Benkei

Denneweg 142 2514 CL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Benkei

Genieten alsof je in Japan bent

Benkei is de uitgewezen plek om je een avond in Japan te wanen. Kom het meemaken en geniet van de lekkerste sushi, fijne grillgerechten en vriendelijke service. Iedereen is hier welkom en heeft meteen het idee in Japan te zijn geland. Laat je verrassen door de authentieke Japanse smaken in een sfeervolle omgeving.

Meer informatie over restaurant Benkei

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Benkei

Manon V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Smakeloos, geen mooie volle smaken zoals gewend bij teppanyaki. Eten was wel vers en goede porties.
livretto M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Erg vriendelijk personeel en hoge kwaliteit voedsel voor een zeer schappelijke prijs. Alles is vers en met zorg bereid.
Serina B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Voor het eerst hier met mijn man en zoon van 6 gegeten. Zeer fijn dat er ook voor kinderen een kindermenu is. Het eten was werkelijk geweldig! Ook de bediening wat uiterst vriendelijk en de sfeer zeer prettig en rustig.
Wij zullen hier zeker vaker terug gaan komen!
Patrick C.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Voor de 2e keer hier gegeten en het was wederom een uitstekende totaalervaring! Overzichtelijke zaak, sobere doch passende inrichting, heerlijk eten, hele vriendelijke en gastvrije mensen. Ik voel me er thuis en kom hier zeker vaker terug!
Quirine H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Na vele jaren weer terug gegaan. De kwaliteit is niet veranderd en was weer uitstekend. Zeer gastvrij ontvangen. We gaan zeker weer vaker komen.
petra V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker gegeten
martine S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Onze eerste sushi ervaring, dus we kunnen nog niet vergelijken maar de smaken waren heel verschillend (dus geen eenheidsworst), super vers en met zorg gepresenteerd.
Heel aardige bediening, gaf veel uitleg en advies bij de keuze. Hierdoor hadden we een heel afwisselende smaakervaring. Tempura en dumplings waren ook geweldig
Gezellige aankleding, kortom een aanrader!!
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Gezellig eten, heerlijk vers en smakelijk allemaal. Inrichting is eat oubollig maar best knus en de mensen zijn allervriendelijkst. Ze maken geen enorme show van de teppanyaki maar dat zou ook niet zo in het plaatje passen. We hadden gewoon een genoeglijke avond .
Ester D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten samen met mijn man. Vriendelijk ontvangst. Wij komen zeker terug!
Leonieke B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We waren nog nooit bij Benkei geweest maar als je langs loopt denk je dat je verkeerd bent want het entree is totaal niet duidelijk en ongezellig. Je baant je door wat rommel door naar achteren waar de echte tafels zijn. Hele lieve mensen en vers eten maar vond de smaken matig.
Geert T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Wij komen al jaren in Benkei Den Haag en het eten is daar werkelijk voortreffelijk. The best Sushi in Town!
Daarnaast zijn de eigenaren echte Japanners en daarmee onderscheiden zij zich van de populaire, massale Japanse restaurants. Ze bereiden de gerechten traditioneel. Bedenk wel vooraf of je aan de bakplaat wil zitten. Er zijn genoeg gerechten die je gewoon aan tafel kunt bestellen. Een voordeel; je hoeft je kleren niet uit te hangen! De bakplaat zorg voor een fijn aroma in je kleding. Maar dat is zeker de prijs waard.
MissFoodie .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Authentiek Japans. Goede gerechten en subtiel van smaak. Alles vers en dat proef je.

Kleine zaak. Erg leuke mensen.

Interieur is vrij oud, maar wel leuk sfeertje
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
lekker gegeten!
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk vers eten, Japanse gastvrijheid. Alleen de inrichting oogt wat ouderwets en niet heel fris. Maar ik zou hier zeker een keer gaan eten als je van lekkere sushi houdt !
Erik C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, super verse groente en vis en mals vlees. Top kwaliteit, hier gaan we zeker terugkomen.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Super gezellige avond gehad. Eten precies goed. Geen overdaad. Was vers en erg lekker. Niets negatiefs te melden. Gewoon met ons vieren leuk en lekker gegeten. Prima.
A V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, We waren er met de AH-actie en de eigenaar legde keurig uit wat je daarmee kon bestellen, voor hij ons naar een tafel bracht. Hij verifieerde ook diverse keren of we wel zouden lusten wat we besteld hadden (bijv. rauwe vis), om teleurstelling te voorkomen. Ja dus ;)
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij zijn hier al een aantal keer geweest met de AH-restaurantactie. Elke keer even goed en smakelijk. Het eten is erg vers en het is erg leuk om het voor je neus bereid te zien. Inrichting is ietwat gedateerd, maar dat maakt dat er een authentieke sfeer hangt.
c. E.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
het eten was smakelijk, bereiding aan tafel was een showtje..............
ook de bediening was vriendelijk en attent...............
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Een uitstekend Japans restaurant, met heel goed eten en Japanse beleefdheid. Op ze'n Japans koken op de grill plaat aan de tafel. Heel prettig, we gaan daar zeker weer eten.