Bergzicht

Doornseweg 23 3931 MH Woudenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Bergzicht

Ons pannenkoekenhuis ligt aan de rand van het bos en vlakbij de Leusderhei, wat maakt dat uw bezoek aan ons restaurant prima te combineren is met een wandel- of fietstocht in de omgeving langs één van de vele bezienswaardigheden of met een bezoek aan het “Henschotermeer”. Uw auto kunt u parkeren op onze ruime parkeerplaats. Ons restaurant is toegankelijk voor minder-validen en beschikt over een ruim invalidetoilet. Naast een ruim assortiment van pannenkoeken, poffertjes of diverse lunchgerechten ( die ook na lunchtijd verkrijgbaar zijn), bent u bij ons natuurlijk ook van harte welkom voor een kopje koffie met gebak of een drankje op één van onze gezellige terrassen, in onze serre of in ons sfeervolle restaurant. Tevens serveren wij verschillende seizoengerechten, een verrassende maandpannenkoek of onze specialiteit “Jagerspannenkoek met haas- en reevlees”. Omdat wij ons beslag op ambachtelijke wijze zelf maken, kunnen wij u altijd heerlijke pannenkoeken of poffertjes serveren van hoogwaardige kwaliteit. Ook met diverse diëten en allergieën kunt u bij ons terecht. Naast kwaliteit staan snelheid en gastvrijheid bij ons hoog in het vaandel. Dit betekent dat u bij ons niet lang op een tafel hoeft te wachten, dat u snel en vriendelijk geholpen wordt door één van onze medewerkers en dat uw bestelling na niet al te lange tijd bij u gebracht wordt. Wij doen er elke dag weer alles aan om zo goed mogelijk aan uw wensen te kunnen voldoen. Wij verwelkomen u graag in ons restaurant.

Meer informatie over restaurant Bergzicht

• : Parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m vrijdag 10:00 - 20:30
Zaterdag en zondag 11:30 - 20:30

