BENTO Beef & Sushi

Asselsestraat 62 7311 EN Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant BENTO Beef & Sushi

Wilt u de traditionele Japanse keuken ervaren? Geen sushi eten middels een zogenaamd “all you can eat” concept, maar écht kennis maken met de verfijnde Japanse eetcultuur? Bij BENTO Beef & Sushi bent u aan het juiste adres.

Wat kunt u verwachten bij BENTO? BENTO is dé top in Japanse maaltijden. BENTO staat voor luxe, unieke en overheerlijke creaties van Japanse gerechten. Trendy en lekker! Het bijzondere van BENTO is de combinatie van de “warme en de koude keuken”. Voor ieder wat wils dus, van bijvoorbeeld sushi en sashimi tot Japanese ribs, yakitori en wagyuburgers. En natuurlijk hebben wij een uitgebreide wijnkaart.

Aan de sushibar ziet u onze sushimeesters live aan het werk. Al onze gerechten worden uiteraard bereid met de lekkerste en meest verse ingrediënten. Deze ingrediënten worden betrokken bij topleveranciers als bijvoorbeeld Schmidt Zeevis uit Rotterdam. Het verschil in kwaliteit proeft u meteen...

Meer informatie over restaurant BENTO Beef & Sushi

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 16:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant BENTO Beef & Sushi

