Benkei

Denneweg 142 2514 CL Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
    • Beef steak
      Mixed plate; chicken and beef
      Salmon
  • Nagerecht

Over het restaurant Benkei

Genieten alsof je in Japan bent

Benkei is de uitgewezen plek om je een avond in Japan te wanen. Kom het meemaken en geniet van de lekkerste sushi, fijne grillgerechten en vriendelijke service. Iedereen is hier welkom en heeft meteen het idee in Japan te zijn geland. Laat je verrassen door de authentieke Japanse smaken in een sfeervolle omgeving.

Meer informatie over restaurant Benkei

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Benkei

Gina V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Zeer correcte bediening, heerlijk gegeten
Debby B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Prima gegeten
Gabriella L.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
heerlijk gegeten, verse en pure ingrediënten, authentiek, prettige sfeer en zeer vriendelijke bediening!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk japans eten, goede service én vriendelijke bediening. We komen hier zeker snel weer terug!
R.J. V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Fantastisch leuke ervaring; kom er vaker en zal dat zeker blijven doen.
Het eten is licht, gezond en heerlijk.
Nico G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Wij waren bij Benkei met de AH-restaurant-actie. De keus was uit 5 meergangenmenus van de normale kaart (dat hebben we bij vrijwel alle anderen wel anders meegemaakt) met de keus uit vis of vlees.
Dat de enige restrictie was, dat we beiden hetzelfde moesten bestellen, hebben we niet als een bezwaar gezien.
Over de kwaliteit van het gebodene, de zorg die eraan werd besteed, de service, het tempo van het serveren van de gerechten en de gastvrijheid: hierover kunnen we slechts lyrisch zijn.
Van voorgerecht (sushi en een soepje) via hoofdgerecht (groenten, rijst, kokkels en diverse visjes) naar het nagerecht (ijs) was een smaakvolle culinaire reis.
En dus komen we daar graag terug, ook zonder een of andere restaurantactie!
De tafel van Felicia S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Hele gastvriendelijke en warme personeel. Het restaurant geeft een echt Japans gevoel. Het eten was onwijs lekker. Wij hebben erg genoten!
Johnson R.
Als je binnen ben vergeet je dat je in Nederland ben, er heerst een mooie typsiche japaanse sfeer. De service is ideaal, veel tijd besteden voor een praatje over japanse gerechten, dranken, en cultuur. De chef kom aan tafel koken. Alles.is schoon!
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
heerlijk japans voor een goede prijs
Jelle W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Lekker en gezellig eten op Teppanyaki-wijze met zichtbaar verse, goede en smakelijke ingrediënten, en vriendelijke, correcte bediening.
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Heerlijk gegeten, uitgebreid menu met veel variatie en goede, ruime porties. Vers en smaakvol. Alleen de sirloin steak, wel goed van smaak en mals, maar (voor mij) in iets te grote blokjes gesneden, daardoor lastig te eten.
Prettige inrichting, leuk om de kok aan je tafel te zien bereiden. Vriendelijk personeel, arigato ありがと!
Glenn C.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Gewoon echt heerlijk en puur eten..
En super gastvrij, alsof je bij de eigenaar thuis op visite bent????
P. Ch M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was goed en de mensen heel aardig.
Astrid J.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
een gedateerd restaurant. Lijkt in 1e instantie niet op een restaurant als je binnen komt. Achterin de zaak wel oke . Leuk met rond tafel waar ook het eten wordt klaar gemaakt. Porties zijn niet erg groot. Verwacht geen all you can eat principe. eten wat flauw.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Lieve mensen.
Patsy L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Zeer lekker en vers eten. Leuk ingericht gezellig restaurantje
C. W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Een eerste bezoek aan dit restaurant. De ontvangst was hartelijk en na het kiezen van een menu mochten we plaats nemen aan de tafel. We hadden gereserveerd met de AH aktie...dus geen wachttijd..... Het eten is echt heel lekker. Absoluut een aanrader....
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Met AH-bon genoten van menu E. Ik heb nog nooit zulk mals vlees gegeten. Het was weer uit de kunst.
C.armen Z.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Fantastische kwaliteit eten én bediening !
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en ontspanning bediening.
Silvana C.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Zijn goed ontvangen en kregen duidelijke uitleg. Interieur ziet er keurig uit en de bediening is goed. Ook het klaarmaken van de gerechten ziet er goed uit en al het vlees, vis en kip zijn vers en mals. Zeker de moeite waard om daar te gaan eten. Wij komen zeker terug.