ook erg veel te eten. Het was soms wat behelpen om de gerechtjes van de etagère te pakken en uiteindelijk was het het makkelijkste om het bord er even uit te pakken. Helaas waren de stoelen en bank waar we op zaten erg hoog, waardoor lang tafelen vermoeiend is.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Gisteren toch maar weer eens Bernard geprobeerd, want het ligt zo mooi aan de Vliet en het was heerlijk weer. Onze eerdere ervaringen zijn matig, niet vanwege het eten (want dat is altijd prima) maar vanwege de bediening. Maar wie weet gaat het deze keer beter....helaas niet dus. Het begint gelijk slecht want onze reservering was niet bekend, althans we stonden niet op de lijst. Maar met doorvragen kwam dan toch de man die zeker wist dat we hadden gereserveerd, helaas er was een nieuwe lijst gemaakt en daar kwamen wij niet meer op voor :-( Geen sorry of wat vervelend, nee....of we met een soort "tussentafeltje" genoegen wilden nemen. Oke waarom ook niet. Het duurde even maar toen kwam toch de vraag of we wat wilden drinken. Na de wijnkaart hebben bestudeerd en de kaart duidelijk dicht neergelegd te hebben gebeurde er wederom niets. Dan maar weer iemand aangehouden, wijn en brood besteld. De wijn kwam vrij snel, het brood na 3 (!) keer vragen pas na 20 minuten. Daarna weer een tijd niets. Afijn om een lang verhaal kort te maken, de organisatie is nog steeds van een zeer matig niveau en de bediening amateuristisch. De tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was meer dan een uur. Het werd goedgemaakt door een glaasje wijn van het huis aan te bieden, inclusief een amuse (die we in het begin overigens niet hebben gehad). Dan maar een nagerecht bestellen, want het eten zelf is echt top. Ook hier gold weer, zo lang wachten totdat eindelijk iemand aan je tafel staat, laat maar zitten. 130 euro voor 3 personen is fors, maar voor het eten niet te duur. Het lijkt wel of de bediening in het verkeerde restaurant staat te werken. Hier horen professionele obers en serveersters te werken die het vak begrijpen en geen pubers die z.s.m. weer naar huis willen om te gaan stappen met hun vrienden. Jammer, wanneer ziet de eigenaar eens in waar de zwakke plek ligt?
n F.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Lekker gegeten bij Bernard! Helaas erg jammer dat we steeds lang moesten wachten op de bediening/drankjes locatie is super aan het water en de inrichting strak! Al met Al lekker gegeten we komen vast nog wel is terug
Thomas Z.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Goed eten (halve kreeft) op een erg mooie locatie. Bediening kan beter. Jammer dat er niet aan het water gedineerd kan worden.
Veurproever .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Bij Bernard is het goed toeven daar op het grote terras bij het water. De ontvangst was allervriendelijkst. We kozen als voorgerecht de steak tartare (kleingesneden, zoals het hoort en niet gemalen, mooi fris gemaakt en verzorgd opgemaakt, zoals overigens alle gerechten), de crispy sushi roll en gegrilde coquilles. Alles heel smakelijk. Als hoofdgerechten de entrecote, een reuzenportie met een heerlijke antiboise, maispurée en in sambucca ingelegde venkel. Daarnaast een lamsproeverij, eveneens zeer rijkelijk, waarvan een carré, de nek en zelfs nog wat mooie stukjes zwezerik erbij. Ook de ladysteak en de halve kreeft waren zeer verzorgd en lekker. Een mooie selectie kaas en uitstekende citroentaart maakten het geheel af. De bediening was attent, met onze wensen werd goed rekening gehouden en ondanks de grote drukte van zaterdagavond liep alles op rolletjes. De prijs/kwaliteitsverhouding is helemaal in orde en de valet parking service is een plus. Een plek om terug te komen.
Priscilla V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Vanavond heb ik samen met een vriendin een heerlijke avond gehad bij Bernard.
Wij hadden om 18:00 gereserveerd en waren er al redelijk vroeg dus hebben we eerst voordat de keuken open ging aan de waterkant in de zon zitten borrelen met een heerlijk glas wijn!
Rond half 7 zijn wij aan tafel gegaan en hebben gekozen voor het 3 gangen verrassings chefs menu. Dit was een menu om met elkaar te delen wat erg gezellig was. Hart eten zag er allemaal erg goed uit en de smaken waren heerlijk!
De bediening is de hele avond goed en ook nog is erg gezellig voor ons geweest!

Al met al een hele geslaagde en gezellige avond.

Wij komen zeker terug!!!!
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Alleen de lokatie is hier een pluspunt, voor het eten en de service hoef je hier niet naar toe. Je moet heel lang wachten op ongeveer alles, het eten is van een matige kwaliteit. Het op de kaart aanbevolen warme lunchmenu kunt u eventueel wel bestellen, maar liever niet want het is zo druk.......( zet het dan niet op de kaart ! ) Het ontbreekt hier aan passie en plezier. Men werkt hier omdat ze er salaris voor krijgen. Er zit geen hart in deze zaak. Erg jammer, maar dit was echt ons laatste bezoek.