Melle V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Best een wat onoverzichtelijke kaart, niet geheel duidelijk wat je eigenlijk krijgt. Vervolgens wel een uitgebreide en vriendelijke uitleg en daardoor krijgt het concept wat vorm. Er komen smaakvolle gerechten op tafel: smoorvlees, yakitori kip, sushibox en spareribs.
Tot zover niets aan de hand...
De tafel waar we aan zaten was ongelijk (vloer was hoog/laag en was opgelost met halfhoge krukken naast "gewone stoelen" met slechte zitpositie...)
Het duurde erg lang na de bestelling tot er wat op tafel kwam, terwijl we op dat moment toch echt de enige gasten in het restaurant waren. Als we water met citroen bestelden, kwam er eerst een fles water en moesten we wachten op de schijfjes citroen. Bestelden we friet bij de spare ribs, kwam dat pas nadat de ribs op waren. En overigens geen friet maar "holle" en vettige wedges. De ribs zelf smaakten prima maar waren niet mals, een andere schaal ribs op tafel waren hele dikke botten met weinig vlees. Als er dan bij het opdienen ook nog een heel stuk rib op de grond valt en niet wordt aangevuld maar alleen excuses worden gemaakt... (goed, er wordt gevraagd of het goed gemaakt kan worden... dat moet je niet vragen maar gewoon doen!!). Ook de rekening duurde weer erg lang voor deze op tafel kwam. Kort om: iedereen doet zijn/haar best, smakelijke gerechten, eigenlijk ook nog een leuke entourage, maar er klopt iets niet in de onderlinge samenhang waardoor wij er geen goed gevoel aan over hebben gehouden. Als eetcafe wellicht leuk, maar dan mogen de prijzen wel iets naar beneden, als restaurant verwacht ik meer aandacht en gastgevoel.
Dini H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Goed advies wat te nemen
DInae V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Heerlijke sushi. Prachtig, smaakvol en ‘hamdmade’ vers bereid in de open keuken.
B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst. Attente bediening. Heerlijke gerechten in ons geval vergezeld van een heerlijke droge witte wijn. Echt een aanrader!
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Op Valentijnsdag een fantastische avond gehad bij Bento....de sfeer was super...het eten was overheerlijk....de bediening erg vriendelijk.....er was live muziek.....kortom een top avond gehad!
Jeroen O.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk gegeten met het gezin. Ook weleens bij de bekende all you can eat formules in Apeldoorn gegeten, maar dit is echt een heel ander niveau. Alles vers gemaakt in open keuken. Vriendelijk personeel. Enige puntje van kritiek, je weet vooraf niet precies wat je krijgt. Men werkt met boxen en dat maakt de keuze vrijheid wat beperkt. Maar kwaliteit is zeer goed. Eenmaal hier gegeten loop je niet meer zo snel een ander sushi restaurant binnen. Tot de volgende keer!
Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Wij hadden ons gericht op een menu op de website. Dat bleek niet meer geldig. Jammer want de keuze is minder geworden. Voor vegetariërs zeer weinig opties. Dat viel tegen. Voor de rest zeer vriendelijke bediening en de gerechten zijn goed.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Lekker gegeten vriendelijke bediening en ruime keus
Marjon K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We hebben een heerlijke, persoonlijke en kwalitatief hoogstaande avond gehad. Gezellig, geweldige hamburgers en sushi, en ontzettend fijne bediening !
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk Sushi stevig geprijsd maar super lekker en vers. Rijst mocht iets minder bij de sushi
Anieta S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijke verse gerechten. Met zorg gemaakt. Groot assortiment aan gerechten. Prima bediening. Prima ontvangst. Gezellige avond gehad. We hadden een jarige in ons midden. Daar werd aandacht aan besteed.
Jerry P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We konden niet kiezen tot de chef een suggestie deed over haar nieuwe gerechten en wel zo dat we alle vier konden proeven. We hebben de nieuwe gerechten geproefd en waren uitermate tevreden over de gerechten 4 gerechten met 4 authentieke smaken, in 1 woord heerlijk met daarbij een zeer goede en vriendelijke service.
Onze avond kon niet meer stuk.
Ga zo door !!
Kip K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
ZEER, ZEER SLECHT!! Ga hier alsjeblieft niet eten!! wij hebben zowel sushi als kip besteld en de kip was nog helemaal rauw! We hebben vervolgens de bedrijfslijdster gesproken, die de ernst van de zaak zeker niet inzag, zij dat dit geen probleem zou zijn en overtuigd was van haar 'kippen'. Ze zij daarna lachend 'gooi het nog maar even in de pan ..'. Ze zou het de volgende keer wel goedmaken; dit kwam neer op 10% korting op een bento box (€5,-) en als ik niet tevreden was dat ik dan maar lekker mijn eten ergens anders moest bestellen. Ze vertelde me dat ik nog van geluk mocht spreken met haar oplossing en dat ze dit voor andere mensen zeker niet gedaan zou hebben.. Het gaat uiteraard niet om het geld maar om de manier van oplossen. Ze nemen het bij de Bento blijkbaar niet zo nauw met rauwe vis en kip. Zie hieronder een foto van onze delicatesse van de Bento in Apeldoorn.. Eetsmakelijk!!
Belinda M.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
De keuken van Bento is zo goed dat je je waant in Japan. Alles wordt ter plekke vers gemaakt en de bediening is extreem aardig. De smaakcombinaties van de sushi Rolls, de Wagyuburger, het is allemaal zo verfijnd dat je nooit meer ergens anders wil eten. Het is klein en trendy en het kan behoorlijk druk zijn, maar het is het wachten op een plek waard. Als je wil kan je online bestellen of afhalen, of laten bezorgen. De enige andere plaats waar je naar onze ervaring zulke uitstekende sushi krijgt is op de Tsukiji vismarkt in Tokyo. Maar daar hebben ze dan weer niet de cheesecake van Bento! Niet duur voor Japanse begrippen, trouwens. We komen terug tot we de hele kaart geproefd hebben. En dan beginnen we weer opnieuw.
Dank voor je enthousiaste recensie! Tot snel. Gr. Team Bento
Hanny S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Via een aktie terechtgekomen, en dat viel beslist niet tegen! Heerlijke sashimi, soep heel creatief opgediend, bijzonder smakelijke kip en de sushi... heerlijk en origineel, enige punt van kritiek is dat ze wel heel groot zijn dus wat lastig te eten. Maar zelfs saké met bubbels: helemaal top!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Heerlijk gegeten in dit gastvrij restaurant met hartelijk personeel. Als er iets niet naar zin was, dan namen ze het gewoon mee terug en vooraf proeven van de wijn was ook geen probleem. Van buitenaf ziet het er niet zo gezellig uit, maar van binnen....heerlijke loungemuziek en stijlvol ingericht. Niet erg groot (plm.28 tafelplaatsen en 8 barplaatsen) met houten stoelen (hard maar niet ongemakkelijk) en lederen banken die fijn zitten. Alle ingrediënten worden vers bereid in een open keuken. Er is een mogelijkheid om gebruik te maken van een 'doggybag' maar daar was het veel te lekker voor. Geen last gehad van de afhaalservice via de andere deur. Nog nooit zo'n lekkere sashimi gegeten als hier!!
Fijn te lezen dat je zo genoten hebt! Tot spoedig ziens. Gr. Team Bento