Berlage Kitchen and Bar

Kleine Berg 16 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Berlage Kitchen and Bar

Kitchen and Bar Berlage is een plek midden in Eindhoven met voor ieder wat wils.
Koffie met gebak, een smakelijke lunch, gezellige borrel of een diner in de vorm van shared dining.

Centraal gelegen in de altijd bruisende Bergen van Eindhoven, is Grand Café Berlage al dertig jaar een begrip voor een groot en gevarieerd publiek. Berlage is meer dan eens uitgeroepen tot een van de beste cafés van Brabant en wordt geroemd om zijn uitstekend restaurant en prettige informele sfeer. In de lente- en zomermaanden is het goed toeven in de grote gezellige en in 2016 geheel nieuw aangelegde stadstuin.

Een oase van rust in de drukke binnenstad en een zeer geliefde plek om heerlijk buiten te lunchen, borrelen, dineren of een onvergetelijke verjaardag, jubileum, huwelijk of ander happening te vieren.

Meer informatie over restaurant Berlage Kitchen and Bar

Vanaf het NS station is Berlage nog geen 10 minuten lopen. U kunt ook een van de vele buslijnen nemen en uitstappen bij de halte 'Keizersgracht' of 'Vrijstraat'.
  • Kom je met de auto?
    Dichtbij parkeren kan bij het parkeerterrein op de Keizersgracht of in parkeergarage Hooghuis
  • : Betaald parkeren in de buurt.

maandag-donderdag

• Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag

Jouw recensie over het restaurant Berlage Kitchen and Bar

D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
We hadden een zakelijk informeel uitje en gekozen voor het 4-gangen surprise menu. Wat een fantastische gerechten, precies goed qua hoeveelheid en diversiteit. Echt een hele dikke aanrader!
Maria R.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Soort grand café. Ruim van opzet met een hele grote zonnige tuin.
H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
hartelijke ontvangst en heel lekker gegeten, de moeite waard om te herhalen. Al het personeel informeerde meerde malen of het smaakte, wanneer zij voorbij kwamen. Kortom, zeer tevreden
V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het was even opletten om de menukaart goed te kunnen gebruiken.
Het eten was smakelijk bereid, de portie's precies goed.
We werden met een bepaalde nonchalance bediend, waardoor er over en weer gelachen kon worden.
Wij gaan terugkomen, het smaakte naar meer!
Miriam L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het was redelijk druk, bij binnenkomst werd ons verteld dat het eten wat langer duurder 'in verband met lunchtijd'. Nu hoop ik dat een restaurant toch bedacht is op het feit dat mensen meestal rond lunchtijd of dinertijd komen. We hebben 3 kwartier op het gerecht gewacht. Er waren maar 2 mensen aan het bedienen op het hele terras. Bediening was onvriendelijk. Ik was een beetje teleurgesteld, de inrichting is erg mooi geworden maar de service helaas minder geworden!
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Behoorlijk aan de prijs maar zeer hoge kwaliteit high-tea. Voor mij zou het iets minder veel en dan iets goedkoper mogen. We waren met zijn tweetjes en er hadden minstens 3-4 personen normaal van kunnen eten. Prima bediening, gezellige sfeer. Een absolute aanrader!
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
sharing menu had heel mooi voorgerecht en nagerecht, gevarieerd en heel smakelijk. hoofdgerecht erg beperkt, je moet nog groente en aardappelen/pasta bijbestellen.
W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Zeer chaotische bediening. We hebben al het personeel van die avond aan de tafel gehad. Dit komt de communicatie en de bediening zeker niet ten goede.
Martien S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Op 4 mei aten we bij Berlage. Heerlijk eten, lieve vriendelijke bediening. Om acht uur stopte de bediening en de muziek. Zeer attent. Bijzondere avond!
José V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten. Tuin is geweldig. Chapeau voor personeel om heel het restaurant en tuin bezoekers tot stilte te krijgen vanwege dodenherdenking . Zelfs personeel bleef keurig staan en kwam meteen in actie na deze 2 minuten. Een van mijn favoriete restaurants in Eindhoven
H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het eten was erg lekker. Van de meeste gerechten was de prijs goed, echter van de club sandwich erg duur. Behalve dat, vriendelijke ontvangst, ruime keuze uit gerechten, snelle service. Toen wij er waren op een zondag voor lunch, was het wel erg rustig. Een reservering was niet nodig.
Phieke van R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Prima gegeten in een gezellige zaak, ga zo door !
Sanne .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Erg lekker gegeten en de keuken houdt gemakkelijk rekening met allergieën of dieet-wensen. Fijne ambiance en een leuke avond gehad!
Hubert E.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
we aten met vrienden zgn Shared gerechten...geweldige kwaliteit voor een mooie prijs. Huiswijn van uitstekend niveau. Al met al een geslaagde uitgangsavond met onze vrienden.
J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heel lekker en gezellig gegeten! Food-sharing concept is leuk. Personeel was erg vriendelijk maar bediening was slecht. Vaak moeten wachten voordat er iemand de bestelling kwam opnemen. Onze drankjes bestelling werd vergeten terwijl het helemaal niet druk was.
Simone H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten in de gezellige buitentuin.
Fijne sfeer en bediening uirstekend!
daphne L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We zaten erg lekker in de binnentuin, het is een mooie plek en de sfeer is prettig. Het eten is oké, niet bijzonder maar alles was in orde. De service is alleen niet al te best- eindeloos wuiven om de aandacht van de ober te krijgen, geen prettig contact, er wordt niet gevraagd hoe je je biefstuk gebakken wilt (verschijnt zéér doorbakken op je bord) en de bediening heeft geen idee wat ze serveren (raar dat er niets gezegd wordt als de borden op tafel worden gezet) . Ook vervelend: het restaurant is telefonisch niet bereikbaar (twee keer geprobeerd op vrijdag avond, een keer zaterdag ochtend en twee keer zaterdag middag).
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het eten is hier heerlijk, vooral de visgerechten zijn echt een aanrader. Sommige rundergerechten waren wel aan de taaie kant. Service viel wel tegen, wellicht doordat een deel van het personeel aan het feesten was vanwege het kampioenschap van PSV. Toch is het naar als je om 8 uur gaat eten in een rustig restaurant en je pas om half 11 het nagerecht ontvangt.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Het eten was heerlijk. De bediening dacht goed mee met onze wensen. jammer genoeg hadden we niet zo heel veel tijd omdat we naar het theater gingen.
Blond71 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Mooi geworden! Leuk concept. Jammer dat er geen vervanging voor de vis was in t menu voor pers. die geen vis lusten. Appel crumble hoort niet ijskoud te zijn. Iets warm maken en weet zeker dat iedereen dit waardeert! Helaas was onze serveerster druk met vrienden aan de bar en duurde t een half uur voordat we “mochten” betalen. Wij waren met 4 pers., drinken fles wij, biertjes en borrels maar kregen geen karaf water maar een flesje van 0,75 voor 5 euro. Niet zo netjes. Eten verder echt lekker!