Bergsche Plas-Eten-Drinken-Feesten

6,5
Duur
E K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Slechte service.geen geschold personeel.te duur voor wat je krijgt te eten.er wordt niet gevraagt of je wat wil drinken zodat je zit te verdorsten.de banaanpannekoek is een pannekoek met 6 stukjes banaan en als je er wat van zegt vinden ze dat gek en gaan onderling roddelen.58euro armer voor 4 chocomelk en 4 pannekoeken is duur betaald.een ouder persoon die de touwtjes in handen neemt is zeer aan te raden.wij komen hier nooit meer.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vorige keer waren we s middags wezen lunchen. Er stond geen peper en zout op tafel en het tafelblad zat los.... dat kon niet gerepareerd worden... maar men wist er wel van.
vanavond nieuwe poging gewaagd. Er staan welgeteld een handvol warme hoofdgerechten op de kaart. niet zo moeilijk voor de kok.
Anderhalf uur wachten op bord patat met wat te heet gekruide kipstukjes met pindasaus. Locatie is prachtig. Personeel onervaren. regelmatig viel bestek op de grond. Tafels en Afruimkast bleven vol vuile vaat staan.
geen plezierige avond gehad.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
anderhalf uur wachttijd voor een bord lauwe friet en sate in verbrande pindasaus kan echt niet. wel mooie locatie. geef bij opname van bestelling dat de wachttijd erg lang is dan kan de klant bepalen of hij zolang bereid is te wachten
Moetie92 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Op een regenachtige zomerdag besloten mijn man en ik om met onze twee zoontjes (3 en 4) eens gezellig ergens uit eten te gaan waar we anders nooit komen. We kwamen uit bij dit gezellige restaurant in een mooie omgeving. Van de buitenkant ziet het er al gezellig uit en binnen was de sfeer erg aangenaam. We kozen een plekje vlakbij het speelhoekje om onze jongens in de gaten te kunnen houden. De bediening was vriendelijk , het eten was goed alleen de toiletten waren niet schoon. Maar we hebben genoten met z'n viertjes! Wij komen terug!
Bas 3.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Zo van een afstandje ziet het er geweldig uit. Leuke blokhut aan het water, schitterend terras. Ondanks het feit dat het niet echt druk was en het barst van het personeel gaan de bestellingen bijzonder traag. De tafels zijn een beetje viezig en binnen is de tent wat uitgeleefd. De wijn (rosé en chardonnay) was van bedroevende kwaliteit, maar het eten viel goed in de smaak.
Amber96 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
De eerste 2 keren dat ik hier was duurde het erg lang voordat het eten er was of het kwam helemaal niet. Ten opzichte van de vorige keer was het drinken/eten er snel en lekker en het personeel was aardig.
TinekeAnjermans .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Donderdag 25 februari jongstlede, een fris maar zonnige winterdag, zijn wij, ik en mijn man Eduard neergestreken bij de Bergsche Plas. Na een heerlijke boswandeling met onze Bouvier wilde wij graag een pannenkoek nuttigen. Ondanks de blubberboel buiten, wegens de werkzaamheden, werden wij vriendelijk ontvangen in een zeer schoon en verzorgd restaurant. De warme chocola (met slagroom) was een groot genot na onze intense tocht. Een frivole jonge dame raadde ons de 'boerenpannenkoek' aan voor de grote trek. Deze rijkelijk belegde pannenkoek was om de vingers bij af te likken. Voortreffelijk! Vervolgens nog een half uur genoten van het schitterende uitzicht over de plas. Werkelijk waar een topdag!

