Belvédère

Beestenmarkt 8 2611 GB Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Belvédère

Speciaal bier en een alledaagse maaltijd

Belvédère is een Belgisch bier café. België staat natuurlijk bekend om haar enorme schat aan speciaalbieren. Daar past een simpelweg goede eetcafé menukaart bij. Gevestigd in een markant monument aan de gezellige Beestenmarkt in Delft, is deze bruine kroeg ruim opgezet en schalt er fijne muziek uit de jaren '60, '70 en '80 uit de boxen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Belvédère

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag 11:00 - 02:00
Zaterdag 10:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Belvédère

Lou V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
pietervanbergen57 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Een lekkere maaltijd onder het genot van een heerlijk biertje. Bediening is zeer adequaat en vriendelijk. Zeer leuke entourage, waarbij helaas omgevingsgeluid prominent aanwezig is. Locatie is zeker aan te bevelen.
Bertus C.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gezellig avond met goed eten. Voor culinaire hoogstandjes moet je naar andere restaurants in Delft.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Leuk en gezellig oud bruin café.
Geen uitgebreide kaart, maar dat hoeft ook niet. Voor iedereen wat wils.
Vrolijke en snelle bediening en complimenten aan de kok voor het heerlijke eten.
Ik ga zeker nog een keer een hapje eten,
Tom L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Prijs/kwaliteit verhouding is niet ideaal. Het eten was wel lekker en een goede sfeer!
Lydia E.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Het wachten was langer dan 40min op het eten.
marjon M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
gezellige sfeer en een leuke locatie in stad delft
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Gisteren met familie en vrienden (19 man) heerlijk gegeten. Top service, mooie aankleding, gezellig en knus. Helemaal super!!
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker eten,Vriendelijke bediening,gezellige sfeervolle ruimte .
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Erg gezellige avond gehad en heerlijk gegeten! Spareribs waren super!
Bob R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
De bediening was niet heel erg scherp op de lege glazen, maar wel vriendelijk. Ondanks dat we onze bestelling hadden geplaatst tijdens een rustige bezetting in het restaurant, duurde het te lang voor een club sandwich en een salade kip. Ook het eten was onder het niveau. Onze indruk was dat er een beginner in de keuken stond. Hier komen we voorlopig niet terug.
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We troffen Belvedere aan in topdrukte. Prachtig weer en een blijkbaar onderbezette keuken. Daardoor waren de wachttijden langer dan normaal en de gerechten niet je-van-dat. Jammer. Maar laat je niet afschrikken. Op een wat rustiger avond is het allemaal prima!

Beste Ellen,

Bedankt voor de recensie en het klopt inderdaad. Vrijdag 26 mei was het topdrukte bij ons, ik durf te stellen dat dit zelfs onze drukst bezette avond van ons 12 jarig bestaan is geweest. Het was alle hens aan dek, voor zowel onze witte als zwarte brigade, met deze hitte hebben ze echt een topprestatie neergezet. Dit was geen zins een normale avond voor ons en zijn nog een beetje aan het bijkomen hahaha. Wij hopen jullie snel weer eens te ontvangen en jullie als vanouds tevreden kunnen stellen!

