Berg & Dal

Meer informatie over restaurant Berg & Dal

7,2
Nsc .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Vanavond hier gegeten. Wij komen hier vaker, pannenkoeken smaken altijd goed en over het algemeen is de service snel en eenvoudig. Fijn met een klein kind.
Vanavond viel het toch zeer tegen. We hadden een tafel gereserveerd om 18.30 uur, bij binnenkomst viel het op dat het druk was. We hadden ons gelijk al ingesteld op wat langer wachten. Geen probleem. Helaas alleen een pannenkoek besteld die vervolgens pas om 19.45 uur werd geserveerd. Onze gastheer van de bediening reageerde op tijd. Helaas eigenaren aan de tafel achter ons reageerde niet op ons lange wachttijd. En dit terwijl ze toch met de neus bij ons op tafel zaten (bij wijze van spreken). Zijn gelijk na het eten opgestaan en kregen toch nog reactie van de bazin, helaas niet de goede reactie. Niks aangeboden geen oprechte excuses. Nogmaals dit lag echt niet aan onze bediening, maar het was duidelijk dat de eigenaren hier zelf de fout ingingen.
Famvandersluis .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vandaag voor het eerst gegeten op aanraden van vrienden. Helaas hebben wij zelf geen positieve ervaring gehad. Bij aankomt duurde het lang voordat er iemand aan onze tafel kwam om onze order op te nemen.
Het eten zelf viel ook tegen. Met name de kaas op de pannekoek was gewoon aangebakken geraspte kaas waardoor de rest van de ingrediënten weg vielen qua smaak. Onze dochter met moeite een paar happen van haar pannekoek laten eten.
Speelgedeelte was vies en meer gericht op baby's.
Voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.
Keepet .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Gisterenavond daar heerlijk gegeten. Buiten op het terras. We hadden geen pannenkoek, daarvoor moeten we eens terug maar saté, heerlijk mals en heerlijke pindasaus, pittig maar niet te, en
spareribs ook lekker. Frites en groeten, alles lekker en genoeg. Extra frites bijbesteld, stond niet op de bon! Super. Aankleding ietwat oudbollig en buiten hier en daar aan vervanging toe, maar niet aan gestoord. Bediening erg vriendelijk!
Nsc .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Bedankt voor jullie goede en snelle service vanavond! Pannekoek met kersen is echt heerlijk. Alles ziet er altijd zeer verzorgd uit.
Irene73 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
We waren met een groep van 6 volwassenen en 1 kind. Ik had vooraf gereserveerd maar kon niet buiten op het terras reserveren. Toen we aankwamen waren er echter al 2 tafels voor ons in de schaduw buiten gezet. Wat een service. Het terras is voorzien van luxe terrasstoelen waar je heerlijk op kunt zitten. Het was er dan ook erg druk! De bediening was zeer attent en vriendelijk. Een ding verbaasde me. Ik kon bij het bestellen van een pannenkoek voor mijn 3 jarige dochter niet kiezen voor een kinderpannenkoek omdat ze een hartige wilde in plaats van een zoete. Jammer. Ik had de hartige supplementen apart wel bij willen betalen maar nee het moest een volwassen pannenkoek worden. Misschien een verbeterpuntje voor de volgende keer? We bestelden 6 pannenkoeken en een salade met vis zonder hollandaisesaus. We kregen 6 perfect gebakken rijk belegde pannenkoeken voorzien van uitstekende kwaliteit ingrediënten, mooi gaar aan de binnenkant en knapperig van buiten. De vis op de salade was wat te ver gebakken en daardoor werd het geheel wat droog maar prima van smaak. Ook bij het afrekenen waarbij we ieder onze eigen rekening wilden was de bediening heel erg vriendelijk. Een aanrader!! Wij gaan zeker nog eens terug. Hier zit een pannenkoekenbakker en een eigenaar die echt hart voor hun restaurant hebben. Super!