Gezellig restaurant om zeker terug te komen. Zeer benieuwd naar het resultaat van de verbouwingen.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Mooie lokatie, uitgebreide kaart maar de bediening moet echt vriendelijker.
Het eten en het bestek wordt voor je neus (en bij de verkeerde persoon) neer gesmeten.
9 Euro voor een matige droge pannenkoek is ook erg duur.
Tafels zijn plakkerig, toiletten smoezelig en oud.
Het is een familierestaurant en dat hoeft niet sjiek te zijn, maar wel schoon en met personeel dat vriendelijk is.
Stephanie3007 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Zeer onverschillig en klantonvriendelijk personeel. De bediening serveerde de hete koffie uit boven mijn baby. Toen ik vroeg of zij dat aan de andere kant van de tafel wilde doen, reageerde ze onverschillig dat ze echt wel wist wat ze deed. Toen ik daarop zei dat ik toch niet wilde dat ze met hete dranken over mijn baby heen ging, smeet ze alle koffie naast mijn baby (!) op tafel, waarop mijn baby uiteraard vanuit de kinderstoel naar de koffie greep en deze zonder mijn tussenkomst over zich heen had getrokken. Toen ik vervolgens boos werd om deze wederom gevaarlijke actie, kreeg ik een grote bek terug. Bij het betalen beklag gedaan bij de leidinggevende, kreeg ik wederom de onverschillige reactie dat ze vaker kinderen in de zaak hebben en dus echt wel weten wat ze doen. Blijkbaar echt niet, want dan serveer je geen hete dranken over (grijpgrage) baby's heen en al helemaal niet meer na een verzoek om dat niet te doen! Koffie en taart smaakten prima, maar de service is ver onder de maat en onvakkundig!
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Zondag 22-11 bij begsche plas wezen eten, erg slecht! Bij binnenkomst werden wij niet ontvangen door de bediening, wel aangegaapt van achter de bar. Dus zijn maar ergens gaan zitten. Vervolgens wel drankjes en eten opgenomen, en heel onvriendelijk gebracht! Het ging zo kind, met kaas, met spek, BAM op tafel en weg was de heer. Vervolgens nooit meer naar ons omgekeken. Er hadden nog drankjes verkocht kunnen worden en had leuk geweest als iemand was langs gelopen om te vragen of alles naar wens was. Vervolgens maar om de rekening gevraagd die erg hoog was. Voor 4 pannenkoeken waarvan 1 kind en slechte stroop. Voor 45,- ???? kortom ons zal je er niet meer zien! Jammer want het kan echt wel een leuke tent zijn.
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
We vierden mijn moeders verjaardag met 14 mensen. Zij had overleg gepleegd en eerst wat borrelhapjes afgesproken en daarna een saladebuffet. De hapjes bestonden uit twee mini-schaaltjes met chips, tezamen nog geen handje. Paar droge olijven en twee plakjes rauwe ham. Na aandringen kregen we uiteindelijk nog een bak nootjes. Sowieso al armoedig, maar ook nog extreem weinig.
De salades waren ook weinig fantasievol en met weinig toevoegingen, zoals zalm of zo iets. De grote bak salade met zalm had nog geen 30 gram gerookte zalm . De overige salades waren ook karig. Gelukkig wel veel bladgroen. Hoe dan ook, we gingen er voor. Na een klein uur half acht,, begon men af te ruimen. Mijn mond zakte open van verbazing. Ik vroeg of ze nog even konden wachten. Dat was een half uurtje. Ik had het even niet in de gaten. Vervolgens had mijn vader van 86 nog trek. In de keuken hadden ze onze duur betaalde salades, die nog lang niet op waren, weggegooid. Mijn vader kreeg een paar stukjes stokbrood. We hadden nota bene tot 21u gereserveerd.
De locatie ligt mooi, maar dat is dan ook het enige. Wat een amateurisme!
Robert I.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Vergane glorie is het juiste woord voor dit restaurant.

De stoelen met 'leren' zitting zijn veelal gescheurd en/of voorzien van gaten.
De herentoilet (slechts 1 aanwezig voor het gehele restaurant) was niet schoon; overal lag wc-papier op de grond. Ook bij de wasbak en het halletje naar de toiletten was dit het geval. Ik snap niet dat de bediening dit niet in de gaten houdt. Zij lopen er regelmatig langs en zien de troep toch ook liggen.

De kinderen hadden een kindergerecht. De een had een pannekoek. Daarbij zat een speelgoedje. De andere kinderen hadden frietjes met snack. Daarbij zat geen speelgoedje. Terecht teleurgestelde gezichten aan tafel.

De boerenpannekoek had nooit de keuken mogen verlaten: de spek was zwart aangebakken, en zelfs delen van de paprika waren zwart. Ik begrijp de kok én de bediening niet...die zien dat toch ook dat het aangebrand is?

Het duurde erg lang (3 kwartier) voordat het hoofdgerecht werd geserveerd. Pas nadat we er zelf maar eens om gingen vragen, kwam het op tafel. Helaas 1 gerecht te weinig, dus dat was weer extra wachten.

De overige gerechten smaakten naar behoren.

