+Bento Leidsekruis

31-206221989

Meer informatie over restaurant +Bento Leidsekruis

Nance M.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Bon via vakantieveilingen gehad voor mijn verjaardag.
achterstallig onderhouden restaurant. verlichting stuk, verschrikkelijke muziek. zeer beperkte keuze en een aantal nummers niet aanwezig. upgrade was ook niet mogelijk.
De sushi was slecht. Het blad van de maki erg taai en de vis leek niet vers. verkleurde tonijn en weeïge zalm. Na de eerste ronde niet te hebben opgegeten afgerekend en weggegaan. Niet heen gaan, zaak lijkt op leven na dood te zijn.
Christiane V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2014
Gisteren gaan eten bij dit restaurant met een voucher. Op de website stond dat er de hele week enkel nog plaats was om 20:30. We werden gebeld met het verzoek om eerder te komen. Geen probleem!

Het restaurant zit in een straat met allemaal leuk uitziende tentjes in een gezellige straat. Bij binnenkomst verrastte het ons dan ook zeer dat het restaurant er zo erg verwaarloosd, vies en oningericht uit ziet. Allebei hadden we het gevoel dat we hier niets wilden aanraken.

We mochten kiezen uit een vrij beperkte kaart, wat vrijwel enkel bestond uit zalm en krab met avocado. Het eten was lekker. We houden allebei zeer van sushi en waren beide positief verrast hierover.

Helaas oversteeg de negatieve aspecten toch de positieve. Er stond continu vreselijke muziek te draaien van een laptop, het restaurant was een rotzooi, glazen waren erg vet, een lelijk fel tl-licht midden in het restaurant, de bediening die telkens een vreselijk nare zweetlucht achter liet en zero sfeer.

Ik zou dit restaurant aan niemand aanraden.
Michel U.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Via vakantieveiling voor een schappelijk prijsje van 27 euro Sushi voor twee.

In deze tent kan een olifant geen schade aanrichten. Zwaar achterhaald en overal in de zaak zie je gebreken aan het interieur. Kapotte muren, loshangende stopcontacten etc.

De menukaart (basic) is voor veilingklanten. Nummer 28,29 en 34 zijn niet aanwezig.

Na twee rondjes Sushi kunnen we stellen dat een enkele goed smaakt maar erg fantasieloos worden enkele producten afgetopt met een pikante saus? De mimosa proeft naar oude olie.

De entourage maakt dat de zaak ongezellig en wat plakkerig aanvoelt en je dwingt om snel af te rekenen. Dat hebben we ook gedaan.
Ve R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2014
slechtste sushi die ik tot nu toe in Amsterdam heb gegeten. Er is weinig keus op het basic menu en bestelde gerechten worden vergeten. Je moet vragen naar wasabi en gember. Er was geen sake en geen plum wine terwijl deze wel op de drankkaart staan. Alles is een beetje viezig en leek oud.
Jammer dat we 2 bonnen hebben gekocht. Ik wil hier niet meer heen.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
De Sushi was prima, maar de rest,... De salade een beetje groenten met veel te veel slasaus, de zgn. chickenwinmg droop van het vet, en was amper gaar. De Misosoep smaakte naar afwaswater. De hele inrichting was te vies om aan te raken. Wij zaten onder een wandklok die stijf stond van het vet. De drinkglazen, waren op z'n zachtst gezegd smerig. We kregen de indruk dat de vis niet echt gekoeld stond. En wat ik belachelijk vond, er was geen koffie! Ik ben absoluut geen klager, maar dit sloeg werkelijk alles. Ik denk dat onze smaakpolitie hier "niet vrolijk" van zou worden. Al kregen we nog zoveel aanbiedingen voor dit restaurant, ons niet meer gezien.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Wij hadden verder geen klachten. Vijf maal eten besteld en dat kwam prima door. Een pot thee besteld en er werd verder ook niet gezeurd of we meer wilden drinken. Wij zaten via vakantieveiling en betaalden daarom niet het hele bedrag.
CK1929 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2014
Hele slechte service, het personeel kwam ongeïnteresseerd over en ze liepen etend te serveren. Ook liepen ze regelmatig met hun telefoons door het restaurant, zonder af en toe op te kijken of ze misschien iemand konden helpen.
En dat "all you can eat" slaat echt nergens op. Je mag maximaal 10 items per ronde per tafel bestellen... Huh? Dus als je met 5 personen bent kun je 2 stukjes eten per half uur, want dat is hoe lang ze over 1 ronde doen. Wel leuk dat je een onbeperkt aantal rondes mag bestellen, maar verder dan 4 kom je dus sowieso niet. Daarnaast krijg je ook vaak dingen op je tafel die je niet besteld hebt, en krijg je een deel van je bestelling meestal niet, die staan dan waarschijnlijk bij iemand anders op de tafel. En oh ja, er stonden ook nog schoenen onder de koelkast in het restaurant... Het was een erg interessante ervaring, maar ik zou niemand aanraden hierheen te gaan.
MJH T.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Laatste keer goed gegeten, snelle service en prettige gastvrijheid. Vandaag 45 minuten wachten (tijdsduur van menu is 2 uur) op eerste ronde, incompleet en bepaalde gerechten niet eens beschikbaar zonder dat het werd aangegeven. Zeker op een menu wat karig is, jammerlijk dat de service slecht is en tijdsduur te lang. Alles uit frituur gaat snel, sushi superlang wachten maar wel redelijke kwaliteit. Dit restaurant zou ik niet aanbevelen, erg jammer van een gezellig avondje uiteten.. dat bijna eindigde in een snelle hap uit de muur bij de snackbar, toch maar uit beleefdheid blijven zitten.
Mitchell B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Het restaurant gevonden via vakantieveilingen, buiten af leek het een gezellig en sfeervol restaurant. Eenmaal binnen gekomen was het erg dramatisch, geen goede ontvangst. Moesten zitten aan een vieze tafel die ze toen pas schoon gingen maken. Sushi viel uit elkaar weinig keus bij het basic menu( 2 uur onbeperkt eten)weinig keuze en vies bestek. Ongeïnteresseerd personeel dat er rondliep en de stopcontacten onder onze tafel zaten los, kan tot nare situaties leiden. Na 30 min al weggegaan maar toch een gezellig avondje gehad in de hoofdstad!
Monica B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Voucher gekocht via socialdeal, dus voor weinig geld gegeten. Zonder voucher zou ik nooit teruggaan. Originele prijs is hoog gezien het feit dat je erg weinig keus hebt. ik zou nooit 26,50 betalen om te kunnen kiezen uit zo weinig gerechten. Voor een deluxe menu betaal je meer dan 30 euro en ook dan heb je nog maar weinig keus. Bij andere all-you-can-eat betaal je minder geld voor meer keus.

