Berlage Kitchen and Bar

Kleine Berg 16 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Berlage Kitchen and Bar

Kitchen and Bar Berlage is een plek midden in Eindhoven met voor ieder wat wils.
Koffie met gebak, een smakelijke lunch, gezellige borrel of een diner in de vorm van shared dining.

Centraal gelegen in de altijd bruisende Bergen van Eindhoven, is Grand Café Berlage al dertig jaar een begrip voor een groot en gevarieerd publiek. Berlage is meer dan eens uitgeroepen tot een van de beste cafés van Brabant en wordt geroemd om zijn uitstekend restaurant en prettige informele sfeer. In de lente- en zomermaanden is het goed toeven in de grote gezellige en in 2016 geheel nieuw aangelegde stadstuin.

Een oase van rust in de drukke binnenstad en een zeer geliefde plek om heerlijk buiten te lunchen, borrelen, dineren of een onvergetelijke verjaardag, jubileum, huwelijk of ander happening te vieren.

Meer informatie over restaurant Berlage Kitchen and Bar

Vanaf het NS station is Berlage nog geen 10 minuten lopen. U kunt ook een van de vele buslijnen nemen en uitstappen bij de halte 'Keizersgracht' of 'Vrijstraat'.
  • Kom je met de auto?
    Dichtbij parkeren kan bij het parkeerterrein op de Keizersgracht of in parkeergarage Hooghuis
  • : Betaald parkeren in de buurt.

zondag t/m donderdag

• Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag

Jouw recensie over het restaurant Berlage Kitchen and Bar

Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Was prima eten zo’n tapas verrassingsmenu. We vond het een goede prijs-kwaliteit verhouding en er was. heel aardig en attent personeel.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke en attente bediening. Ook mijn tieners waren enthousiast! Mooie mix van het soort mensen dat er zat.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Prima restaurant,
Wij kozen een verrassingsmenu voor 2 personen. Het was meer dan een verrassing. Zeer divers en lekker.
Joy T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, de bediening was goed en de sfeer heel relaxed. Wij waren met een grote groep: 12 vrouwen en vaak is de bediening dan trager, moeilijker dan gewenst, hier was dat absoluut niet zo. Er werd goed ingespeeld op onze wensen en niets was moeilijk of vervelend. Complimenten daarvoor! Wij komen zeker een keer terug.
marjavanwanrooy .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Met een groepje vriendinnen gezellig en lekker gegeten. Omdat één persoon op haar blouse geknoeid had werd er meteen actie ondernomen door het personeel. De salades waren heerlijk alleen een beetje te veel dressing, maar dit veranderde niets aan de smaak .
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
In de zomer een borrel gehouden voor het gehele team in de tuin, nu een zakelijk etentje met partner. Berlage is een blijvertje.
B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Tijdens Dutch Design 3x uw restaurant bezocht. Heerlijke gerechten, klantvriendelijk meedenkend personeel, ook voor vegetariërs prima ! Helemaal tevreden.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Het duurde erg lang voor we de kaart kregen. De bediening was heel welwillend maar er werd wel erg ingestoken op het nieuwe concept van foodsharing. Daarbij werd een aantal keer benadrukt dat we ongeveer 3 gerechten nodig hadden pp. Wij hadden aan 2 genoeg maar daar was men bijna teleurgesteld over. Ik vond het een beetje veel gepush om maar zoveel mogelijk te bestellen. Als je daar op in gaat ben je best duur uit. Ik vond het charmante van Berlage voorheen altijd dat je een goed gerecht hebt voor een scherpe prijs. Het eten was evenwel erg lekker. Ik heb lamsvlees gegeten en mediterrane groente en alles was erg lekker klaargemaakt.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Gezellige tuin maar net iets te donker
Veronica B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
gezellig geluncht. Goede bediening en lekker eten
D. V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Goed gegeten, sharing menu met voor iedereen iets lekkers (vlees, vis en vega), goede porties en lekker van smaak. Bediening was aardig en oplettend. Leuke omgeving voor een informeel etentje. Prijs kwaliteit verhouding top.
Justin P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Ontzettend leuk concept sharing diner. Super leuk personeel goed geholpen met een lach. Ik en mijn partner hebben er uitstekend goed gegeten.
Marco R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Top zaak , mooi interieur maar wat belangrijker is het eten is top !
Echt een aanrader ! Goeie en vlotte bediening !!!!!
Jan Harm D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
De kaart met kleine gerechtjes kon iets uitgebreider. We wisten niets meer te kiezen en zijn toen maar gegaan.
Gerechten waren prima en mooie ambiance.
J.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Erg goed gegeten. Het share-dining concept sprak ons erg aan en vonden we erg leuk om te doen. Op deze manier is het mogelijk om verschillende gerechten te proeven en lekker samen van te eten. Maakt het erg gezellig
Puck L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk eten, leuk concept.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Goed gegeten, vriendelijk personeel, leuk restaurant om met een grote groep te gaan eten. Kom vast nog eens terug. Rekening klopte niet helemaal maar werd direkt aangepast.
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk rustig gegeten echt een aanrader vooral de risotto balletjes ❤️
Wies D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
gezellige en prima avond...en dat kan alleen wanneer eten en bediening goed is
G.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten, prettig sfeer en zeer vriendelijk personeel. Ook mooie sfeer in de zaak qua verlichting en stijl. Het regende dus we hebben binnen gezeten. Tuin zag er ook mooi uit