Bergsdiep

Blokstallen 2E 4611 WB Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Bergsdiep

Vis, vis en nog eens vis

Bergsdiep in Bergen op Zoom is een uitgesproken visrestaurant. Eigenaresse Desiree van Kleef-Schot woonde eerder op Tholen en voelt zich er verbonden met de zee. Dat zie je terug op de kaart met een enorme variatie aan vis, schelp- en schaaldieren. Proef de smaak van de Oosterschelde met het Bergsdiep plateau, maar ook de Fruits de Mer Royaal verdient een aanbeveling. Het sfeervolle interieur in de historische Blokstallen toont prachtige foto’s van de weervisserij. Kom ook genieten!

Meer informatie over restaurant Bergsdiep

6 dagen per week geopend (op woensdag gesloten)
16.00 t/m 21.30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Bergsdiep

Hans H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Eten, ontvangst en bediening fantastisch. Door grote drukte heel erg dicht bij tafel andere gasten; geen privacy hierdoor
Mirella V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wij hebben genoten van de "wandeling door de kaart", 7 kleine gerechtjes...heerlijk.
Vriendelijk ontvangst en professionele bediening.
Carry V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Wij hebben weer heerlijk gegeten in een aangenaam kader. Vriendelijke bediening, correcte prijzen, kortom een aanrader. Wij komen hier regelmatig terug.
C D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Het was top!
Prachtig restaurant, vriendelijke bediening en fantastisch eten!
Een echte aanrader.
Wij komen zeker terug!
Maurits B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Wat een top restaurant. Leuk en vriendelijk personeel en een mooie abiance. Dat de vis vers is dat proef je wel. Wij komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
We waren aangenaam verrast door dit heerlijke driegangen diner. Samen met onze vrienden hebben we een fantastische avond gehad. Heel vriendelijke bediening . Smakelijke gerechten en heerlijke koffie .
Voor herhaling vatbaar.
Bas G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Super visrestaurant hier al meerdere malen geweest de vis altijd super vers.personeel is goed opgeleid en super vriendelijk prijs kwaliteit is prima in orde. Wij gaan zeker vaker komen! ga zo door Bergsdiep????????
Wout H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Na een eerste teleurstelling toch een tweede keer het restaurant een kans gegeven maar dit was definitief de laatste keer. Er wordt pas vriendelijk gedaan nadat er betaald is en je de zaak gaat verlaten. Er kon heel de tijd geen lachje af.
Bovendien erg weinig tot geen groenten bij de gerechten en als de dan vraagt of het mogelijk is wat salade te bestellen zoals sla en tomaten of zo, dan wordt er gevraagd koud of warm ( ????)en vervolgens krijg je een klein porseleinen bekertje met rauwkost met een zoete overheersende dressing. ( Iets wat verwacht in een cafetaria maar niet in een toch niet echt goedkoop restaurant. Erg jammer maar er zijn genoeg andere betere restaurants in Bergen op Zoom waar de prijs kwaliteit en vriendelijkheid beter is.
Rietje H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Het was zowel voorgerecht,een heerlijke salade,als hoofd gerecht,zeebaars perfect gebakken,met groente en kroketjes,nagerecht ij met warme kersen een festijn!,, heerlijk gegeten!
Vriendelijk bedankt voor deze review ????

Groetjes team bergdiep
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Prima gegeten, was erg gezellig met een hartelijke vriendelijk bediening, zeker weer voor herhaling vatbaar.de gerechten van het menu waren goed op elkaar afgetemd.
Cor K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Niet verder vertellen anders wordt het te druk!
vriendelijk bedankt voor uw recensie

groetjes team bergsdiep
V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Dit was de tweede keer dat wij hier gingen eten. Wederom hebben we een plezierige avond gehad, in een sfeervol restaurant en met goed eten. We gaan zeker nog eens vaker naar Bergsdiep!
Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Ik was een beetje teleurgesteld in de originaliteit van mijn gerechten. Ik had er meer van verwacht. Als je naar een visrestaurant gaat verwacht ik dat het hun specialisme is en als het dan minder smakelijk is dan bij een 'gewoon' restaurant valt het tegen. Helaas.
Ed A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Mijn vrouw en ik waren nieuwsgierig naar het senioren-menu (alleen maandag), 3 gangen, incl. een glas wijn en een kop koffie, voor 20 euro. We hebben goed (!) gegeten, met een behoorlijk wijntje en goede koffie erna. Voor "senioren" was de hoeveelheid meer dan genoeg. Ook de bediening was OK. Voor dat geld was dit een uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding. Op details zou ik mogelijk enkele aanbevelingen kunnen doen, maar de lage rekening weerhoudt me daarvan.
Wij gaan zeker terug! En niet alleen voor het senioren-menu.
H.W. B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten met familie. We waren alle 6 zeer tevreden. Vriendelijke bediening. Leuke bijkomstigheid is de open keuken waar je zicht op hebt.
Wij komen zeker weer eens terug.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Een in alle opzichten leuk restaurant met goed eten en spontane bediening.
Freerk W.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Prima met zijn 3-en gegeten. 2 X 55+ menu en dochter 3 gangen van de kaart. Chef heeft duidelijk verstand van vis bereiden! Alles was met zorg bereid en zeer smakelijk. Als we dan toch iets moeten aanmerken: als persoonlijke noot, dochter vindt de crème brûlée lauwwarm lekkerder dan koud. We komen zeker terug.
CJ D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
In een heerlijk ontspannen sfeer en eerste klas menu een fijne avond gehad.
We vonden wel dat bij thuiskomst de kleding rook naar de keuken.
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
wederom een fijne ontvangst met een gevoel van welkom te zijn, we hebben heerlijk gegeten.

blijft voor herhaling varbaar