Over het restaurant Bergen Binnen

Vrolijk en fris, zo kun je deze symphatieke zaak temidden van het groen in Bergen het beste omschrijven. Het interieur is smaakvol gedaan en hetzelfde geldt voor de kaart. Op het menu staat een selectie van geraffineerde gerechten met een speelse touch. Veel vis en schaaldieren, maar ook vleesgerechten zoals Black Angus, begeleid door lekkere wijnen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bergen Binnen

Maandag t/m zondag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Bergen Binnen

Jan S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Bij de les blijven, heren in de keuken. De chef was er niet of is hij misschien vertrokken.
Je proeft het meteen. En dan is Bergen Binnen maar een heel gewone tent en niet echt de
moeite waard voor een bezoek. Het zit wel ten allen tijde vol maar ja dat zitten er wel
meer in Bergen die het niet verdienen. De menukaart is nu wel zo oud als de weg naar Rome
en er mag dus wel eens iets gewijzigd worden. De Chef de Rang is een prima kerel en de
bediening verschilt van dag tot dag.
astrid116 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
slechte service,onvriendelijk/kortaf en er kan niet gelachen worden door het personeel wat er loopt.
de kok heeft het eten heerlijk bereid en was goed.
qua prijs was het aan de hoge kant
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Bergen Binnen is al jaren een stabiel restaurant waar op goed niveau niet te complex
wordt gekookt en de sympathieke eigenaar runt de tent als geen ander.
Het is niet voor niets druk, ook door de week. De bediening wisselt nogal.
Toegankelijk voor een breed publiek. Het Duivelspotje (pikante garnalen)
staat al jaren op de kaart maar mag er van mij wel eens af. Het schijnt erg populair
te zijn want de duivelse garnaaltjes worden ook geserveerd bij de
selectie kleine porties voorgerechten. Stuk voor stuk allemaal beter dan die
duivelse garnalen. Bovendien verpest scherpe rode peper de smaak van wijn.
Ik ben er gek op maar ga dan wel naar een exotisch restaurant. Het kalfsvlees en de
kalfszwezerik vielen mij wat tegen. De kalfszwezerik was niet krokant maar dat stond
ook niet op de kaart. Dus ik mag niet klagen. De kalfsfilet kwam duidelijk uit
een te drukke keuken. Dan is het allemaal even wat minder.
Meip W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Tot aan de Irish Coffee ging het prima. Eten goed, niks mis. De serveerster komt aanlopen en flikkert een complete Irish Coffee over de tafel. Glas doormidden en we schuiven zo snel mogelijk naar achter. Het enige dat ze zegt: "Nou, dat zat er aan te komen...". Geen sorry, niks. Vervolgens loopt ze weg en komt terug met een doekje. Als ik onverhard een opmerking maak over het feit dat er flinke vlekken op mijn broek zitten... weer niks. Ze loopt vier keer heen en weer en laat ons achter met een drijfnatte tafel. Ik moet als ze een nieuwe Irish Coffee brengt of ze nog van plan is om de tafel droog te maken.. "Oh, ja hoor." Is het enige wat we nog van haar horen. Op zijn minst een keer sorry zeggen en vragen of alles oké en ook nog heel en schoon is! En eigenlijk natuurlijk iets aanbieden of de koffie niet rekenen; Maar niets van dat. Dus dat was de eerste en laatste keer.
Mathijs W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Een gezellig, warm en leuk restaurant met een niet alle daagse kaart.
Wij hebben er heerlijk gegeten.
karin M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Top! Aanrader
Super lekker gegeten.(Zeker t gerecht met sucadevlees was n goed advies. Smelt op de tong. Maar alles was lekker met verschillende smaken op je tong)
Uitstekende behandeling door personeel ( met passie)
Als we in de buurt zijn komen wij zeker weer.
Hetty G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Geweldig een aanrader
Willem H. V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
juiste prijs productverhouding
Karine S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, jammer van de weinig attente bediening en de slechte verlichting (ongezellig)
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Van ontvangst tot en met het verlaten van het restaurant, was alles perfect.
Will_iam L.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Een prima en gezellig restaurant met vriendelijke bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede portionering en een zichtbaar nette keuken. Gewoon naar toe gaan.
