Bergsdiep

Blokstallen 2E 4611 WB Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Bergsdiep

Vis, vis en nog eens vis

Bergsdiep in Bergen op Zoom is een uitgesproken visrestaurant. Eigenaresse Desiree van Kleef-Schot woonde eerder op Tholen en voelt zich er verbonden met de zee. Dat zie je terug op de kaart met een enorme variatie aan vis, schelp- en schaaldieren. Proef de smaak van de Oosterschelde met het Bergsdiep plateau, maar ook de Fruits de Mer Royaal verdient een aanbeveling. Het sfeervolle interieur in de historische Blokstallen toont prachtige foto’s van de weervisserij. Kom ook genieten!

Meer informatie over restaurant Bergsdiep

7 dagen per week geopend
16.00 t/m 21.30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Bergsdiep

Peter M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima visrestaurant. Mooie garing en opmaak van gerechten.
Jheronymus .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Vrijdagavond gegeten in dit visrestaurant op 5 minuten lopen van het centrum van Bergen op Zoom in een oud stalgebouw dat sfeervol ingericht is rondom de open keuken.
We voelden ons zeer welkom, de bediening was persoonlijk, attent, maar niet opdringerig.
Natuurlijk vis gegeten: oesters, visplaatje, carpaccio van zeebaars, bisque, verse kreeft, zeewolf in citroensaus.
Als we weer in Bergen op Zoom zijn weten we waar we vis gaan eten.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Op 9 september hier gegeten met drie personen. Ik geef niet heel snel tienen, maar in dit geval....Eten was fantastisch, zowel de tarbot als het visplaatje waren perfect bereid. De bediening had de perfecte mix van beleefdheid, humor en attent zijn. Ook de vraag over de wachttijd tussen de gerechten kwam erg goed over. Dit is zeer zeker een tweede bezoek waard!
j.w.m.reijnders .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
In een mooie ambiance met super vriendelijke bediening voortreffelijk gegeten. Een echte aanrader voor de visliefhebber.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Een heel gezellig restaurant met een heel erg enthousiast en vriendelijke bediening. Het eten was echt mooi opgemaakt en de smaak van werkelijk alle gerechten was fenominaal. Wij hebben een geweldige avond gehad en komen zeker nog een keer terug. Het was super goed!!!
Nicolette O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een top visrestaurant waar we altijd weer graag terugkomen, een zeer gevarieerde kaart en wat wij ook altijd erg aangenaam vinden is het supervriendelijke personeel bij Bergsdiep...
Els V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Ik heb echt heerlijk gegeten en ook mijn tafelgenoten waren zeer tevreden. We hadden ook een prima tafel, met een goed zittende bank. Inrichting is eenvoudig, maar leuk. Akoestiek is echt goed, de keuken is open maar daar heb je geen last van. Een puntje van aandacht is de verlichting. Op onze tafel scheen geen licht waardoor we de prachtig opgemaakte borden niet goed konden zien. Dat was dan ook het enige minpuntje. En een tip zou nog kunnen zijn dat er een eenvoudig inlegvel bij de kaart komt met de extra wisselende gerechten daarop. De vriendelijke serveerster vertelde het ons, maar het was best veel om te onthouden. De kaart is overigens zeer uitgebreid en goed samengesteld. En er is ook voldoende rekening gehouden met gasten die niet van vis houden zodat je die met een gerust hart mee kan nemen.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Prettige sfeer, vriendelijke bediening
gerard-m .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Met zijn 4en hebben we heerlijk buiten kunnen eten. Over het interieur kan ik daarom weinig zeggen. De bediening was vriendelijk. Het is een visrestaurant; we hebben dus vis gegeten. Zowel voorgerechten als hoofdgerechten waren goed verzorgd en smakelijk. Bij de zeewolf overheerste de citroen in de bijpassende saus te veel.
Opmerkelijk was dat er alleen 1 soort droge witten wijn kon worden besteld. Die was op zich niet verkeerd. Toch moet dat beter kunnen !! meer variatie is noodzakelijk
Bea B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hadden een mooie plek met zicht op de open keuken. Goed draaiend team en met passie. Heerlijk gegeten en goede bediening!
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Op een zondagavond lekker buiten gegeten. Bisque was goed gevuld met kreeft, prima smaak. Tonijn op oosterse wijze was goed en royale portie. De frites waren een beetje klein en veel harde stukjes, jammer. Dessert van ananas was goed maar niet heel bijzonder, leek of het al even had gestaan.
Adrienne K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gestoofde paling mocht wat gaarder zijn.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Veel keuze en erg lekker ,vriendelijke bediening . En een gezellige avond gehad. Voor echte visliefhebbers zoals wij een aanrader. Wij gaan zeker terug naar hier
Rietje H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Zoals verwacht prijs kwaliteit uitstekend!
Ook de vriendelijkheid van het personeel doet weldadig aan!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Lekker gegeten en super goede bediening
Een echte aanrader
Wij komen zeker terug
Eddie N.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Vriendelijke bediening en goed advies over de wijn. Heerlijk buiten kunnen eten.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Prima vis restaurant
Veerle V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk restaurant! Prima, ook de kinderen hebben genoten van de gerechten.
Een goed alternatief voor het kindermenu werd snel voorgesteld.
Jacqueline T.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke bediening
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017