Berlage Kitchen and Bar

Kleine Berg 16 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Berlage Kitchen and Bar

Kitchen and Bar Berlage is een plek midden in Eindhoven met voor ieder wat wils.
Koffie met gebak, een smakelijke lunch, gezellige borrel of een diner in de vorm van shared dining.

Centraal gelegen in de altijd bruisende Bergen van Eindhoven, is Grand Café Berlage al dertig jaar een begrip voor een groot en gevarieerd publiek. Berlage is meer dan eens uitgeroepen tot een van de beste cafés van Brabant en wordt geroemd om zijn uitstekend restaurant en prettige informele sfeer. In de lente- en zomermaanden is het goed toeven in de grote gezellige en in 2016 geheel nieuw aangelegde stadstuin.

Een oase van rust in de drukke binnenstad en een zeer geliefde plek om heerlijk buiten te lunchen, borrelen, dineren of een onvergetelijke verjaardag, jubileum, huwelijk of ander happening te vieren.

Meer informatie over restaurant Berlage Kitchen and Bar

Vanaf het NS station is Berlage nog geen 10 minuten lopen. U kunt ook een van de vele buslijnen nemen en uitstappen bij de halte 'Keizersgracht' of 'Vrijstraat'.
  • Kom je met de auto?
    Dichtbij parkeren kan bij het parkeerterrein op de Keizersgracht of in parkeergarage Hooghuis
  • : Betaald parkeren in de buurt.

zondag t/m donderdag

• Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag

Jouw recensie over het restaurant Berlage Kitchen and Bar

Wies D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
gezellige en prima avond...en dat kan alleen wanneer eten en bediening goed is
G.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten, prettig sfeer en zeer vriendelijk personeel. Ook mooie sfeer in de zaak qua verlichting en stijl. Het regende dus we hebben binnen gezeten. Tuin zag er ook mooi uit
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Er ging iets mis in de keuken waardoor we wat lang moesten wachten. 1000 ecxuses en een lekker wijntje van het huis als excuus
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Eten was goed maar bediening was erg slecht.
Peuzeltje M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijk buiten op het terras gezeten. Wat een prachtige rustige plaats in het centrum van Eindhoven.
V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
We zijn met ons team (acht personen) gaan eten bij Berlage en bestelden het 4-gangen verrassingsmenu voor de hele groep. De bediening was heel fijn, de wijn lekker en het eten heerlijk. We konden bovendien rustig in de tuin zitten. Onze avond was top!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Goede kaart, veel keuze, prachtige grote buitentuinnwasr je rustig kan zitten!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Lekker eten. De wachttijd tussen de gerechten had van ons korter gemogen, omdat we met een klein kind waren. Verder heel vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Wij hebben een slechte ervaring met de bediening van het restaurant. De manier waarop de menu's werden aanbevolen (omdat we met 8 personen waren) was meer dwingend dan uitnodigend. Toen we uiteindelijk het menu kozen was de boodschap dat we zulke kleine porties zouden krijgen dat we wel sidedishes MOESTEN bestellen. Dit voelde voor ons als een verrassing (vooral als 8 personen voor 29,50 het menu nemen) en daarop hebben wij besloten losse gerechtjes te nemen. Het bestelde brood kwam samen met de eerste ronde gerechten, waardoor we na bestelling ontzettend lang zonder eten op tafel hebben moeten wachten. Het eten was wel goed, echter door de manier waarop er bediend werd komen wij hier niet snel meer terug.
A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
We hebben een leuke gezellige avond gehad. Lekker gegeten en gedronken. Bediening was goed. Food sharing is een leuk concept. Op deze manier kun je toch weer wat gerechten uitproberen omdat je kunt kiezen uit meerdere gerechten. Aanrader.
Patricia C.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk in de tuin gezeten. Het shared dining concept is leuk en gezellig. Ruim voldoende keus in gerechtjes, voor elk wat wils, vlees/vis/vega. De bediening is spontaan, creatief en servicegericht. De prijzen zijn wel wat aan de hoge kant. Al met al voor herhaling vatbaar!
Fenna B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Eten was heel lekker. Leuk concept, mooie tuin (fijn dat er veel schaduw is). Service was iets minder. Er staat te weinig personeel en ze leken er ook niet zo veel zin in te hebben. Overigens wel vriendelijk te woord gestaan.
V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
met schoonzussen heerlijk in de tuin gezeten en genoten van high tea . Theewater had wat vaker aangevuld mogen worden. We moesten vragen voor bordjes om al het lekkers na het kiezen op te leggen. Ook voor de gebruikte theezakjes was in de eerste instantie geen bordje of anders neer gezet.
Er waren ook een aantal borden waar scherfjes af waren
Eten was prima echt heel lekker ……….verzorging kan net wat beter.
Neelke W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Een gezellige informele sfeer met heerlijk eten! Het was mooi weer dus het tuinterras was heerlijk. Wat loungemuziek werd gedraaid op juiste volume.
Vriendelijk personeel.
Wij vonden het een voordeel dat we gebruik konden van onze diner-cadeau kaart.
marjet28 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Gezellige sfeer, lekker buiten gegeten. Leuk ingericht. Heerlijk gegeten. Wel even wennen aan het sharing idee. Iedereen prikt van dezelfde schaal of plank. Misschien als tip wat meer bestek uitdelen. Misschien dat geen partners of familie hier wat moeite mee hebben. Verder heel aardig en attent personeel!
J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Het is mooi geworden na de verbouwing. Vriendelijk geholpen en geen reden om niet nog eens te gaan lunchen. Helaas reed er net een bezemwagen bij de buren in schoon te maken maar daar kan niemand iets aan doen natuurlijk.
B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Leuk restaurant met lekkere gerechten. Het sharing idee met kleinere gerechten is erg leuk en origineel!
We hebben wel lang op de gangen moeten wachten.
Milou V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Lekker verrassingsmenu gehad. Miste alleen bij het hoofdgerecht echt iets van aardappelen / pasta. Alleen vis/vlees was een beetje jammer.
Erna K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
We waren er al vroeg en het was rustig. Het leek of we telkens vergeten werden. Het duurde ontzettend lang voordat we een gang kregen, zelfs na 3x(!) vragen viel er geen kwartje. Het zorgde voor de nodige frustratie tijdens een belangrijk etentje. Uiteindelijk was iedereen die na ons kwam al bediend en voorzien. Zeer merkwaardig.
H. F.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
-In een groep van 8 of meer wordt het surprise-menu verplicht gesteld, bij reservering werd dit niet aangekondigd.
-Bijgerechten als frites of pasta moeten apart worden besteld tegen meerprijs bovenop de menuprijs.
-Geen karaf met kraanwater, alleen een glas op verzoek bij wijn of koffie.
-klantgerichtheid laat te wensen over, lange wachttijd tussen de gangen.
+eten is redelijk, porties matig.