Bouke W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Mooie plaats om heerlijk te eten .en te genieten van de gezelligheid.
roger H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gisteren hier mogen genieten van het heerlijke eten , de gastvrijheid en de mooie locatie . Vanaf ons plekje uitzicht op de keuken , het was een genot om de keukenbrigade aan het werk te zien .mooie grote parkeer plaats aan de overkant , goed bereikbaar , ook handig voor lunch na een boswandeling . . Aanrader !
Anoeska D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Perfecte prijs/kwaliteit verhouding, voor alle gelegenheden. Komen hier regelmatig en iedere keer weer tevreden! Goede bediening met kennis van zaken, heerlijke keuken en zeer mooie zaak.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heel fijn restaurant! Uitstekende bediening en een prima keuken. Keuze uit zowel vis als vlees, waarbij de schaal- en schelpdieren (verse oesters en kreeften) de boventoon voeren.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Op aanraden van lokale mensen gedineerd met 3 stellen. We werden hartelijk ontvangen en kregen een mooie tafel in een erg gezellige ambiance. De bediening was vlot, vriendelijk en zeer attent. Wij kozen deels uit het "kunst10daagse" menu en van de kaart. De portionering was ruim en de smaken erg geraffineerd. Zelf koos ik voor het duivelspotje van kleine garnalen in knoflook met rode peper. Lekker scherp en heet. Als hoofdgerecht kreeg ik Tarbot op couscous. Heerlijk zacht. Maar het dessert van aardbeien romanov met merengue maakte het helemaal af. Kortom, een heerlijke avond in een mooi restaurant met vriendelijke mensen. Tot snel
loek-houtenbos .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
We kwamen tegen achten aan en besloten binnen te eten. Leuk tafeltje aan het raam. Na de hartelijke verwelkoming door de ( mede ) eigenaar eerst maar eens een kir. Zelf kies ik voor 3 voorgerechten, mijn verloofde alleen een hoofdgerecht. Verder natuurlijk een lekkere fles wijn : Verdejo.
Mijn eerste voorgerecht waren 2 heerlijke oesters: Ierse, op een mooi bedje van ijs met citroen. Daarna gebakken coquilles met een lauwwarme salade. Als "hoofdgerecht" een halve kreeft, los geserveerd op paddestoeltjes. Alle prima verzorgd. Mijn verloofde nam een gegrild kalfsgerecht waar ze ook zeer tevreden over was. De enige opmerking waren de frietjes : ze hadden van ons wat meer doorbakken gemogen. De bediening was uitstekend, alleen een glunderende dame was wat trager. Maar ze was wel lief.
Toe een scropino en koffie met calvados. Al met al weer een zeer geslaagde avond.
Loek
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Gezellig restaurant met een vriendelijke bediening. Na een dagje fietsen daar geluncht en heerlijk sateetje gegeten met lekkere verse friet en 'liflafjes'. Buiten op het terras. Het restaurant ligt aan de weg en het is daar wel een beetje druk maar niet storend. Snelle bediening en gezellig ongedwongen.
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Je zou kunnen zeggen "klassiek" gedineerd. Samen met mijn broeder het Duivelspotje vooraf, garnalen zijn inderdaad zeer smakelijk & heet, maar niet zo heet dat de smaakpapillen dichtslaan. Ook samen de Châteaubriand van Black Angus met Stroganoff. Prachtig medium, heerlijk vlees. De geserveerde wijnen een Spaanse Verdejo en een Rioja Crianza waren goed maar niet zeer opmerkelijk. Vanille IJs met slagroom, lekker. Bij onze dames zagen we een Lady Tournedos en een Zeetong met zeer tevreden MMMMM geluiden voorbijgaan. Tevreden dus.
Rick L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Tja, Bergen Binnen.. Het restaurant is altijd zeer goed bezet. Dat geeft aan dat het gewaardeerd wordt. Op het eten valt weinig aan te merken. De kaart is al lange tijd hetzelfde. Er is een wisselend dagmenu.
Het visstoofpotje en e zeewolf met ravioli blijven lekker. De eend met pastinaaksaus was weinig spannend, eetcafé +. Het garnituur is zo weinig dat je haast wel frites bij moet bestellen. De bediening is vriendelijk en correct. En toch gaat het een beetje achteruit, zo'n restaurant. Zeker als de rekening voor 2 halve (=1) voorgerecht 2 hoofdgerechten en het equivalent van een fles wijn op bijna 90 euro uitkomt. Het zakt als het ware onder zijn prijs uit. Alles bij elkaar wordt het dan een 7- waarbij met name de keuken wat weinig bewegelijk lijkt en de prijs/kwaliteit verhouding onder druk staat.