Belterwiede

Veneweg 191 7946 LP Wanneperveen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Belterwiede

Donderdag tm Maandag vanaf 09.00 uur
- Ontbijt vanaf 09:00

Jouw recensie over het restaurant Belterwiede

Corarensen .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Hier een prima lunch gegeten, een broodje zalm resp. uitsmijter. De koffie werd leuk gepresenteerd, met slagroom in een glaasje en een ontzettend lekker stukje BelterWiede-brok erbij, een plaatselijke lekkernij.
Ewout1977 V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten met 3 personen. We werden zeer prettig en vriendelijk bediend!
Wat ons betreft zeker een aanrader!
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Donderdagavond samen gegeten bij Rein van restaurant de Belterwiede in Wanneperveen. De Letse kok had zijn uiterste best gedaan om iets smakelijks op tafel te zetten en dat is meer dan gelukt. In een gezellige sfeer met bar, open haard en een prima gastheer genoten van een goed klaargemaakt diner. De uitstraling van het pand en de aankleding is wellicht iets gedateerd, het eten was verrassend. Enige opmerking die we kunnen plaatsen is de koffie. Dit was een stapje terug in vergelijking met het eten, maar hier heeft Rein beterschap in beloofd. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Beste Erik,
Bedankt voor je positieve recensie. Over die dubbele espresso gaan we nog een boom op zetten ;-)
De groeten aan Sandra.
Rein
Raoul R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Hemelrijk gegeten. Prachtige huisjesslakken een heel gezellig weekend gehad met ons groepje "Africa vrienden"!
Mede door het mooie weer natuurlijk.
Aly J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Op een kerstmarkt raakte in gesprek met de chef kok met de vraag of hij ook hapjes schotels maakt , dit staat niet op de kaart maar de enthousiaste chef kok was bereid om aan de vraag te voldoen. Hij noemde de mooiste gevarieerde luxe vis vlees en kaas hapjes die in een glaasje gepresenteerd worden. Mijn gasten hebben gesmuld en genoten. Complimenten aan de professionele chef kok en hartelijk dank ook voor het kopje koffie bij het ophalen van hapjes
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
Een niet bijzonder opvallend eetcafé aan de doorgaande weg. Maar toevallig vlak bij onze bestemming, heel handig. Hier hebben wij twee keer kort achter elkaar gedineerd. Eenvoudig, maar lekker eten. De eerste dag entrecote en de ribeye: Prima kwaliteit vlees, en goed klaar gemaakt. De tweede keer een pasta schotel genoten. Beide avonden verschillende personen in de bediening meegemaakt, gezellig, en met aandacht voor de gasten, maar niet amicaal. Alleen jammer dat de tafels zo kleverig waren dat je er (bijna) aan bleef plakken.