Benkei

Denneweg 142 2514 CL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Benkei

Genieten alsof je in Japan bent

Benkei is de uitgewezen plek om je een avond in Japan te wanen. Kom het meemaken en geniet van de lekkerste sushi, fijne grillgerechten en vriendelijke service. Iedereen is hier welkom en heeft meteen het idee in Japan te zijn geland. Laat je verrassen door de authentieke Japanse smaken in een sfeervolle omgeving.

Meer informatie over restaurant Benkei

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Benkei

Erik C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, super verse groente en vis en mals vlees. Top kwaliteit, hier gaan we zeker terugkomen.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Super gezellige avond gehad. Eten precies goed. Geen overdaad. Was vers en erg lekker. Niets negatiefs te melden. Gewoon met ons vieren leuk en lekker gegeten. Prima.
A V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, We waren er met de AH-actie en de eigenaar legde keurig uit wat je daarmee kon bestellen, voor hij ons naar een tafel bracht. Hij verifieerde ook diverse keren of we wel zouden lusten wat we besteld hadden (bijv. rauwe vis), om teleurstelling te voorkomen. Ja dus ;)
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij zijn hier al een aantal keer geweest met de AH-restaurantactie. Elke keer even goed en smakelijk. Het eten is erg vers en het is erg leuk om het voor je neus bereid te zien. Inrichting is ietwat gedateerd, maar dat maakt dat er een authentieke sfeer hangt.
c E.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
het eten was smakelijk, bereiding aan tafel was een showtje..............
ook de bediening was vriendelijk en attent...............
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Een uitstekend Japans restaurant, met heel goed eten en Japanse beleefdheid. Op ze'n Japans koken op de grill plaat aan de tafel. Heel prettig, we gaan daar zeker weer eten.
Ken C.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Met de AH actie wezen eten. We hadden teppanyaki menu B genomen. De sushi was lekker, het vlees was mals gegrild, de soep zag verzorgd uit en de rijst was ook goed gekookt. Naast het eten had ik een bittere Japanse bier Asahi besteld. De bediening was zeer vriendelijk. De interieur doet me denken aan eethuisjes in Kyoto. Ik kom zeker terug voor een avondje teppanyaki.
Shirley A.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH-actie. Bij binnenkomst kregen we gelijk te horen dat je met deze actie allebei hetzelfde menu moest kiezen. Dit vonden wij erg teleurstellend, aangezien mijn vriend niet van vis houdt, en ik zelf geen vlees eet en wel van vis houd. We waren toen genoodzaakt om het 'simpele' menu van 25eu te kiezen, waarvan we niet erg vol zaten na afloop. Het eten is wel erg lekker!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hadden een heerlijk menu uitgekozen en dit werd voor ons op de plaat klaar gemaakt. Prima van smaak en authentiek Japans.
E.L. D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
De inrichting kan beter verzorgd worden, maar het eten is kwalitatief goed. Goede rustige muziek met aardige mensen in de bediening.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een ontdekking dankzij de AH actie! Prettige en gastvrije ontvangst in een ietswat gedateerd decor. We kozen het menu met vis en vlees en werden aangenaam verrast met een heerlijke opeenvolging van perfect klaargemaakte gerechten. We komen zeker terug!
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Super klantvriendelijke personeel!!
En het eten was heerlijk
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Echt vriendelijke, hardwerkende mensen. De gerechten waren uitstekend verzorgd, vers en lekker. Je kon aan alles proeven dat het 'homemade' was. Ik heb eigenlijk maar 1 dingetjes gemist en dat was de knoflook. Jammer, niets is lekkerder dan schijfjes knoflook over de biefstuk. Verwacht hier geen goochelende kok. Daar is het de zaak niet naar. Al met al, een echte aanrader voor mensen die echt Japans willen eten ipv Japans bij een Chinees.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Wij hadden een erg goede eerste ervaring bij Benkei. Je hebt keuze uit vijf verschillende menu's met vlees en/of vis. Alles is supervers en van uitstekende kwaliteit en wordt aan tafel voor je bereid op de grillplaat. Echt een leuke belevenis! De sfeer en de bediening zijn gemoedelijk.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het is een leuke ervaring om bij Benkei te eten. Zeer prettige, vriendelijke bediening en een sfeervolle omgeving. Lekker gegeten in een prettige sfeer, zeker voor herhaling vatbaar.
Lisa L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Tweede keer bij Benkei geweest. Heerlijk gegeten, alles smaakte vers in tegenstelling tot vele andere Japanse (all you can eat) restaurants. Het leuke is dat er meer te eten is dan sushi. Ook de beleving is bijzonderder dan de meeste restaurants. Al met al een van de beste Japanse restaurants in Den Haag!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Eerste keer met familie aldaar. Aardig personeel. Leuke ambiance. Veel keuze mogelijkheden (5 menu's). Redelijke prijs. Een aanrader. Ga zeker nog een keer.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Door de AH restaurantactie kwaliteit-prijs verhouding goed. Maar zonder die actie vind ik het gerecht geen €40 waard. meer variatie verwacht: teveel vlees, te weinig groente en rijst. dessert was niet in japanse stijl, leek een kinderijsje.Verder goede ontvangst en lekker eten. Ambiance minder.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Benkei. De vriendelijke rustige bediening was ook heel fijn. Het was er niet druk, mogelijk omdat het een donderdagavond was. Na afloop kregen we nog de tip dat het jazznacht was waarna we op de nabije Hooikade van livemuziek hebben genoten.
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Prima restaurant waar je alle aandacht krijgt en als gast behandeld wordt. Het eten wordt vers bereid op de grillplaat en het smaakte heerlijk.