Belvédère

Beestenmarkt 8 2611 GB Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Belvédère

Speciaal bier en een alledaagse maaltijd

Belvédère is een Belgisch bier café. België staat natuurlijk bekend om haar enorme schat aan speciaalbieren. Daar past een simpelweg goede eetcafé menukaart bij. Gevestigd in een markant monument aan de gezellige Beestenmarkt in Delft, is deze bruine kroeg ruim opgezet en schalt er fijne muziek uit de jaren '60, '70 en '80 uit de boxen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Belvédère

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag 11:00 - 02:00
Zaterdag 10:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Belvédère

Esther R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Het is echt een kroeg. Als restaurant zou ik het niet aanbevelen.
2635 T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Was gezellig, lekker gegeten, fantastische bediening top service prima stemming ......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
PJJ V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We komen hier al lang, en regelmatig.
Vertrouwde gezelligheid en constante kwaliteit met veel bier-specialiteiten en lekker eten.
Lou V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
In een woord, teleur stellend! De een na laatste keer hadden wij al een vervelende ervaring hier. Personeel wat totaal geen contact legt en bestellingen die niet gebracht worden. Toch een tweede kans gegeven. Wij hadden wat haast (max 60 min) voor de lunch. Dit aangegeven. Na 50 minuten kwam eindelijk het eten.. personeel let niet op als er mensen zijn die willen bestellen en geven een grote mond als je vraagt wanneer het eten ongeveer komt ivm de tijd die wij gelijk aangegeven hadden. Jammer.... wij zullen belvedere voortaan voorbij lopen
pietervanbergen57 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Een lekkere maaltijd onder het genot van een heerlijk biertje. Bediening is zeer adequaat en vriendelijk. Zeer leuke entourage, waarbij helaas omgevingsgeluid prominent aanwezig is. Locatie is zeker aan te bevelen.
Bertus C.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gezellig avond met goed eten. Voor culinaire hoogstandjes moet je naar andere restaurants in Delft.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Leuk en gezellig oud bruin café.
Geen uitgebreide kaart, maar dat hoeft ook niet. Voor iedereen wat wils.
Vrolijke en snelle bediening en complimenten aan de kok voor het heerlijke eten.
Ik ga zeker nog een keer een hapje eten,
Tom L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Prijs/kwaliteit verhouding is niet ideaal. Het eten was wel lekker en een goede sfeer!
Lydia E.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Het wachten was langer dan 40min op het eten.
marjon M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
gezellige sfeer en een leuke locatie in stad delft
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Gisteren met familie en vrienden (19 man) heerlijk gegeten. Top service, mooie aankleding, gezellig en knus. Helemaal super!!
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker eten,Vriendelijke bediening,gezellige sfeervolle ruimte .
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Erg gezellige avond gehad en heerlijk gegeten! Spareribs waren super!
Bob R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
De bediening was niet heel erg scherp op de lege glazen, maar wel vriendelijk. Ondanks dat we onze bestelling hadden geplaatst tijdens een rustige bezetting in het restaurant, duurde het te lang voor een club sandwich en een salade kip. Ook het eten was onder het niveau. Onze indruk was dat er een beginner in de keuken stond. Hier komen we voorlopig niet terug.
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We troffen Belvedere aan in topdrukte. Prachtig weer en een blijkbaar onderbezette keuken. Daardoor waren de wachttijden langer dan normaal en de gerechten niet je-van-dat. Jammer. Maar laat je niet afschrikken. Op een wat rustiger avond is het allemaal prima!

Beste Ellen,

Bedankt voor de recensie en het klopt inderdaad. Vrijdag 26 mei was het topdrukte bij ons, ik durf te stellen dat dit zelfs onze drukst bezette avond van ons 12 jarig bestaan is geweest. Het was alle hens aan dek, voor zowel onze witte als zwarte brigade, met deze hitte hebben ze echt een topprestatie neergezet. Dit was geen zins een normale avond voor ons en zijn nog een beetje aan het bijkomen hahaha. Wij hopen jullie snel weer eens te ontvangen en jullie als vanouds tevreden kunnen stellen!

Met vriendelijke groet,

Floor Meeuwesse
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk eten in een gezellig restaurant/bar
arjen V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goede en duidelijke communicatie.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Hier lekker gegeten, vooral de atmosfeer (Erg Belgisch) en de bediening waren goed en vlot. Eten was lekker maar niet echt bijzonder: sliptongetjes en kip sate, tomatensoep en als dessert (lekkere) flensjes. Locatie op de Beestenmarkt in hartje Delft is ook top.
Sanny30 S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
De ontvangst vond ik erg tegenvallen. Toen we binnenkwamen waren er 2 medewerkers die niks zeiden terwijl overduidelijk (met jassen nog aan) stonden te wachten tot iemand ons zou helpen. De derde medewerker verwees ons door naar boven. Het eten was verder prima. Wel werd er tot 2 keer toe thee naar onze tafel gebracht terwijl wij niks hadden besteld. Dus de service was nu niet zo goed, maar verder wel ok.
Sofia C.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Eten was lekker maar we moesten er zeer lang voor wachten (zelfs voor de dessert) zonder dat er voor excuses bedoden waren.