Bordjeleeg .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
BordjeLeeg en gezelschap waren in het prachtige Hoog Soeren, vlakbij Apeldoorn, en besloten vrijdagavond 20 mei een hapje te gaan eten bij pannenkoekenhuis & restaurant Berg en Dal. Een gezellig restaurant waar we al direct na binnenkomst een gemoedelijke sfeer proefden. Leuk detail is de grote stroop- en grote suikerpot met twee forse houten lepels op tafel. Heel veel mensen weten Berg en Dal te waarderen, want alle tafeltjes waren al snel bezet. De menukaart is duidelijk en goed leesbaar zonder allerlei moeilijke termen. BordjeLeeg nam vooraf de palingfilet en als hoofdgerecht de Atlantische oceaan tongfilet. BordjeLeeg heeft genoten van de heerlijke maaltijd. De vis was boterzacht. Ook bij het gezelschap vielen de gerechten bijzonder goed in de smaak. De aardige en snelle bediening vraagt op het juiste moment of alles naar wens is en vraagt ook actief of je nog een extra drankje wilt. BordjeLeeg en gezelschap hadden een fijne middag in de mooie omgeving van Apeldoorn en een fijne avond bij pannenkoekenhuis & restaurant Berg en Dal. Echt een aanrader.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Gezellig restaurant waar het tot onze verrassing zeer druk was. Gelukkig hadden we 's middags al een tafel gereserveerd. Wij logeren in een hotel in de buurt en wilden wel wat anders proberen. Gelukkig viel het hier niet tegen: de bediening is aardig en snel. Na een lekkere (pas op heet!) amuse van kippenbouillon namen we de mixed gril en het wildstoofpotje. Allebei goed van smaak met verse groenten en patat en gebakken aardappels. Als dessert kregen we twee kleine stukjes brownie bij de thee, dat smaakte heerlijk! (staat denk ik niet op de kaart, even vragen aan de bediening). De prijs kwaliteit verhouding is hier prima.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Met jonge kinderen en binnen een uur goed en gezellig eten? Dat kan hier. Bediening is prima, eten is goed, snelle service aan tafel en het kinder knuffelmenu is favoriet. Als je geen zin hebt een een pannenkoek is het aan te raden de spareribs of saté te nemen, goede prijs/kwaliteit in een ongedwongen en authentieke ambiance, we komen hier graag.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
De naam pannenkoekenhuis dekt de lading niet helemaal. De kaart is gevarieerd. De prijzen meer dan schappelijk. We hebben hier geluncht. Na de bestelling kregen we een amuse(!). Een heerlijke kippenbouillon. De erwtensoep was absolute top. Zo goed gevuld en zo fantastisch van smaak. Mijn vrouw had een ook als zo'n lekker broodje kaas, ruim belegd en met een leuk garnituur. Bij de koffie nog een klein glaasje Amaretto met een toefje slagroom. In een woord af. De bediening was erg vriendelijk. De inrichting zoals het eigenlijk in een plaatsje op de Veluwe hoort. Hier komen we zeker terug als we weer eens in de buurt zijn om dan lekker te dineren.
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Wij komen regelmatig eten bij Pannenkoekenhuis Berg en Dal! Qua sfeer is het van binnen een typisch pannenkoekenhuis. Een ruitkleedje en grote pot met suiker en stroop op tafel! Er is een wat donkere inrichting, maar dat past er wel goed bij. Zeker wanneer het lekker weer is kun je in het zonnetje genieten van het grote buitenterras.

