Berlage Kitchen and Bar

Kleine Berg 16 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Berlage Kitchen and Bar

Vanaf het NS station is Berlage nog geen 10 minuten lopen. U kunt ook een van de vele buslijnen nemen en uitstappen bij de halte 'Keizersgracht' of 'Vrijstraat'.
  • Kom je met de auto?
    Dichtbij parkeren kan bij het parkeerterrein op de Keizersgracht of in parkeergarage Hooghuis
  • : Betaald parkeren in de buurt.

maandag-donderdag

- High Tea 11:30 - 16:00

Jouw recensie over het restaurant Berlage Kitchen and Bar

Phyline D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Leuk systeem! en supergoede bediening! We komen hier zeker nog een keer terug.
Tim C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Leuk concept, vriendelijke en vlotte bediening.
Namen het surprise menu wat een leuke variatie in gerechten gaf. Enkel het hoofdgerecht vond ik een beetje aan
de mindere kant. Maar zeker voldoende gegeten en alles wel lekker.
Op vrijdag avond was het hier wel druk ( zeker met GLOW ) en door accoutiek of ontbreken ervan toch wel rumoerig.
Kortom, leuke voor een avondhap voor het uitgaan of met vrienden. Voor een romantische avond tafelen niet geschikt.
Stephanie T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Leuk restaurant met n fijne ambiance. Mooie inrichting, vriendelijke en behulpzame bediening. Het eten was oke maar weinig bijzonders.
Oksana C.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
We zijn er met zijn vieren geweest met de bedoeling om een uitgebreide lunch te hebben. We zijn begonnen met een fles huiswijn en klein hapje. We zijn alle vier wijndrinkers. We hebben een fles ''huiswijn'' besteld. We hebben vaker slechte wijnen gehad in de horeca, maar deze was echt top slecht! Chemicaliën in de neus, sulfiet dat uit het glas springt, bijtende zuren lekker afgerond met wat suiker.... Deze 'wijn' heeft ons overtuigd dat we toch maar betere elders moesten gaan eten. Dat hebben we ook gedaan...
Yvet V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Super lekker gegeten, maar de service was minder deze avond. Lang moeten wachten op ons eten! Ze waren het vergeten door te geven aan de keuken, er was naar mijn inzicht weinig overzicht in de bediening.
Frederik B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
4 gangen verrassingsmenu gegeten op een Zondag avond.
Er zat een goede variatie in de gerechten en alles smaakte erg goed.
Wachttijden tussen de gangen was prettig kort (en in mijn beleving goed getimed)

Niveau van de bediening was naar mijn verwachting.
Enige wat ik hierbij kan aanmerken is dat er bij de bar best een aantal glazen waren gesneuveld wat natuurlijk goed te horen is in het restaurant.
Dit doet af an de goede indruk die de bediening maakte.

Sfeer binnen was positief en de tafels staan wat dicht op elkaar maar de tafels zijn wat breeder dan een standaard restaurant tafel. Hierdoor hebben we alsnog vooral van elkaars gezelschap kunnen genieten en zijn niet teveel gestoord door anderen om ons heen.
Inrichting is netjes gedaan (niet helemaal mijn smaak), en erg prettig om wat grotere tafels te hebben i.v.m. het shared dining.

Extra pluspunt: wij waren onze telefoon vergeten en konden deze ondanks dat het restaurant gesloten was nog komen ophalen.

eindconclusie: het diner heeft zeer positief bijgedragen aan ons bezoek aan Eindhoven.
Ik zal het restaurant zeker aanraden bij vrienden/familie en kom hier graag nog een keer eten.
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Goed eten. Muziek veel te hard!
I B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Verrassend leuk en lekker. Behoorlijke porties. Heel leuk sfeertje. Leuke bediening. Leuke opmaak.
Berlage is er op vooruit gegaan !! We komen graag nog eens terug.
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Leuke ambiance en heerlijke high tea genuttigd. Mooie en lekkere producten, ruim voldoende gegeten, bijzonder om thee uit een wijnglas te drinken, vriendelijke bediening.
Laura T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Mooi verbouwd restaurant, wat veel goed door voor de sfeer. Ontvangst en service is vriendelijk, en omdat het nog vroeg was kwam het eten ook snel.
Ilona P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Afgelopen zondag een High tea deluxe als verrassing voor mijn moeder geregeld. De tafel was netjes gedekt toen we aankwamen. Service was top en uitstraling van het eten was super! Zeker een aanrader!
sabine D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goede ontvangst en snelle service. Het verassingsmenu is ontzettend leuk om te proberen. De kwaliteit van de gerechten is zeer goed. Het vlees is enorm mals en de vis was voortreffelijk van smaak. Groet Sabine
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was prima maar ook niet meer dan dat. We hadden om 20.00 uur gereserveerd en name het 4-gangen verrassingmenu. Prima eten echter om 22.00 uur begint een DJ met draaien waarbij wij het idee hadden dat de etende gasten werden vergeten, in tegenstelling met het "uitgaande" gasten.
Elisia .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Genoten van een heerlijke high tea met vriendinnen. Een van de beste high tea's die we ooit gehad hebben. Heerlijke culinaire hapjes. Meesterlijk soepje vooraf. Knapperige broodjes, heerlijk belegd. En zoete gedeelte is om je vingers bij af te likken. Complimenten aan de chef-kok! Zeker een aanrader!!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, mooi restaurant
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De maaltijden zijn top, zeer fijn dat je per gerecht ook kunt aangeven of je deze vegetarisch, met vlees of met vis geserveerd wilt hebben. Mijn vrouw is lactose-intolerant, ook dat was geen probleem. De gerechten zijn best fors, en dat voor een gunstige/normale prijs. De bediening is aardig en staat altijd klaar om je te helpen.
Bert E.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Fantastische sfeer....prima relatie prijs versus kwaliteit...aanrader dus dit "nieuwe Berlage" op de Kleine Berg in Eindhoven.
Suzanne L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Eten was erg lekker, gevarieerd en origineel en ook voor vegetariërs is er van alles. Sfeer is gezellig, maar werd na 10 uur 's avonds een beetje irritant: een van de jongens van de bediening vond het nodig de muziek steeds harder te zetten en ook de muziekstijl veranderde opeens, waardoor we na 10 uur in een restaurant zaten met veel te harde discomuziek. Beetje vreemd, het paste niet bij elkaar. Service is vriendelijk maar kan beter, bestellingen worden vergeten en erg professioneel zijn ze niet.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Toevallig terecht gekomen, maar wat een voltreffer! Uitstekend eten! Vooral de ossenhaas is top. De tuin is een verademing. Vraag naar Chris!
J W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het shared dining menu was heel erg lekker. Er was een ruime keus aan vegetarische gerechten die orgineel en erg lekker waren, zoals de risotto-bitterballen. Enig puntje van kritiek is dat er wat veel salade bij de 2e gang zat. De bediening was aardig en nam tijd voor een praatje. De keus aan open wijnen was ruim. Alle reden om terug te gaan. Het is niet meer het dans-eetcafe van vroeger, maar een restaurant met uitstekend eten.