Berkhout

Kerkstraat 17 2042 JD Zandvoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Berkhout

Angela F.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2015
Een culinaire verassing die gebaseerd is op een ouderwets lekkere leest. Hier geen Robert Kranenborg toefjes maar een heerlijke hap. We hebben hier 2 dagen achter elkaar gegeten vanwege ons verblijf in Zandvoort en ik kan het een ieder van harte aanbevelen. De zuurkool, de hachee, de gulash en de duitse biefstuk waren allemaal van grote kwaliteit. Mijn smaakpapillen genieten nog steeds van de zelfgemaakte appelmoes. De service was ook geweldig. We komen graag weer terug!
1954 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Ik hoorde vandaag dat je een recensie kon schrijven van de eigenaresse,daar willen wij graag aan mee doen!Als klein kind gingen wij met mijn ouders al naar restaurant ""Berkhout "".Nu zoveel jaren later ga ik met mijn kinderen naar het zelfde restaurant.
In 1 woord HEERLIJK !!!
Wat je ook eet alles is super,heerlijk Hollands.zoals het moet zijn,
De bediening is heerlijk ontspannend en gezellig.
Wij gaan er graag naar toe en komen voldaan terug
Gewoon een keer proberen,gegarandeerd dat je er weer terug komt
Hendrix W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Echt eerlijk eten zoals het hoort. Alles zo vers als het maar zijn kan! Waar kun je nog ouderwetse sucadelapjes eten of gebakken kalfslever met uien en spek? Gebakken aardappeltjes zoals Oma het maakte en niet te vergeten de zelfgemaakte appelmoes! Alle soorten echt verse groenten, kortom top! Topkwaliteit tegen een keurige prijs, de familie Berkhout verdient een plaats in de toptien van Iens ! Trouwens ook de bediening is uitstekend!
Rincovdbaan .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Wij hebben hier onlangs weer eens gegeten. De Duitse biefstuk met ui en gebakken aardappeltjes en rode kool met appelmoes waren reuze lekker. Mijn vrouw heeft genoten van de Hollandse Biefstuk met friet en salade. Ook de toetjes waren verrukkelijk.
De ambiance is eenvoudig. Het eten is niet speciaal goedkoop, maar ook niet duur.
De bediening is zeer vriendelijk en beleefd. Het eten is echt Hollands en van uitstekende kwaliteit. In de afgelopen (>) dertig (!) jaar, dat ik (zo nu en dan) bij Berkhout heb gegeten, is er NIETS veranderd. En dus ook nog steeds heerlijk eten!