Over het restaurant Bergen Binnen

Vrolijk en fris, zo kun je deze symphatieke zaak temidden van het groen in Bergen het beste omschrijven. Het interieur is smaakvol gedaan en hetzelfde geldt voor de kaart. Op het menu staat een selectie van geraffineerde gerechten met een speelse touch. Veel vis en schaaldieren, maar ook vleesgerechten zoals Black Angus, begeleid door lekkere wijnen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bergen Binnen

Maandag t/m zondag 10:00 - 22:00

• Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mathijs W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Een gezellig, warm en leuk restaurant met een niet alle daagse kaart.
Wij hebben er heerlijk gegeten.
karin M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
juiste prijs productverhouding
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, jammer van de weinig attente bediening en de slechte verlichting (ongezellig)
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Van ontvangst tot en met het verlaten van het restaurant, was alles perfect.
Will_iam L.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Een prima en gezellig restaurant met vriendelijke bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede portionering en een zichtbaar nette keuken. Gewoon naar toe gaan.
Bouke W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Mooie plaats om heerlijk te eten .en te genieten van de gezelligheid.
Anoeska D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Perfecte prijs/kwaliteit verhouding, voor alle gelegenheden. Komen hier regelmatig en iedere keer weer tevreden! Goede bediening met kennis van zaken, heerlijke keuken en zeer mooie zaak.
rogerhendrix .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gisteren hier mogen genieten van het heerlijke eten , de gastvrijheid en de mooie locatie . Vanaf ons plekje uitzicht op de keuken , het was een genot om de keukenbrigade aan het werk te zien .mooie grote parkeer plaats aan de overkant , goed bereikbaar , ook handig voor lunch na een boswandeling . . Aanrader !
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heel fijn restaurant! Uitstekende bediening en een prima keuken. Keuze uit zowel vis als vlees, waarbij de schaal- en schelpdieren (verse oesters en kreeften) de boventoon voeren.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Op aanraden van lokale mensen gedineerd met 3 stellen. We werden hartelijk ontvangen en kregen een mooie tafel in een erg gezellige ambiance. De bediening was vlot, vriendelijk en zeer attent. Wij kozen deels uit het "kunst10daagse" menu en van de kaart. De portionering was ruim en de smaken erg geraffineerd. Zelf koos ik voor het duivelspotje van kleine garnalen in knoflook met rode peper. Lekker scherp en heet. Als hoofdgerecht kreeg ik Tarbot op couscous. Heerlijk zacht. Maar het dessert van aardbeien romanov met merengue maakte het helemaal af. Kortom, een heerlijke avond in een mooi restaurant met vriendelijke mensen. Tot snel
loek-houtenbos .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
We kwamen tegen achten aan en besloten binnen te eten. Leuk tafeltje aan het raam. Na de hartelijke verwelkoming door de ( mede ) eigenaar eerst maar eens een kir. Zelf kies ik voor 3 voorgerechten, mijn verloofde alleen een hoofdgerecht. Verder natuurlijk een lekkere fles wijn : Verdejo.
Mijn eerste voorgerecht waren 2 heerlijke oesters: Ierse, op een mooi bedje van ijs met citroen. Daarna gebakken coquilles met een lauwwarme salade. Als "hoofdgerecht" een halve kreeft, los geserveerd op paddestoeltjes. Alle prima verzorgd. Mijn verloofde nam een gegrild kalfsgerecht waar ze ook zeer tevreden over was. De enige opmerking waren de frietjes : ze hadden van ons wat meer doorbakken gemogen. De bediening was uitstekend, alleen een glunderende dame was wat trager. Maar ze was wel lief.
Toe een scropino en koffie met calvados. Al met al weer een zeer geslaagde avond.
Loek
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Gezellig restaurant met een vriendelijke bediening. Na een dagje fietsen daar geluncht en heerlijk sateetje gegeten met lekkere verse friet en 'liflafjes'. Buiten op het terras. Het restaurant ligt aan de weg en het is daar wel een beetje druk maar niet storend. Snelle bediening en gezellig ongedwongen.
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Je zou kunnen zeggen "klassiek" gedineerd. Samen met mijn broeder het Duivelspotje vooraf, garnalen zijn inderdaad zeer smakelijk & heet, maar niet zo heet dat de smaakpapillen dichtslaan. Ook samen de Châteaubriand van Black Angus met Stroganoff. Prachtig medium, heerlijk vlees. De geserveerde wijnen een Spaanse Verdejo en een Rioja Crianza waren goed maar niet zeer opmerkelijk. Vanille IJs met slagroom, lekker. Bij onze dames zagen we een Lady Tournedos en een Zeetong met zeer tevreden MMMMM geluiden voorbijgaan. Tevreden dus.
Rick L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Tja, Bergen Binnen.. Het restaurant is altijd zeer goed bezet. Dat geeft aan dat het gewaardeerd wordt. Op het eten valt weinig aan te merken. De kaart is al lange tijd hetzelfde. Er is een wisselend dagmenu.
Het visstoofpotje en e zeewolf met ravioli blijven lekker. De eend met pastinaaksaus was weinig spannend, eetcafé +. Het garnituur is zo weinig dat je haast wel frites bij moet bestellen. De bediening is vriendelijk en correct. En toch gaat het een beetje achteruit, zo'n restaurant. Zeker als de rekening voor 2 halve (=1) voorgerecht 2 hoofdgerechten en het equivalent van een fles wijn op bijna 90 euro uitkomt. Het zakt als het ware onder zijn prijs uit. Alles bij elkaar wordt het dan een 7- waarbij met name de keuken wat weinig bewegelijk lijkt en de prijs/kwaliteit verhouding onder druk staat.
loek-houtenbos .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
We zijn op maandagavond wezen eten. Maandag is kreeftenavond. Vooraf enkele heerlijke Ierse oesters, heel zacht. Daarna een hele kreeft die losgemaakt is in de schaal en is verrijkt met wat botersaus en kleine paddestoeltjes. Een heerlijk gerecht. De service in dit restaurant is zoals altijd top : je jas wordt aangepakt, men is uiterst vriendelijk en vanzelfsprekend wordt er naast de bestelde wijn een karaf water neergezet.
Toe koffie, calvados en wat krullen. Een perfecte avond.
Toernedootjemedium .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Twee weken geleden was ik helemaal wauwie van de Tournedos, vandaag had ik een taaie rakker voor veel geld, jammer jammer jammer! En dan wordt er gewoon gezegd... tja het ene stukje vlees is het andere niet, of IK dat niet weet. Niet netjes opgelost, ik ging zeer teleurgesteld weg uit Bergen Binnen!
sarry .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Met 6 personen gegeten: 3x chateaubriand, tournedos, zeewolf en kreeft. Voor 6 personen 1 soepkom sla en eenzelfde formaat frites. Er werd gezegd dat wij meer konden vragen. Verder geen garni. Tweede kommetje frites duurde lang voordat het kwam. Na thuiskomst zagen wij dat dit beetje frites op de rekening stond als "frites groot" en er 4 euro voor was berekend. Teleurstellend dat dit blijkbaar nodig is. Voor ons doet het afbreuk aan een gezellige avond en voor alle duidelijkheid, niet om het geld.
Toernedootjemedium .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Restaurant Bergen Binnen, de BESTE Tournedos ever van Bergen eet je hier! Van het begin tot het eind een beleving in een ongedwongen sfeer. Alles is even lekker. Of je in een sterrenrestaurant zit te eten!
VURRUKKULLUK PERFECT!!!