Berenschot's Watermolen

Meer informatie over restaurant Berenschot's Watermolen

• Terras
Cinq .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Mooie ambiance bij de watermolen, op dit moment verstoord door verbouwingswerkzaamheden, maar dat beschouwing als een investering naar de toekomst. Naast de ambiance is ook het eten prima, goede porties en goed van smaak.

De bediening zou echter veel vlotter mogen. Terwijl het terras voor 30% bezet was, hebben we daar plaatsgenomen. Na 10 minuten kwam iemand vragen of we iets wilden drinken en vroegen we om de kaart. toen deze na 20 minuten nog niet gearriveerd was hebben we die zelf maar opgehaald. Na 30 minuten werd onze bestelling opgenomen, deze werd bezorgd na 50 minuten (een soep en een carpaccio). Los van het goede eten vonden we 50 minuten wachten op een verder rustig terras toch iets teveel van het goede.
Staalstrater .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Een slecht restaurant op een prachtige plek. Blijkbaar komen er genoeg toeristen langs om een bepaalde omzet te garanderen, maar voor het eten hoef je hier niet te komen. Die ervaring hadden we al eerder, dus ditmaal besloten we alleen een drankje te proberen en een paar bitterballen.

Volgens onze serveerster (opnemen duurde bijna een half uur in een verder vrijwel lege zaak) was de Sauvignon Blanc een rode wijn. We wilden wit, en zijn toch maar bij onze keus gebleven - gelukkig bleek ook hier dat Blanc gewoon wit was. Bitterballen duurden nog een half uur na de drankjes, gedeeltelijk zwart verbrand.

Je vraagt je af wie er hier in de keuken staat - als je thuis niet verder komt dan opwarmen en koken uit pakjes, bereik je een hoger niveau dan wat hier wordt geserveerd. Bediening is vriendelijk (en geeft de indruk er vandaag voor het eerst te werken) maar weet van toeten noch blazen.

Jammer - koken op topniveau is een kunst en ook niet nodig, maar gewoon een acceptabele maaltijd serveren - dat moet toch kunnen?
ESaskiaK .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Dit restaurant viel vreselijk tegen. Erg duur, en de kwaliteit was slecht. Slappe verflenste groente die waarschijnlijk heel lang op een warmhoudplaatje had gestaan (de tweede portie was een stuk beter), vette aardappeltjes, een vette courgetteschotel zonder veel smaak, en de champignons in een bierbeslagjasje waren flets, en hadden een vervelend bijsmaakje. Bijzonder vervelend was dat de aspergesoep die als vegetarisch op de kaart stond van kippenbouillon gemaakt bleek. Gelukkig hadden we een alerte en zeer goede serveerster die dat zelf navroeg en het kwam melden voordat het geserveerd werd.
En erg jammer dat er twee euro wordt gevraagd voor een kan kraanwater, bij een diner waarbij iedereen ook drankjes van de kaart bestelde.
Igor B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Wat een geweldige locatie. Een eeuwenoude watermolen, prachtig terras. De bediening lijkt soms wat weinig flexibel, maar we hebben hier prima gegeten. De dinerkaart was niet al te groot, maar met voldoende variatie. De prijs-kwaliteit verhouding was prima ! aanrader...