Bergzicht

Zaterdag en zondag 11:30 - 20:30

5,7
6,6
6,6

Jouw recensie over het restaurant Bergzicht

Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Pannenkoek melig met rauwe spek.
Na klacht nieuwe pannenkoek kunnen krijgen, maar gezin was al klaar met eten. Hierdoor een naturel pannenkoek genomen
Dalia S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Gisteren hier wezen eten. Pannenkoeken waren oké, bediening was vriendelijk. Maar, bij het vragen om een half om half pannenkoek, werd ons verteld dat dit natuurlijk gewoon kon. Wij blij! Totdat de rekening kwam. Gemiddeld 18,- per pizza. Waarom? Omdat we half om half hadden gekozen. Belachelijk. De serveerster gaf half glimlachend aan: oh, dat had ik er misschien bij moeten zeggen. Voor ons zeker de laatste keer, aangezien dit bij andere restaurants gewoon voor de normale prijs kan. Belachelijk duur uitje!
linda V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Pannekoeken waren erg niet bijzonder. Ik had zelf spek kaas pannekoek. Deze had een extra ingredient in de laatste hap zat een stuk banaan (dit lust ik absoluut niet dus was erg vies) dit betekent dus ook dat de pannen tussendoor niet zijn schoon gemaakt 1keer maar nooit meer
tjeerd D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Komen hier af en toe langs en eten dan een pannenkoek. Pizza pannenkoek valt tegen maar de overige keuzes bevielen goed! Bedienend personeel erg hartelijk en aardig! Tipje voor de eigenaar: vergaderingen met leveranciers en personeel doe je niet tussen je klanten.
Anke T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Twee bonnen voor gratis pannekoek niet kunnen incasseren terwijl vooraf ok. Klacht bij bedrijfsleider hielp niets. Slechte reclame.
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Gewoon prima pannenkoekenrestaurant op een mooie lokatie. Kom er al jaren en na een wandeling is het daar prima nagenieten met een goede pannenkoek erbij. Personeel is ook in orde en niets mis mee.
MarcelleB .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Bij binnenkomst was er niemand van de bediening zichtbaar, dus hebben we zelf maar een tafel gekozen.
We gingen bij het raam zitten in een soort serre waar het vrij koud was, dus eerst zelf de verwarming daar maar opengedraaid.
Een vriendelijke, jonge serveerster kwam ons aan tafel begroeten en wij bestelden een salade met gerookte zalm.
Als drinken bestelden wij jus d'orange en melk. De sinaasappels waren versgeperst. De gerechten werden vlot geserveerd, echter de melk liet op zich wachten, waarop mijn tafelgenoot uiteindelijk zelf maar naar de keuken is gelopen met de vraag of "de koe soms nog gemolken moest worden".
De salades smaakten uitstekend.
Toen ik na afloop aangaf dat ik de rekening wilde pinnen, noemde de serveerster op te luide toon het bedrag, zodat andere klanten het ook konden horen.
Toen wij wilden vertrekken, stonden de personeelsleden met hun rug naar ons toe en werden we niet eens gedag gezegd.
Al met al nog wat verbeterpuntjes qua omgang van het personeel met de gasten.
giacomo I.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Pannenkoekenrestaurant ...... tafelkleed met ruitjes, kneuterig. Niet hier. Steriel, licht modern. Had het gevoel dat ik in een kantine zat. Personeel netjes. Eten niet echt bijzonder. Pannenkoeken zijn dik ( staat op de kaart dat je om dunne mag vragen) en taai. Glazen bij het drinken zijn wit van de vaatwasser. Staat een beetje smoezelig. Zat wel vol dus zal toch wel aanspreken.
René P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Deze eet gelegenheid is de naam Pannenkoekenhuis onwaardig tenzij het huis van pannenkoeken is gebouwd want dat kun je met deze lappen rubber prima denk ik. We hebben heerlijk in de tuin gezeten en dat was dan ook het enige heerlijke aan deze ervaring.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Wij komen hier al 25 jaar en het was altijd goed. De laatste 2 keer was het slecht. Veel te dikke pannenkoek, die niet gaar en koud was. Bord was ook steenkoud. Smaak was goed maar door de niet gaarheid, niet te eten. Is niet erg, dat de pannenkoek dikker is, maar zorg dan wel dat het gaar is. Jammer hoor. kwamen hier graag, maar nu dus niet meer.
