Berlage Kitchen and Bar

Kleine Berg 16 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Berlage Kitchen and Bar

Kitchen and Bar Berlage is een plek midden in Eindhoven met voor ieder wat wils.
Koffie met gebak, een smakelijke lunch, gezellige borrel of een diner in de vorm van shared dining.

Centraal gelegen in de altijd bruisende Bergen van Eindhoven, is Grand Café Berlage al dertig jaar een begrip voor een groot en gevarieerd publiek. Berlage is meer dan eens uitgeroepen tot een van de beste cafés van Brabant en wordt geroemd om zijn uitstekend restaurant en prettige informele sfeer. In de lente- en zomermaanden is het goed toeven in de grote gezellige en in 2016 geheel nieuw aangelegde stadstuin.

Een oase van rust in de drukke binnenstad en een zeer geliefde plek om heerlijk buiten te lunchen, borrelen, dineren of een onvergetelijke verjaardag, jubileum, huwelijk of ander happening te vieren.

Meer informatie over restaurant Berlage Kitchen and Bar

Vanaf het NS station is Berlage nog geen 10 minuten lopen. U kunt ook een van de vele buslijnen nemen en uitstappen bij de halte 'Keizersgracht' of 'Vrijstraat'.
  • Kom je met de auto?
    Dichtbij parkeren kan bij het parkeerterrein op de Keizersgracht of in parkeergarage Hooghuis
  • : Betaald parkeren in de buurt.

dinsdag t/m donderdag en zondag
11:30 - 00:00

• Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag

Jouw recensie over het restaurant Berlage Kitchen and Bar

Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Matige gerechten. De olijven sidedish droop van de balsamico azijn en olie. Jammer. De kaasfondue was een opengesneden ovenkaasjes, met een paar reepjes paprika, bleekselderij, radijsjes en soepstengeltjes en niet goed gewassen druiven. Van de gevulde champignons krijg je er drie, lastig 'sharen' met zijn twee. Gelukkig was het dessert (crème brullee en chocolade met fudge) wel erg lekker. De prijs viel ook mee.
Beste Wouter,

Bedankt voor uw recensie en opbouwende kritiek. De olijven horen niet doordrenkt te zijn met balsamico azijn en olie, de keuken is hierop attent gemaakt. Betreft de kaasfondue is het erg jammer dat deze u niet goed beviel, we krijgen hier doorgaans erg leuke reacties op! Wellicht tot volgende keer om ook de andere gerechten van onze kaart te proberen.

Met vriendelijke groet,

Team Berlage Kitchen & Bar
S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Lekker eten, goede service en een gezellige sfeer.
Restaurant was mooi aangekleed voor het kerstdinner, en de gangen kwamen rustig binnen, zodat we tussendoor ook konden kletsen en roken, en ons niet gehaast voelden (+/- 3.5 - 4 uur voor 6 gangen en een amuse).
Beste Smulders,

Bedankt voor uw positieve recensie en fijn om te lezen dat u van het Kerstdiner heeft genoten.

