Belvédère

Beestenmarkt 8 2611 GB Delft Nederland Kaart

Over restaurant Belvédère

Speciaal bier en een alledaagse maaltijd

Belvédère is een Belgisch bier café. België staat natuurlijk bekend om haar enorme schat aan speciaalbieren. Daar past een simpelweg goede eetcafé menukaart bij. Gevestigd in een markant monument aan de gezellige Beestenmarkt in Delft, is deze bruine kroeg ruim opgezet en schalt er fijne muziek uit de jaren '60, '70 en '80 uit de boxen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Belvédère

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag 11:00 - 02:00
Zaterdag 10:00 - 02:00

• Af te huren , Bar , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sofia C.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Eten was lekker maar we moesten er zeer lang voor wachten (zelfs voor de dessert) zonder dat er voor excuses bedoden waren.
Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Mooie plek op een hoek met uitzicht op de Maria van Jessekerk aan de ene kant en de Beestenmarkt aan de andere kent. Fraai interieur waarmee men zich op geslaagde wijze als Belgisch eetcafé presenteert. Prima muziek uit de jaren '60, '70 en '80 die bijdraagt aan de sfeer. De keuze aan bieren is goed. De bediening: weinig op aan te merken, correct maar niet enthousiast.
Geluncht met z'n drieën: een uitsmijter en twee hamburgers. Prima gegeten, sappig en smaakvol en voldoende qua hoeveelheid. Prima plek voor de lunch!
Imi .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Met het ING rentepunten aanbieding gegeten, heerlijk, net personeel uitstekende service! Komen hier zeker terug! Voor een barmenu is dit heel goed!
Wat leuk om te horen, bedankt voor de positieve recensie, wij hopen jullie snel nog eens te mogen ontvangen! Met vriendelijke groet, Floor Meeuwesse
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het eten van gisteravond was niet om naar huis te schrijven. Slib tongetjes waren zeer klein, met een klein plukje sla. Prijs kwaliteit verhouding was ver te zoeken. Het was smakeloos, patat was lauw en slap.
Lasagne was droog, biefstuk smakeloos, wel medium zoals gewenst, saus zat geen smaak aan en was zeer weinig. Geen groente erbij,behalve dan een plukje sla wat werkelijk in 2 hapjes weg was.
Bij thuiskomst zien wij op de rekening een fles witte huiswijn van 17,50 die wij niet hebben gekregen en niet hebben besteld. Triest dit!
Ik voel mij echt bedrogen, kom niet meer terug!
Jammer, wij kwamen terug omdat het verleden jaar zo lekker, gezellig en eerlijk was!
Beste Karin,

Ik heb heel lang moeten nadenken over wat ik als reactie op deze recensie zou schrijven. Ik wilde u een persoonlijke reactie sturen, eentje waaruit wel degelijk blijkt dat wij het heel vervelend vinden dat u een slechte ervaring heeft gehad in ons restaurant, een reactie om te laten weten dat wij graag uw klacht willen oplossen. Ik had sneller een reactie willen sturen, maar om eerlijk te zijn stond ik met mijn mond vol tanden en wist ik niet hoe hierop te reageren. Ik ga het toch proberen.

Wij werken met een team van enthousiaste en gastvrije mensen die hun beroep hebben gemaakt om het andere mensen naar hun zin te maken. Maar waar gewerkt wordt vallen spaanders. Ik ben de laatste om te beweren dat er nooit wat fout gaat bij ons in het bedrijf. Want ja, er worden fouten gemaakt. Gelukkig, wil ik bijna zeggen, fouten zijn er om op te lossen.

Er zijn alleen een aantal dingen die ik niet begrijp. Op de avond zelf hadden wij er nog alles aan kunnen doen om uw negatieve ervaring om te buigen naar een positieve. Waarom kiest u er voor om de volgende dag op Facebook én op IENS dezelfde recensie te plaatsen. Wij zijn ook telefonisch en per mail bereikbaar. Wij hadden het graag en direct met u opgelost, ik kan alleen niet anders dan concluderen dat u ons die kans niet gegeven heeft.

U had vorige jaar een lekkere, gezellige avond gehad. Jammer dat u toen niet de moeite heeft genomen om een leuke, positieve recensie te schrijven, maar nu ervoor kiest om niet op 1 medium maar op 2 een zeer negatieve recensie te plaatsen.

Ik vind het oprecht vervelend dat uw avond niet was wat u ervan verwachtte. U weet dat het anders kan, u heeft die ervaring tenslotte ook.

