Bernard

31-702142060

Meer informatie over restaurant Bernard

- High Tea 11:00 - 17:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant Bernard

Alice M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
de drie bestelde maaltijden plus bijgerechten werden niet tegelijkertijd aan tafel gebracht. 2 personen konden eten en het derde gerecht met de bijgerechten kwamen pas nadat we hen aan herinnerd hadden. volgens de ober kwamen de gerechten nooit tegelijkertijd ....

komen hier zeker niet meer terug!
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Top restaurant met fijne bediening. Het is leuk om te share met elkaar...Super gegeten laat buiten onder parasol met heaters.
Hans-Paul V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Bediening erg traag en personeel niet betrokken en niet vriendelijk.
Ook was de reservering via IENS niet doorgekomen. Dit is al de 2e keer.
Paterick V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
hebben lekker aan het water gezeten. terras ziet er goed verzorgd uit en de service is prima keuken doet het goed zeker een aanrader
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
de hoeveelheid die je krijgt staat niet in verhouding met de prijs.
Ghislaine D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Gereserveerd op 31 juli voor 4 personen voor de lunch. Van te voren al thuis de kaart bekeken op internet, dat maakte het wat eenvoudiger dachten we. We kozen voor 4 personen voor “het twaalf uurtje”; 2 broodjes, een soepje, een jus d’orange en een koffie of thee.
Maar het twaalf uurtje bleek niet op de kaart te staan? Vreemd, op internet stond dit wel en we konden het aantonen. Toch konden we het niet bestellen. Uiteindelijk gevraagd of we dan even de chef-kok ( eigenaar?) zelf konden spreken, omdat deze boodschap verteld moest worden door de jongen die bediende. Echter, geen chef-kok / eigenaar gezien..... wat weinig flexibel zeg en niet zakelijk. Geen reclame voor dit restaurantje aan het water, het had zoveel beter opgelost kunnen worden. We zijn opgestapt en hebben even verder op alsnog heerlijk gegeten en ook nog tegen een veel lagere prijs. In dit restaurant kom ik nooit meer!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Leuk vriendelijk personeel wat ons erg goed hielp, zelfs met verzoekjes buiten de kaart om! Met uitzicht op het water en zalig eten was het een heerlijk avondje uit. Bedankt!!
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Super dat er begrip was dat we haf uurtje later waren door het bootje
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Waar zit je in deze tropische temperaturen beter dan op een terras aan het water? Restaurant Bernard biedt een gezellig terras aan de Vliet in oud Voorburg. We vinden een plekje onder een parasol en na even wachten komt een over vragen wat we willen drinken. We bestellen Spa en een muntthee en geven aan ook te willen lunchen (wordt niet gevraagd). De ober brengt de lunchkaart en na ruime tijd wachten volgt de thee en een klein flesje Pelligrino. De gerechten op de kaart zijn bijzonder en de beschrijving doet watertanden. Wel is alles “aan de prijs”. Gemiddeld tussen de 12 en de 15 Euro voor een gerecht. Een Kreeftenbique (soep) moet €14,50 kosten en “Nee daar zit geen brood bij” . Heb wel trek dus dan maar een broodje tonijntartaar. Mijn tafelgenoot neemt het broodje Kip Cashew. Het is druk op jet terras en aan de gerechten wordt aandacht besteed dus het wachten duurt wat langer. Als de gerechten komen blijken ze inderdaad smakelijk en verzorgd. De Spaanse muziek draagt bij aan de tropische sfeer maar mag wat zachter. Net als vorige recenties vonden we de bediening ongeïnteresseerd en weinig attent. De borden blijven lang staan, er wordt niet gelet op gasten die nog iets zouden kunnen willen drinken of bestellen. Iedere toevallig passerende ober dan maar aangeschoten “Of we nog iets moeten bestellen” of “ mogen afrekenen”. Waarop standaard “ ik kom zo bij u” volgt, maar niet gebeurt. Er straalt iets arrogants uit de bediening (wij bepalen wel wanneer we aandacht aan je willen besteden). Qua locatie en gerechten zeker goed, en dat mag ook wat meer kosten (maar 2,06 voor een mini mini flesje Pellegrino...) maar de bediening moet echt beter en vriendelijker.
P.TH.M. K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Bij binnen komst harde muziek minder prettig. Bediening ongeïnteresseerd en lang wachten voor dat ze weer langs kwamen . Jammer
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Was hier 2 weken geleden ook, toen was het eten prima, daarom nu weer hier gereserveerd. Nu viel het tegen, dat was jammer.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Eten was prima van smaak, alleen veel te weinig en te duur. Prijs/kwaliteit onvoldoende. De bediening was ook erg matig. Geen aanrader.
Joost F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Mooie niet traditionle gerechten volgens het z.g shared dining systeem worden door een enthousiate brigade opgediend op een mooi servies met bijpassend glaswerk in een leuke omgeving.
Rolf V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Meer smaak svp, nu te dun. Werk concept beter uit!
Marjolijn A.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
De bediening was goed, alert meisje .
Eten was erg lekker.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Ik vind het wel zes sterren waard ☺️ Echt heerlijk gegeten! Alles was heerlijk helemaal niets op aan te merken! Het personeel is proffesioneel, er ontgaat ze niets en laat je jezelf speciaal voelen, echt top ????????
Dominique D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijke broodjes! Maar verschrikkelijke bediening. Zelf moeten vragen om de kaart. Zelf moeten vragen om te bestellen. We zaten 45 minuten en hadden enkel nog maar drinken. Top plek aan het water!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Bernhard ligt fantastisch en ziet er veelbelovend uit. Jammer dat dat niet altijd waargemaakt kan worden. Op voorhand je excuus aanbieden dat er geen gerechten, kan natuurlijk niet. En daarnaast het te laat (of beter gezegd helemaal niet) uitserveren van het dessert, was de afsluiter. Het hoofdgerecht was gewoon goed. We blijven Bernhard een kans geven, al verwachten we veel meer van een restaurant op zo'n toplocatie.
Leigh T.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Wij hadden een menu van 4 gangen voor €45. Tussen de gangen door moesten wij 45 minuten tot 1 uur wachten op het volgende gerecht. Toen wij dit hebben aangegeven bij de bediening, vertelde hij dat het erg druk was en dat de kok alles tegelijk maakte voor iedereen die zo'n menu had besteld. Hij maakte hiervoor zijn excuses en we kregen een drankje van de zaak en vervolgens kregen we de derde en vierde gang binnen 10 minuten op tafel. Het was allemaal erg lekker, maar ik vond het teleurstellend dat er bij zo'n duur menu frietjes met mayonaise en kip in teriyakisaus werd geserveerd. Terwijl het begin en het einde van het menu echt heel bijzonder en lekker was. We hebben buiten gegeten en heel jammer dat de infraroodlampen onder de parasol steeds uitging, daardoor was het ook regelmatig donker. Ook hiervoor werden excuses gemaakt, maar comfortabel was het niet. Er werd ons wel gevraagd of we eventueel een dekentje wilden.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Het share concept is vreselijk: eerst krijg je - na veel te lang wachten - een heel klein schaaltje vlees (iedereen wordt geadviseerd twee hoofdgerechtjes te kiezen). Ad random verschijnen de gerechtjes. Het wordt zo langzaam opgediend dat de individueel gerechtje steeds apart worden geserveerd... zelfs de bijgerechten als patat en extra groeten kregen we pas na vlees en vis opgediend... Bernard is prima voor wijntje met hapje, maar dineren zou ik ergens anders doen.