Beneden Sas

Maandag t/m Woensdag 12:00 - 17:30
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

RamonSter1972 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met de AH actie hier terecht gekomen, wat een leuk huiskamer restaurant is dit.
Zeer vriendelijk personeel, die ook de tijd voor je nemen en de tijd hebben voor en grap en een grol.
Het eten was fantastisch en ruim voldoende, wij zullen terzijde tijd zeker nog eens terug gaan.'
Eén puntje van aandacht , wij kwamen in het donker waardoor we niet goed wisten op werk perceel we precies moesten zijn.
Voor de rest krijgt deze Eeterij van ons een 10+ gebaseerd op ons eigen ervaring...
Gaat zo door!
Groetjes en tot ziens , Ramon en Jolande Swart
Corinevdm .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Super leuke locatie en een heel vriendelijke ontvangst. ik eet vegetarisch en daardoor weliswaar geen keus van de kaart, maar zowel de preisoep als de gevulde courgette smaakten heerlijk en ook de kipspies van m'n man was van zeer goede kwaliteit. De pannacotta was ook erg lekker en na de koffie/thee zijn we dan ook zeer voldaan huiswaarts gegaan! We gaan hier zeker binnenkort nog eens terug komen...
Amaria1 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
super gezellige en knusse locatie. ik was samen met een bewoner van mijn werk die in een rolstoel zit. door plankjes voor de deur te leggen kon hij prima naar binnen en kon ook prima aan tafrl met electrische rolstoel. na het eten werd zelfs zijn blad van rolstoel schoon gemaakt. echt super aardig. Het eten wat heerlijk en mooi opgemaakt.
Yvonne.krijbolder .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gewoon lekker gegeten en we komen zeker nog eens terug. Ligging romantisch aan het sluisje. Prachtige tuin om heerlijk te teaen
Italiaans .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Vorige week mijn vriendin verrast. Op advies gaan eten op wat genoemd werd: "het mooiste plekje van West-Brabant."
Zelden zo'n idyllische omgeving gezien. Ondanks de drukte op het terras werden we redelijk snel geholpen door een alleraardigste jonge dame. Heel ontspannen sfeer! De biefstuk was van uitzonderlijke kwaliteit. Met heerlijke groentegarnituur en lekkere frietjes. Dat alles heel mooi gepresenteerd. Top kwaliteit voor een heel nette prijs.
Het ijs met aardbeien is dan misschien niet spectaculair maar de smaak en presentatie waren super. Dank aan de mensen die deze avond lieten slagen.
We zoomen zeker snel terug.
Wannepe .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, de uiensoep was uitstekend, een lekkere kipspies en een tongstrelend toetje. Rabarber compote panna cotta. De ambiance is prachtig.
Tieme W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Met 7 personen gedineert en absoluut alles was lekker. Het was lang geleden dat we zo goed hadden gegeten. Als voorgerecht serranoham met meloen waarbij de ham echt heerlijk was. Biefstuk was zeer mals en de kip (die ik mocht delen met mijn vrouw) was ook zeer lekker. Wij komen hier zeker nog terug en misschien wel snel ook! Complimenten voor de kok en bediening!
Bewvanvugt .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
De locatie is absoluut top. Wat een uitzicht! Prachtig gelegen aan het water, uitzicht op het oude sluisje, rondom in het groen en stokrozen tegen de pitoreske gevel van het pand. Het eten was heerlijk. De gerechten waren eenvoudig, maar puur. De normale prijzen vonden wij een tikkie aan de hoge kant voor de maaltijd die je krijgt, maar wij hadden een AH-korting en dan eet je juist voor een prikkie. En de vriendelijke bediening op deze idylische plek maakt het een fantastische beleving. We hebben genoten.
Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We hebben een heel fijn weekend weg gehad. Een van de avonden met vrienden gegeten in het restaurant. Heerlijk gegeten (eten werd mooi opgediend en was heerlijk!), gezellige sfeer, aardige bediening. Er was een bruiloft gaande dus ook nog meegenoten van het zien van de feestende mensen. :-) We hebben genoten van het verblijf in het vakantiehuis. Smaakvol ingericht, fijne sfeer, compleet ingerichte keuken en heerlijke bedden! Top. Overdag een mooie wandeling gemaakt door natuurgebied, de Dintelse Gorzen. Kudde Schotse Hooglanders uit het water zien komen rennen. Prachtig! Ik vind het een aanrader voor iedereen die in klein gezelschap graag van rust geniet in een goede sfeer. Ook het sluisbruggetje ernaartoe maakt het uniek.

