Benkei

Denneweg 142 2514 CL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Benkei

Genieten alsof je in Japan bent

Benkei is de uitgewezen plek om je een avond in Japan te wanen. Kom het meemaken en geniet van de lekkerste sushi, fijne grillgerechten en vriendelijke service. Iedereen is hier welkom en heeft meteen het idee in Japan te zijn geland. Laat je verrassen door de authentieke Japanse smaken in een sfeervolle omgeving.

Meer informatie over restaurant Benkei

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Benkei

Leonieke B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We waren nog nooit bij Benkei geweest maar als je langs loopt denk je dat je verkeerd bent want het entree is totaal niet duidelijk en ongezellig. Je baant je door wat rommel door naar achteren waar de echte tafels zijn. Hele lieve mensen en vers eten maar vond de smaken matig.
Geert T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Wij komen al jaren in Benkei Den Haag en het eten is daar werkelijk voortreffelijk. The best Sushi in Town!
Daarnaast zijn de eigenaren echte Japanners en daarmee onderscheiden zij zich van de populaire, massale Japanse restaurants. Ze bereiden de gerechten traditioneel. Bedenk wel vooraf of je aan de bakplaat wil zitten. Er zijn genoeg gerechten die je gewoon aan tafel kunt bestellen. Een voordeel; je hoeft je kleren niet uit te hangen! De bakplaat zorg voor een fijn aroma in je kleding. Maar dat is zeker de prijs waard.
MissFoodie .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Authentiek Japans. Goede gerechten en subtiel van smaak. Alles vers en dat proef je.

Kleine zaak. Erg leuke mensen.

Interieur is vrij oud, maar wel leuk sfeertje
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
lekker gegeten!
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk vers eten, Japanse gastvrijheid. Alleen de inrichting oogt wat ouderwets en niet heel fris. Maar ik zou hier zeker een keer gaan eten als je van lekkere sushi houdt !
Erik C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, super verse groente en vis en mals vlees. Top kwaliteit, hier gaan we zeker terugkomen.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Super gezellige avond gehad. Eten precies goed. Geen overdaad. Was vers en erg lekker. Niets negatiefs te melden. Gewoon met ons vieren leuk en lekker gegeten. Prima.
A V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, We waren er met de AH-actie en de eigenaar legde keurig uit wat je daarmee kon bestellen, voor hij ons naar een tafel bracht. Hij verifieerde ook diverse keren of we wel zouden lusten wat we besteld hadden (bijv. rauwe vis), om teleurstelling te voorkomen. Ja dus ;)
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij zijn hier al een aantal keer geweest met de AH-restaurantactie. Elke keer even goed en smakelijk. Het eten is erg vers en het is erg leuk om het voor je neus bereid te zien. Inrichting is ietwat gedateerd, maar dat maakt dat er een authentieke sfeer hangt.
c E.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
het eten was smakelijk, bereiding aan tafel was een showtje..............
ook de bediening was vriendelijk en attent...............
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Een uitstekend Japans restaurant, met heel goed eten en Japanse beleefdheid. Op ze'n Japans koken op de grill plaat aan de tafel. Heel prettig, we gaan daar zeker weer eten.
Ken C.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Met de AH actie wezen eten. We hadden teppanyaki menu B genomen. De sushi was lekker, het vlees was mals gegrild, de soep zag verzorgd uit en de rijst was ook goed gekookt. Naast het eten had ik een bittere Japanse bier Asahi besteld. De bediening was zeer vriendelijk. De interieur doet me denken aan eethuisjes in Kyoto. Ik kom zeker terug voor een avondje teppanyaki.
Shirley A.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH-actie. Bij binnenkomst kregen we gelijk te horen dat je met deze actie allebei hetzelfde menu moest kiezen. Dit vonden wij erg teleurstellend, aangezien mijn vriend niet van vis houdt, en ik zelf geen vlees eet en wel van vis houd. We waren toen genoodzaakt om het 'simpele' menu van 25eu te kiezen, waarvan we niet erg vol zaten na afloop. Het eten is wel erg lekker!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hadden een heerlijk menu uitgekozen en dit werd voor ons op de plaat klaar gemaakt. Prima van smaak en authentiek Japans.
E.L. D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
De inrichting kan beter verzorgd worden, maar het eten is kwalitatief goed. Goede rustige muziek met aardige mensen in de bediening.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een ontdekking dankzij de AH actie! Prettige en gastvrije ontvangst in een ietswat gedateerd decor. We kozen het menu met vis en vlees en werden aangenaam verrast met een heerlijke opeenvolging van perfect klaargemaakte gerechten. We komen zeker terug!
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Super klantvriendelijke personeel!!
En het eten was heerlijk
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Echt vriendelijke, hardwerkende mensen. De gerechten waren uitstekend verzorgd, vers en lekker. Je kon aan alles proeven dat het 'homemade' was. Ik heb eigenlijk maar 1 dingetjes gemist en dat was de knoflook. Jammer, niets is lekkerder dan schijfjes knoflook over de biefstuk. Verwacht hier geen goochelende kok. Daar is het de zaak niet naar. Al met al, een echte aanrader voor mensen die echt Japans willen eten ipv Japans bij een Chinees.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Wij hadden een erg goede eerste ervaring bij Benkei. Je hebt keuze uit vijf verschillende menu's met vlees en/of vis. Alles is supervers en van uitstekende kwaliteit en wordt aan tafel voor je bereid op de grillplaat. Echt een leuke belevenis! De sfeer en de bediening zijn gemoedelijk.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het is een leuke ervaring om bij Benkei te eten. Zeer prettige, vriendelijke bediening en een sfeervolle omgeving. Lekker gegeten in een prettige sfeer, zeker voor herhaling vatbaar.