Met vriendelijke groet,

Floor Meeuwesse
John E.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Echt leuke locatie en gezellige Café sfeer, lekker ontspannen. Als je komt om te eten kan je rustig boven zitten. Bediening was heel beleeft en vriendelijk. Gelukkig hebben ze een nieuwe kok, want het eten was perfect. Biefstuk was goed medium gebakken. Bij de carpaccio zat teveel rucola maar verder goed van smaak. Ook de gebakken vis was top.
Zeker een aanrader.
Bedankt voor de fijne recensie, wij hopen jullie nog eens te mogen ontvangen!
Goddelijk-smullen .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Gezellige bruine kroeg met heerlijke biertje. Het blonde kasteeltje was om te smullen....
Maar het eten was helaas zeer teleurstellend. De saus bij de forel smakeloos, de frietjes lauw, de tonijn slecht bereid. Jammer!!
Dan komen we voortaan dan alleen maar voor het bier en de vriendelijke bediening.
Wat jammer dat het eten u heeft teleurgesteld. Toch hopen wij u nog eens te mogen ontvangen om het tegendeel te bewijzen! Bedankt voor de recensie en zien u graag nog eens terug.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Leuk café, leuke vrolijke mannen in de bediening, maar zij waren op deze mooie dag drukker met het terras dan met de mensen die kwamen eten. Met als gevolg dat we erg lang op ons hoofdgerecht moesten wachten.
We waren met zes personen en hebben heerlijke biertjes gedronken, maar dat is vanzelfsprekend in een biercafé.
Mijn partner en ik hadden de garnalenkroketjes als voorgerecht, die prima van smaak waren. Daarna hebben wij de mosselen in witbier, vergezeld van sausjes en vlaamse friten gegeten. Ook prima van smaak.
Onze tafelgenoten waren ook tevreden maar ook niet wild enthousiast, mede door de lange wachttijd.
Misschien inherent aan een biercafé, maar een grote groep bierliefhebbers zorgden ook voor het nodige lawaai.
Men zou hier wat meer aandacht aan de mensen die een hapje komen eten moeten besteden.
AnnavdNoord .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Vanmiddag heerlijk genoten van het eten en de service van de Belvedere. Het was een enorm drukke middag, maar we werden erg snel geholpen. We hebben er lekker geluncht (de Oosterse kipsalade is een echte aanrader!) en zijn eigenlijk langer blijven zitten omdat het een leuke plek is om te vertoeven.
Robert V. W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Delft in de zon op de Beestenmarkt buiten: Belgisch bier en bitterballen en andere snacks voor mijn Amerikaanse gasten. Ze genoten er van. Personeel had zichtbaar plezier in de uitleg van de smaak van de diverse soorten bier en droeg nieuwe varianten. Snacks waren ook goed van smaak en temperatuur.

Een eerdere lunch ook erg goed. Het is soms wat wachten op de bestelling, maar wat wil je met een vol terras bij 30 graden...
Van W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Belvedère is een restaurant waar je goed alleen kan uit eten. Je hebt uitzicht op de markt of op de Kleiweg, ik vind het leuk naar de voorbij lopende mensen te kijken. De bediening vond ik altijd geweldig maar de laatste keer wat minder, nieuw personeel. Vandaar een 7 ipv een 9. In de winter is de hazenpeper mijn favoriet en als lunch het broodje warm vlees. Het eten vind ik goed, als ik als lunch de hazenpeper wil die eigenlijk na 17.00 geserveerd wordt dan regelen ze dat.
Julius D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Ierse biefstuk was te rauw en kwalitatief veel minder dan voorheen.
Bediening was ongeinteresseerd en snauwde nog net niet af: gastvrijheid is niet (meer) Belvedere's ding. Tja, waarom ga je uit eten? Jammer, was een goed eetcafe.
Theodorus T.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Mooie zaak op een van de leukste pleinen van Delft. Grote bar met Belgische bieren beneden en knus restaurant boven. Vrij traditionele kaart van een eetcafé met vlees, vis en vega. Patat in een puntzak, groente ligt nog bij de groenteboer. Plichtmatige bediening die kans voorbij laat gaan om extra biertje of dessert te verkopen. Leuk om ongedwongen met stel vrienden of collega's te eten, maar zo zijn er nog meer in de mooiste stad van Nederland.
1977michel .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Na bijna een uur wachten de clubsandwich gekregen, erg hard met zeer karig beleg en sla die oud smaakte, kortom geen aanrader.
De ligging op het plein is overigens erg gezellig.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Een clubsandwich als lunch bestelt en wat opviel was de grote hoeveelheid brood, naar mijn persoonlijke mening niet geheel in verhouding met het beleg. Desalniettemin was er verder niets mis mee en heb ik ervan genoten.