Sushi was oke, maar niet goed. Weinig smaak en valt makkelijk uit elkaar. Soms is de rijst moeilijk weg te krijgen. Andere gerechten wisselend van kwaliteit. Udon Soep is niet lekker: exteem zout en de noodles zitten aan elkaar geknoopt, dus bijna niet te eten. garnalenkroketjes weinig smaak, geen dressing op salade, dus erg droog. Boontjes wel lekker, maar kleine portie per keer. Dit geldt overigens voor alle 'andere' gerechten.

Drankjes zijn hier ook echt duur. Home made iced-tea is 3,30 en niet echt bijzonder qua smaak.

Service was snel, je krijgt je eten vlot nadat je het bestelt. Je krijgt soms dingen die je wel besteld hebt niet en dingen die je niet besteld hebt wel. Soms bij 2x hetzelfde bestellen 2x andere sushi.

Personeel laat veel steken vallen. We vroegen de rekening en toen bleek dat er een drankje te veel was aangeslagen. Toen ik dit aangaf 'zou hij het wel opschrijven'. Geen excuses, maar goed, het was wel opgelost. We konden niet pinnen, ook hiervoor geen excuses. Wanneer iets niet op vooraad is wordt gewoon gezegd 'Dit is er niet, dus kies maar iets anders'. Ook hier geen excuses.
Het personeel is niet onaardig, maar vooral ook niet kundig.

Qua decor: Niet erg gezellig. Bestellingen doorgeven op blanco briefjes ipv 'aanstrepen' zoals je bij andere all-you-can-eats vaak ziet. Dit doet een beetje afbreuk aan de ervaring. Restaurant oogt een beetje als een gemiddelde snackbar. Jammer!