Met vriendelijke groet,

Floor Meeuwesse
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk eten in een gezellig restaurant/bar
arjen V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goede en duidelijke communicatie.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Hier lekker gegeten, vooral de atmosfeer (Erg Belgisch) en de bediening waren goed en vlot. Eten was lekker maar niet echt bijzonder: sliptongetjes en kip sate, tomatensoep en als dessert (lekkere) flensjes. Locatie op de Beestenmarkt in hartje Delft is ook top.
Sanny30 S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
De ontvangst vond ik erg tegenvallen. Toen we binnenkwamen waren er 2 medewerkers die niks zeiden terwijl overduidelijk (met jassen nog aan) stonden te wachten tot iemand ons zou helpen. De derde medewerker verwees ons door naar boven. Het eten was verder prima. Wel werd er tot 2 keer toe thee naar onze tafel gebracht terwijl wij niks hadden besteld. Dus de service was nu niet zo goed, maar verder wel ok.
Sofia C.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Eten was lekker maar we moesten er zeer lang voor wachten (zelfs voor de dessert) zonder dat er voor excuses bedoden waren.
Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Mooie plek op een hoek met uitzicht op de Maria van Jessekerk aan de ene kant en de Beestenmarkt aan de andere kent. Fraai interieur waarmee men zich op geslaagde wijze als Belgisch eetcafé presenteert. Prima muziek uit de jaren '60, '70 en '80 die bijdraagt aan de sfeer. De keuze aan bieren is goed. De bediening: weinig op aan te merken, correct maar niet enthousiast.
Geluncht met z'n drieën: een uitsmijter en twee hamburgers. Prima gegeten, sappig en smaakvol en voldoende qua hoeveelheid. Prima plek voor de lunch!
Imi .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Met het ING rentepunten aanbieding gegeten, heerlijk, net personeel uitstekende service! Komen hier zeker terug! Voor een barmenu is dit heel goed!
Wat leuk om te horen, bedankt voor de positieve recensie, wij hopen jullie snel nog eens te mogen ontvangen! Met vriendelijke groet, Floor Meeuwesse
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het eten van gisteravond was niet om naar huis te schrijven. Slib tongetjes waren zeer klein, met een klein plukje sla. Prijs kwaliteit verhouding was ver te zoeken. Het was smakeloos, patat was lauw en slap.
Lasagne was droog, biefstuk smakeloos, wel medium zoals gewenst, saus zat geen smaak aan en was zeer weinig. Geen groente erbij,behalve dan een plukje sla wat werkelijk in 2 hapjes weg was.
Bij thuiskomst zien wij op de rekening een fles witte huiswijn van 17,50 die wij niet hebben gekregen en niet hebben besteld. Triest dit!
Ik voel mij echt bedrogen, kom niet meer terug!
Jammer, wij kwamen terug omdat het verleden jaar zo lekker, gezellig en eerlijk was!
Beste Karin,

Ik heb heel lang moeten nadenken over wat ik als reactie op deze recensie zou schrijven. Ik wilde u een persoonlijke reactie sturen, eentje waaruit wel degelijk blijkt dat wij het heel vervelend vinden dat u een slechte ervaring heeft gehad in ons restaurant, een reactie om te laten weten dat wij graag uw klacht willen oplossen. Ik had sneller een reactie willen sturen, maar om eerlijk te zijn stond ik met mijn mond vol tanden en wist ik niet hoe hierop te reageren. Ik ga het toch proberen.

Wij werken met een team van enthousiaste en gastvrije mensen die hun beroep hebben gemaakt om het andere mensen naar hun zin te maken. Maar waar gewerkt wordt vallen spaanders. Ik ben de laatste om te beweren dat er nooit wat fout gaat bij ons in het bedrijf. Want ja, er worden fouten gemaakt. Gelukkig, wil ik bijna zeggen, fouten zijn er om op te lossen.

Er zijn alleen een aantal dingen die ik niet begrijp. Op de avond zelf hadden wij er nog alles aan kunnen doen om uw negatieve ervaring om te buigen naar een positieve. Waarom kiest u er voor om de volgende dag op Facebook én op IENS dezelfde recensie te plaatsen. Wij zijn ook telefonisch en per mail bereikbaar. Wij hadden het graag en direct met u opgelost, ik kan alleen niet anders dan concluderen dat u ons die kans niet gegeven heeft.

U had vorige jaar een lekkere, gezellige avond gehad. Jammer dat u toen niet de moeite heeft genomen om een leuke, positieve recensie te schrijven, maar nu ervoor kiest om niet op 1 medium maar op 2 een zeer negatieve recensie te plaatsen.

Ik vind het oprecht vervelend dat uw avond niet was wat u ervan verwachtte. U weet dat het anders kan, u heeft die ervaring tenslotte ook.

Met vriendelijke groet,

Floor Meeuwesse