Bergsdiep

Blokstallen 2E 4611 WB Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Bergsdiep

Vis, vis en nog eens vis

Bergsdiep in Bergen op Zoom is een uitgesproken visrestaurant. Eigenaresse Desiree van Kleef-Schot woonde eerder op Tholen en voelt zich er verbonden met de zee. Dat zie je terug op de kaart met een enorme variatie aan vis, schelp- en schaaldieren. Proef de smaak van de Oosterschelde met het Bergsdiep plateau, maar ook de Fruits de Mer Royaal verdient een aanbeveling. Het sfeervolle interieur in de historische Blokstallen toont prachtige foto’s van de weervisserij. Kom ook genieten!

Meer informatie over restaurant Bergsdiep

6 dagen per week geopend (op woensdag gesloten)
16.00 t/m 21.30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Bergsdiep

jeanne M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hebben heerlijk met 4 personen gegeten.
Leuke sfeer en hele prettige bediening.wij wonen pas in Bergen op Zoom en worden vaste bezoekers!
peter.vandeneijnden .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hebben een leuke avond gehad. Goed bediening en lekker gegeten. Paella Marisco met aanvulling van blokjes chorizo is verrassende combinatie en erg lekker. We komen zeker nog vaker eten.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
eerste bezoek aan Bergsdiep maar zeker niet het laatste.prima gegeten leuke bediening,fijne avond gehad.Het seniore menu is echt een aanrader
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Prima eten en met zorg bereid
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ik heb daar al vaak heerlijk gegeten, altijd heerlijke verse vis/kreeft/oesters, alles heel lekker bereid, daarom ga ik er graag eten.
Bas G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Top restaurant
We hebben met zn 4e voor de tweede keer gegeten.Eten was top bediening zeer vriendelijk.Hebben de wandeling gedaan dat is echt een aanrader.
Ga zo door Bergsdiep
Marly V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We hadden een wandeling door de kaart genomen. Een 7 gangen menu, met allerlei gerechten van de kaart. De gerechten vielen ons tegen qua smaak en qua prijs-kwaliteit verhouding. Erg jammer.
j.w.m.reijnders .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Wederom perfect gegeten bij Bergsdiep. Een goede ontvangst door klantvriendelijk personeel. Deze keer geen kreeft, maar slibtong en schelpen uit de wok. Ook hier was niets op aan te merken. Tot de volgende keer.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voortreffelijk gegeten in een gezellig restaurant met een vlotte bediening. De kaart heeft zoveel mooie gerechten dat we beslist terugkomen.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gastvrij en prettige sfeer om gezellig goed te eten.
Barbara L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Erg lekker gegeten. Voorgerecht met paling en zeewier was bijzonder smaakvol. Goede hoeveelheden, lekkere wijnen voor erbij.
jacques V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Mijn eerste bezoek is me prima bevallen. Ruim voldoende eten en van hele goede kwaliteit. Een aanrader!
Emmy D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Smaakvol en heel gezellig gegeten, maar weinig groenten, ik mistte een frisse toevoeging van bv. salade bij de lekkere maar zware risotto als tegenhanger.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Op zaterdag 7 oktober bij Bergsdiep gegeten. Tafel stond gereed zoals was gevraagd bij de reservering. Goede bediening. Als je 3 gerechten van de kaart neemt met thee/koffie na dan ben je per persoon ongeveer € 45 kwijt. Dit is dan inclusief drank.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Lekker gegeten in dit restaurant. Een fijne viskaart, heerlijk!
Nienke L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Zeer vriendelijke bediening! Jammer dat er geen mogelijkheid is tot een samengesteld 3-gangenmenu voor een vaste prijs. Er is een "wandeling door de kaart" mogelijk, maar dit bestaat uit 7 gangen voor een kort diner is dit te groot.
edjedus .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Bediening erg vriendelijk en denkt mee met kleine aanpassingen. Een van mijn nieuwe favoriete restaurants.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Snelle service, uitstekende hartelijke ontvangst. Gezellige sfeer. Heerlijk gegeten. Ruim voldoende parkeergelegenheid. Auto voor de deur. Kortom: uitstekend en zeer aan te bevelen.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima visrestaurant. Mooie garing en opmaak van gerechten.
Jheronymus .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Vrijdagavond gegeten in dit visrestaurant op 5 minuten lopen van het centrum van Bergen op Zoom in een oud stalgebouw dat sfeervol ingericht is rondom de open keuken.
We voelden ons zeer welkom, de bediening was persoonlijk, attent, maar niet opdringerig.
Natuurlijk vis gegeten: oesters, visplaatje, carpaccio van zeebaars, bisque, verse kreeft, zeewolf in citroensaus.
Als we weer in Bergen op Zoom zijn weten we waar we vis gaan eten.