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Komen al jaren in dit restaurant ( al voor de brand.) en de pannenkoek was altijd goed, maar de laatste 2 keer was het heel slecht. Pannenkoek was koud, op een koud bord en de binnenkant was niet gaar. Net een meelbal. Is niet erg , dat de pannenkoek wat dikker is, maar het moet wel warm en gaar zijn. Wij komen dan ook niet meer, ondanks de winteractie, dat de tweede pannenkoek gratis is. Jammer hoor, maar gaan nu ergens anders heen.
Leontine V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Met een groep van 6 pers en 4 kinderen hier gegeten. Het was niet mogelijk op het terras een drankje te nemen en daarna binnen een pannenkoek te eten. Besloten om binnen te eten en werden geleid naar een ronde tafel met een vierkant tafeltje ernaast gezet, erg ongezellig en onpraktisch, je zit dan altijd tegen een paar ruggen aan te kijken. Op onze vraag of wij elders konden zitten werd snauwerig gereageerd, het restaurant was vol geboekt. Uiteindelijk toch een tafel in de serre gekregen. Achteraf was het restaurant helemaal niet vol en de tafel waarom wij gevraagd hadden bleef de hele avond leeg. Ook kregen alle kinderen na het betalen van de rekening een klein behendigheids-- spelletje mee, maar onze kinderen niet. Heel erg kleinzielig! We hebben er maar niets meer van gezegd... Pannekoek zelf flauw, smakeloos, niet goed doorbakken en karig belegd. Bij een spek kaas pannenkoek verwacht je spek en kaas over je hele pannenkoek en niet een met voor de helft kaas en de helft spek!
rember .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We wilden met z'n vieren pannenkoeken en een boerenomelet eten. Het weer leek aardig, dus we namen plaats op het terras. Een serveerster stond (wat al te snel) bij het tafeltje om de bestelling op te nemen en we vroegen om nog even geduld. Even later kwam ze de bestelling opnemen. Nadat ze de drankjes had ingevoerd wilde ze alweer weglopen, terwijl we nog iets te eten wilden bestellen. Weinig attent.
Tijdens het wachten op het eten ging één van ons naar binnen en hoorde de serveersters zeggen dat het 'binnen 5 minuten zou gaan regenen'. Er werd echter geen actie ondernomen om de gasten op het terras hiervan te verwittigen.
Toen het eten kwam, bleek de boerenomelet met witbrood in plaats van bruinbrood, zoals we bij andere gasten op het bord gezien hadden. Het was echter geen probleem om dit te veranderen, maar het duurde uren. Ondertussen hadden we dit bij een andere serveerster gemeld die wél snel actie ondernam.
Ondertussen brak een bui los en rende iedereen met borden en al maar binnen. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden als het personeel wat attenter was geweest
Ook bij het afrekenen was het personeel weinig attent. Een klant die bij het pinautomaat stond werd stoicijns genegeerd door het personeel en wilde al weglopen, toen ze eindelijk geholpen wilde worden.
Het eten zelf was vlak en weinig inspirerend en zéér duur (een pannenkoek spek/kaas voor ruin 9 euro écht veel te duur).
Volgende keer niet weer!
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Tijdens een fietstochtje gestopt om een pannenkoek te eten. Voor de eerste en direct ook de laatste keer. Nog nooit zo'n slechte pannenkoek gezien en gegeten. Spek/kaas is hier een helft met twee plastic-achtige plakjes kaas en de andere helft met drie ronde plakjes spek. Het beslag is dik, taai en deels niet gaar. Dit eet je echt niet voor je plezier. Als je je afvraagt wat je allemaal kunt verpesten aan een eenvoudige pannenkoek zou je hier eens kunnen gaan eten. We hebben ter plekke aangegeven dat we zeer teleurgesteld waren over de kwaliteit. Ter compensatie hoefde we uiteindelijk maar 1 pannenkoek te betalen. Netjes afgehandeld door een vriendelijk meisje, dus over de bediening en service geen klachten.
Onno D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het weer was goed, en we zaten op het terras aan de rand van het bos; een mooie plek. Binnen vond ik het nogal koel en strak, en het terras aan de weg is... aan een weg. Hoewel het druk was werden we snel en vriendelijk geholpen.