7,2

Jouw recensie over het restaurant Bergzicht

Dunja K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Bij binnenkomst gevraagd of het mogelijk is om een veganistische, glutenvrije pannenkoek te bakken? Dat kon. Ik heb een prima appelpannenkoek gegeten. Er was nog even twijfel of ik de juiste appelpannenkoek kreeg aangezien in het grote gezelschap nog iemand een appelpannenkoek had besteld, maar dan 'gewoon'. Daar werd snel op ingespeeld om het nog extra na te vragen bij de kok.
Ursula K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Na een dagje uit met de groep hier de stamppot buffet genuttigd, deze was goed verzorgt en lekker.
Dat vonden ook de andere uit de groep. Wat onze groep betreft voor herhaling vatbaar
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Lekkere pannenkoeken, vlotte bediening. IJs in een mooi formaat bakje, niet te groot. We kregen 8 stukjes stokbrood met z'n vijven. Op zich niet heel erg, maar doe dan of 5 of 10 stukjes. En misschien zijn iets scherpere messen ook wel handig. Verder een prima restaurant!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Prima gelegenheid om met een reünie of familieuitje naar toe te gaan!
Staan open voor eigen ideeën
Prima geprijsd
Zeer tevreden na een familie uitje met 50 personen!
Wiberthy M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
De ontvangst en de bediening waren heel vriendelijk. We moesten wat wachten voordat de bestelling van de pannenkoeken opgenomen werd, maar de pannenkoeken werden snel geserveerd.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Pannenkoek melig met rauwe spek.
Na klacht nieuwe pannenkoek kunnen krijgen, maar gezin was al klaar met eten. Hierdoor een naturel pannenkoek genomen
Dalia S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Gisteren hier wezen eten. Pannenkoeken waren oké, bediening was vriendelijk. Maar, bij het vragen om een half om half pannenkoek, werd ons verteld dat dit natuurlijk gewoon kon. Wij blij! Totdat de rekening kwam. Gemiddeld 18,- per pizza. Waarom? Omdat we half om half hadden gekozen. Belachelijk. De serveerster gaf half glimlachend aan: oh, dat had ik er misschien bij moeten zeggen. Voor ons zeker de laatste keer, aangezien dit bij andere restaurants gewoon voor de normale prijs kan. Belachelijk duur uitje!
linda V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Pannekoeken waren erg niet bijzonder. Ik had zelf spek kaas pannekoek. Deze had een extra ingredient in de laatste hap zat een stuk banaan (dit lust ik absoluut niet dus was erg vies) dit betekent dus ook dat de pannen tussendoor niet zijn schoon gemaakt 1keer maar nooit meer
tjeerd D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Komen hier af en toe langs en eten dan een pannenkoek. Pizza pannenkoek valt tegen maar de overige keuzes bevielen goed! Bedienend personeel erg hartelijk en aardig! Tipje voor de eigenaar: vergaderingen met leveranciers en personeel doe je niet tussen je klanten.
Anke T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Twee bonnen voor gratis pannekoek niet kunnen incasseren terwijl vooraf ok. Klacht bij bedrijfsleider hielp niets. Slechte reclame.
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Gewoon prima pannenkoekenrestaurant op een mooie lokatie. Kom er al jaren en na een wandeling is het daar prima nagenieten met een goede pannenkoek erbij. Personeel is ook in orde en niets mis mee.
MarcelleB .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Bij binnenkomst was er niemand van de bediening zichtbaar, dus hebben we zelf maar een tafel gekozen.
We gingen bij het raam zitten in een soort serre waar het vrij koud was, dus eerst zelf de verwarming daar maar opengedraaid.
Een vriendelijke, jonge serveerster kwam ons aan tafel begroeten en wij bestelden een salade met gerookte zalm.
Als drinken bestelden wij jus d'orange en melk. De sinaasappels waren versgeperst. De gerechten werden vlot geserveerd, echter de melk liet op zich wachten, waarop mijn tafelgenoot uiteindelijk zelf maar naar de keuken is gelopen met de vraag of "de koe soms nog gemolken moest worden".
De salades smaakten uitstekend.
Toen ik na afloop aangaf dat ik de rekening wilde pinnen, noemde de serveerster op te luide toon het bedrag, zodat andere klanten het ook konden horen.
Toen wij wilden vertrekken, stonden de personeelsleden met hun rug naar ons toe en werden we niet eens gedag gezegd.
Al met al nog wat verbeterpuntjes qua omgang van het personeel met de gasten.
giacomo I.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Pannenkoekenrestaurant ...... tafelkleed met ruitjes, kneuterig. Niet hier. Steriel, licht modern. Had het gevoel dat ik in een kantine zat. Personeel netjes. Eten niet echt bijzonder. Pannenkoeken zijn dik ( staat op de kaart dat je om dunne mag vragen) en taai. Glazen bij het drinken zijn wit van de vaatwasser. Staat een beetje smoezelig. Zat wel vol dus zal toch wel aanspreken.