De maaltijdsalade met geitenkaas was erg smaakvol en precies voldoende voor een lunch.

De bediening op het terras was erg attent en elke man / vrouw hield zijn eigen wijkje goed in de gaten zodat de wachttijden niet lang waren. Dit is een compliment waard.

De sfeer is goed te noemen, zeker als je op het terras buiten zit want dan heb je voldoende te bekijken en kan je genieten van alles wat er on je heen gebeurt.

Mark S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Wij gaan regelmatig eten bij Belgische restaurants en biercafé's. Belvédere viel ons wat tegen. De Ierse biefstuk was goed, maar de varkenshaas viel tegen. Het dessert, cheesecake en Belgische Wafels was redelijk. De service viel wat tegen. De bediening was vriendelijk, maar we moesten vrij lang wachten op een simpel voorafje van bittergarnituur. Ook het hoofdgerecht liet op zich wachten. Er stonden 3 driegangenmenu's op de website voor een vaste prijs, deze waren vanwege een nieuwe menukaart, nog niet leverbaar. Wat vreemd was, want op de menukaart stonden vrijwel dezelfde gerechten als op de website. Verder waren meerdere speciaalbieren niet meer op voorraad. Uiteindelijk waren er enkele 'gewone' Belgische bieren op voorraad, die men ook in de plaatselijke supermarkt kan kopen. Al met al magertjes voor een etentje voor 2 personen van 75,- euro. Ondanks het leuke uitzicht op de beestenmarkt, toch een gemiste kans voor Bélvedere.
Buck_Danny .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Prachtige locatie. Bedienend personeel erg vriendelijk. Je moet echter extreem lang op iedere bestelling wachten. Dit geldt zowel voor de borrelhap, het eerste drankje als het hoofdgerecht. Eerst denk je dat het toeval is, maar er zit een patroon in. Dat gaat irriteren. Het eten is redelijk. Op de een of andere manier slagen veel restaurants in deze categorie er niet in smakelijke en knapperige friet te serveren. Dit mag Belvedère zich ook aanrekenen.
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2014
De rosé wordt snel bezorgd maar een dik uur wachten op een tosti en een uitsmijter is echt te lang.... Te weinig personeel kennelijk, vriendelijke bediening hoor, ze lopen zich met z'n drieën het vuur uit de sloffen (op een overigens lang niet vol terras).
Maar 25 euro afrekenen voor 4 roseetjes, een koude tosti en een koude uitsmijter is toch jammer. De heerlijke plek vergoedt echter veel, zo niet alles, dus we strijken vast wel weer eens neer op dit fijne terras, op hoop van zegen dat het dan iets sneller gaat.
Julius D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Doordeweekse avond vaak alleen eten 'beneden' in het cafe, ondanks de drukke bezetting toch genoeg privacy. Eten is redelijk aan de prijs: vleesgerechten tussen 15 - 21 euro, maar dan krijg je ook wat! Prima biefstuk, waar menig restaurant voor onder doet. Patatten in een zakje. Uitstekende Vlaamse bieren - geadviseerd per gerecht. Bediening is attent en vlot.
Voor een eetcafe een prima deal.
Hier vier keer gegeten en eigenlijk steeds tevreden over het eten. In de weekends kan het boven wel 'ns wat kakafonisch worden, dwz een huwelijksaanzoek daar is niet aan te raden .... daar leent Doerak zich beter voor.
Jeannet B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Voor de verjaardag van mijn man een lunch genomen bij Brasserie Belvedere in Delft. Een mooie locatie zo aan de schaatsbaan (in de winter alleen). Een vlotte bediening. Een prima lunchkaart. De chocolademelk met slagroom en cappuccino was prima. Het eten was goed, maar niet heel erg bijzonder. Voor ons een salade, Ardennerham en warme geitenkaas. Goede porties. En voor de kinderen een zalmwrap. Ze hebben een zeer uitgebreide bierkaart en biersuggesties voor bij de gerechten. En een uitgebreide theekaart.
Eten1744 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
Prima tent om gezellig te zitten en lekker te eten. Eten smaakte goed. En was goed bereid. Ook de patatten waren erg lekker.