Bergsdiep

Blokstallen 2E 4611 WB Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Bergsdiep

Vis, vis en nog eens vis

Bergsdiep in Bergen op Zoom is een uitgesproken visrestaurant. Eigenaresse Desiree van Kleef-Schot woonde eerder op Tholen en voelt zich er verbonden met de zee. Dat zie je terug op de kaart met een enorme variatie aan vis, schelp- en schaaldieren. Proef de smaak van de Oosterschelde met het Bergsdiep plateau, maar ook de Fruits de Mer Royaal verdient een aanbeveling. Het sfeervolle interieur in de historische Blokstallen toont prachtige foto’s van de weervisserij. Kom ook genieten!

Meer informatie over restaurant Bergsdiep

6 dagen per week geopend (op woensdag gesloten)
16.00 t/m 21.30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Bergsdiep

j.w.m.reijnders .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het eten en de bediening waren weer perfect. Het duurde nu wat langer, maar later bleek dat de bestelde gestoomde paling de oorzaak was. De bereiding hiervan duurt wat langer, dit had beter van te voren even aangegeven kunnen worden. Overigens was de kwaliteit, smaak van de paling het langer wachten meer dan waard. Heerlijk gegeten in een perfecte ambiance.
Milcojongmans .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Hier proef je pas echte verse vis. Heerlijk. Goed advies over bijpassende wijnen.
We hebben gekozen voor de schaal en schelpdieren, wat reeds als aanrader op de kaart stond vermeld.
Je proeft gewoon dat alles vers is en met zorg is bereid.
Ik had achteraf gezien er graag nog wat groenten bij besteld maar ben dat vergeten. Dit zou beter kunnen worden gecommuniceerd, maar dat is dan ook het enige kleine minpuntje. We komen zeker terug.
Danique K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
geweldig! Super heerlijk gegeten de bediening is zeer vriendelijk en het eten was snel op tafel. De prijs verhouding met de kwaliteit van het eten is helemaal in orde! De gastvrouw kwam ook persoonlijk langs aan de tafels om te vragen of alles naar wens was. Bergsdiep geeft om jou mening en dat geeft de juiste en prettige sfeer uit de kunst bergsdiep!
F.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
samen met de vrouw heerlijk gegeten , ontvangst was vriendelijk en hartelijk.
kregen zoals gevraagd een rustig plekje toegewezen.
voor ons zeker een goed vis restaurant met heerlijke gerechten .
Aanrader , wij komen zeker weer terug.
Bedankt voor de fijne avond.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Het eten is hier altijd goed, deze keer zat er echter wel een klein stukje plastic in het dessert. We hebben dit gemeld, en er werd excuses gemaakt, maar eigenlijk was een ander gebaar beter geweest, zoals een gratis kopje koffie bijvoorbeeld.
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Krijg altijd een beetje een vakantiegevoel (vooral als het weer het toelaat om op het terras te zitten).
Goede gerechten goede bediening ????
Bea H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Goede,vriendelijke bediening en was gezellig .
Natuurlijk was het ook super weer, zodat we buiten konden zitten.
Dus helemaal Toppie!
Peggy J.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Dit restaurant is een leuke aanwinst voor de stad ! Vanwege het zomerse weer hebben wij op het leuke terras gegeten. We zaten heerlijk beschut onder de parasol. En het terras zag er gezellig uit. Het eten werd mooi en verzorgd opgediend en smaakte naar meer.
Binnen zag alles er gezellig uit qua ambiance en aankleding van het interieur. Wel een opmerking : de aanwezigheid van visgeuren uit de keuken is iets te groot. Aangezien wij buiten zaten was dat voor ons niet storend maar ik heb in andere recencies gelezen dat dit als storend was ervaren door andere gasten wat ik wel kan begrijpen.
Ben Z.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijke gerechten
Joëlle S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Jammer dat mijn hoofdgerecht de eerste keer niet goed was, werd erg netjes opgelost en kreeg een nieuw bord! Maar daardoor was mijn gezelschap al bijna klaar met eten!
anita T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Uitstekend gegeten. Leuke, gezellige en levendige ruimte. Vriendelijke bediening die alles goed in de gaten houdt. Nooit lang wachten op wat te drinken. Pater Linus van het vat.
I. S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Bediening prima. Maar bestelde eten wat menu van de dag was, heilbot was niet voorradig. Ook het donderdagmenu met kabeljauw was maar voor 3 personen voorradig de 4e persoon moest iets anders kiezen. Een persoon nam kabeljauw als hoofdgerecht. De portie was zo klein dat het niet in verhouding was voor de prijs van 22.50€.
De vissoep was niet royaal gevuld.
Heel jammer, we waren de 1e keer heel enthousiast en namen vrienden mee om kennis te maken met jullie restaurant.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Na aanleiding van alle lovende recensies bij BergsDiep gaan eten met z'n 3en. Een compliment voor de snelle en attente bediening. Het eten wordt snel geserveerd en is smakelijk. Vooral de aspergesoep met zalm en het vispannetje zijn goed op smaak. De visrisotto is flauw van smaak. Goede keuze aan wijn maar de witte wijn wordt niet koud genoeg geserveerd. Dessert zijn wisselend, sinaasappeltrifle is zeer smakelijk en wordt mooi geserveerd, het ijs met kersen is met weinig aandacht bereid en opgemaakt. Al met al goed eten, niet bijzonder. De prijs (165 euro voor 3 personen) is naar mijn mening te hoog voor wat we gekregen hebben, zeker de voorgerechten zijn flink aan de prijs. Lekker gegeten maar geen reden om snel weer terug te komen.
Touw Driever B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Leuk restaurant, attente informele bediening. Mijn partner had het aspergemenu: aspergesoep, heerlijk romig, met zalm, asperges met gebakken zalm en een chocolade-duo als nagerecht. Zelf had ik de schotel met diverse koude en warme bereidingen van zeevruchten: heerlijk! We hebben onze maaltijd afgesloten met koffie en drie likeurtjes, de z.g. koffie Bergs Diep. Een perfecte avond.
J.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Was prima maar wij hadden voor 2 personen een plateau royal en deze kost 119,00.
Dit is wel wat aan de prijzige kant. Het was goed maar ergens anders heb ik hem ook gegeten en lag er net zoveel op en kost € 90,00. Ook met kreeft en krabscharen. Maar kwaliteit was super. Niets te klagen.
Marsha L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten en genoten.
Anja J.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
komen zeker terug!
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Hier al verscheidene keren zeer lekker gegeten. Uiteraard bestaat de menukaart hier voor 90% uit visgerechten maar dat is voor ons ook de bedoeling. Zeer goede keuken. Echt vriendelijk personeel . Echt een aanrader als u in de buurt ben van Bergen op Zoom. Parkeren na 18.30uur gratis.
Dit is mijn oprechte mening, zonder enige financiële verstrengeling of wat dan ook.
Dr. C.A. V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
gewoon een goed en vertrouwd adres om prima vis te eten.
prima sfeer, nette omgeving en prima bediening.
Wij waren hier vaker en komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Sfeervol restaurant met mooie en heerlijke gerechten, alles prima verzorgd door een leuk team.
Een echte aanrader voor visliefhebbers, dit kun je niet aan je neus voorbij laten gaan ;-)