BENTO Beef & Sushi

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Belinda M.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
De keuken van Bento is zo goed dat je je waant in Japan. Alles wordt ter plekke vers gemaakt en de bediening is extreem aardig. De smaakcombinaties van de sushi Rolls, de Wagyuburger, het is allemaal zo verfijnd dat je nooit meer ergens anders wil eten. Het is klein en trendy en het kan behoorlijk druk zijn, maar het is het wachten op een plek waard. Als je wil kan je online bestellen of afhalen, of laten bezorgen. De enige andere plaats waar je naar onze ervaring zulke uitstekende sushi krijgt is op de Tsukiji vismarkt in Tokyo. Maar daar hebben ze dan weer niet de cheesecake van Bento! Niet duur voor Japanse begrippen, trouwens. We komen terug tot we de hele kaart geproefd hebben. En dan beginnen we weer opnieuw.
Dank voor je enthousiaste recensie! Tot snel. Gr. Team Bento
Hanny S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Via een aktie terechtgekomen, en dat viel beslist niet tegen! Heerlijke sashimi, soep heel creatief opgediend, bijzonder smakelijke kip en de sushi... heerlijk en origineel, enige punt van kritiek is dat ze wel heel groot zijn dus wat lastig te eten. Maar zelfs saké met bubbels: helemaal top!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Heerlijk gegeten in dit gastvrij restaurant met hartelijk personeel. Als er iets niet naar zin was, dan namen ze het gewoon mee terug en vooraf proeven van de wijn was ook geen probleem. Van buitenaf ziet het er niet zo gezellig uit, maar van binnen....heerlijke loungemuziek en stijlvol ingericht. Niet erg groot (plm.28 tafelplaatsen en 8 barplaatsen) met houten stoelen (hard maar niet ongemakkelijk) en lederen banken die fijn zitten. Alle ingrediënten worden vers bereid in een open keuken. Er is een mogelijkheid om gebruik te maken van een 'doggybag' maar daar was het veel te lekker voor. Geen last gehad van de afhaalservice via de andere deur. Nog nooit zo'n lekkere sashimi gegeten als hier!!
Fijn te lezen dat je zo genoten hebt! Tot spoedig ziens. Gr. Team Bento