Bergsdiep

Blokstallen 2E 4611 WB Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Bergsdiep

Vis, vis en nog eens vis

Bergsdiep in Bergen op Zoom is een uitgesproken visrestaurant. Eigenaresse Desiree van Kleef-Schot woonde eerder op Tholen en voelt zich er verbonden met de zee. Dat zie je terug op de kaart met een enorme variatie aan vis, schelp- en schaaldieren. Proef de smaak van de Oosterschelde met het Bergsdiep plateau, maar ook de Fruits de Mer Royaal verdient een aanbeveling. Het sfeervolle interieur in de historische Blokstallen toont prachtige foto’s van de weervisserij. Kom ook genieten!

Meer informatie over restaurant Bergsdiep

6 dagen per week geopend (op woensdag gesloten)
16.00 t/m 21.30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Bergsdiep

M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten hier, verse producten, bereidt door een jeugdige keukenploeg en jonge chef-kok.
Open keuken is leuk om te zien.
Oesters een aanrader!
M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten met z'n drieën, met name mijn nagerecht Baileys Parfait heel bijzonder en ook heel erg lekker . Prima bediening.
R.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Heerlijk gegeten, wij hadden een seniorenmenu besteld en het was heerlijk. Goede en vriendelijke bediening in een mooie en sfeervolle omgeving.
F.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Er mag standaard meer groenten bij de gerechten!
Jongen die ons ontving én ook weer gedag zei, is uitermate geschikt en gastvrij. Ben zuinig op dit soort personeel!
Pia V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Was heel lekker en gezellig! En vriendelijke bediening! We gaan zeker nog eens terug!
Gaan ook eens maandag voor de 55 plussers proberen!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hadden dit restaurant van de website uitgekozen
De inrichting was erg leuk en toegankelijk
Wat het eten betreft was het matig tot goed
We vonden het jammer dat het b
j.w.m.reijnders .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Zoal gebruikelijk bij Bergsdiep weer voortreffelijk gegeten met een perfecte, vriendelijke bediening. Het is moeilijk kiezen uit de uitgebreide menukaart. Echt een top restaurant.
B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
De ontvangst was uitnodigend en vriendelijk. De lauwwarme paling van het voorgerecht was zalig. De zeebaars fantastisch vers en goed gebakken. De sliptongetjes, een drietal, waren zoals gevraagd niet te hard gebakken, en kraakvers. De bediening erg attent. Een perfect dinertje, mijn man en ik uitgenodigd door mijn 95-jarige vader, die ook zeer enthousiast was als echte visliefhebber. Dankjulliewel.
H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Wij bezoeken Restaurant Bergsdiep voor de eerste keer. Zijn uiterst tevreden en komen beslist binnen niet al te lange tijd terug. Alles perfect, De kwaliteit van de gerechten De prijs-kwaliteit verhouding en een prima, warme en attente bediening. Wat wil je nog meer. Tot gauw.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk vis gegeten, iets wat je wel mag verwachten in een visrestaurant. Nette en vriendelijke bediening, maar we waren erg vroeg dus kregen de volle aandacht. Een aanrader, jammer dat ik er niet in de buurt woon, dan zou ik vaker gaan.
Christian A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Hier met Kerst met een grote groep gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening, net kerstmenu met ook de mogelijkheid om à la carte te eten. De amuse was net te groot van formaat. Voorgerecht van vlees (vitello tonato) en hoofdgerecht van vis (zeebaars) van zeer goede kwaliteit, tevens goede porties. Nagerecht (stroopwafel parfait) was niet zoals verwacht. Al met al een geslaagde avond.
jeanne M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden.
Door de winterse weersomstandighede n waren er veel afzeggingen maar de bediening was
Toch heel attent en vriendelijk.
H.W. B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Super relaxt gegeten. Kijk in de keuken is een leuk pluspuntje. Ons viel op dat er in de keuken zeer relaxt en netjes gewerkt werd. Bediening is correct en vriendelijk. Wij komen zeker terug. Suggestie ter verbetering van service: Er wordt aangegven dat je met je handen mag eten, je krijgt echter geen nat/citroen doekje om je vette handen te reinigen. Nu pakt iedereen met zijn vette handen aan de deurkruk en kraan in het toilet.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Al les was prima van voorgerecht tot dessert.Misschien nog een kleine tip bij het dessert een lepel en vorkje er bij.Voor de rest prima komen graaag nog eens terug.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
De sfeer is prima, echter de verlichting verdient toch wel enige aandacht. Op sommige plaatsen is het bijna onmogelijk om de kaart te lezen. Bediening is zeer vriendelijk en perfect. We hebben heerlijk gegeten en komen terug bij Bergsdiep!
hgwerkman .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Prima restaurant met uitstekend dagmenu en een goed (vis) kaart. De ambiance is prettig; de bediening haast perfect. De wijnen zijn goed en passen goed bij de menus.
Peanuts92 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Fijne avond gehad. Prettige sfeer, werd uiteindelijk een beetje rumoerig toen iedereen uitgegeten was. Prettige bediening. Duurde alleen vrij lang voor we ons hoofdgerecht kregen; tafeltje naast ons was later binnen gekomen, maar zat eerder aan het hoofdgerecht dan wij. Voorgerecht was heerlijk, krabbenpoten en gerookte paling. Vier stukjes paling voor 15 euro vond ik wel wat mager. Hoofdgerecht was halve kreeft van het 3 gangen menu. Duurde vrij lang voordat we die kregen en het vlees was wat taai. Misschien te lang bereid? Risotto en extra groenten waren prima. Crème brulee was prima. Ik had het zonder ijs besteld, want dat hoort er niet bij naar mijn smaak, net zomin als het erbij geserveerde fruit. Koffie van Rombauts was wat scherp; niet echt lekker. Misschien een andere leverancier overwegen. Al met al lekker gegeten, maar wel wat prijzig.
Karl J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Verrukkelijke gerechten , rustige intieme sfeer. Heerlijk avondje uit.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
voor herhaling vatbaar !!!!
Len D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
we hebben maandagavond 20 november heerlijk gegeten. De medewerkster attendeerde ons op het maandagsenioren menu. Drie gangen met een glas wijn en een kop koffie na. De gerechten waren erg lekker en goed verzorgd. Wij komen hier zeker nog een keer terug.