Berkel Doner

• ...

Meer informatie over restaurant Berkel Doner

Lekkerbekkieberkel .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Lekker eten. Ziet er netjes uit..
Alleen jammer dat de bestellingen te vaak niet kloppen en ik altijd duurder uit ben..

Ron S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Heerlijke Doner! De smaak is goed en snel klaar. Ook andere gerechten zijn goed gemaakt. De kapsalon is een aanrader. Een aanwinst voor Berkel. De inrichting is simpel maar de meeste zullen alleen afhalen.
Yan N.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Heerlijk! Een Donerzaak in Berkel! Prima eten voor een redelijke prijs! De sfeer is er niet. Maargoed daarvoor ga je ook geen kapsalonnetje halen. Aardige heren die hard willen werken en goede kwaliteit willen leveren. Prima!
Klaas H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Goede kebab snackbar. Lage prijzen, grote porties en hele snelle en vriendelijke service. Wij halen altijd af, t is niet erg sfeervol om als gezin te eten.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Het is een soort van Turkse snackbar. Het eten is redelijk en de bediening vriendelijk en de prijzen zijn laag. Je kan hier wel zitten aan een tafel. Alcohol wordt er niet geschonken. Heb er al diverse keren gegeten. Vooral omdat je snel geholpen wordt en omdat het goedkoop is.
Juan S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Een aanwinst voor Berkel eindelijk ook een
Donner snackbar voor als je lekker makkelijk wil doen
en heel vriendelijk geprijsd
Een Turkse pizza rijkelijk gevuld met vers ingrediënten is de halve prijs van een Italiaanse pizza
Friet zou ik niet afhalen een beetje slap maar, geen reden om weg te blijven
Jammer dat het iets te vroeg sluit 20.00 uur.