Benji's

Wibautstraat 196 1091 GS Amsterdam Nederland Kaart
31-202238787

Over het restaurant Benji's

Voor een lekker kopje koffie kun je hier op ieder moment van de dag neerploffen. Niet zomaar op een stoel, maar op een comfortabele fauteuil in een gezellig hoekje van Amsterdam. De kaart is een mengelmoes van verschillende eetculturen waardoor er zeker iets bijzit wat je lekker vindt. En de inrichting? Opvallend groen! Veel mooie, grote planten die, zoals ze zelf zeggen, zorgen voor een ‘urban jungle’. Genieten onder een palmboompje in Amsterdam!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Benji's

Metro

Door de week vanaf 08:00, in het weekend 09:00

Jouw recensie over het restaurant Benji's

Fleur S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Voor mooie instagram foto's is dit the place to be. Interieur prachtig en borden mooi opgemaakt. Maar je moet alles zelf bestellen aan de bar en eigen water pakken, gerechten zijn overrated duur en niet heel veel, en ik ben een kleine eter. Voor zulke prijzen verwacht je service. Zonde dat ze dat njet doen.
Josefien_Wouda .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Geluncht. Goede koffie. Heerlijke tost ham/kaas. Echt goede ham en niet van die vierkante plakken die doorgaans voor tosti's gebruikt worden. Hierna bananencake. Viel tegen: droog. Besproken met personeelslid: zou het doorgeven aan keuken, maar opperde zelf dat bananencake bewaren in de koeling misschien euvel was. Dat vermoed ik ook. Jammer. Misschien een oplossing mogelijk buiten de koeling? Vriendelijk personeel. Benji's is overigens niet geschikt voor mindervaliden, want toilet is op eerste etage en alleen bereikbaar via wenteltrap.