René P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Deze eet gelegenheid is de naam Pannenkoekenhuis onwaardig tenzij het huis van pannenkoeken is gebouwd want dat kun je met deze lappen rubber prima denk ik. We hebben heerlijk in de tuin gezeten en dat was dan ook het enige heerlijke aan deze ervaring.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Wij komen hier al 25 jaar en het was altijd goed. De laatste 2 keer was het slecht. Veel te dikke pannenkoek, die niet gaar en koud was. Bord was ook steenkoud. Smaak was goed maar door de niet gaarheid, niet te eten. Is niet erg, dat de pannenkoek dikker is, maar zorg dan wel dat het gaar is. Jammer hoor. kwamen hier graag, maar nu dus niet meer.
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Komen al jaren in dit restaurant ( al voor de brand.) en de pannenkoek was altijd goed, maar de laatste 2 keer was het heel slecht. Pannenkoek was koud, op een koud bord en de binnenkant was niet gaar. Net een meelbal. Is niet erg , dat de pannenkoek wat dikker is, maar het moet wel warm en gaar zijn. Wij komen dan ook niet meer, ondanks de winteractie, dat de tweede pannenkoek gratis is. Jammer hoor, maar gaan nu ergens anders heen.
Leontine V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Met een groep van 6 pers en 4 kinderen hier gegeten. Het was niet mogelijk op het terras een drankje te nemen en daarna binnen een pannenkoek te eten. Besloten om binnen te eten en werden geleid naar een ronde tafel met een vierkant tafeltje ernaast gezet, erg ongezellig en onpraktisch, je zit dan altijd tegen een paar ruggen aan te kijken. Op onze vraag of wij elders konden zitten werd snauwerig gereageerd, het restaurant was vol geboekt. Uiteindelijk toch een tafel in de serre gekregen. Achteraf was het restaurant helemaal niet vol en de tafel waarom wij gevraagd hadden bleef de hele avond leeg. Ook kregen alle kinderen na het betalen van de rekening een klein behendigheids-- spelletje mee, maar onze kinderen niet. Heel erg kleinzielig! We hebben er maar niets meer van gezegd... Pannekoek zelf flauw, smakeloos, niet goed doorbakken en karig belegd. Bij een spek kaas pannenkoek verwacht je spek en kaas over je hele pannenkoek en niet een met voor de helft kaas en de helft spek!
rember .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We wilden met z'n vieren pannenkoeken en een boerenomelet eten. Het weer leek aardig, dus we namen plaats op het terras. Een serveerster stond (wat al te snel) bij het tafeltje om de bestelling op te nemen en we vroegen om nog even geduld. Even later kwam ze de bestelling opnemen. Nadat ze de drankjes had ingevoerd wilde ze alweer weglopen, terwijl we nog iets te eten wilden bestellen. Weinig attent.
Tijdens het wachten op het eten ging één van ons naar binnen en hoorde de serveersters zeggen dat het 'binnen 5 minuten zou gaan regenen'. Er werd echter geen actie ondernomen om de gasten op het terras hiervan te verwittigen.
Toen het eten kwam, bleek de boerenomelet met witbrood in plaats van bruinbrood, zoals we bij andere gasten op het bord gezien hadden. Het was echter geen probleem om dit te veranderen, maar het duurde uren. Ondertussen hadden we dit bij een andere serveerster gemeld die wél snel actie ondernam.
Ondertussen brak een bui los en rende iedereen met borden en al maar binnen. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden als het personeel wat attenter was geweest
Ook bij het afrekenen was het personeel weinig attent. Een klant die bij het pinautomaat stond werd stoicijns genegeerd door het personeel en wilde al weglopen, toen ze eindelijk geholpen wilde worden.
Het eten zelf was vlak en weinig inspirerend en zéér duur (een pannenkoek spek/kaas voor ruin 9 euro écht veel te duur).
Volgende keer niet weer!
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Tijdens een fietstochtje gestopt om een pannenkoek te eten. Voor de eerste en direct ook de laatste keer. Nog nooit zo'n slechte pannenkoek gezien en gegeten. Spek/kaas is hier een helft met twee plastic-achtige plakjes kaas en de andere helft met drie ronde plakjes spek. Het beslag is dik, taai en deels niet gaar. Dit eet je echt niet voor je plezier. Als je je afvraagt wat je allemaal kunt verpesten aan een eenvoudige pannenkoek zou je hier eens kunnen gaan eten. We hebben ter plekke aangegeven dat we zeer teleurgesteld waren over de kwaliteit. Ter compensatie hoefde we uiteindelijk maar 1 pannenkoek te betalen. Netjes afgehandeld door een vriendelijk meisje, dus over de bediening en service geen klachten.
Onno D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het weer was goed, en we zaten op het terras aan de rand van het bos; een mooie plek. Binnen vond ik het nogal koel en strak, en het terras aan de weg is... aan een weg. Hoewel het druk was werden we snel en vriendelijk geholpen.

De pannenkoeken vielen tegen. De pannenkoek zelf smaakte vlak, de substantie was wat dik en rubberig (niet taai, maar bijv. nergens knapperig), en de kaas smaakte nergens naar. Dat je nog herkent dat het een paar op de pannenkoek gelegde plakken zijn, maakt op mij ook altijd een wat gemakzuchtige indruk. Bij de spekpannenkoek van de kinderen lagen ronde speklapjes bovenop de pannenkoek. De paar happen die zij over hadden vond ik ook niet lekker. Ik kan me niet herinneren zo'n matige pannenkoek te hebben gegeten in een restaurant.