Geen ongezellige avond gehad, maar ik ga hier zeker niet nog een keer eten.
Marijke E.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Hier kom ik niet meer. Smaak van de sushi was niet geweldig. Ook vielen ze regelmatig uit elkaar als je ze van het bord pakte. De boontjes ijskoud en geen zout. Ze waren zo hard dat je ze met moeite op je eigen bord kreeg, ze sprongen nog al gemakkelijk bij de buren op het bord. De bediening was traag en had geen idee wat ze serveerden. Als je een vraag stelde moest het antwoord nagevraagd worden. De kaart is erg mager en bij elke ronde die we bestelden was er wel 1 ding op. De glazen waren vies. De tent is alles behalve sfeervol. Vieze muren en een stinkend toilet. De rioollucht was regelmatig te ruiken in het restaurant. Kortom echt een afknapper. De volgende keer sushi wordt gewoon weer in een grote keten met all you can eat. De sushi is daar lekkerder, het ziet er gezelliger uit, het toilet is schoon en er hangt een frisse lucht. Je krijgt je drinken in een schoon glas en de bediening weet wat het serveert en is geïnteresseerd in haar klanten. Iets wat ik bij +bento in Amsterdam zeker gemist heb!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
we hadden via groupon een voucher, voor basic sushi eten onbeperkt voor 2 uur.
Heel ongezellig decor, bediening erg ongeïnteresseerd, niet veel keuze, of het was op.
Absoluut geen aanrader, vandaar reclame via groupon.
Wladimir A.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Tja...Groupon.....wat kan je verwachten? Beetje vies tentje (met vies toilet maar past wel bij de rest van het restaurant). De sushi was absoluut de slechtste sushi die ik ooit heb gegeten. Teveel rijst en te nat. De Groupon keuze was heel erg beperkt. De service was rap en neutraal. Als je met z'n tweetjes komt wordt je bij de ingang geplaatst waar iedere keer de deur open gaat zodat je gedurende het eten op de tocht zit. De huiswijn is lekker. Voor een liter spa betaal je 7,50.
Tessav .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2014
Gereserveerd voor 18:00 uur vanavond. Waren iets eerder, maar het hele restaurant was bijna leeg. Konden echt pas om 18 uur iets bestellen, drinken kon dan met uitzondering wel. Kaart is bijna leeg… alleen de standaard sushi's staan erop. Sushi was klein beetje te eten… Boontjes waren keihard en ijskoud, geen zout erop. Leek of de sushi's ontdooid waren. Kortom, slecht slecht en nog eens slecht. Onaardig personeel en binnen ziet het er niet uit. Kapotte muren, soja tegen de muren aan. Personeel beheerst amper de Nederlandse taal. Zelfs de 24 euro voor twee personen was veel te veel. Kortom, ga hier niet naartoe met een bon en al zeker niet ZONDER bon.
Sab A.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Eerst gebeld of er plek was voor zaterdagavond. Nee alles zat vol. Toch even online gekeken om te reserveren en bleek er plek te zijn. Bonnen via vakantieveilingen. Nergens stond dat je alleen het basic-menu kon bestellen. Uiteindelijk moesten we 7,50 pp (!) bijbetalen (terwijl dit normaal slecht 5euro is) voor het deluxe menu. Slechts één persoon met het deluxe menu was niet mogelijk om iets tegemoet te komen. Uiteindelijk bleken 3 gerechten van het deluxe menu niet bestelbaar omdat het "uitverkocht" was (shift 1700-1900; vrij ongeloofwaardig). Na enkele rondes bleken we steeds geen kip te krijgen - na navraag zou deze eraan komen. Kort na onze navraag kwam een van de bediendes van buiten met een pak kipfilet van de AH met 2 halve kipfilets erin. 10 minuten later werd onze kip geserveerd.

Kortom: misleiding via vakantieveilingen, service onder de maat. Sushi was oké, maar niet bijzonder.
LotteNijhuis .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
slechte service, de reguliere maar ook deluxe kaart zijn erg-erg-erg karig. Weinig keus dus!
De sushi was oké maar leek niet ver af van de supermarktkwaliteit (alhoewel er wel een vrouw bij de bar stond die de sushi maakte) Warm eten is ontzettend lastig voor deze mensen, dit werd vaak vergeten uit te serveren. Wanneer je er vervolgens naar vraagt reageert de serveerder zeer geïrriteerd. Je krijgt sterk het gevoel dat niemand in dit restaurant gemotiveerd is om mensen van eten en service te voorzien.... Vreemd zaakje. Zou het zeker niet aanraden hier je geld aan uit te geven.
Josefine T.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Was er vanavond met een Groupon voucher. Vond het decor niet echt mooi. De Sushi was okay maar niet de lekkerste die ik ooit heb gegeten. Vond het erg klein, donker en koud. Er is een toilet voor mannen en vrouwen samen. Voor het luxe menu hadden wij 7.50 extra moeten betalen. Hebben wij dus niet gedaan. Ik ben blij dat ik een Groupon had. Anders zou ik er echt niet 25 of 30 Euro voor betalen.
Priya M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Aangezien we als familie wat te vieren hadden gingen wij gisteravond op weg richting de stad om lekker Sushi te eten bij Bento, althans dat dachten wij.