Dank voor jullie gastvrijheid. Wij komen zeker terug!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Afgelopen vrijdag zijn we met het gezin bij Beneden Sas gaan eten als verrassing voor mijn moeder. Wat een top keuze!! Het is gelegen op een heel bijzondere plek midden in een natuurgebied. Buiten zit je zo aan het water en zie je de bootjes voorbij varen en binnen heeft Beneden Sas een hele knusse huiskamer sfeer. We hebben eerst buiten wat gedronken met z'n allen en zijn daarna naar binnen gegaan om pizza te eten. Heerlijke pizza, lekkere dunne bodem, goede ingrediënten en echt goede tomatensaus (die maakt een groot verschil, vind ik). Dus wat mij betreft absoluut een aanrader, vandaar dat we met z'n allen een paar dagen later terug zijn gekomen bij Beneden Sas om in het zonnetje overdag een koffie te drinken:-).
Sabina S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Eerst bij Beneden Sas een biertje gedronken in de middag. We werden laat opgemerkt. Er was ook maar 1 bediende op het gehele terras. 's Avonds gegeten. De tapasplank was wat eenzijdig met alleen maar vegetarische hapjes, denk aan paprika, tomaat en tapenades ervan met breekbrood. Er stond ook een bakje zeezout op de plank, helaas miste de olie. Als hoofdgerecht de gevulde paprika. Deze was vrij mager gevuld, zonder enige verrassing. Het leek op alle groente die over was in de paprika met daarop wat kaas. De frietjes smaakten goed en waren heerlijk knapperig. De salade met paprika (jammer, als dit ook je gerecht betreft) was niet smaakvol opgemaakt. Hier hoort geen balsamico overheen. Ze doen hun best hier, maar voor 22,50 een pannetje mosselen en 14,50 een gevulde paprika, is dit geen huiskamercafe meer. De prijzen zijn mijns inziens te hoog. Wat ook tegenviel. De gekozen fles rode wijn werd direct ingeschonken zonder te laten proeven. De entourage maakt veel goed. We hebben al met al een heerlijke avond gehad hier.
Dank voor jullie feedback en fijn om te horen dat jullie toch een heerlijke avond hebben gehad. Als ik me niet vergis heb ik jullie na de Irish coffee nog even gesproken. Prettig dat jullie zo kritisch zijn, op die manier kunnen we onze service en gerechten (o.a. prijs/kwaliteitverhouding) verbeteren.
Groet, Jeroen Akkermans
Ester P.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Op een warme zaterdagavond bij dit restaurant in de tuin gegeten. We bestelden vooraf een tapasplateau en daarna een biefstuk en slibtongetjes. De tapas waren niet bijzonder en ook niet aantrekkelijk gepresenteerd. De biefstuk was geen kogelbiefstuk te noemen want hij was best wel taai met pezen en zeker geen 19,50 waard. De slibtongetjes waren prima van smaak maar de 2 citroenpartjes die op het bord erbij kwamen leken al eerder uitgeknepen te zijn en iets verdroogd. Die hebben we dus met geen vinger aangeraakt. De algehele presentatie van het voedsel komt wat onverzorgd en niet helemaal schoon over. Houten plankjes met daarop gehalveerde cherrytomaatjes met de gesneden kant naar beneden. Deze toplocatie verdient meer oog voor kwaliteit en detail.
Dank voor uw reactie en feedback. Wij hebben het tapasplateau per heden aangepast na meerdere soortgelijke reacties te hebben ontvangen. Wat de biefstuk betreft: ik ben bang dat u pech heeft gehad (het is niet altijd goed te zien of een stukje mals is of niet) want doorgaans zijn de geluiden erg positief. En ik kan u verzekeren dat het hier de kwaliteit van de citroen betrof en dat wij zeker geen uitgeknepen partjes serveren. Nogmaals dank voor uw reactie, erg waardevol voor ons!
Leuntje Z.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
afgelopen zaterdag mijn 50e verjaardag gevierd in de grote tuin achter het restaurant. idyllische plek,met grote tent, kampvuur aan het water. Eten was voortreffelijk, bediening vriendelijk, alles goed georganiseerd. Kano varen kon niet doorgaan i.v.m harde wind, maar goed meegedacht, en prima alternatief gevonden, midgetgolf binnen bij Akkermans een km verderop. Complimenten voor Mitchel, voor het meedenken, en de hele dag goed heeft laten verlopen.
Alle gasten waren zeer tevreden, en verschillende hebben al aangegeven nog eens terug te komen, op deze mooie plek.
Dank jullie wel voor de fijne dag.
Matthijs T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Na het wandelen hier geluncht. We hadden een "Broodje oude kaas" en een "Beneden Sasburger". Beide waren uitstekend en erg lekker.
Charlotte83 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Een paar weken geleden heb ik met mijn schoonzusje heerlijk gezeten en geluncht bij Beneden Sas. Vanaf ons tafeltje - dat vanwege de ligging door het bediendend personeel 'onder de linden' wordt genoemd - keken we mooi uit over het sluisje en de voorbij varende bootjes. De salade met sesamkip, limoen en cashewnoten was heerlijk en vullend. Helemaal met de grijpbroodjes erbij (soort zoute broodjes met zeewier) was dit meer dan voldoende. Mijn schoonzusje had een volkoren broodje met rosbief en pepermayonaise, wat ook goed verzorgd en lekker was. We zijn er nu alleen nog maar overdag geweest, maar ik ben zeker ook benieuwd naar het diner. De historische locatie is mooi gerenoveerd en ook van binnen ziet het er allemaal sfeervol uit. Het meisje dat ons bediende was behulpzaam en vrolijk gezind. Op basis van een bezoek een aanrader!
JozefK .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Wat een schitterende plek! Al jaren komen wij hier vanwege de rust, schitterende natuur en watersportmogelijkheden en eindelijk is er een restaurant dat deze plek verdient. Zowel lunch als diner hebben we er genoten. Ondanks de drukte en het feit dat net nog maar net open was toch een uitermate vriendelijke bediening en heerlijk eten!

Wij komen terug, dat is zeker!