Benkei

Denneweg 142 2514 CL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Benkei

Genieten alsof je in Japan bent

Benkei is de uitgewezen plek om je een avond in Japan te wanen. Kom het meemaken en geniet van de lekkerste sushi, fijne grillgerechten en vriendelijke service. Iedereen is hier welkom en heeft meteen het idee in Japan te zijn geland. Laat je verrassen door de authentieke Japanse smaken in een sfeervolle omgeving.

Meer informatie over restaurant Benkei

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Benkei

E.L. D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
De inrichting kan beter verzorgd worden, maar het eten is kwalitatief goed. Goede rustige muziek met aardige mensen in de bediening.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een ontdekking dankzij de AH actie! Prettige en gastvrije ontvangst in een ietswat gedateerd decor. We kozen het menu met vis en vlees en werden aangenaam verrast met een heerlijke opeenvolging van perfect klaargemaakte gerechten. We komen zeker terug!
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Super klantvriendelijke personeel!!
En het eten was heerlijk
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Echt vriendelijke, hardwerkende mensen. De gerechten waren uitstekend verzorgd, vers en lekker. Je kon aan alles proeven dat het 'homemade' was. Ik heb eigenlijk maar 1 dingetjes gemist en dat was de knoflook. Jammer, niets is lekkerder dan schijfjes knoflook over de biefstuk. Verwacht hier geen goochelende kok. Daar is het de zaak niet naar. Al met al, een echte aanrader voor mensen die echt Japans willen eten ipv Japans bij een Chinees.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Wij hadden een erg goede eerste ervaring bij Benkei. Je hebt keuze uit vijf verschillende menu's met vlees en/of vis. Alles is supervers en van uitstekende kwaliteit en wordt aan tafel voor je bereid op de grillplaat. Echt een leuke belevenis! De sfeer en de bediening zijn gemoedelijk.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het is een leuke ervaring om bij Benkei te eten. Zeer prettige, vriendelijke bediening en een sfeervolle omgeving. Lekker gegeten in een prettige sfeer, zeker voor herhaling vatbaar.
Lisa L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Tweede keer bij Benkei geweest. Heerlijk gegeten, alles smaakte vers in tegenstelling tot vele andere Japanse (all you can eat) restaurants. Het leuke is dat er meer te eten is dan sushi. Ook de beleving is bijzonderder dan de meeste restaurants. Al met al een van de beste Japanse restaurants in Den Haag!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Eerste keer met familie aldaar. Aardig personeel. Leuke ambiance. Veel keuze mogelijkheden (5 menu's). Redelijke prijs. Een aanrader. Ga zeker nog een keer.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Door de AH restaurantactie kwaliteit-prijs verhouding goed. Maar zonder die actie vind ik het gerecht geen €40 waard. meer variatie verwacht: teveel vlees, te weinig groente en rijst. dessert was niet in japanse stijl, leek een kinderijsje.Verder goede ontvangst en lekker eten. Ambiance minder.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Benkei. De vriendelijke rustige bediening was ook heel fijn. Het was er niet druk, mogelijk omdat het een donderdagavond was. Na afloop kregen we nog de tip dat het jazznacht was waarna we op de nabije Hooikade van livemuziek hebben genoten.
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Prima restaurant waar je alle aandacht krijgt en als gast behandeld wordt. Het eten wordt vers bereid op de grillplaat en het smaakte heerlijk.
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
weer heerlijk gegeten bij Benkei. de zaak valt weinig op dus je loopt er zo voorbij. dat is wel jammer. ook ziet het er bij binnenkomst rommelig uit. wat mij betreft kunnen ze daar wel wat aan doen. de inrichting is op zich prima maar wel oud en hier en daar oogt het een beetje vies. het eten daarentegen is uitstekend. we hebben met zijn vieren het vlees en vis combi menu genomen. de meeste dingen worden voor je neus klaargemaakt wat een hele leuke ervaring is. het eten is echt heerlijk. het personeel is zeer vriendelijk en beleefd. een echte aanrader!
Wout G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Uitstekend restaurant. We hebben heerlijk gegeten en gedronken Zeer plezierige bediening in een authentieke ambiance. Top.
Tonny Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wij hebben met het gezin heerlijk gegeten bij Benkei. De ontvangst was vriendelijk en duidelijk. Het is een "ouderwets" gezellig ingericht restaurant. Niks negatiefs over te zeggen. We komen graag nog een keer terug.
Amber M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Dank je wel
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Onze eerste ervaring met de Japanse keuken. Gegeten met de AH restaurant actie. Het is zeer de moeite waard. Heerlijk gegeten,bereid aan tafel! Alles vers. Het was een super ervaring. Een echte aanrader!
theo.loomans .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Erg leuk dat het eten aan je tafel wordt bereid en zeker als de cognac wordt toegevoegd (grote vlammen!).
Qua hoeveelheid zou het wat meer mogen zijn.
Gerdien V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk echt Japans eten. Streling voor oog en tong! Heel vriendelijk personeel. Genoten! Arigato!
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten met restaurant actie van de AH. Keuze uit alle menu's . Zeer vriendelijke bediening. Eten werd voor je neus vers bereid.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Met ons hele gezin heel lekker gegeten, voor de kids was het een hele belevenis om Japans te eten :-) Vooral dat het eten aan tafel werd bereid.