Meer informatie over restaurant Bernard

- High Tea 11:00 - 17:00

7,2
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Bernard

Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het eten was heerlijk maar de prijs kwaliteitverhouding is ver te zoeken. Vanavond had ik als hoofdgerecht een 'mosselpannetje'. De smaak was uitstekend maar het ontzettend kleine pannetje met daarin 15 mosseltjes maakte dat ik na het hoofdgerecht echt nog honger had. Sorry Bernard maar die kan echt niet!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten was super! Alleen de bediening liet soms op zich wachten, misschien kwam dit door het nieuwe concept van ''shared dining"? Dat hadden we ook aangegeven, maar de kwaliteit van het eten was top!
Da L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Tafel voor twee gereserveerd aan het water. Helaas had de bediening er andere mensen neergezet omdat "zij er nou eenmaal eerder waren". Zonder reservering overigens..
Eten is oke, aan de dure kant gezien de kleine porties. Wij hadden 6 gerechten met zijn tweeën en niet voldoende gegeten. Meer bestellen lukte qua tijd helaas niet omdat de bediening niet bereikbaar was. We moesten overal meerdere malen om vragen (kaart, drankjes etc.) voordat het uiteindelijk geserveerd werd. De wijn bij het hoofdgerecht bijvoorbeeld kwam 20 minuten nadat de gerechten geserveerd waren. En we er twee keer om hadden gevraagd.
We hadden graag meer wijn en eten geproefd maar het was onmogelijk qua tijd. Alles werd pas na lange periode geserveerd. Ook om de rekening hebben we 3x moeten vragen en zijn uiteindelijk na 30 minuten wachten naar binnen gelopen om daar te betalen. Wat een leuke avond zou moeten zijn werd een avond met lamme armen van het zwaaien naar de bediening en wachten, wachten en nog eens wachten. Nooit meer!
Ellen_WH .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Datum van bezoek10 augustus 2017
12/14 euro voor hele kleine schaaltjes veel te duur betaald. Zeebaars heel klein dun stukje filet en te gaar. Groente en frites extra bijbestellen. Kortom veel te duur.
Jammer ook die Aziatische invloed in het menu, daar kom je nl. niet voor, kwaliteit was wel zeer goed. Past shared dining wel bij jullie?
Hoe maak je Irish coffee? Niet in een wijnglas, niet met filterkoffie en niet met spuitslagroom. Het zag er niet uit. Jong personeel, nog erg onervaren.
Nee Bernard, zo komen wij in ieder geval niet meer terug, hoe gezellig het ook is daar aan de Vliet!
jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Mooie locatie maar wat een vreselijke service... gasten staan niet centraal! Personeel is te druk met elkaar ipv met de gast. Wellicht komt dit door de leeftijd? De oude kaart beviel ons beter. Vorig jaar zijn we hier meerdere malen geweest en waren we enthousiast. De nieuwe kaart moet of nog indalen bij t personeel of heel erg snel weer veranderd worden. Verder zijn de prijzen ook niet meer zo vriendelijk als dat het geweest is. We komen terug voor een drankje op jullie heerlijke terras maar eten voorlopig weer ergens anders.
Els E.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Ik moet nog wennen aan het 'nieuwe' concept maar de kwaliteit was goed!
Jolie67 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Vanmiddag bij Bernard geluncht. Mijn man en ik zaten aan de waterkant. Het is een bijzonder idyllische plek in Voorburg waar ze een deel van de catering runnen vanuit een piepklein authentiek brugwachtershuisje. Ik had een werkelijk voortreffelijke chardonnay uit Argentinië en we kregen er twee soorten water bij.
Van het voorgerecht werd ik een beetje jaloers. Zo mooi wil ik verschillende vishapjes ook wel opmaken met blauwe vliegviskuit, wasabimayonaise, zeekraal, zalm en een piepklein zuurzoet appelrondje. Wat een plaatje dit gerecht. Het volgende feestje waren de Franse oesters. Ik werd er een beetje stil van. Zo zalig. Mijn man zat ook zichtbaar te genieten. Maar je zou wel erg verwend moeten zijn hier niet te genieten.
Na het voorgerecht kwam er een voortreffelijke risotto met zongedroogde tomaatjes en wat spinazieblaadjes, reepjes vlees en een bakje met lekkere zoute frites. Hmm. Tja, het water liep mij ook in de mond.
Het was een betoverende middag daar aan het water in mijn geliefd Voorburg en we werden erg in de watten gelegd door de zeer charmante Kevin. Wij komen hier graag terug. Wat een fijne beleving.
rajnoodadres R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
In juli hier ook geweest. aardig wat besteed, maar de bediening was slecht. Lang wachten en weinig aandacht vh personeel. Er werd een tafel door een medewerker omgegooid. De scherven vlogen ons om de oren. Geen excuses ofwat, wij zochten zelf een andere tafel en moesten nog lang wachten voor ik wat kon bestellen. En er werd mij ook nog medegedeeld dat ze gingen sluiten. De eigenaresse bleek niet aanwezig te zijn. Iig dit is een heel duur restaurant en de bediening is gewoon slecht.
Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Op zondagavond buiten gegeten op deze mooie locatie. De sashimi, spinaziesalade en steak tartaar waren erg lekker. Prima porties om te delen. De oesters waren goed van smaak, maar leken ongekoeld (beetje eng idee bij oesters). De hoofdgerechten zeebaars en lam vielen tegen. De service was ronduit bedroevend. Er werd 5x iets vergeten waarom wij opnieuw moesten vragen (wijn, oesters, water, nagerecht en koffie). Men leek dit niet als probleem te beschouwen. Het jonge personeel was erg druk met elkaar. Redelijk eten en slechte bediening helaas, de locatie maakte het nog een beetje goed.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij hebben hier altijd super goed gegeten. Ontzettend vriendelijke bediening, mijn speciale wensen altijd zonder enige moeite prima op mijn bord. Maar helaas sinds een jaar ongeveer is de bediening slordig, op het arrogante af soms enmoeten wij lang wachten op ons eten. Daarbij; 'shared dining' concept spreekt ons niet aan. Voorlopig dus alleen nog maar lunchen, met de salades kan niet zoveel mis gaan.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima locatie voor n drankje en snack maar ga hier niet eten. De hoge waardering moet van voor de kaartwissel zijn. 2x vorig jaar een
sublieme ervaring. Ondermaats nu.
Kaart heeft n ommezwaai gemaakt naar halfgerechtjes die hun prijs niet
waard zijn. Thaise twist maar die verfijnde smaak is ver te zoeken. Waterige kippensoep, te lang gefrituurde gamba's, veel te zoete baars. half diepe bordjes die boers aandoen. Gin Tonics en wijnen zeer goed.Broodjes vooraf zijn met zaden, de weinige maar prima dips waren met andere zaden. Overdone. Buiten zit je heerlijk. Binnen moet je niet aan de hoge tafels zitten; luide hippe muziek, je zit bij de uitgifte, veel roepen naar elkaar, lawaaige bestek verhuizingen en uitzoeken na de afwas pal achter je. Het was erg druk daar hebben we pas bij het dessert last van gehad qua wachten. Scherpe jonge bediening die regelmatig op weg van of naar de uitgifte kwam informeren. Ik hoop oprecht dat de keuken weer verandert. Semi hippe tent nu die qua omzet, locatie en ambiance het zeker goed zal doen in het enigszins bezadigde Voorburg maar voor een goed diner kun je beter elders toeven.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zeker niet voor herhaling vatbaar omdat de gastvrouw onprofessioneel is!
Ten eerste waren wij daar met 14 man voor een vrijgezellenfeestje, ik kwam extra vroeg omdat wij graag alles al op tafel wilde hebben om klokslag 3 uur. Dat was zei ze, geen enkel probleem. Om 15.15 hadden we nog steeds niets, om half 4 stond de eerste gang er maar over het feit dat het niet op de afgesproken tijd daar stond, heeft ze geen woord meer gezegd! De prosecco zat in gloeiend hete glazen en toen wij daar iets van zeiden, was het antwoord: "daar kunnen wij niets aan doen want ze staan in de zon". Tja wat moet je daarop dan nog zeggen. Vervolgens is er te weinig eten voor iedereen, men had honger, er is om extra brood gevraagd maar dat is nooit gekomen. Toen ik vroeg naar alvast de volgende gang was het antwoord: heb je haast of zo? Nee nou dat niet antwoordde ik, maar wel honger. Dus ik werd met een vriendelijke doch geïrriteerde toon op deze manier aangesproken. Vervolgens kwamen onverwachts de ouders langs vd vrijgezel, daarop werd de opmerking gemaakt: Wat komen zij dan nu ineens doen, wie zijn dat? Alsof ik haar antwoorden verschuldigd was, zei ik heel onnozel, nou dat zijn haar ouders en die willen alleen wat drinken! (Ze was hier ook duidelijk over geïrriteerd?! Toen op het einde iemand anders haar confronteerde met: Is dit alles of komt er nog wat te eten, want er hebben daar mensen nog honger, antwoordde ze: Ja dat was het!
Ik sta daarnaast en loop lachend naar mn plaats en zeg nou jongens dit was t!( meer doelend op het feit dat ze totaal niet tracht nog wat anders te verkopen?)
Waarop deze gastvrouw/eigenaresse tegen mij zegt: nou dan hoef je niet zo een houding tegen mij aan te nemen??? Ik loop weg want ik heb al snel door dat dit geen zin heeft en zeg: pardon? misschien moet u wat doen aan uw eigen houding?