De pannenkoeken vielen tegen. De pannenkoek zelf smaakte vlak, de substantie was wat dik en rubberig (niet taai, maar bijv. nergens knapperig), en de kaas smaakte nergens naar. Dat je nog herkent dat het een paar op de pannenkoek gelegde plakken zijn, maakt op mij ook altijd een wat gemakzuchtige indruk. Bij de spekpannenkoek van de kinderen lagen ronde speklapjes bovenop de pannenkoek. De paar happen die zij over hadden vond ik ook niet lekker. Ik kan me niet herinneren zo'n matige pannenkoek te hebben gegeten in een restaurant.
DeFijnProever66 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
We hebben bij Bergzicht gegeten op het terras. Ik nam pannekoek met spek en appel en mijn vrouw pannekoek met alleen appel. Wat opviel was dat op de ene helft spek lag en de andere helft appel. Voor mij geen probleem, andere mensen schijnen hier moeite mee te hebben. Ik was nieuwsgierig of de negatieve recenties van anderen zouden kloppen, maar dat valt erg mee. De bediening was snel en vriendelijk. We hebben lekker gegeten en de prijs en kwaliteit verhouding is wat ons betreft prima. Vooral een aanrader voor mensen met kinderen, omdat in de tuin ook een speeltuin aanwezig is.
Barbara W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Afgelopen vrijdag een pannenkoek gegeten in Bergzicht. Een pannenkoekenrestaurant, gelegen in een mooie omgeving en met een mooie ambiance. We hadden de heidepannekoek en old Amsterdam. Naar onze smaak mocht hij iets meer doorgebakken, maar dat is iets om van tevoren aan te geven. Verder erg lekker en dikke plus is de stroop in een ouderwetse pot! Bediening is prima, echter onpersoonlijk. Bergzicht is naar mijn idee ingesteld op het snel verzorgen van eten en wegwezen. Ik kreeg er een beetje een fabriek-gevoel bij. Al met al wel lekker (snel) een pannenkoek gegeten!
Corina C.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
We dachten na een dagje piramide van Austerlitz lekker te gaan eten bij Bergzicht. Dat was dus eens maar nooit weer! Te dikke smaakloze pannenkoeken. Aangebrande shoarma. Kleffe poffertjes en lauwe radler. Bovendien was het eten en wegwezen. Het leek wel of het allemaal zo snel mogelijk moest. Kortom geen succes. Wij komen er niet meer!
milaar .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
We aten met een groep bij Bergzicht met de aktie van de campina ( 2 pannekoeken halen, 1 betalen). Dit hadden we bij het reserveren aangegeven. Het was mogelijk maar dan moesten we aan 2 aparte tafels zitten, wat we geen probleem vonden. Toen we naar ( het met elkaar pratende) personeel toeliepen, kregen we 2 tafels toegewezen -> de eerste in de ene hoek en de andere er zover mogelijk vandaan in de andere hoek. Het was volgens de bediening niet mogelijk om wat dichter bij elkaar te zitten, terwijl er op dat moment maar 3 of 4 andere tafels bezet waren. Alles zou voor een later tijdstip gereserveerd zijn. Wij namen het zoals het was. De pannenkoeken waren aardig, maar dun belegd -> ik bestelde er één met 3 ingrediënten die vervolgens naast elkaar over de pannenkoek worden gelegd ( je betaald wel voor 3! terwijl het niet meer is dan wanneer je één ingrediënt besteld, het zijn alleen 3 verschillende soorten). Er kwamen nog wel een aantal mensen binnen die allemaal zelf hun plek mochten zoeken ( dus niet gereserveerd hadden) en er bleven veel tafels leeg.
Bij het afrekenen maakte ik de opmerking dat ik het jammer vond dat we als groep zo ver mogelijk uit elkaar waren gezet en ik me niet aan de indruk kon onttrekken dat er ruimte zat over was en het dus prima anders had gekund. Het verbaasde me dat ik wat snauwerig te horen kreeg dat ze anders teveel pannenkoeken gratis zouden moeten weggeven. Kennelijk had deze bediende het idee dat het uitmaakt aan welke tafel ze de gratis pannenkoek zou moeten geven???? Mijn opmerking hierover leek ze niet te begrijpen en vond dat ik blij moest zijn met de gratis pannenkoeken. Waarom doet Bergzicht mee als ze eigenlijk die gratis pannenkoek niet willen geven? Zo'n actie lijkt me een mooie mogelijkheid om nieuwe klanten kennis te laten maken met hun restaurant, kennis gemaakt heb ik, maar ik zal géén nieuwe klant worden!!
bhouweling .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Ik heb er al veelvuldig gegeten, en het bevalt mij iedere keer wel, er is steeds een wisselende menu kaart, in tegenstelling tot er eerder geschreven wordt, vind ik dat de pannenkoeken van een goede kwaliteit zijn, niet te dik, maar ook niet te dun. Ook de poffertjes zijn bij hun erg lekker.