Berlage Kitchen and Bar

Kleine Berg 16 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Berlage Kitchen and Bar

Kitchen and Bar Berlage is een plek midden in Eindhoven met voor ieder wat wils.
Koffie met gebak, een smakelijke lunch, gezellige borrel of een diner in de vorm van shared dining.

Centraal gelegen in de altijd bruisende Bergen van Eindhoven, is Grand Café Berlage al dertig jaar een begrip voor een groot en gevarieerd publiek. Berlage is meer dan eens uitgeroepen tot een van de beste cafés van Brabant en wordt geroemd om zijn uitstekend restaurant en prettige informele sfeer. In de lente- en zomermaanden is het goed toeven in de grote gezellige en in 2016 geheel nieuw aangelegde stadstuin.

Een oase van rust in de drukke binnenstad en een zeer geliefde plek om heerlijk buiten te lunchen, borrelen, dineren of een onvergetelijke verjaardag, jubileum, huwelijk of ander happening te vieren.

Meer informatie over restaurant Berlage Kitchen and Bar

Vanaf het NS station is Berlage nog geen 10 minuten lopen. U kunt ook een van de vele buslijnen nemen en uitstappen bij de halte 'Keizersgracht' of 'Vrijstraat'.
  • Kom je met de auto?
    Dichtbij parkeren kan bij het parkeerterrein op de Keizersgracht of in parkeergarage Hooghuis
  • : Betaald parkeren in de buurt.

maandag-donderdag

• Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag

Jouw recensie over het restaurant Berlage Kitchen and Bar

Koen B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Uitstekende service met topkwaliteit eten. Zeer aan te raden.
R.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Hebben een leuke avond gehad bij de Berlage met verassend lekker eten. Een aandachtspuntje voor de obers, kom iets vaker aan de tafel om te vragen of er nog voldoende drinken is.
Elisia .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Ben jij op zoek naar een verrukkelijke high tea?!!? Nou dan is de high tea bij de Berlage zeker een aanrader ???????????? Wij zijn enorme liefhebbers van high tea en hebben er al heel wat geproefd maar deze bij de Berlage is echt de moeite waard. Met stip op nummer 1 in onze lijst! Vooraf heerlijk limoen-soepje, daarna verrukkelijk belegde broodjes, salade en carpaccio en de laatste zoete gang is echt om je vingers bij af te likken! Supervriendelijk personeel, leuke/gezellige sfeer en midden in het centrum van Eindhoven! Tip van de dag! Wij komen zeker terug!
Lisanne T.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Eten was lekker maar de 2e ronde was helaas alles koud. Tevens werd onze tafel niet afgeruimd en schoongemaakt, lege glazen bleven op de tafel staan wat uiteindelijk erg rommelig werd. Heel lang moeten wachten tot de ober, na veel zwaaien, eindelijk opnieuw onze drinkwensen op kwam nemen. Het is een leuke zaak met een goede kaart, alleen jammer dat vooral de bediening en het koude eten zo is tegen gevallen.
Norbert B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Prima avond, met veel afzonderljke wensen desondanks goed ingevuld door het team. Voor familie met kleine kinderen een tip: vraag om tafel(s) met lage stoelen. Voor volwassenen is het wel heel gezellig en de krukken zaten ook lekker.
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Lekker gegeten, alert en vriendelijk personeel. Als ik dan toch een puntje van opbouwende kritiek mag geven: Sommige porties zijn wat aan de grote kant voor foodsharing, hierdoor helaas te weinig kunnen proberen. Achja, we komen wel een keer terug om de rest te proeven.
E.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
De porties van de ' tapas' gerechten zijn precies goed om met z'n tweeen te delen. Genoeg variatie in de gerechten. Vriendelijke en spontane bediening, niet opdringerig. Kortom: aanrader
K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Leuk ingerichte tent, helaas moesten we lang wachten op onze drankjes en waren ze niet erg pro-actief in de bediening. De gerechten waren lekker en er was genoeg keuze op de kaart.
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
De gerechten waren super! Super vers bereid en de porties waren zeker voldoende. Verhouding zoet en hartig was ook perfect! Echter vonden wij de service aan de mindere kant. Het duurde lang voordat we nieuwe thee kregen en voordat we de amuse kregen waren we al 20 minuten verder. De sfeer in het restaurant was gezellig en er stond leuke akoestische muziek op. Zeker voor herhaling vatbaar!
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Erg leuke avond gehad bij dit restaurant. Inrichting is erg gunstig met meerdere niveaus zodat je niet op elkaars lip zit. Het eten zelf was van erg goede kwaliteit! Leuk concept met sharing dishes, waarbij je zelf kan bepalen in welk tempo je dineert.
Anna T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Het eten was erg lekker, maar de service was helaas echt niks. We hadden brood besteld vooraf, maar dat kwam gewoon niet. Dus hadden we er naar gevraagd en omdat het nog zo lang duurde (we waren al bezig met de tapas) hebben we het gecancelled. Daarnaast werd er niet gevraagd of we drinken wilden en werden er ook geen lege borden meegenomen. Later op de avond wilden we nog koffie en thee bestellen, maar de serveerster ging er vanuit dat we de rekening wilden.
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben ons laten verrassen met heerlijk eten! Bediening top! Snelle bereiding gerechten. Leuke en gezellige inrichting van het restaurant! Een echte aanrader!
Elisia .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Afgelopen zaterdag met groep vriendinnen genoten van een 4-gangen verrassingsmenu! Wat een culinaire verrassing was dat!!! Echt een aanrader. Voor ieder wat wils! Was echt heerlijk. Verder goede sfeer in het restaurant, vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug om ons opnieuw te laten verrassen!
Cem P.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Alle gerechten waren erg goed op smaak en verrassend lekker. Leuk concept food sharing. De bediening was ook vriendelijk en spontaan. Tip :Grand Dessert en de tonijn.
gleijtens L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heel prettig ontvangen kwamen met grote regelmaat vragen of alles naar wens is.
Goed ingespeeld op onze vraag vegetarisch te eten op kerstavond terwijl ze een aangepaste kaart hadden.
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Zeer tevreden! Met een groepje van 4 speciaal om een wat rustiger plekje gevraagd en daar werd ook aan voldaan. Het verassingsmenu was super, van alles wat maar vooral het kokos limoen soepje als de ribbetjes werden snel verorberd. Zowel de witte chardoney als het rode huiswijntje zijn goed bevallen en ondanks dat wij normaal niet van shared dining houden hebben wij onze mening moeten inbinden. Uitstekend !!
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Wat een sfeervol en mooi restaurant! Echt een aanwinst voor Eindhoven. Heerlijk samen getafeld met gerechtjes van de shared dining kaart. Vriendelijk personeel. Ook erg geschikt voor groepen..
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Super lekker gegeten. Heel veel verschillende gerechten mogen proeven door het verrassingsmenu. Goede afwisseling tussen vlees en vis. Verder is er rekening gehouden met de dingen die we niet lusten. Bedankt!
Susan A.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Super gegeten tijdens een werkuitje. Fijne ambiance, goede bediening en een smakelijke diversiteit aan gerechtjes. Zeker voor herhaling vatbaar.
Patricoa O.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Prima bediening, keurig.