Bergzicht

Zaterdag 13:00 - 20:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Met vaderdag gegeten bij Bergzicht. Het eten was weer prima en genoeg en iedereen was erg tevreden. We komen hier al jaren en de service is altijd top. De schaaltjes worden aangevuld als je nog niet genoeg hebt gehad. Wij komen hier graag, want de prijs/kwaliteitverhouding is top!
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Vandaag met 8 man wezen eten bij dit restaurant. Het was erg druk maar de bediening begon vlot. De kaart en de manier van bedienen ogen vrij antiek. Qua keuze is het vrij beperkt. De soep kwam in een grote terine en de meloen met ham was wat hard.

Het hoofdgerecht smaakte iedereen goed en aan patat, groente en sla was er geen klagen. De stukjes vlees waren wat mij betreft aan de kleine kant voor mij als grote eter.

Chili C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Stap je Bergzicht binnen, dan stap je terug in de tijd, in de jaren zeventig, toen dit soort restaurants nog gemeengoed was. Dat is niet negatief bedoeld – Bergzicht is een no-nonsense restaurant met dito keuken. Vooraf hadden we de kippensoep en de groentesoep – die werden in terrines opgediend en smaakten zoals je moeder of grootmoeder die vroeger maakten. Bij het hoofdgerecht heerlijke groenten, vooral de aangemaakte bloemkool. De kabeljauwfilet met dillesaus was niet al te best – te kartonnerig. Maar het konijn op grootmoeders wijze maakte dat weer helemaal goed. De bediening was voorkomend.
Didier H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2013
Sprookjesachtige omgeving, zeker met de sneeuw.
Parkeren is een opgaaf vanwege ruimtegebrek
De bediening serieus en correct.
Het eten is goed maar we misten wel wat balans in de ingredienten.
Ook de garnituren zijn niet allemaal even kloppend met het stukje vlees of vis. Kleine aandachtspuntjes die de keuken naar een hoger niveau kunnen tillen.
Al met al een mooie zaak en complimenten voor de open wijnen die worden aangeboden.
Dit was het 2e bezoek en een herhaling zal zeker voorkomen.