Het restaurant moet het vooral van de locatie hebben; bos, water en een grote parkeerplaats waar je gratis kunt parkeren. Al met al voor mij geen aanrader om nog eens te gaan eten.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Zaterdag mijn verjaardag gevierd met familie en vrienden op het terras aan de boskant van Bergsche Plas. Bediening was erg vriendelijk en meedenkend, kinderen konden heerlijk ravotten op het gras.
De BBQ was goed verzorgd, iedereen heeft lekker zitten eten. Kortom, voor herhaling vatbaar!
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Op een zondagmiddag in April ben ik hier met mijn moeder ( invalide, 80 jaar) gaan eten. Binnenkomen met een rolstoel is lastig. Steile oprit naar verhoging, en dan door twee smalle deuren. Personeel heeft het te druk om behulpzaam te zijn, gasten die de zaak gingen verlaten hebben dit wel gedaan.Binnengekomen, zelf wat stoelen aan de kant geschoven,zoals gezegd,verwacht niet teveel van het personeel.Tafel met uitzicht op het water,maar wel binnen achter glas...helemaal in orde. Grote spekpannenkoek voor mijn moeder, kroketjes met brood voor mijzelf. Zelf maar naar de bar gelopen om een tweede drankje te bestellen,het jonge personeel kijkt niet om zich heen.De pannenkoek was helemaal goed, mooi gebakken met royaal spek. De kroketten waren buitengewoon goed, met lekker brood geserveerd...aan de kok ligt het niet.Ben het overigens eens met overige recensies over deze zaak, de toiletten zijn smerig...ook hier een grenzeloze onverschilligheid van de eigenaar.Mooie locatie,prima keuken....maar niet de ambitie om echt een topper te willen zijn...jammer !
Maruja .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Gereserveerd voor een brunch om 11.00 uur, 6 volwassenen, 3 kinderen. Er blijkt geen brunch te zijn, maar vertel dan dat je wel een lunch kunt reserveren! Bij binnenkomst niemand te zien, bestelling opnemen duurt lang. We kunnen kiezen uit de lunchkaart....tsja en voor de kinderen een pannenkoek.
Bediening is niet erg attent en lege glazen, kopjes e.d. worden niet meegnomen, zo wordt de tafel wel erg vol.
Gijsbert K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Heerlijk gegeten met mijn vrouw op een zaterdagavond. Het restaurant is prachtig gelegen aan de Bergsche Plas. Ondanks de drukte wist men toch nog een tafeltje voor ons te vinden. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Mijn vrouw koos voor een franse pannenkoek, een combinatie van kaas, walnoten, appel en honing. De geitenkaas mochten we vervangen door feta kaas. De combinatie was heerlijk. Dat gold ook voor mijn spekpannenkoek met rozijnen en appel. Rijk gevuld en goed klaar gemaakt. Na de koffie keerden wij met een voldaan gevoel terug naar huis. Hier komen wij zeker nog een keer terug.
ErnaDaalman .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
De perfecte kroket is volgens mij te vinden in het Lage Bergsche Bos in Rotterdam. Niet omdat er nergens anders een lekkerdere kroket te vinden is, maar omdat alles compleet is. Een heerlijk krokant gebakken kroket, met ambachtelijk brood én een verse salade. In het restaurant is er een robuuste sfeer die perfect in het bos past en in de winter is het er heerlijk warm. Het uitzicht is weids met zicht op het meer en het bos. Een combinatie van lichtblauw en bruin, vooral natuurtinten van een strakblauwe lucht, de weerspiegeling in het water, enkel bruin van de bomen buiten en de houten wandbekleding in het restaurant. De uiterst vriendelijke bediening en heerlijke stoelen nodigen uit om een uurtje langer te blijven.
Gerdaanjerveld .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2015
Fantastische zaak! Na een boswandeling gemaakt te hebben bezochten we het gezellige terras om in het zonnetje even uit te blussen. Het was ontzettend druk maar het personeel hield zich sterk. Even beleefd en zorgzaam als altijd. Wat een kanjers moeten er hier in de keuken staan.. Twee pannenkoeken, een saté en een burger stonden nog geen kwartiertje na bestellen op tafel. Heerlijk!

Ons zien jullie snel weer terug!
Tyler010 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Een zeer mooie locatie, samen met mijn vriendin hier terecht gekomen na een wandeling door het bos. Nee het is geen 3 sterren restaurant, maar voor een lekkere pannenkoek zit je hier goed. Personeel mag alleen iets vaker zijn/haar gezicht laten zien. Zeker voor herhaling vatbaar
Anissa O.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Het ligt mooi gelegen aan de plas.
En is erg gezellig aangekleed.
Super vriendelijk personeel. Het eten is ook super wij hadden een burger en een franse pannenkoek die erg lekker waren. Wij komen zeker vaker eten.