Het reserveren vooraf en de bereidwilligheid van het restaurant liet al flink te wensen over. Mijn zusje en zus waren nl allebei in het bezit van een Groupon voucher en tijdens de reservering werd aangegeven dat we vanwege het gebruik van 2 vouchers op 1 avond €3 p.p moesten aftikken. Je reserveert nl 2 tafeltjes (oh jee) en daar mag het restaurant best wel wat op verdienen. 7-personen x €3 doet de teller al weer wat stijgen. Beetje louche manier om je Groupon-voordeel aan te vullen voor het restaurant want dit stond nergens vermeld bij de voorwaarden. Maar goed, je wilt een leuk avondje uit en aangezien de vouchers op hun einde liepen dan accepteer je deze voorwaarden maar.
Reserveren ging ook moeilijk maar uiteindelijk konden we om 20:30 terecht,

Enfin,bij aankomst in het restaurant werden wij naar een geïmproviseerde 7 persoons- tafel geleid inclusief tuinbank en vier totaal niet bij elkaar horende stoelen. Onze drankjes werden genoteerd en ons werd verteld dat wij middels kladjes (vodjes als je het mij zou vragen) onze rondes sushi konden bestellen. Verontwaardiging alom bij ons toen we te horen kregen dat we per ronde maar 20 items mochten bestellen. Ter vergelijking; een tafeltje met twee personen heeft recht op 10 items per ronde. Er werd ons verteld dat we een grote groep waren en rekening diende te houden met de kok en de andere tafels. In mijn simpele gedachtegang ging al snel de gedachte dat we dus extra hebben moeten betalen (€3 p.p) om minder te mogen bestellen. Er was geen discussie nodig en we werden bejegend als een stel vervelende mensen.

Het eten vond ik niet erg lekker, de rijst van de sushi was te hard en we kregen het moeilijk weg. De handrolls waren wel lekker maar niet zoals we het normaal gewend zijn. De salades waren ok, maar vanwege teveel mayo (gebruikt als dressing) ging de kwaliteit ook naar beneden.

Een domper op onze avond. Het personeel was totaal niet aardig, en het “all you can eat” concept klopte dus niet voor Groupon gasten want we mochten alleen kiezen van de basic sushi. Luxe items mochten we bijbestellen voor €7.50 p.p in plaats van €5 p.p, op de vraag vanwaar dat verschil werd ons verteld dat we meer moesten betalen omdat we via Groupon kwamen. Nu brak helemaal mijn klomp. Pure afzetterij.
Het eten was slecht, de service beneden peil, twee rondes hebben we niet gekregen en uiteindelijk zijn we maar weggegaan. Toen we bij het weggaan aangaven niet blij te zijn met de service, het verdwijnen van rondes en dat we uiteindelijk maar 3 rondes hebben gegeten wat je normaal krijgt voor 2 personen en dat we dit nu moesten verdelen met ons zevenen werd er gevraagd “maar hoeveel wil je eten dan?”.

Door deze avond gaan wij voortaan eerst de recensies checken van een restaurant voordat wij er gaan eten.
Rudolf V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2013
Ook ik snap de slechte recensies niet. Op een dinsdag met zijn drieën hier gegeten. Wij hadden nou eenmaal de groupon en gingen met zeer lage verwachtingen naar dit restaurant.
Een Engels sprekende dame begeleide ons naar de tafel en legde ons het systeem uit.
Je schrijft het nummer van de sushi dat je wil hebben op een briefje, maximaal 10 gerechten per keer en als je klaar bent leg je dit briefje op de rand van de tafel.

Het interieur was inderdaad niet geweldig, maar voldoende en schoon.

Na wat te drinken besteld te hebben hebben we het briefje ingevuld met de sushi's die we wilden. We hebben ons beperkt tot het basis menu. Binnen no-time werd het briefje weg gepakt en kregen wij de gevraagde sushi's.
En verrassing de sushi's waren helemaal niet slecht en met te veel rijst, zoals veel mensen schrijven. Het is niet de beste sushi die ik gegeten heb, maar gewoon goed en als ik de volgende schaal hanteer (verse) sushi uit de supermarkt een 5,5 en de beste sushi die ik ooit gegeten heb een 10, dan kom ik toch op een 7,5 tot 8 uit. Als ik dan de prijs in ogenschouw neem is het zeker een 8.
Wij hebben het meeste van de basis menukaart wel uitgeprobeerd. Onze favorieten waren toch wel de Tempura en de Ebi Uramaki.

Ook over de service hebben wij niets te klagen gehad. Wij zijn de hele avond door een goed Nederlands sprekende jongen geholpen. En de bestellingen kregen wij snel, ondanks dat het op een gegeven moment toch wel druk was.

Ik heb nog wel een minpuntje over de drankjes. Deze staan niet op de menukaart en €3,80 voor een biertje vind ik toch wel prijzig. De prijs voor een frisdrank was met €2,50 wat vriendelijker geprijsd.

Al met al gingen wij goed gevuld en tevreden weer naar buiten.
Miriam S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2013
Slechtste sushi tent ever!
Taaie nori , smakeloze rijst, bleke tonijn,niet-japanse salade(koolsla),
Onvriendelijke personeel,slecht uitgevoerde bestelling,
Kortom : hier ga ik nooit meer naar toe.
Groupon bon was weggegooid geld!