En toen gebeurde er iets bizars..........(stel je voor: iedereen aan tafel zit lekker te kletsen en word gestoord door haar volg. vraag): "Halo mag ik even jullie aandacht....Heb ik een houding??
Nouja dat doe je toch niet, dat zeg je toch niet? Het was voor iedereen duidelijk dat dat mens niet spoort en gelukkig konden we er allemaal om lachen!! Jammer want deze tafel had veel geld kunnen opleveren, als er meer eten op tafel was gezet (wat uiteraard ook gerekend moet worden), al was het maar brood of kijken of je tot een andere oplossing kan komen. Daarentegen was het eten wat we wel hebben gekregen absoluut lekker en de jonge meisjes die daar hielpen absoluut heel vriendelijk (ondanks het feit dat ook die om de haverklap geiriiteerde blikken van haar toegeworpen kregen.!
Maar die zure gastvrouw (eigenaresse) of wat het dan ook is, die mag duidelijk op cursus! Zij is absoluut niet geschikt voor dit werk en al helemaal niet stressbestendig! Dit soort dingen willen uitspreken met de andere gasten ..........dat kan echt niet!
Jill L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Beetje wanna be restaurant met prijs kwaliteit verhouding uit verband.
Elfried L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Vriendelijke ontvangst, goede uitleg bij de menukaart, heerlijke gerechten.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Vanavond heerlijk buiten aan de Vliet gegeten, een goed geserveerde steak, dinerbon was goed verwarmd, altijd belangrijk zeker bij het buiten nuttigen van een maaltijd. Leuke mensen in de bediening. Prijs was pittig, vooral de 2 glazen huiswijn.
Emma D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Rampzalige avond! De bediening bestond uit totaal onervaren jonge mensen, nergens een leidinggevende te bekennen en dat was dus ook merkbaar in de kwaliteit. Alles duurde erg lang. We hadden vooraf 3 x steak tartaar en 1 x thaise salade besteld. Na lang wachten kregen we 2 x steak tartaar, 1 x ossehaas en 1 salade. De salade was een grote berg sla, een piepklein beetje flauwe dressing en 5 macademianoten. Totaal niets thais aan! De ossehaas hebben we maar gehouden om niet nog meer vertraging op te lopen. De steak was veel te grof, een bergje rauwe blokken vlees. Toen we vertelden dat de salade niet was bevallen, vertelde de bediening dat die inderdaad veel klachten daar over krijgt en dat hij op de nieuwe kaart ook niet meer terugkomt. Jammer dat ze dat niet zeiden toen we bestelden!
Het hoofdgerecht liet ook weer lang op zich wachten. 2 van ons kregen hun bord, de andere twee moesten nog 10 minuten wachten op hun bord. Ook dit eten was niet erg spannend. Toe namen we oa kaas. Dit was een mager plankje voor € 11,00. Geen uitleg bij de kazen. Inmiddels werd het redelijk laat en het personeel was er ook een beetje klaar mee. Om ons heen werd opgeruimd, overal lege dozen en kratten. De wc stond de hele avond onder water en werd niet bijgehouden. Een meneer achter ons heeft er een half uur over gedaan een bakje nootjes bij zijn wijn te krijgen. Al met al een veel te dure avond voor een ongeorganiseerde bende met zeer matig eten!
E G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Leuk restaurant met opzet van delen van gerechtjes met elkaar. Ruime keuze in koud, warm, vlees, vis of vega. Wij genoten onder meer van erg lekkere thaise salade, soft shell crab, zeewolf en lekkere sticky ribs waar het botje uit was gehaald. Kaasplankjes toe, nagerechtjes gedeeld, heerlijk! Bediening erg vriendelijk maar de meerderheid moet nog wel wat ervaring op doen. Het 'opperhoofd' van de bediening hield alles echter scherp in de gaten en kwam elke keer even kijken of alles naar wens was en of gerechten nog uitleg behoefden. Zo werd de kaas zonder enig commentaar neergezet maar direct verscheen zij om zonder enige aarzeling de kazen bij naam te noemen. Ook prima wijnadvies van deze jongedame. Klasse!
TULC01 T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Top avond gehad gastvrouw Eva verstond haar vak goed
Kom zeker terug
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Op een regenachtige zatermiddag hier genoten van een High Wine, en ik kan niets anders zeggen, voor herhaling vatbaar. Het was erg rustig in de zaak, maar dat deerde ons niet. De dame van de bediening wist veel over de wijnen te vertellen en ze deed dit ook met heel veel plezier. Het driegangenmenu was heerlijk en meer dan genoeg. Top!
cora W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We hebben met twee personen heerlijk geluncht bij Bernard. Ze hebben een leuke kaart, goede bediening en een fijne sfeer. En! mooie wijnen. Echt een aanrader.