Benkei

Denneweg 142 2514 CL Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Benkei

Genieten alsof je in Japan bent

Benkei is de uitgewezen plek om je een avond in Japan te wanen. Kom het meemaken en geniet van de lekkerste sushi, fijne grillgerechten en vriendelijke service. Iedereen is hier welkom en heeft meteen het idee in Japan te zijn geland. Laat je verrassen door de authentieke Japanse smaken in een sfeervolle omgeving.

Meer informatie over restaurant Benkei

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

GeCa V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten tegen een redelijke prijs. Rustige omgeving en vriendelijke bediening. We gaan er zeker nog een keer eten.
Jallysa D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Gerechten worden mooi geserveerd en de Teppan Yaki is een spektakel aan tafel. Bediening is super vriendelijk en gepassioneerd. Verschillende menu's beschikbaar en bij alle gerechten en sausjes krijg je uitleg. Ons favoriete Japanse restaurant!
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We zijn gisteravond geweest en vonden wij het alles behalve goed. Slechte service, eten niet goed. Habachi moet een beetje een show zijn, maar werd het alleen op de plaat gemaakt. Super ongezellig.
I. V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Zeer aardige fijne bediening en personeel. Er werd gevraagd wanneer we de volgende gang wilden hebben, heel fijn als je rustig wil tafelen. Het eten is prima en we hadden een heerlijke avond.
Echter, helaas voor mijn portemonnee te duur en dan komt dit restaurant voor mij alleen in aanmerking bij (zeer)speciale gelegenheden. Deze keer kon ik gebruik maken van de AH restaurant actie, waardoor de rekening lager uitkwam.
Ton C.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Op een woensdagavond met vrienden uit eten geweest en kan het restaurant aan een ieder aanraden, we hebben met zijn vieren heerlijk gegeten!!!
Mirjamentim .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Benkei. De prijs was nu heel voordelig omdat we met de AH actie gingen, maar is normaal gesproken meer gemiddeld niveau en afhankelijk van welk menu je kiest. Ondanks de actie werd niet krenterig gedaan met de porties zoals bij sommige restaurants gebeurt. Kwaliteit prima en het flamberen op de teppanyaki plaat (ik weet niet zeker of het zo heet) zag er spectaculair uit. Wij komen zeker nog eens terug.
Choco72 J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
uitstekende service, zeer smakelijk gegeten aan de spectaculaire bakplaat. met ah bon echt prima prijs-kwaliteit verhouding
Tatsiana Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ah actie. Het was erg rustig bij Benkei. Wij waren echt snel klaar ( omdat wij de enige klanten er waren). Lekker gegeten. Bediening is goed. Eten is ok. Sfeer is beetje saai....
Aekep .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Restaurant met échte Japanners! Het eten is behoorlijk lekker. De sushi smaakt (bijna) hetzelfde als in Japan. We hebben redelijk lang moeten wachten op het eten, maar de sfeer in het restaurant was goed genoeg om het niet onaangenaam te maken. Het eten leek op het eerste gezicht wat weinig, maar achteraf is het voldoende (al zit je niet helemaal vol). De 梅酒 (plum wine) is een echte aanrader, maar wel redelijk prijzig.