Met vriendelijke groet,

Team Berlage Kitchen & Bar
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Wij waren hier wezen lunchen met 45 collega's en alles was uitstekend; heerlijke gerechtjes, goede service en gezellige sfeer. Zeker een aanrader voor elke gelegenheid.
Nicolette K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Je kunt super lekker eten voor een goede prijs/ kwaliteitverhouding. Met groepen kun je kiezen uit een 3 of 4 gangenmenu. In ons geval een 3-gangenmenu. Het enige minpuntje was dat er vooraf niet gevraagd werd of we een voor, hoofd, nagerecht wilde of een voor, tussen, - en hoofdgerecht. Hier kwam ik pas achter bij het tussengerecht. Nu was het eten meer dan voldoende, maar dat had ik zelf wel fijn gevonden.
Het duurde ook lang voordat het voorgerecht werd geserveerd, maar het was ook erg druk. Berlage is zeker een aanrader.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Verrasssingsmenu, drie gangen. Ik verwachtte voor-, hoofd-, en na-gerecht, maar het werden twee gangen van kleine voorgerechten, hoofdgerecht van vlees en vis. Goed op smaak, veel variatie, mooi opgediend.
K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
leuke setting, aardig personeel en verrassende menukaart met prima prijzen.
Vooral de sushi burgers waren verrukkelijk!
Echt een aanrader!
Shaydi R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heb heerlijk gegeten, service was top en mooie decor. Beetje rumoerig maar wel erg gezellig!
Petra E.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Midden in Eindhoven, leuk en gezellig restaurant waar je goed kan eten. Verrassingsmenu was top! Zeer mooie grote bar waar je ook voor en na het eten goed kunt toeven.
S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Ik heb een erg leuke en gezellige avond gehad. Het verrassingsmenu beviel goed en ik kan dit aan iedereen aanraden! (Net als de risottobitterballetjes, daar kan ik er nog wel 100 van eten)
Marloes R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Perfecte plek en de risotto balletjes zijn overheerlijk!
Malou K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Wij hebben genoten bij de Berlage.
Heerlijk eten, goed personeel.
Alles zag er prachtig uit, de aankleding, opmaak van de borden.
Het surprise menu is écht een aanrader!
Er werd gevraagd naar side dishes voor bij het hoofdgerecht, omdat hier geen groente of friet bij geserveerd werdt. Dit was achteraf gezien voor ons niet nodig.
Het was (tè) veel. Maar dat verschilt natuurlijk ook per persoon. Wij persoonlijk baalde ervan dat we zoveel moesten laten staan.

Al met al een topbeleving/avond!
Beste Malou,

Bedankt voor je recensie! Graag tot ziens @ Berlage!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We hebben gekozen voor het 3-gangen verrassings menu. Erg lekker en gevarieerd, vlees, vis en vegetarisch. Ons tafeltje was vooraan, iets minder gezellig cq aangekleed dan achterin. Gelukkig maakte het eten en gezelschap veel goed!
Beste Esther,

Bedankt voor je recensie met goede feedback! Indien je nog een keer wilt terugkomen kan je bij de reservering doorgeven een tafel achterin de zaak te wensen. Tot ziens!
Caren V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Een streling voor je tong al die heerlijke smaken door elkaar! Wij hadden gekozen voor het drie-gangen menu, echt een aanrader om veel verschillende gerechtjes te proeven. Gezellige ambiance. En doorslag gevend qua keuze was dat wij onze hond mochten meenemen. Het was een geslaagde avond voor ons.
Debora V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Mooi ingericht, sfeervolle ambiance, heerlijke foodsharing-gerechtjes en vriendelijke, snelle medewerkers. Kortom: aanrader!
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Lekker eten, alles lekker vers. Vooral heerlijke watermeloensalade. Bediening is prima, oprecht aardig, we werden vlot geholpen.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Was prima eten zo’n tapas verrassingsmenu. We vond het een goede prijs-kwaliteit verhouding en er was. heel aardig en attent personeel.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke en attente bediening. Ook mijn tieners waren enthousiast! Mooie mix van het soort mensen dat er zat.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Prima restaurant,
Wij kozen een verrassingsmenu voor 2 personen. Het was meer dan een verrassing. Zeer divers en lekker.
Joy T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, de bediening was goed en de sfeer heel relaxed. Wij waren met een grote groep: 12 vrouwen en vaak is de bediening dan trager, moeilijker dan gewenst, hier was dat absoluut niet zo. Er werd goed ingespeeld op onze wensen en niets was moeilijk of vervelend. Complimenten daarvoor! Wij komen zeker een keer terug.
Beste Joy,

Fijn dat jullie een heerlijke avond hebben gehad! We zien jou en je vriendinnen graag weer eens terug!

Groetjes Team Berlage Kitchen & Bar
marjavanwanrooy .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Met een groepje vriendinnen gezellig en lekker gegeten. Omdat één persoon op haar blouse geknoeid had werd er meteen actie ondernomen door het personeel. De salades waren heerlijk alleen een beetje te veel dressing, maar dit veranderde niets aan de smaak .