Belvedair

Zaterdag en Zondag Gesloten

• Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
Onlangs hier bij vertrek mogen genieten van een heerlijk ontbijtje. Mooi zicht op de vertrekkende vliegtuigen in een mooi ingerichte ruimte (alleen plafond mag wel wat mooier). Lekker uitgebreid ontbijt met lekkere gerechtjes en fijne persoonlijke aandacht van het personeel.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Na afloop van de opening van het hotel bij Eindhoven Airport maar een hapje gaan eten bij Belvedair. Oude naam, oude glorie? Niets is minder waar. het kleine drie gangen menu bracht een slap soepje van asperge. Het hoofdgerecht bracht een erg mooi stukje entrecote, heerlijk mals en met voldoende vet, alleen het koude bord zorgde er ook voor dat het te snel afkoelde en derhalve de smaak verloren ging. Het dessert viel qua uitstraling helemaal uit het oog, jammer ook dat de bediening niet echt meeging in de entourage van de locatie en sfeer van de groep. Gemiste kans!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2012
Wij eten hier regelmatig omdat het altijd smullen voor een goede prijs is! Het enige minpuntje is dat de ruimte nooit behaaglijk voelt!