Prijzen van menu's variëren tussen de 25 en 45 euro.
W W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Vers en heerlijk eten die professional is voorbereid. Prijs kwaliteit is top. En de sushis en Japanse amuses zijn apart en heerlijk. Ook mooi opgemaakt in een bento box. De eigenaars zijn echt Japanners
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Het eten was goed, maar het interieur was gedateerd. Na het afrekenen kregen wij te horen dat er vanwege het 40 jarig bestaan van het restaurant een speciaal menu te bestellen was. Teleurstellend dat het niet gelijk aangeboden werd. De bediening was goed, alleen moest je zelf aangeven wanneer je weer een drankje wilde.
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Weer eens gegeten bij Benkei. Van de buitenkant valt het restaurant weinig op en als je niet goed oplet zou je het ook voor een winkel kunnen aanzien. vooral de voorkant van het restaurant ziet er rommelig uit en lijkt meer op een woonkamer of winkel dan een restaurant. wat jammer is want het is een heel leuk restaurant! achterin kan je eten en het is dan net of je in Japan bent. heel leuk voor als je een keer in Japan geweest bent en even het gevoel wil hebben dat je weer in Japan bent. De bediening is heel vriendelijk en kalm maar wel vlot. het eten is heerlijk ookal vond ik het de vorige keer lekkerder. vooral het rundvlees en lamsvlees waren heerlijk mals.
CorrN .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Met de ah restaurantactie hier gegeten. Je kan uit een menu van de kaart kiezen. Wij hebben voor B gekozen, 1) voorgerecht met kleine hapjes, 2) soepje, 3) Vis gang: zalm, witvis en garnalen, 4) Vleesgang, biefstuk met rijst en een slaatje, 5) ijsje als toetje. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg. De kok maakt het voor je neus klaar en maakt daar ook een show van. Het personeel was erg vriendelijk. Wij komen zeker een keer terug en dan met vrienden. Deze ervaring willen we graag met andere delen.
Dj.gerritskrommendijk .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hebben genoten. Vriendelijke ontvangst. De kok bereidt de maaltijd aan tafel. Aandacht voor de gast. Kwaliteit producten prima. Een aanrader.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Al weer voor de tweede keer ons laten verwennen door de bijzonder vriendelijke gastfamilie. Het is gewoon een feest om hier te mogen eten. Je waant je echt in Japan. Wij komen dan ook graag terug. Ze gaan nu een paar weken met vakantie en daarna kan iedereen het 40 jarig bestaan vieren met een bijzonder feest menu. Wij kunnen bijna niet wachten.
JBOBO .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Onze eerste indruk was eigenlijk al niet positief bij binnenkomst. De ramen waren vies en het interieur rommelig en niet van deze tijd. De bediening was wel vriendelijk. We hadden een menu van 25 euro. Het voorgerecht was niet bijzonder, een bakje met daarin wat kleine hapjes. ( het stukje vlees wat daarin zat was taai en erg vet) Hoofdgerecht zalm met groenten was oke, hoofdgerecht met bief niet. Vlees was erg taai en vet. Nagerecht was eenvoudig.

Toiletten en wastafel zijn niet schoon.
Christien J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wat een leuk restaurant om te proberen met de AH zegeltjes. Het personeel is vriendelijk en left alles goed uit.

Het eten was voortreffelijk, we hadden het vier gangen menu met vlees en vis tepanyaki gekozen.

Heel prettig was dat je achteraf de tepanyaki niet in je kleding rook in tegenstelling tot andere tepanyaki restaurants. Goede apparatuur dus.

Het decor is nodig toe aan op zijn minst een hele grondige schoonmaakbeurt maar eigenlijk ook wel een lik verf.
Vooral het sanitair liet te wensen over.

Al met al een goed diner voor herhaling vatbaar.
Mvdbarselaar .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Sushi/Sashimi dinner gegeten met de kinderen bij Benkei.
De heerlijk verse Sushi's/ Sashimi's en de goed op smaak gemaakte salades.
Het was weer erg lekker.
R A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We waren aangenaam verrast door dit authentieke tentje, gerund door een lief Japans stel. Het menu was precies genoeg, en het is altijd leuk om de chef bezig te zien op de teppan yaki plaat. Dit is echt heel iets anders dan de all you can eat restsurants die overal als paddestoelen uit de grond komen en vaak gerund zijn door chinezen waardoor alles toch een beetje een andere smaak krijgt. Dus als je echt lekker Japans wilt eten ga je hier heen! Je vergeet binnen even dat je gewoon in Nederland bent.
P.s. De soep in het menu was de lekkerste ooit!
Roelie79 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We moesten even zoeken, maar tusssen alle populaire uitziende restaurantjes zagen we hem dan uiteindelijk... Benkei.. In eerste instantie zo op het oog wat summier, maar dat vergat je meteen door de vriendelijke bediening... Het eten was lekker en goed... Het is een gezellig en knus restaurantje waar je gewoon lekker kan eten.