De pannenkoeken zijn groot en erg lekker! Ze zijn goed gevuld en toch lekker knapperig. Wij nemen bijna altijd een pannenkoek, maar ook de overige gerchten zijn erg lekker (bijvoorbeeld de saté).

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en er is een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Heerlijke pannenkoeken! Een paar keer per jaren logeer ik met mijn schoonfamilie in een hotel in Hoog Soeren. Eten bij Berg en Dal is dan vaste prik. Het viel tot nu toe nooit tegen. Het personeel is duidelijk aan kinderen gewend en gaat er erg leuk mee om. De kleintjes krijgen steevast een knuffeltje, ook als ze geen kinderpannenkoek hebben besteld. Ik vind het een fijn, laagdrempelig restaurant om met (ook jonge) kinderen naartoe te gaan.
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Super restaurant! Zowel de pannekoek als de wildschotel (hertenbiefstuk, zwijnshaas en hazenrug) smaakten top! Vooraf een lekkere amuse (paddestoelensoep). Vriendelijk personeel, en ook de kok kwam nog even vragen of alles smaakte. Wij komen zeker terug!
Heisenberg .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Berg en Dal, kom hier elk jaar wel eens.
Lekkere pannenkoeken, rijkelijk belegd. Tevens kan je hier ook lekker a la carte eten, laatst nog eendenborst filet met sinasappelsaus gegeten, lekker mals. Ook hebben ze een wisselend menu van 3 gangen. Leuke zaak, echt veluws met opgezet wild aan de muur. De bediening laat soms wat te wensen over, ondanks dat het soms niet druk is. Maar ik blijf terugkomen. Eigenaar is tevens een hele vriendelijke gastheer.
Mary-T .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Heel gezellig restaurant... zeker met mooi weer, heerlijk buiten zitten, altijd druk!
Pannenkoeken abominabel. Lijkt wel of ze zo uit een of andere machine komen te perfect rond.. Gortdroog en smaakloos...
HenkHaarlem .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Al verscheidende keren wezen eten hier en iedere keer een succes.
Bijna ieder gerecht (op de pannenkoeken na) geprobeerd en allen met plezier gegeten.
Wild gerechten overheerlijk, maar ook de "simpele" sate is een traktatie.
Bediening is top, de kok komt aan tafel kijken of alles naar wens is en zo nodig regelt hij dit direct voor je.
Prijs tot kwaliteit verhouding is een 10 waard
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Leuk pannenkoek restaurant. Tip na een dagje Apenheul of Juliana toren. De pannenkoeken zijn lekker. Het restaurant heeft een groot terras en een leuk huisje waar kinderen kunnen spelen. Erg vriendelijk personeel.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Een pannenkoekenrestaurant zoals iedereen kent: niet bijzonder maar lekkere pannenkoeken. De geluidsoverlast door kinderen is aanwezig maar dat hoort er wellicht bij, hoewel er in ons serredeel van het restaurant wel wat aan geluiddemping gedaan kan worden. Datzelfde geldt ook voor de temperatuur die erg hoog opliep, zelfs op een koude dag in april. Storend was wel dat de bediening, ofschoon vriendelijk, onze bestelling vergat en het ons opnieuw moest vragen. Het restaurant ligt een prachtige omgeving op een mooi punt in het dorp Hoog-Soeren. Zomers is er een groot terras beschikbaar.
JONG2010 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Lekkere Pannenkoek gegeten met mijn vriendinnen. Midweekje in omgeving van hoog Soeren.
Pannenkoek het loo een echte aanrader.
Leuk en vlot personeel, komen zeker terug !
Ehbuuh .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Echt een achterhaalde tent. De soep lijkt rechtstreeks uit een pakje te komen, net als de sauzen. Het personeel bestaat uit een handjevol oproepkrachten en een paar eigenaren die alleen maar geld willen zien. Één van hen hoor je regelmatig schreeuwen en mopperen vanuit de keuken en er wordt volgens mij zelfs gerookt. Ik zou als ik u was lekker doorrijden.
Fredproever .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Gisteren hier gegeten. Gereserveerd voor 17.00 uur, met 2 kleine kinderen zodat die op tijd naar bed zouden kunnen. Keuken blijkt het niet aan te kunnen, pas na ruim 1,5 uur de eerste pannenkoeken. Resultaat: jengelende kinderen (ook niet leuk voor de andere gasten). Enkelen van ons hadden de Herfst-pannenkoek, met wildragout. Dit bleek een saus in een schaaltje te zijn, met 1 miniem stukje vlees erin. Kortom, zeer teleurstellend allemaal.

Geen enkele vorm van compensatie (korting op de rekening of gratis drankje bijvoorbeeld), er kon nog net een "sorry" vanaf.

Kortom, de laatste keer dat we hier hebben gegeten.